Porilaiset HUOM

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

garion
Susikoski

Porilaiset HUOM

Viesti Kirjoittaja garion »

Eli etsin porista porukkaa kasaamaan uutta liiviporukkaa. Selvennän hieman aluksi asiaa, eli kyseessä ei ole MC kerho, eikä myöskään 1% kerho. Pyrimme olemaan mahdollisimman laillinen porukka, vaikka luultavasti jotain laitonta tuleekin tehtyä. Hierarkkiasta sen verran, että minä toimin presidenttinä ja seuraavaksi tulee 1mies ja hänen jälkeensä 2mies. Nämä paikat täytän ilmottautumisien järjestyksessä. Eli ensimmäinen ilmottautunut saa olla 1mies jos haluaa ottaa paikan vastaan.

Joten kaikki joilla on kiinnostusta tällaiseen toimintaan niin laittakaa minulle yksityisviestiä ja ikärajana pidän vähintään 18v.

overdose
Harjunpää

Re: Porilaiset HUOM

Viesti Kirjoittaja overdose »

Heh. Garion vaan jatkaa provoilua, mutta toivottavasti ylläpito ei heti laita lukkoa. Joskus tälläinen huumorikin piristää. Etenkin kun jotkut ottavat nämä garionin kerhohöpinät, Pete Pennaset ja womans mc:t aivan todesta. Itsestäni olisi kiva seurata kuinka pitkälle näitä höpötyksiä saa vietyä. Tosin ehkä huu haa osastolla.
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes

Kivireki
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Jaa täälläkin tämä... No ei midist, postataan tännekin sit tää:

Kuva

Siinä malli liiveille.
bibo ergo sum

urpo
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja urpo »

2 mies antaa kakkoseen ykköselle ja yli-ykköselle.....tuntemattomista www ystävistä saa oivan porukan :oops:

garion
Susikoski

No senhän näkee sitten kun tapaa porukan ensimmäistä kertaa, mut uskoisin että tällaiseen lähtee mukaan aika pitkälti samantyylistä porukkaa.

otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

Rokkijäbä
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Rokkijäbä »

Eikö tätä trollia vois ylläpito ''hoidella''?
,,;`Rikollinen mieli, hyvä mieli!`;,,

garion
Susikoski

Kertokaa nyt mulle mitä hemmetin ihmeellistä on siinä, että netin kautta hakee porukkaa kasaan? Etenkin näin sosiaalisen median aika kaudella. Mielestäni se tänäpäivänä ole mitenkään epätavallista ja varmasti olisimme ensimmäinen liivikerho joka olisi perustettu tällä tavalla.

Coyote
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Coyote »

garion kirjoitti:Kertokaa nyt mulle mitä hemmetin ihmeellistä on siinä, että netin kautta hakee porukkaa kasaan? Etenkin näin sosiaalisen median aika kaudella. Mielestäni se tänäpäivänä ole mitenkään epätavallista ja varmasti olisimme ensimmäinen liivikerho joka olisi perustettu tällä tavalla.
Kerro ensiksi mitä hemmettiä tämä tekee JÄRJESTÄYTYNEEN RIKOLLISUUDEN ketjussa kun ette kerran aio olla mikään laiton porukka? Joo, mä muutan Poriin ja rupean 1. mieheksi, otan kaverin messiin ja siitä tulee 2. mies... Mitäpä jos suoritamme kaverin kanssa ns. vallankaappauksen ja potkimme sinut porukasta pois koska olemme enemmistönä??? Laitetaan ikärajaksi mieluummin 30-vee niin pysyy kakarat poissa. Ymmärrä nyt hyvä mies (tai poika) että noissa hommissa pitää olla luottamus toista kohtaan ja se ei oikein onnistu jos toista ei tunne. Mistä voit tietää ettei porukassa ole esim. rottia, vasikoita tai kyttiä kun et TUNNE ketään "jengistäsi"? Koko tekstisi olisi allekirjoituskamaa. Seuraava kommentti kuuluisi kylläkin lähinnä lautamiesosioon mutta pakko silti bannin uhallakin todeta: "Mies on niin pässi että joutaisi laitumelle"

