Vitsejä kaikenlaisia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Teddybeer
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Loka 03, 2022 11:26 am

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja Teddybeer »

Mies kuolee vankilassa ja joutuu helvettiin. Vastassa on saatana ottamassa tervetulleeksi.
Mies: Ei vittu voi olla totta! Miten mä en päässyt taivaaseen?
Saatana: Ei tää niin paha ole. Tykkäätkö alkoholista?
M: kyllähän minä tykkään
S: Loistavaa! Meillä maanantaisin juodaan sydämen kyllyydestä. Meillä on viskiä, konjakkia, vodkaa.. Ihan kaikkea! Tykkäätkö polttaa?
M: kyllähän minä tykkään
S: Noniin! Meillä tiistaisin on kaikkea, mitä polttaa! Tupakkaa, sikareita, piippua, ihan kaikkea! Tykkäätkö sinä huumeista?
M: kyllähän minä tykkään
S: Loistavaa! Meillä on keskiviikkosin kaikkea! Metaa, kokaiinia, heroiinia, kannabista... Ihan kaikkea! Sinähän olet homo?
M: No en kyllä ole, olen niin hetero kuin olla ja voi.
S: No sitten et kyllä tykkää torstaista...
Damaged people are dangerous - they know how to make hell feel like home :lol:

Lora42
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:12 am

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja Lora42 »

Kirkkoherra oli tervehdyskäynnillä vankilassa. - On hauska nähdä teitä täällä näin runsaasti..

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

3 opetusta

1. Harakka istui puussa mitään tekemättä koko päivän. Pieni jänis näki harakan ja kysyi siltä: - Voisinko minäkin istuskella paikallani koko päivän mitään tekemättä? Varis vastasi: - Varmasti voit!
Joten niinpä jänis istui maassa koko päivän paikallaan mitään tekemättä. Yht´äkkiä kettu hypähtää paikalle ja syö jäniksen.

Kertomuksen opetus: Jos aiot istua koko päivän tekemättä mitään, sinun pitää istua hyvin hyvin korkealla pallilla.

2. Kalkkuna jutteli härän kanssa: - Haluaisin lentää puun latvaan, mutta minä en jaksa lentää niin korkealle. Härkä sanoi: - Mikset popsi minun paskaani, se on täynnä kuitua ja antavaa sinulle energiaa.

Kalkkuna alkoi heti niitä napsimaan.., se sai pian voimaa lentää alimmalle oksalle. Pian muutaman päivän popsimisen jälkeen se oli valmis lentämään puun latvaan. Sieltä sen kuitenkin näki maajussi, joka heti ampui kalkkunan alas puusta.

Kertomuksen opetus: Paskan jauhaminen voi saada sinut korkealle, muttei pidä sinua siellä kauaa.

3. Pikku lintu lensi etelään talveksi. Oli jo kylmä ja linnun siivet kangistuivat ja se putosi maahan pellolle. Kun se makasi siellä, paikalle tuli lehmä, joka pudotti läjän sontaa sen päälle. Lanta oli pehmoista ja lämmintä ja virvoitti pikkulinnun. Lintu nautiskeli ihanasta lämmöstä onnellisena ja alkoi ilosta visertää. Ohikulkeva kissa kuuli viserryksen ja lähti tutkimaan mistä ääni tulee. Se löysi linnun, kaivoi sen esiin lannasta ja napsi suuhunsa!

Kertomuksen opetus: A) Eivät kaikki ole vihollisiasi, jotka heittävät paskaa niskaasi. Eivät kaikki, jotka kaivavat sinut ylös paskasta ole ystäviäsi. C) Kun on lämmin ja hyvä olla, on parasta pitää turpa kiinni!
:shock: :mrgreen:
Kaikella on aikansa.

