Switch to full style
Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, yliaistilliset tapahtumat jne. huuhaatieto tähän osioon.
Lähetä vastaus

Re: Ihmeelliset sattumat

To Tammi 05, 2017 12:19 pm

Ei tämä nyt varsinaisesti sattuma taida olla, mutta menköön.
Kehtaankohan edes kertoa... :oops:
Stigmahan on Jeesuksen ristiinnaulitsemisesta saamia haavoja muistuttava merkki.
Kerrotaan, että sen uskotaan olevan mm. lahja Jeesukselta tms.
Perhana sentään, minun toiseen käteeni tuli kerran reikä keskelle kämmentä. Ajattelin, että olen sen jossain satuttanut, mutta en millään keksinyt missä. Se oli selkeä reikä, mutta ei siitä sentään verta valunut.
Toisen kerran minulla tuli kumpaankin kämmeneen yhtäaikaa reiät. Kaikenhuipentuma oli se, että oli vielä pääsiäisen aika. Silloin toisesta reiästä jopa tihkui verta. Millään en keksinyt niiden alkulähdettä, vaikka aloin tarkkailla työtapojani esim. tehdessäni nikkarointihommia.
Näytin niitä parille ihmiselle, mutta kun aloin saada kummastuneita katseita osakseni, salasin asian. En ymmärrä, mikä Jeesuksen valittu minä olen. Vai lienenkö niin syntinen, että asiasta muistutettiin näin kovin.
Näistä viimeisimmistä rei'istä taitaa olla jo pari vuotta ainakin.

Pe Tammi 06, 2017 3:19 pm

Aikoinaan luin ko tapahtumista ja niitä esiintynyt jo satoja vuosia, joten ällös ole huolissasi :lol:
Jossain väitettiin, että johtuu ihmisen psykosomaattisista jutuista, mutta jos tunnet itsesi suht selväjärkiseksi läheisten ohella niin aikamoisella hommalla on siunattu kieltämättä. Jospa olet ollut edellisessä elämässä joskus roomalainen sotilas ja kuittaavat tuolla, että olit vittumoinen äijä:)

La Tammi 07, 2017 1:23 pm

Tuosta selväjärkisyydestä en aina menis niin takuuseen.
Se minua itseäni ihmetytti, että en huomannut, milloin ne tulivat ja miten (ei kipua, ei pikkuhiljaa pahenemista jne). Huomasin siis vasta sitten, kun ne jo olivat kämmenissä - ja aivan keskellä kämmenkuoppaa.
Jos niitä vielä tulee, otan kuvan ja pistän tänne ihmeteltäväksi.

Su Tammi 08, 2017 4:13 pm

Nyt alkanut miltei häiritsemään asia,mitä en pysty oikein sanoinkuvailemaan.Muutamakin.No koitetaan.Kellon herätys,olkootsa monelta tahansa,5 minuuttia sitä ennen nousen ylös.Vissiin alitajuntaan menevää settiä hyvinpitkälti.Pystyn nukkumaanmenossa ns.aivoni/ajatukset sammuttamaan,ja kroppa on hereillä,sen jäljestä kroppaan ja hetken aikaa näen kuin menisin tuhatta ja miljoonaa eteempäin.Ei ole unihalvaus,tietoinen olen koko ajasta ja paikasta.Voin ns.nukahtaa aika usein,milloinka haluan :) Varma homma oli jos unta halusi saada samantien.Sitä ennen hc-päänsärky kyseisellä hetkellä.Nykyjään mikä melkein jo ottaa päähän,pystyn/joudun jatkamaan lausetta,jos haluan.Olkootsa tuttu tai tuntematon ihminen.

Ti Elo 08, 2017 10:53 am

Aiheena ehkä enemmän kiintoisa tapahtuma, mutta postaan tähän, koska tavallaan ne voi muutamien kertojen jälkeen käyneinä nähdä ihmeellisinäkin sattumina. Oli mitä oli, mutta ihan kiintoisaa.

Tosi tarinaa. Olin menossa eilen nukkumaan ja ennen pään laittamista tyynyyn nostin tyynyn käsiini: sen alla ja keskellä tyhjää tilaa lepäsi yhtenä kappaleena yöperhonen joka oli uinunut tuonpuoleiseen. Aikalaista yöllistä näkymää, jotenkin. Siirrettyäni yökkösen muualle oli käytävä uudestaan nukkumaan.
Muistakaa katsoa tyynyn alle (ja miksei peitonkin!) kun käytte nukkumaan! (Katson nykyään myös kahvikuppiinkin ennen sen juomista, koska aiemmin tänä kesänä yöperhonen lensi uiskentelemaan suoraan kahviin. )

Ti Elo 08, 2017 5:15 pm

Asuin usassa ja ostin auton(Datsun 280Z vm.-76) ja rekkari oli OKV-386.
Palasin Suomeen ja sain auton käyttööni. Sen rekkari oli OHV-986 eli eroa oli yksi nro ja yksi kirjain(rekkarit muutettu, mutta kaava sama).

