Tumma tausta

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

intelops
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: La Elo 21, 2021 11:19 pm

Tumma tausta

Viesti Kirjoittaja intelops »

Saako foorumisoftasta jostain tuon taustan tummaksi?

Lorlor
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2021 1:52 pm

Tumma tila

Viesti Kirjoittaja Lorlor »

Oon suht tuore minfolainen ja yritin tässä selata läpi asetuksia sekä käyttöön liittyviä ketjuja mutta en löytänyt hakemaani, joten;

Saako foorumia mitenkään vaihdettua ns. dark modeen, eli väritykseltään mustanpuhuvaksi? Olisi mainio ominaisuus, etenkin kun usein illalla/yöllä tulee minfoiltua.

Afrikka
Harjunpää
Viestit: 306
Liittynyt: Ti Loka 31, 2023 12:56 pm

Re: Tumma tila

Viesti Kirjoittaja Afrikka »

Lorlor kirjoitti:
Ti Helmi 27, 2024 9:26 pm
Oon suht tuore minfolainen ja yritin tässä selata läpi asetuksia sekä käyttöön liittyviä ketjuja mutta en löytänyt hakemaani, joten;

Saako foorumia mitenkään vaihdettua ns. dark modeen, eli väritykseltään mustanpuhuvaksi? Olisi mainio ominaisuus, etenkin kun usein illalla/yöllä tulee minfoiltua.
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_site
“O thou who are trying to learn the marvel of Love through the copybook of reason, I am very much afraid you will never see the point.”
― Hafez

Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1103
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Tumma tila

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Lorlor kirjoitti:
Ti Helmi 27, 2024 9:26 pm
Oon suht tuore minfolainen ja yritin tässä selata läpi asetuksia sekä käyttöön liittyviä ketjuja mutta en löytänyt hakemaani, joten;

Saako foorumia mitenkään vaihdettua ns. dark modeen, eli väritykseltään mustanpuhuvaksi? Olisi mainio ominaisuus, etenkin kun usein illalla/yöllä tulee minfoiltua.
Eipä tätä paskaa saa "darkmodeen". Sun pitää selaimesta laittaa se päälle. Bravessa helppoa, Chromessa kai muistaakseni tarvii jonku teeman tms. ja ehkä jopa "extensionin". Muista en tiedä/muista.

Lorlor
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2021 1:52 pm

Re: Tumma tila

Viesti Kirjoittaja Lorlor »

Afrikka, heh, no eikö sitä suuremmalla syyllä olis syytä saada tästäki dark site.

Vastaa Viestiin