Palstalaisten syntymävuodet?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ruu
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: To Marras 25, 2010 12:10 pm

Re: 19??

Viesti Kirjoittaja Ruu »

1982

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: 19??

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Mahdankohan olla täällä vanhin iältään? Syntymävuosi 1951, tänä vuonna marraskuussa täytän pyöreitä.
Gods made heavy metal.

Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: 19??

Viesti Kirjoittaja Waja »

Dr Bergmeister kirjoitti:Mahdankohan olla täällä vanhin iältään? Syntymävuosi 1951, tänä vuonna marraskuussa täytän pyöreitä.
Oho !
Murhainfon Kunniatohtorin tittelin tuoma koppalakki taitaapi löytää päänsä.

nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: 19??

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Sitä varsin laadukasta vuosikertaa 1979 minäkin :roll:

Nyt tarvii myöntää että Matlockb:n nuori ikä hämmästytti :shock: Ihan kuvittelin semmoseks vanhaks parraks.. :oops:

Belaja Smert
Harjunpää
Viestit: 297
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 3:00 pm

Re: 19??

Viesti Kirjoittaja Belaja Smert »

Pelkän kertomisen sijaan olisi huomattavasti hedelmällisempää pistää muutama arvaus ja katsoa, millaisia ajatuksia kirjoittajista liikkuu palstalaisten mielissä.

:roll:

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1484
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: 19??

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Belaja Smert kirjoitti:Pelkän kertomisen sijaan olisi huomattavasti hedelmällisempää pistää muutama arvaus ja katsoa, millaisia ajatuksia kirjoittajista liikkuu palstalaisten mielissä.

:roll:
Tällainen ketju on jo olemassa: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=405

Ketjun otsikkoa muutettu paremmin aihetta kuvaavaksi. Muistattehan kiinnittää laajemminkin huomiota mahdollisimman toimivaan otsikointiin.

-Jermo
Ne tietää, jotka tietää...

BrDead
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 3:14 am

Re: Palstalaisten syntymävuodet?

Viesti Kirjoittaja BrDead »

1979

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: 19??

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Waja kirjoitti:
Oho !
Murhainfon Kunniatohtorin tittelin tuoma koppalakki taitaapi löytää päänsä.[/quote]


Kiitos Waja, ja anteeksi kovasti että vein sinulta sen koppalakin :D

EDIT. Ps. ja mikähän mulla meni tuossakin lainauksessa pieleen? Kaipahan tuonkin aikanaan opin.. sitä se vanhuus teettää...
Gods made heavy metal.

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Palstalaisten syntymävuodet?

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Nörttinä luikerrellut jo vuodesta 1975...
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: 19??

Viesti Kirjoittaja matlockb »

nuusku-nella kirjoitti:Sitä varsin laadukasta vuosikertaa 1979 minäkin :roll:

Nyt tarvii myöntää että Matlockb:n nuori ikä hämmästytti :shock: Ihan kuvittelin semmoseks vanhaks parraks.. :oops:
Näin se "ulkonäkö" pettää :lol:
Tästä on yv:nä joidenkin kanssa ollut puhetta ja et ole ainoa joka asiasta hämmästyy :D
Tietoa rikoksista ja aineistoa on kertynyt erittäin runsaasti, siksi tälläkin palstalla kirjoittelen.
Iän arvioiminen reilusti yläkanttiin on ihan ymmärrettävää, sillä moni on tosi elämässäkin sanonut että jos ei tietäisi ja näkisi niin voisi hyvinkin kuvitella vähintään 50 vuotiaaks, otan tämän kohteliaisuutena. En kuitenkaan näytä 50 vuotiaalta. Onneksi :D :D

Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: 19??

Viesti Kirjoittaja Waja »

Dr Bergmeister kirjoitti:
Waja kirjoitti:
Oho !
Murhainfon Kunniatohtorin tittelin tuoma koppalakki taitaapi löytää päänsä.

Kiitos Waja, ja anteeksi kovasti että vein sinulta sen koppalakin :D

EDIT. Ps. ja mikähän mulla meni tuossakin lainauksessa pieleen? Kaipahan tuonkin aikanaan opin.. sitä se vanhuus teettää...[/quote]



Kuvittelen itseni vielä niin nuoreksi että mulle kaljun peitoksi kelpaa pipokin.
Huru-ukko klubiin oikeutetut lienee syntyneet 50-luvulla tai sitä ennen,joten hienoja titteleitä löytynee vapaana apulaispresidentin vakanssista lähtien.

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Palstalaisten syntymävuodet?

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Joo, heh heh.. Eipä sitä olla enää samannäköisiä kuin joskus parikymppisenä. Onneksi tämäkin ikä koittaa kaikille aikoinaan :mrgreen:
Gods made heavy metal.

Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Palstalaisten syntymävuodet?

Viesti Kirjoittaja Waja »

Dr Bergmeister kirjoitti:Joo, heh heh.. Eipä sitä olla enää samannäköisiä kuin joskus parikymppisenä. Onneksi tämäkin ikä koittaa kaikille aikoinaan :mrgreen:
Joo,on se jotenkin mielenkiintoista lueskella nuorempien käsitystä elämän kulusta,vailla sitä viisautta mitä meillä Huru-ukoilla on,kaikella kunnioituksella nuorempiamme kohtaan,koska hehän ovat todennäköisesti meitä älykkäämpiä,vaikka eivät välttämättä viisaimpia.
Ikäpolvi ikäpolvelta älykkyys lisääntyy,sillain se menee ja niin pitää mennäkin.Viisaus tulee iän myötä jokaiselle ikäpolvelle,toivottavasti samalla tavalla kertautuen älykkyyden kanssa.

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Palstalaisten syntymävuodet?

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Se on sellaista. Sen huomaa ihan live-elämässäkin, kun nuoremmat alkavat selitellä miten jotkut asiat ovat, ikään kuin minä en itse enää tajuaisi mitään. Että joku nuorempi selittää, jotta englannin kielessä left tarkoittaa vasenta ja right oikeaa.. Ikään kuin en tosiaan itse tuota tietäisi, vaikka on tässä englantiakin jossain vaiheessa elämää tullut opittua. Tai joku nuorempi ehdottaa, että voidaan yhdessä katsoa lääkepakkauksen tuoteselostusta. Ikään kuin en osaisi lukea ja ymmärtää lukemaani.. tällainen itse asiassa loukkaa hirveästi, koska muisti ja ymmärrys pelaa välillä paremmin kuin monella nuoremmalla. Jotta onko se niin, että sillä nuoremman oikeudella vain päätetään että tuo vanhus ei enää älyä mitään.. No, mulla on tapana kyllä puolustaa itseäni, ja joskus vähän kovemmallakin äänellä.

Nimimerkkini on harhaanjohtava: itse asiassa olen paremminkin Huruakka kuin Huru-Ukko. Mutta ei sse haittaa, kai sinne ukkojen klubiin nyt yksi muorikin mahtuu :mrgreen:
Gods made heavy metal.

Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Palstalaisten syntymävuodet?

Viesti Kirjoittaja Waja »

Oi sori,jotenkin mielsin sut maleksi.

Vastaa Viestiin