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Juhannustaikaa

Juhannustaika NAISILLE:
Kun juhannusyönä ryyppää maskarat takaraivolle, käyskentelee ilman rihmankiertämää pellossa ja samoissa tamineissa sammuu lähteen reunalle nelinkontin, voi maaliskuussa putkahtaa pulla uunista eikä sulhasesta ole hajuakaan. :shock:

MIEHILLE:
Kun juhannusyönä juo itsensä kaatokänniin, soutaa järvelle ja nousee sepalus auki seisomaan veneen reunalle, voi rannalla nähdä tulevan leskensä.

:idea: :cry:
Kaikella on aikansa.

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

SOTAMIES SERGEI
Sotamies Sergei, Russia.jpg
Sotamies Sergei, Russia.jpg (86.92 KiB) Katsottu 2413 kertaa
Siperian arojen lehtopoika Sergei on saapunut esittelemään tykistöään haulipusseineen vanhalle aseasiantuntija SETA-generaali Anatoli Rööli Roopelle, jonka sedät Anaali Aleksejev ja Rööli Roope viiden vuoden asepalveluksessa koulivat, kourivat ja koluavat läpikotaisin, palauttaen Sergein mammalle erittäin hyvin voideltuna. :shock:
Kaikella on aikansa.

Kulmasohva

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja Kulmasohva »

En jaksa tarkistaa onko jo laitettu, liian monta sivua ja oon uus täällä.

https://www.youtube.com/watch?v=g3ODmMjWV48

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

"Ei oo pientä"

Jotkut asiakkaat tulivat bussiin ja heittivät rahastustiskiin satasen, kuin koiralle luun. Siitäpä sitä sitten laskemaan kympin lipusta mania takaisin, ylimielisen asiakkaan katsellessa vieressä. :oops:
Yksi asiakas Hakunilasta kulki stadiin pääsääntöisesti huntti kourassa, todeten hyvin ylimielisesti "ei oo pienempää".
Arvatkaa, vituttiko se karju... :evil:
Eräänä päivänä taukotuvan kahvikassaa pyörittävä emäntä oli laskemassa kolikoita lippaastaan, kun osuin paikalle ja sain neron leimauksen. :idea:
Pyysin häntä laskemaan minulle satasen edestä alle markan kolikoita. Ja hän laski ja antoi minulle vieläpä muovipussin, mihin kolikot laitoin. Tosin kympin eestä otin joukosta pois viisikymmen pennosia. Loput 90 markkaa jätin muovipussiin ja pussukka rahastusrepun pohjalle odottamaan jota kuta rikasta, jolla sattuu oleen pikku hiluista puutetta. :?: :roll:
Olin siis etukäteen varustautunut ylimielisen äijän tuloon ja minulla oli kahvikassan pitäjän kolikkoarsenaalista varattuna juuri häntä varten 90 markkaa ja kaikki alle markan kolikoita. :!:
Vielä samana päivänä äijä tuli ja taas satanen lensi tiskiin kommentilla, "ei oo pienempää".
"Niin, ettei siis ole pienempää," toistin asiakkaalle, ikään kuin varmistaen kuulleeni oikein.
"Ei, ei oo," sanoi hän nyrpeänä.
"Älä välitä, mulla on ja kohta on sullakin", vastasin ja kaivoin rahastusrepusta muovipussin, missä oli 90 euroa.
"Känny alle, täältä tulee 90 euroa takaisin", tokaisin suorastaan voitonriemuisalla äänellä.
Ukolla simmut pyöristyi ja yritti hän änkyttää vastaan, mutta keskeytin.
"Otappahan kätöseen nyt vain vaihtorahat. Sulla ei ollut pienempää, mutta mulla on ja täältä pesee..."
Matkustamosta jo kuului tukahtunutta naureskelua ja asiakkaani alkoi olemaan naamataulu jokseenkin tulipunainen.
Totesin uudestaan aikas tylyllä äänellä, "valitit, ettei sulla oo pikkurahaa, nyt on."
"Anna se pussi," koitti ukko anella...
Sanoin, "en voi antaa, kun kerään siihen uuden satsin pikkurahan puutteessa oleville."
Koko autolastillinen matkustajia räjähti nauramaan, ukon kerätessä rahoja taskuihinsa ja siirtyessä peremmälle autoon. Iloinen kolikoiden kilinä kuului lattialla, kun niitä ukolta tippui kätösistä, kolikoiden siellä täällä vieriskellessä dösän plaattialla. :wink:
Stadin päässä keräsin pudonneet kolikot lattialta, kun ukko ei ylpeydessään taipunut keräilemään "pennosia". Minä keräsin ja sain niillä ostetuksi paritkin pullakahveet jatkossa taukotuvalla. :D
Jatkossa tuolta ukolta jo löytyikin..., tasarahakin...
:idea: :mrgreen:
Kaikella on aikansa.

