Porilaiset HUOM

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

kakkosurpo
Sherlock Holmes

Re: Porilaiset HUOM

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Toivottavasti ylläpidolla on selkäranka kondiksessa ja potkasee ton trollin hevonkuuseen täältä.
Trolli on aukaissut samaa ketjua muut rikokset osioon, tänne, testit ja kyselyt osioon.
Tää trolli vois mennä notkumaan Porin mielenterveystoimiston nurkille jengiä värväämään.
Vituiksi meni, mutta ei haittaa.

wagusta
Alokas

Viesti Kirjoittaja wagusta »

HAHAHAHHAHA tää ei voi olla mahdollista AHAHAHAHHAHA

Ja terveppä terve kaikille vähän enemmän täysjärkisill!

Moi mä oon wagusta ja mä oon uus

chaostar
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja chaostar »

eipä voi paljon muuta sanoa ku huhhuh mitkä naurut irtosi tämän Herra Presidentin postauksista, lueskelin tuossa ensin tuon "Tarvitaanko Lupa" -ketjun, jonka perään "Poriin uus porukka" , tämän jätin helmenä pohjalle...pikkusen kun sais GARION vedettyä ketjuja pidemmäks niin sellaista jotain pientä novellibisnestä voisin ruveta ajattelemaan..:D sanotaanko että Juha Vuorisen tuotanto on minua naurattanut aina hyvin,mutta tämä suuri visionääri Porista laittoi jauhot suuhun,sitä toki edesauttoi muiden postaajien heittämä lisälöyly johon Garion ei oikein vielä kunnolla päässyt mukaan...nyt odottaisin Porin suunnalta sellaista kunnon heittäytymistä virran vietäväksi,anna mennä vaan rohkeasti ja kerro kuinka jengihomma ottaa tuulta purjeisiin niin mä kuuntelen :D xD
Sitra Ahra

MTee
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja MTee »

wagusta kirjoitti:
Moi mä oon wagusta ja mä oon uus
Moi, tervetuloa vaan tänne " aivoriiheen" . Täällä voi myös liittyä "kerhoihin" :lol:

Vastaa Viestiin