8bal
Susikoski

Viesti Kirjoittaja 8bal »

garion kirjoitti:Kertokaa nyt mulle mitä hemmetin ihmeellistä on siinä, että netin kautta hakee porukkaa kasaan? Etenkin näin sosiaalisen median aika kaudella. Mielestäni se tänäpäivänä ole mitenkään epätavallista ja varmasti olisimme ensimmäinen liivikerho joka olisi perustettu tällä tavalla.
1.Ensinnäkin jos vain pysyttelisit siinä liimanhaistelu puuhassa, sinulla laukkaa mielikuvitus kuin vasikka kesälaitumella.
2.Jos halua johonkin kovaan ja mahtavaan ryhmään mukaan, pistä minulle Y-viestiä, sillä olemme järjestämässä keväällä Match Show.ta koirille ja tarvitsemme ahkeria talkoolaisia mukaan, koska ohjelmassa 0n muutakin kuin leikkimielinen kehä koirille. esim. eri laji esittelyjä, haku, jälki ja suolelu ym.
3. Uskon että talkoolaisena saat enemmän kunnioitusta kuin mielikuvitus jengin johtajan, TVstä tuleva sons of anarchy on ohjelma eli ei toinna ottaa todesta :lol:
ps. tais tulla miulle bannit :wink:
ei naiset nussimalla lopu

Kivireki
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Ota opiksi tapauksesta Pete Pennanen, se lienee tarpeeksi moista haikaileville. Mä ihan vilpittömästi suosittelen että etsi jokin muu harrastus, vaikka larppaaminen tai jokin muu ryhmäharraste.
Vinkiksi muille moista haikaileville. Jos ideanne nauretaan lyttyyn ja teitä pilkataan netissä, suosittelen hiukan itsekritiikkiä että oliko idea sittenkään niin hyvä.
bibo ergo sum

HyväJätkä
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja HyväJätkä »

Tervehdys kaikille, olen seurannut vierailijana Minfoa pitkään tuntematta tarvetta rekisteröityä. Tämä Porin lahja meille sekä muullekin Suomelle sai minutkin rekistöitymään tänne. Minulla olisi kilpaileva vaihtoehto tälle "HelloKitty"-porukalle, se menisi näin;

Kyseessä olisi ihan valtakunnallinen kerho, MC sellainen, logokin olisi valmiina. ja myytävät tuotteetkin olisi jo aika lailla hanskassa. Itse voisin toimia Pääjohtajana, sitten seuraavana tulisi aluejohtajat,tiimijohtajat ja viimeisenä likaisen työn tekijät. Kaikki olisivat vakituisia jäseniä 4 kk koeajan jälkeen.

Täällä varmaan on paljon taitavempia tekijöitä kuin minä noissa kuvankäsittelyasioissa joten auttaisiko joku tekemään meille malliliivit. Tässä tulisi ohjeet mitä siinä pitäisi olla.

Taakse;

Porukan nimi: MC Donald´s
Logo: Ronaldin kuva

Eteen;

100%/100% (naudanliha)
Pikku hamppari
ja tietysti asema organisaatiossa

Eipä kai sitten muuta

Hohhoijaa.....

tattooed fucker
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

polvillaan anominen senkun vaan jatkuu...onko siellä porissa kuultu sanontaa,että tyhmä saa olla,mut ei idiootti.tulee vaan tässä mieleen että on tainnut mennä joltain huti ja pahasti. :lol: offinatopikkina kivireelle,kiitoksia päivän,ehkäpä koko viikon kattavista nauruista,rankat on liivit :wink:
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

KenShabby
Alokas

Viesti Kirjoittaja KenShabby »

Kannattaisko ensin liittyä tohon Tamperelaiseen jengiin, Vaarallinen Kopra Vaanii:
http://www.youtube.com/watch?v=NVq7iIZm ... re=related

Tässä presidentti esittelee organisaatiotaan:
http://www.youtube.com/watch?v=NDWkz26x ... re=related

Organisaatio lyhyesti:
1. pääpresidentti
2. kahdeksan varapresidenttiä
3. yli 60 jäsentä ympäri maailmaa (joten kyseessä on kansainvälinen järjestö?)

8bal
Susikoski

Viesti Kirjoittaja 8bal »

toisaalta tollaiselle lievästi vähä-älyiselle voisi antaa vaikka IP bananit! Eihän nyt kukaan täyspäinen oikeesti ala jotain kerhoa netissä väsämään, tietysti jos kyseessä päiväkerho?
Asialla on kyllä toinenkin puoli, nimittäin erillaisuus on tavallaan rikkaus, otetaan esimerkkinä Pennasen pete ja garion. jos pennasen peten mutsi ei olisi levittänyt haarojaan lasten ja naisten tappajalle , niin maailmassa olisi 1vasikka vähemmän mikä vauhti päissään luulee olevansa joku mafioso! Tapaus garion, koulukiusattu ja ehkä posti-pekka pikkasen käyttänyt häntä "setä"leikkilöissä, sen jälkeen hän tutustui aineeseen nimeltä Liima, sille tielle poika jäi ja nyt perustaaa netissä jengiä :twisted:
ei naiset nussimalla lopu

Vastaa Viestiin