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

TASARAHA

Markka-aikaan tämäkin episodi... eli 90-luvulla...
Erään kerran bussiin tuli asiakas Hakunilan ostarin pysäkiltä ja sanoi, "Seutulippu".
"Se tekee kympin," sanoin, samalla jo lipun esiin kaivaen.
Ukko kaivoi taskustaan pennin kolikoita koko lipun hinnan edestä ja tokaisi kuivasti, "Siinä on kymppi!"
Katsoin kolikkokasaa ja vuoroon ukkoa ja vielä kerran kolikoita ja taas ukkoa, joka nyrpeän näköisenä tsiikasi meikäläistä.
Totesin kuuluvalla äänellä, että varmaan kuului matkustamoonkin oikein hyvin...
"Rikoit sitten säästöpossusi, jotta pääsisit stadiin... Ei onneksi haise perse aukiselle... " :roll: :mrgreen:
Äijällä alkoi kuuppa punoittaa, mutta ei sanonut sanaakaan..., ei vielä tuossa vaiheessa... :|
Minä laitoin automaattivaihteen vapaalle ja käsijarrun päälle ja sen jälkeen käänsin kuskin penkin sivuttain, oma naamataulu rahastuslooraan päin. Niin aloitin ääneen laskemaan jokaisen pennin erikseen, "Yksi, kaksi, kolme, neljä", jne...
"Kyllä siinä on kymmenen markkaa," ärähti äijä selvästi vaivautuneena ja matkustamostakin kuului vaivautuneita huokauksia.
Minua ei huokailut, eikä ukon närkästynyt kommentti haitannut, vaan jatkoin keskeytyksettä laskujani loppuun asti. Pääsin yhdeksään markkaan yhdeksäänkymmeneenkolmeen penniin... ja totesin;
"Seitsemän penniä vielä, kaivappas kuvettas, kiitos!"
"Ei oo", vastasi äijä naama punaisena.
"Kerääppäs pennoses ja sit ulos," totesin rauhallisesti ukolle.
"Ei kai se haittaa, vaikka nyt seitsemän penniä puuttuu," tokaisi ukko yhä närkästyneenä?
"Ei varmaan sua haittaakaan, mutta mua haittaa. Ne seitsemän penniä joutuisin minä maksamaan yhtiölle omasta palkastani ja se olisi minulta pois. En ole sosiaalitoimisto, mutta se löytyy tuosta vierestä, ostarilta. Käy sieltä hakemassa lippuraha. Ei sitä hävetä tartte, jos sossusta hakee matkalipun. Paljon hävettävämpää on koittaa kusettaa, kun ei kerran mania löydy tarpeeksi."
Äijä keräsi pennosensa ja poistui naama punaisena. Onneksi en kerinnyt itse leimaan, enkä edes antamaan sitä lippua ukolle, niin ei tullut itselleni kympin vahinkoa tuosta episodista. :?
Enpä muista häntä sen koommin nähneeni.
:mrgreen:
Kaikella on aikansa.

