Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

epäilys
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Syys 24, 2007 4:36 pm
Paikkakunta: Tyly Kaupunki

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja epäilys »

Haha anteeks tuli skenaario kun pomo googlettaa esim. "pissi"... mun huumoriahan tää nyt vaan onkin.
Syytä epäillä.

mikke71
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: To Touko 28, 2009 12:26 pm

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja mikke71 »

Ja näistä yksikään ei ole ns."puparin legenda"...ovat hiukka vanhempaa sukupolvea...
Huihai kirjoitti:Huomasin äskettäin että täällähän on minun lisäksi muutamia jotka ovat asuneet/pyörineet huhtasuon alueella ja tietävät juttuja Lirkeistä ynnä muista joten ajattelinkin kysyä että mitähän mahdatte tietää muista pupari-tyypeistä mm. Häre, Minni, Lätvi yms..? Häre ainakin nykyään todella huonossa jamassa?!

Zombie
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Loka 22, 2008 7:41 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja Zombie »

Huihai kirjoitti:Pissi ampui itsensä. Ja Jaska S......ri on kuollut kans?! Savusta ei tietoa, "Pikku-Savu" oli ainakin olevinaan todella kova pikkukersa :D
Missäs ÖÖDE on? (Pissin isoveli) Sillä ainakin lapsi R:n kanssa.
Pikku-Savun kanssa pyöri myös Matti Ki...... jota syytettiin myös Kilpisen koulun poltosta. Vieläkö matti hengissä ja missä kunnossa?

ruubäns
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:05 pm

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja ruubäns »

kyllähän pupari on ihan legenda paikka.tosin luulin jo hetken et mesta ois rauhottunu,sit ne mannet ampu toisiaan,hai!!ja on se ostari taas levoton,huhtasuolle 10 vuoden tauon jälkeen comebackin tehneenä huomasin.mut muistan häggin pojat,taruston makun,jeren ja fransun,kiblen,miken ja eevan,hären,törkyturvan ym.ainakin häggit,maku,kible ja fransu jo delannu.

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Kuva

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


mikkopoika
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 11:17 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re:

Viesti Kirjoittaja mikkopoika »

gx4001 kirjoitti:Arvon foorumilaiset.

Ennen enempiä hölinöitä jokaisen on hyvä miettiä kirjoittelunsa motiiveja. Miksi joidenkin ihmisten kuulumisia pitää julkisesti ruotia tämmöisellä foorumilla etenkään, jos he eivät ole syyllistyneet foorumin aiheena olevan kaltaisiin rikoksiin?
Hieno avauspuheenvuoro ensikertalaiselta. Tässäpä järjen valoa tähänkin ketjuun, ja miettimisen aihetta meille muille.

Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Ketjussa mainittiin lempinimeltään ELUKKA. Onkohan tämä sellainen pitkätukkainen hevari? Joskus olen törmännyt ja Kuopiossakin hänestä puhuivat. Syytä en vaan muista... Voi olla jokin toinenkin tapaus tai oli sitten vaan mieleltään ELUKKA :lol:
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado

Avatar
Miss Twisted
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Su Touko 06, 2012 2:05 am

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja Miss Twisted »

Hui!
Tietääks joku enempiä tosta Vodkan kartan nro 1:stä, "miespotilas karkaa Kangasvuoren sairaalasta"?! :shock:

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ko. potilas oli rikkonut lasioven, josta oli ottanut mukaansa pitkän terävän lasisirpaleen ja sen avulla uhkaillen päässyt karkuun. Koko Pupuhuhdan, Kangaslammen ja Kangasvuoren alueelle annettiin hälytys ja ihmisiä kehoitettiin pysymään sisätiloissa, sillä pidettiin melko varmana että tuo lasi on edelleen mukana potilaalla ja hän käyttäisi sitä vastaantulijoihin.

Lopulta potilas löytyi aluetta halkovilta rautatiekiskoilta muutaman tunnin sisällä karkaamisesta ja vietiin takaisin sairaalaan. Siitä, kuka tämä potilas oli, minulla ei ole tietoa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Toecutter
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Marras 28, 2008 2:22 pm

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja Toecutter »

Pupari rakentamisesta lähtien että sattuu ja tapahtuu.
Mutta ihan hyvin voisin asustella tosin en muksujen kanssa.
Itse -75 ikäluokkaa ja jkl asuin 2005 asti.
Kävin syksyllä paikalliset fun pub ja pupujussi.
Hyvä meno

terhakka
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: La Elo 18, 2012 2:35 am

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja terhakka »

No Häre on mun serkku ja jos sattuu tulemaan pimeellä vastaan niin pataan kumahtaa. Nimittäin ei minulle.

