Jussi Parviainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvojat: Raid, Moderaattorit

aga
Charlien Enkeli

Re: Jussi Parviainen

Viesti Kirjoittaja aga » Pe Marras 25, 2011 3:23 pm

Lisää juoruja.
JUORUT 6

Totuus. Ankara Totuus. -Danton

No nyt on sitten kirkonkirjat sekaisin. Isä Mitro onkin hetero. Tai sitten suurimman osan homojen lailla, helvetin hyvä näyttelijä. Näyttelijöissähän on paljon juuri tätä geneetistä puolta.
Ja kyllä ne heterotkin homoilee kun tarve vaatii. Siltä teatteri tällä hetkellä juuri näyttää.

Vai että menee se Mitro puhumaan naisille hävyttömiä ja koskettelee vielä niitä. Ja kaikki kun luuli että Ortodoksisen kirkon porukoista vain Arkkipiispa Leo on ainoa hetero. Kyllä taitaa Mitro vaan pelata itseään ulos siitä seksuaalisesti ahdistavasta porukasta joksi se entisen työympäristönsä, ihan vakavissaan koki. Miten olisi sellainen t-paita Mitrolle kuin:"Hyvästi hintit!". Aika kova veto, jos Mitro tekisi sen selvinpäin, joka on kyllä häneltä aika paljon vaadittu. Tässä olisi Ilkka Kaneravallekin synninpäästön malli tarjolla. Ile voisi ilmoittaa olevansa tyttö ! Silloin koko tekstiviestien sisältö saisi aivan uuden luonteen: "Me vain tyttöjen kesken tälläista tuhmaa tekstiviesti huumoria tässä kokeiltiin, kun mietittiin miten joku härski mies voisi lähestyä."

Kyllä se näköjään karhukin puhuu kun löytyy tarpeeksi vahva mies kuristamaan sitä kurkusta.
Sellainen Karhu-Hakkarainen, jota Soini otti kiinni niin perusuomalaisen varmalla otteella että sieltä alkoi tulla jo muitakin kieliä kuin omansa joka ei sovi sen juntin suuhun millään. Syvyyspsykologian näkökulmastahan Hakkarainen on Muslimi, siksi ettei ihminen voi lopulta vihata muita kuin itseään. Muhammetin miehiä Suomussalmelta.

Ja Mitro, joka on joutunut juomaan itsensä paksuksi pojaksi, onkin vain taistellut humalaan vedoten ettei nyt voi antaa kenellekään luostarin saunassa, koska ei jurrissa erota onko hänellä pesäpallo-termein "Sisä vai Ulkovuoro". EU:n kunniaksi on nyt jouduttava sanomaan ettei se ihan mahdoton tekele ole, kun yksi Suomalainen pääsi jo siellä taivaseen, ja annas olla kun kuoleman jäkeen pääsee siihen enkeliparveen peuhaamaan. Ei se olisi edes fyysisesti mahdollista munkin kaavussa, vaikka oli hyvin luistava satiininen alushamekkin. Kyllä se Mitrokin on vain tyttö, joka vahingossa syntyi ortodoksiksi.

Mutta olettekos kuulleet näitä

Tapani Kansa huusi kuin hullu Esport-centterin kahvillassa, Jussi Parviaisen ja Satu Ruotsalaisen erosta kuullessaan, että "Ei se Jussi seksissä ainakaan mikään hyvä ole!" No Tapania pitää ymmärtää, koska hän tietää että olen rakastellut hänen vaimonsa Ninan kanssa useaan otteeseen hänen ja Tapanin suhteen aikana ja jäänyt siitä kiinni Tapanille. Tuskin Nina asiasta muuta on maininnut , että se nyt oli sellaista vaan, ei mittään sen kummenpaa. Ja Tapanin suhteenhan asia on vielä niin että kun muutkin tietävät, ainakin minusta ja Ninasta niin ei kai hän nyt vaimonsa kanssa pannutta miestä voi mennä kehumaan, että "Siinä se on hyvä nussija. Oikein kateeksi käy kun itseä aina nukuttaa!"

Lääkityksestä puheenollen tuli mieleen, että oletteko koskaan ihmetelleet miksi aikuisina diapetekseen sairastuvat juopot miehet eivät koskaan puhu viinan merkityksestä haiman tuohoamiseen ? No ei Suomalainen mies, vaikka Mitron kaltainen pullukka, joka on ammattinsa vuoksi joutunut näyttelemään hinttiä koko tähänastisen elämänsä, voi totta puhua. Viinan juonti on viinan juontia ja sokeritauti tulee makean syömisestä. "Sikuritauti", kuten Tarmo Manni asian ilmaisi ettei sekaantuisi junttehin näyttelijäsukuihin; Rinteisiin ja muihin nirpistelijöihin.

