MURHA.INFO
Varaa mainospaikkasi tästä!

ETUSIVU KESKUSTELU BLOGIT KADONNEET BODOM ARKISTO CHAT

Oscar-kissa vaistoaa kuoleman

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, yliaistilliset tapahtumat jne. huuhaatieto tähän osioon.

Valvojat: Raid, Moderaattorit

ViestiKirjoittaja Clyde päivämäärä Ti Syys 16, 2008 11:10 am

jsamu84 kirjoitti:Joo kyllä elukat vaistoo aika paljon asioita tuosta koira jutusta olen kuullu et haistas syövän
(Kovax puhui samaa asiaa)
Itse olen vuosia sitten katsonut dokumentin ko. aiheesta missä kultaistanoutajaa kierrätettiin syöpäläisen ympärillä ja koira sitä sitten haisteli. Ilmoitti, en muista miten, aina kohdan missä se syöpä oli ja kas kummaa siellähän se oikeasti olikin.
Tuosta kuoleman kissistä olen myös lukenut aiemmin, taisi peräti iltalehti taannoin kertoa siitä. En sitten muista oliko se ihan suomessa vai jossain muualla.
Käyttäjän avatar
Clyde
Hercule Poirot

ViestiKirjoittaja esmes- päivämäärä Ti Syys 16, 2008 12:39 pm

Kovax kirjoitti:Koirien kuoleman vaistosta olen kuullut ennenkin. Ja onhan nyt suunniteltu, että koiria voitaisiin käyttää syövän toteamiseen.

Toisaalta, kun jotain tapahtuu on ihmisillä ikävä tapa ruveta etsiä jotain järkeä syvempää...

ei tässä minun mielestäni ole mitään selittämätöntä. eläimillä on tarkemmat aistit kun ihmisellä, erityisesti haju ja kuulo. ihmisillä on isot aivot mut ne on kasvanu muiden aistien kustannuksella, ollaan eläinmaailmaan verrattuna ihan sokeita ja kuuroja. kaverit jotka on työskennelly saattokodissa sanovat että ihmisen ominaishaju muuttuu vähän ennen kuolemaa. ja jos kadonneita etsivät koirat haistavat ruumiin järven pohjasta ni ei kai se ole temppu eikä mikään haistaa syöpäkasvain.
parempi ottaa siinä vaiheessa jalat alleen ku linnut hiljenee ja rotat pakenee kaupungista. tsunami tässä ketjussa jo mainittiinkin, samalla tavalla eläimet käyttäytyvät maanjäristyksen tai tulivuorenpurkauksen uhatessa.
"If there`s one thing you can say About Mankind
There`s nothing kind about man"
esmes-
Charlien Enkeli

Re: Oscar-kissa vaistoaa kuoleman

ViestiKirjoittaja Nooruska päivämäärä To Kesä 17, 2010 10:05 pm

Kyllä minä ainakin pitäisin harjanvartta sänkyni vieressä, jolla antaisin katille huutia.
(varmasti tulen olemaan kärttyinen vanhus).
Siellä vaan nostelisin helmoja ylös ja Ainot vilkkuen jahtaisin kissaa...(samalla kun hoitajat lisäisivät lääkitystäni)

Take The Pain. Take The Pleasure, I'm The Master Of Both.
Käyttäjän avatar
Nooruska
Wallander

Re:

ViestiKirjoittaja Peräkylän Maigret päivämäärä To Heinä 01, 2010 12:47 pm

Lydia07 kirjoitti:Pitääköhän se sanonta paikkansa, että rotatkin jättävät hukkuvan laivan?

Pitää paikkansa. Puulaivojen aikaan kun pohjarakenteet alkoivat lahota ja vettyä, niin rotat eivät viihtyneet luonnollisestikaan enää vaan jättivät paatin . Seuraavassa satamassa vaan vilistivät köysiä pitkin maihin.
-to understand and not to judge-
Käyttäjän avatar
Peräkylän Maigret
Wallander

ViestiKirjoittaja Täysi Purenta päivämäärä Ti Heinä 27, 2010 8:59 pm

Melanoomaa ainakin tutkitaan koirien avulla ja tulokset ovat vakuuttavia. Koira haistaa paljon pienemmän, alkavan syövän kuin tutkimuksilla olisi helposti löydettävissä. Pari tenavien liimakorvaa haistavaa koiraa tiedän ihan koto-Suomesta. Itselläni oli aikoinaan koira joka ilmaisi reikiintyvän hampaan. Eli kipeä hammashan ei aina ole se jota vihloo. Valitettavasti koiralla oli tuuhea parta joten "tutkimus" oli sekin ikävä toimenpide. Sitä ei koskaan tiennyt mitä suustansa jälkeenpäin löysi. Mutta sen tiesi että alkoi varailla hammaslääkäriaikaa kun koira pyrkii poskea tökkimään.
Täysi Purenta
Aloitteleva besserwisser

ViestiKirjoittaja Kampamaneetti päivämäärä Ti Elo 31, 2010 1:55 pm

..." Rotat jättää uppoavan laivan..."

Jep, ja mihinkäs ne sit luulee menevänsä? :P :P :P
Käyttäjän avatar
Kampamaneetti
Alokas

Edellinen

Paluu Huu haa