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

TYÖHAASTATTELUSSA

90-luvun alkupuolella kävin Paunulla työhaastattelussa täyttelemässä kysymyskaavaketta. Yhdessä kohdin kysyttiin, "jos asiakas tulee kyytiin ja hänellä on 500 markan seteli, eikä sinulla ole antaa rahasta takaisin, niin miten menettelet?"
Vastasin: "Valitettavasti ei ole kassassa rahaa, millä rikkoa Kekkonen, mutta, koska teillä ei haise perse aukiselle, niin suosittelen kulkemaan taksilla. Bai, bai ja lycka till."
"Perästä kuuluu," sanoi Wäinö Paunun haastattelija poistuessani toimistosta.
Mutta eipä ole kuulunut mitään yli kolmenkymmenen vuoden jälkeenkään. 😯
:shock:
Kaikella on aikansa.

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

AIHEELLISIA SÄÄSTÖTOIMIA

"Myös eduskunta säästämään", ehdotti eräs henkilö nettipalstoilla...
Se on oikein hyvä ajatus, mutta tulee jäämään ajatukseksi, koska poliitikot eivät sulje omia rahahanojaan. Sinällään hyvä idea olisi, kun puolue-, ja lehdistötukiaiset poistettaisiin ja Pikku Parlamentti lopetettaisiin tarpeettomana. Sen talon tiloihin voisi laittaa vanhainkodin, kun niistä hoitopaikoista on kerran kroonisesti pulaa. :roll:

Säästötoimena myöskin, ministereiksi tulisi valita henkilöitä, joiden älykkyysosamäärä riittää tehtävään, eikä tarvita liki kymmentä avustajaa, jotta ministeri kerkiää bilettään, poseeraan medialle, sekä siinä sivussa hoiteleen kymmenkunta muuta rahakasta virkaa, tointa..., valiokunnissa, jaostoissa, hallintoneuvostoissa, kuntien valtuustoissa ja hallituksissa, kissankusettajain yhdistyksessä, suomi-neuvostoliitto-seurassa, Outokummun johtokunnassa, Kyläsaaren kuurojen ja kuuhullujen yhdistyksessä, jne, jne. 😏
Noh, onneksi ALKO tarjoo ilmaiset viinat, KELA 7000 euron torkkupeitot ja FINNAIR ilmaiset lennot ja tutut "hyvä veli" seurasta yhtä sun toista pientä kivaa ja kliffaa... :idea: 🤗🎼🎶🎵🕺💃

Aiheellista olisi myös valita virkamieskuntaan päteviä työntekijöitä, joita ei valita poliittisilla perusteilla. Eihän sairaalan kirurgejakaan valita poliittisin perustein, vaikka kieltämättä sillä alalla on varmasti poliitikkojakin kiinnostava palkkataso. :wink:
Mitäpä siitä tulisi, jos poliittisella perusteella kirurgin virkaan valittaisiin toveri suutari, koska suutarikin osaa neuloa tikkejä kenkiin. Elikä, suutari olisi tikkien neulomisen perusteella "muodollisesti pätevä" ja siten virkaan sopiva, joskin valinta olisi katastrofi leikkaussalissa. Leikkauksessa ei tilannetta auttaisi, vaikka suutarilla avustajana olisi läheisen teurastamon KEPUli lihan leikkaaja ja narkosilääkärinä Vihreä kannabispössöttelijä. On meinaan valtava ero PÄTEVÄLLÄ ja "muodollisesti pätevällä". :shock:
Maatamme pääsääntöisesti kuitenkin hallinnoi "muodollisesti pätevät", mitä ei tyhmempikään voi olla huomaamatta, mutta puolueuskolliset fanaatikot eivät näe sittenkään metsää puilta.
:shock: :mrgreen:
Kaikella on aikansa.

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Mun kissani

Kuva
Liitteet
Mun kattini
Mun kattini
mun kissa.jpg (41.03 KiB) Katsottu 1618 kertaa
Kaikella on aikansa.