To Loka 04, 2018 7:02 pm

On Anoi Kaa kirjoitti:Asuin usassa ja ostin auton(Datsun 280Z vm.-76) ja rekkari oli OKV-386.
Palasin Suomeen ja sain auton käyttööni. Sen rekkari oli OHV-986 eli eroa oli yksi nro ja yksi kirjain(rekkarit muutettu, mutta kaava sama).

Todella outoa.
Eikösse ollut OHC.

Ti Loka 09, 2018 10:54 am

Postasimme kaverin kanssa toisillemme puhelimeen täsmälleen samalla sekunnilla aivan eri lehdistä kuvaamamme saman tapahtuman mainoksen, joka ei millään lailla liittynyt siihen, mistä olimme keskustelleet tai joka edes olisi ollut kummankaan mielestä mitenkään erityisen kiinnostava. Kummankaan ei ollut tarkoitus ko. tapahtumaan mennä, emmekä olleet koskaan siitä keskustelleet.

Kaveri toisella puolella Suomea, ja eri sanomalehti kyseessä. Kuvat tulivat saman sekunnin aikana ja ne oli siis molemmat puhelimen kameralla kuvattu identtisiin aikoihin. Mainos oli sama, mutta koska kyse oli eri paikkakunnasta, teksteissä oli pieniä eroja.

Niin käsittämätön yhteensattuma, että lottovoittoon tarvittava onnenpotku taisi tulla käytettyä tässä.

Ma Helmi 18, 2019 2:32 pm

Isoäitini nimi on Terttu ja poikamme nimi on Niklas. Niklas syntyi Tertun nimipäivänä ja Terttu kuoli Niklaksen nimipäivänä. (nimet saattavat olla muutettu)

Pe Maalis 22, 2019 1:24 pm

Lassie kirjoitti:Aiheena ehkä enemmän kiintoisa tapahtuma, mutta postaan tähän, koska tavallaan ne voi muutamien kertojen jälkeen käyneinä nähdä ihmeellisinäkin sattumina. Oli mitä oli, mutta ihan kiintoisaa.

Tosi tarinaa. Olin menossa eilen nukkumaan ja ennen pään laittamista tyynyyn nostin tyynyn käsiini: sen alla ja keskellä tyhjää tilaa lepäsi yhtenä kappaleena yöperhonen joka oli uinunut tuonpuoleiseen. Aikalaista yöllistä näkymää, jotenkin. Siirrettyäni yökkösen muualle oli käytävä uudestaan nukkumaan.
Muistakaa katsoa tyynyn alle (ja miksei peitonkin!) kun käytte nukkumaan! (Katson nykyään myös kahvikuppiinkin ennen sen juomista, koska aiemmin tänä kesänä yöperhonen lensi uiskentelemaan suoraan kahviin. )

Viittaa "alitajuntaan"....ja Carlos Castanedaan.

Pe Maalis 22, 2019 1:40 pm

En ymmärrä, mikä Jeesuksen valittu minä olen. Vai lienenkö niin syntinen, että asiasta muistutettiin näin kovin.

Ihminen on edellisten elämiensä summa. Muistutus ottaa tosissaan kristillisyys. Anna Katarina Emmerichin elämänkerran tutkinta voi auttaa käsittämään.

Su Maalis 24, 2019 7:53 pm

Asioin vuosia vuosia sitten eräässä ruokakaupassa ja maksoin ostokseni kortilla. En muista miksi, mutta jostain syystä satuin lukemaan kassakuitin hieman tarkemmin. Hämmennyin kovasti, koska kuittiin oli tulostunut korttini pin-koodi! Ihan tarkkaa tekstiä en enää muista mutta kuitissa luki tyyliin: "Tunnus: 1234".
Ihmettelin ja jopa pelästyin asiaa hieman, ja koetin tietysti selvitellä asiaa, kuinka tällainen on mahdollista. Soitin hätääntyneenä myös eräälle sukulaiselle, joka asioi tässä kaupassa päivittäin, ja pyysin häntä tarkistamaan kuittinsa, kun tulee kotiin käytyään kaupassa. Että näinkö hänenkin kuittiinsa tulostuu kortin pin-koodi. Loppupäivä meni asian selvittelyssä.

No jälkeenpäin kävi ilmi, että tämä kuittiin tulostunut numerosarja oli jokin kaupan tai kauppaketjun oma tunnus/koodi... :D
Lähetä vastaus