LadyGodiva

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja LadyGodiva »

Tuolla alkusivuilla kun Elukasta kyseltiin, niin taannoin oli uhannut räjäyttää jkl poliisiaseman. Koppiin muutamaksi päiväksi, sieltä päästyään Tikkakoskelle räjäyttämällä itsensä autossaan. Toukokuu 2021 ajankohta.

Rockyfist
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

LadyGodiva kirjoitti:
To Heinä 29, 2021 1:05 pm
Tuolla alkusivuilla kun Elukasta kyseltiin, niin taannoin oli uhannut räjäyttää jkl poliisiaseman. Koppiin muutamaksi päiväksi, sieltä päästyään Tikkakoskelle räjäyttämällä itsensä autossaan. Toukokuu 2021 ajankohta.
Pitääköhän paikkansa?
Viimeksi näin herran kävelykadulla aika huonossa kunnossa.
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.

Rockyfist
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re:

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Petrus kirjoitti:
Ma Elo 18, 2008 6:47 pm
Savu? Pissi "Pissampade"? Suoska? Jakke? Minni?

Mikä se Mynde ja Pösö 205-juttu olikaan? Muistan että autolla ajettiin ja lujaa ja joku kuoli/vammautui/loukkaantui... Oliko mukana "Jose" tms?

Mikäs se yks hörhö oli jonka kanssa oli naiset naimisissa, ainakin se Kaakkolammen murhaajanainen Taija, sekä Minni myös? Sukunimi tais alkaa S-kirjaimella.

Nää mua vanhemmat Mäkisen Timpan, Veskun, Suon____n veljekset muistan hyvin. Ja tietty Linnannon Hanen, Teven ja Tapsan.

Nyt muuten kun Jyväskylästä puhutaan, missä on se Kilju-Sami, semmonen reppana punkkari? Tai Elukka? Elukan oon kuullu sanoneen että lähtee täältä ennenkuin täyttää 30-v, liekkö pelkkä urbaani legenda tuokin...?
Vesku Heino?
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.

Rockyfist
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Jyväskylän pupuhuhdan legendat?

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

gx4001 kirjoitti:
Pe Helmi 13, 2009 7:19 am
Arvon foorumilaiset.

Ennen enempiä hölinöitä jokaisen on hyvä miettiä kirjoittelunsa motiiveja. Miksi joidenkin ihmisten kuulumisia pitää julkisesti ruotia tämmöisellä foorumilla etenkään, jos he eivät ole syyllistyneet foorumin aiheena olevan kaltaisiin rikoksiin? Miltä minusta tuntuisi jos minun tai minun lasteni asioista puhuttaisiin tämmöisessä yhteydessä?

Ajatellaanpa kahta skenaariota:

Henkilö X ei ole saanut lapsuudessa parhaita eväitä elämäänsä ja on nuorena eksynyt vääriin porukoihin ja ehkä syyllistynyt joihinkin pikkurötöksiin. X kuitenkin myöhemmin päättää ryhdistäytyä ja hankkia "normaalin" elämän. X menee kysymään töitä. Työnantaja googlaa hakusanalla X tai jostain tietoonsa saamallaan X:n lempinimellä...

A) Mitään ihmeellistä ei löydy, ja X saa työpaikan. X saa elämänsä kuntoon, eikä hän enää syyllisty sen paremmin pieniin kuin isoihinkaan rötöksiin.

B) Nimi X löytyy epäilyttävästä yhteydestä Isorötös-nimiseltä foorumilta. Työnantajalla ei ole aikaa eikä keinoja selvittää, mistä oikeastaan on kyse ja minkälaisiin rötöksiin X on mahdollisesti syyllistynyt. Varmuuden vuoksi työnantaja päättää X:n sijaan palkata jonkun toisen henkilön, jonka nimeä ei löydy Isorötös-foorumilta. X menettää toivonsa, koska hänen maineensa on pilalla. X ei saa elämäänsä kuntoon ja lopulta ajautuu sellaiseen tilanteeseen, että syyllistyy Isoon Rötökseen, minkä jälkeen hänen nimensä löytyy Isorötös-foorumin lisäksi kaikilta muiltakin foorumeilta, lööpeistä ja kymppiuutisista.

Kumpaako skenaariota pidän toivottavampana ja kummanko toteutumiseen haluan osaltani myötävaikuttaa tai olla vaikuttamatta?
Amen
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.

Vastaa Viestiin