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Compaq kissan hiekkalaatikko

Kuva
Liitteet
Compaq kissan hiekkalaatikko nyt just alta 1000e...jpg
Compaq kissan hiekkalaatikko nyt just alta 1000e...jpg (61.31 KiB) Katsottu 1613 kertaa
Kaikella on aikansa.

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

KASVATUSOPPIA

Tässä hyödyllistä kasvatusoppia itseensä täynnä olevan teinipojan "omistavalle" isukille / mamille, jonka juntti kiukuttelee joka asiasta täyden palvelun himassa... Elikkä...
Näin saat kostoksi munattua ja traumatisoitua teinipoikasi,
jonka kondomipakkauksen olet löytänyt hänen huoneestaan, sitä siivotessasi ja raivatessasi.

Teinijunttisi ollessa jossain..., isossa nuorisojengissä, mene reippaasti porukkaan mukaan. Kaiva taskustasi esiin löytämäsi kortsupakkaus ja kysy ihan osaa ottavasti kuuluvalla äänellä...
"Mitä sää tällä kortsulla teet???
Onko sulla aukkoja tiedoissasi?
Ei kortonkia tarvita käteen vetäessä, ei, ei...
Eikä kortonkia käytetä suinkaan siisteyssyistä, vaan sitä varten on talouspaperia, jolla siivoo roippeet pois...
Talouspaperirulla tulee halvemmaksi. Ei sulla kuitenkaan yksi kortonkipakkaus kestä edes yhtä viikkoo... ja kortsut on aikas tyyriitä..."

Eiköhän näillä neuvoilla yksi perhetragedia saada aikaiseksi.
:mrgreen:
Kaikella on aikansa.

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 963
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

PUHUVA PAPUKAIJA

Kuva

Synkkänä pimeänä syysyönä murtovaras murtautuu taloon, joka on pilkkopimeä. Hän totuttelee silmiään näkemään pimeässä, kun ei uskalla sytyttää kädessään olevaan taskulamppuun valoa, koska ei tiedä, onko talossa asukkaita. Hetken hiippailtuaan, kuuluu pimeydestä ääni...
-"Jeesus näkee sinut!"
Murtovaras saa melkein paskahalvauksen, kun pelästyy, sytyttäen lamppuunsa valon... Kuka. mikä, mitä, häh hän paniikinomaisesti kyselee mielessään, kääntyillen ja yrittäen lamppunsa valolla löytää, kuka puhuja onkaan, vai onko henkivallat peräti liikkeellä!???
-"Jeesus näkee sinut", kuuluu taas huoneen pimeydestä ja murtovaras on suorastaan paniikissa.
Lopulta taskulampun valokeilaan osuu puisella orrella istuva papukaija, joka kolmannen kerran sanoo...
"Jeesus näkee sinut!"
Murtovaras huokaisee helpotuksesta ja naureskelee, -"Kas, kas..., papukaija... puhuva sellainen..., heh-heh-heh...!"
-"Niin on," vastaa papukaija.
Mies astelee naureskellen papukaijan viereen ja kysyy...
-"Mikäs sun nimes on?"
-"Mooses," vastaa papukaija.
Murtovaras päästää römeän naurun kuullessaan pälättäjän nimen, toistaen naureskellen, -"Mooses".
-Jep, Mooses," toteaa papukaija.
Naureskellen murtovaras tokaisee papukaijalle, "Kuka on niin ääliö, että antaa papukaijalleen nimeksi Mooses?"
Papukaija vastaa; -"Sama ääliö, joka antoi Jeesus nimen Rottweilerilleen."
Liitteet
Puhuva Papukaija.jpg
Puhuva Papukaija.jpg (116.45 KiB) Katsottu 1445 kertaa
Kaikella on aikansa.

Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1916
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Miksi kutsutaan SPR:n vapaaehtoistyöntekijöiden seksikumppaneita?

-VOK-buddyiksi.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä

Vastaa Viestiin