Tarmo oli erään kerran Kansallistiatterin näyttelijälämpiön ruokajonossa katsonut kynsiään ja kailaittanut suureen ääneen:"Jumalauta, paskaa, ja liekkö edes omaa!" Siinä oli lippa monen hattuun.

Paul Coelho on muuten aivan mulkku mieheksi. Kaksi naamainen kuin anus. Haastateltiin häntä keran Davosissa ja kun kuvauksen järjestely vähän kesti, niin Coelho alkoi vittuilla meille naama punaisena, että minkälaisia torvetoita me oikein ollaan. Piti vain sulkea korvansa, vaikka teki mieli vääntää nenästä tätä maailman suurinta keittiöfilosofia, joka kirjat ovat kuin yleisaikausi-tai naistenlehtien "Niksipirkasta". Hänestä on tullut merkittävä siksi että jokainen osaa lukiessaan ajatella juuri kuin hän ja voi pitää itseään jo pitkään viisaasti eläneenä. Jopa Nokian johtajatkin ja Esa Saarinen, joka haluaisi kirjoittaa juuri sellaisen kirjan kuin Coelho. Älä helvetissä paljasta todellista ajatteluasi ! No sitten kun saatiin kuvusvalot päälle ja "Valon soturi"-kirjan kirjoittaja loistamaan, hän rauhoittui ja kameran käynistyttyä alkoi puhua inhimillisestä kanssakäymiestä. Kuvauksen loputtua hän poistui paikalta kuin kioskin taakse hätänsä paskantanut kunnanjohtajan rouva. Kiireisin askelin ja nokka niin pystyssä, että hukkuisi sateessa.

Lisää vähän anuskasvoista. Juha Rosma, joka punoittaa kuin vaahtosammutin ja on suurin piirtein sen kokoinenkin filosohvi, vehkeili TV-kakkosen jonkinlaisena johtajana itselleen teatteriohjaajan pestejä Tampereen Teatteriin, teatterin johtaja Pote Vihisen kanssa niin että kun Juha, joka ei ole ohjaaja ollenkaan ja Pote joka ei ole rehellinen ollenkaan, tekivät vaihtokauppoja niin että Pote sai Kummeli-elokuvan tv-rahoituksen aina sitä vastaan kun Pote antoin Juhalla ohjaajan paikan teatteristaan. Pote hyötyi oikein kunnolla tästä taloudellisesti ja Juha henkisesti, jos mahdollista. Pote muuten oli Salasuhteessa Hannele Lauriin tämän vieraillessa Tampereen Teatterissa ja Poten vaimo kosti sen menemällä sänkyyyn teatteriohjaaja Pentti Kotkanniemen kanssa. Siellä oli yhtä aikaa ihanteellisesti käytössä sekä raha, että vaihtotalous. Ilkeättekin paskakousut.

Jari Kurri, joka on niin tyhmä että kello pysähtyy kun hän astuu sisälle huoneeseen, erotutti yhden maailman parhaista jääkiekko valmentajista; Raimo Summasen. Siksi että Summanen osasi valmentaa ja Kurri vain sekaantua asioihin. Kurri osasi itse tehdä maaleja, tietämättä kuitenkaan miten se tapahtui, niin kuin Ahtisaarikin saatuaan Nobelin palkinnon, ei voinut käsittää miten se tapahtui. Summanen osasi neuvoa miten maaleja tehdään ja ärsytti Kurria, koska hän oli tehnyt paljon maaleja, mutta ei tiennyt miten ne tuli. Summanen tiesi miten maalien tekoa voidaan opettaa pelaajillekkin, mutta sai lähteä ja Kurrikin poistettiin pelaaja-aitiosta, ettei nänen naamastaan teeveesä näkyvät kuvat paljastaisi liikaa jääkiekosta siltä osin kuinka siitä Kalero Kummola päättää. Kuvitelkaa Kalervo Kummola luistimilla tukemassa mailallaan jäähän että pysyisi pystyssä. Se on ihan yhtä vitsikästä kuin Hjallis huutamassa pelaajajien pukusuojassa, hävityn ottelun jälkeen että, "Ettekö te yhtään ajattele miltä minusta tuntuu hävitä teidän takianne miljoonia, vittu!"

