Mitä luet tällä hetkellä? (Ketju 1)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

0553
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 10:08 am

Viesti Kirjoittaja 0553 »

Pidätettävä tavattaessa by Pentti Nordgren
Violent By Nature , Gangster By Passion
Been there, done that. I did my time, and now im back
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Kalessin kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
ja Linnunradan käsikirja liftareille:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Linnunrada ... iftareille

Pitää heittää arvostelua kun kerkee lueskella. Leffan perusteella ainakin diggaan tosta Douglasin kirjasta ainakin kuin hullu puurosta.
jos tykkäsit leffasta, on kirja jotain aivan muuta...itse kyseisen kirjan kymmeniä kertoja lukeneena, oli elokuva vain haaleaa huokaus alkuperäisestä nerokkuudesta ja itseasiassa hiukan ärsyttäväkin. leffan ainoa hyvä kohtaus oli ne haravat, jotka lätkähti naamalla aina ajatellessa ja niitä ei k.o kirjasta löydy ollenkaan. mutta lue ihmeessa linnunradan käsikirja, on niin huippu tekstiä, ettei mitään rajaa!!!!
Joo, näin on. Leffasta en ite tykännyt yhtään, mutta kirja sen sijaan on helvetin hyvä. Mulla on muuten tää klassinen Radioteatterin "Linnunradan käsikirja liftareille" kuunnelma 25-osaisena. Että jos joku haluaa, niin laittakoon vaikka privaa, niin upin sen jonnekin.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

se on muuten aivan loistava myös kuunnelmana...joskus junamatkalla sitä kuuntelin ja höröttelin vedet silmissä, konnari käveli useaan kertaan ohitse ja sit lopulta pysähtyi kysymään et mikä on noin hauskaa...:) yritäpä sitä sitten selittää, kun ei sitä kykene millään tavoin selittämään tietämättömälle;)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Keäksi vähän koittanut ottaa kevyempää lukemista, yleensä ahmin dekkareita. Juuri sain päätökseen Juoppuhullun Päiväkirja - Vaippaihottuma.. Ihan huippuja kirjoja, iskee meikäläisen sairaaseen huumoriin Juha Vuorisen tekstit. Ja voi lukea moneen kertaan, aina naurattaa yhtä paljon. :lol:
Kohta taas syksy ja pimeä, niin saa alkaa fiilistelemään hieman erilaista lukemista :)
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Juoppohullun päiväkirjat on kyllä hyviä :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Angaroth
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja Angaroth »

Just sain luettua loppuun Dexterin, ihan hyvä kirja.
Tomberi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: La Kesä 30, 2007 8:53 pm
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja Tomberi »

PPK kirjat on suurinpiirtein puolivälissä kaikenkaikkiaan. Siihen sitten väliin lueskelen Alivaltiosihteeri kokoelmaa josta lähtee pian 3. kirja.
PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

alibeja tietysti :wink:
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

Juuri sain luettua Outi Pakkasen ruohonleikkaajan. Erittäin hyvä kirja mielestäni! Ei liian hurja, muttei mikään tylsäkään. :roll:
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
McAbre
Sabrina Duncan
Viestit: 369
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 9:57 pm
Paikkakunta: Väli-Suomi

Viesti Kirjoittaja McAbre »

Jörn Donnerin Sverige-boken on meneillään. Pinossa seuraavana on Alpo Ruuthin Nousukausi.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

El Coyote
Siru
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 7:12 pm

Viesti Kirjoittaja Siru »

Lawrence Sanders: Toinen Kuolemansynti.
Jo kolmatta kertaa luen sarjaa läpi..

Seuraavana ajattelin pitää hieman taukoa synneistä ja lukea Deborah Spungenin kirjan, Nancy.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Siru kirjoitti: Seuraavana ajattelin pitää hieman taukoa synneistä ja lukea Deborah Spungenin kirjan, Nancy.
Mun äiti osti mulle Nancyn kun täytin 11, oon siitä asti lukenut sen kerran vuodessa.

Tänään menin hakemaan ärrältä batterya, niin mukaan tarttui Vares-kirja :wink: Jos tulee se kamala ukkonen mitä ne on lupaillu, niin saatampa lukea kirjaa... :roll:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Nancy -kirjasta mun on sanottava, että oikeasti en tykännyt yhtään sen äidin asenteesta ja tavasta kertoa.
Joku vain mätti.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Angaroth kirjoitti:Just sain luettua loppuun Dexterin, ihan hyvä kirja.
mä olin niin pettynyt dexteriin, koska olen sarjan intohimoinen fani. kirja oli todella hyvä jäähallikohtaan asti ja sitten latistui tylsäksi ja latteaksi kyhäelmäksi. loppukohtaus oli kuivasti ja mielestäni rimanalittavasti kirjoitetttu...blaah...mutta kaikki nyt syksyllä katsomaan dexteriä neloselta, sen huumorin luulisi purevan tämän foorumin jengiin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lukittu