Hjallis ja MTV:n uutisnainen Pirjo Nuotio hässivät Vuokatissa yhtenä yönä. Kuljeskelivat hotellin puolella eri huoneissa tukat koko ajan yhä sekaisemmin. Nuotiota satutti kun minä kiroilin niin paljon puhuessani. Ehkä minua vitutti, se näky. Sillä Hjallis ainakin oli silloin naimisissa. Ja Nuotio elehti kuin olisi Hjalliksen vaimo. Jalkavaimo ainakin. Hjallis kävelee jalat sisäänpäin. Se on psykofyysinen merkki siitä, ettei hän tahdo mennä henkisesti eteenpäin, koska siellä suurten henkisten kysymysten maailmassa ei analfabeetti, joka kutsuu itseään vain lukihäiriöiseksi, varmasti pärjää niin kuin Ruotsinkielisessä kauppakorkeassa. Lukematta ja kirjoittamatta mitään. En tiedä mistä muusta korkeakoulusta Suomessa voi ostaa päästötodistuksia.

Hjallis ja hänen veljensä Rolle tekivät konkurssin "Harkino"-nimisellä yhtiöllä. Yhtiö oli nimensä mukaisesti elokuva ja tv-töiden toimialaa edustava, mutta sitä osaamaton revohka, sikäli että kannattaa tutustua tämän firman konkurssipesän pesäluetteloon ja arvailla, kuinka monet tappiot kuuluvat tälle alalle. Eivät kuulemma monetkaan. Kyllä se Hjallis tietää mikä on "Ihan perseestä."

Aake Kallialla, joka on kurssikaverini Teatterikoulusta ja harjoitteli lisää herrojen mielistelyä kävelemällä muutaman vuoden Hjalliksen perässä kuin lapamato koiran persiistä. Aake, joka on myös halunnut olla Antti Piipon kaveri, mutta on nykyään eniten Pote Vihisen kaveri ja minua haukkuu selkäni takana ja on tehnyt sitä pitkään vähättelemällä teatteriosaamistani. Minua vituttaa se paljon, koska se oli vaikuttanut myös Pote Vihisen päätöksen perua minun vierailuni Tampereen Teatteriin. Hjallikselle Aake oli sanonut minun ohjatessani musikaalia Hjallaisen areenalle, josta Hjallis omistaakin vielä muuman prosentin vaikka puhuukin omasta hallistaan että, "Ei se Jussi osaa sitä tehdä". Hjallis itse kertoi sen minulle. Minä vedän vielä Aakea turpaan ja kerron, ettei se teatterikoulussa osannut oppia muuta kuin istua teorian tunnilla minun vieressäni. Aake on aina kaikkien isokenkäisten kaveri ja koska ei ymmärrä heidän bisneksistään mitään, niin on sen porukan klovni, jonka kielen kärjessä roikkuu monta persettä.

Kotikatu oli pakko lopettaa kun se alkoi näyttä Muppet-showlta. Kaikki ryppynaamat ja muut liian vanhat ihmiset näyttelevät jonninjoutavaa paskaa, koska sen ikäisten ihmisten maailmassa ei tapahdu enää mitään. Nuoria ihmisiä ei kiinnosta vanhuuden höperöiksi paljastuvien näyttelijöidenkin iänikuinen esiintyminen. Ohjelmassa ei ole yhtään seksikästä naista. Paitsi Lena lädyna. Ei yhtään komeaa miestä. Ei yhtään viisasta ihmistä vaan kalkkiaivojen täysin kiinnostamatonta pähkäilyä ja yritystä muistella mitä pitikään sanoa. Kvartetti. Helsingin kaupunginteatterin suurin menestysnäytelmä, jossa kaikki kaikki näyttelijät olivat jo eläkeläisiä, oli Kotikatuun verratuna teinihuumoria. Ja osaavaa näyttelemistä. Komedian Kotikadusta saisi vaihtamalla sen nimen "En muista, millä kadulla".

Teatterista vielä sen verran, että ainakin Q-teatterin näyttelijät ovat talkoohenkisiä. Teatterin perustamisen aikoihin he harjoittelivat ja näyttelivät virallisesti työttöminä ja siitä saaduilla korvauksilla. Sattui kuitenkin kerran niin että teatteri pääsi ison vallana kanssa tekemsiin kun yöllä illalla myöhään harjoittevat näyttelijät havahtuivat siihen, että joku koputti kiivaasti teatterin ulko-oveen. Näyttelijöillä joilla aina on huono omatunto krapulassa elämisen vuoksi, tuli tietysti ensimmäisenä mieleen, että nyt on häiritty jotain yläkerran asukasta. Ovi mentiin kuitenkin avaamaan ja siellähän seisoikin Eeva Ahtisaari, joka pyysi näyttelijöitä apuun kun Martti oli sammunut rappuun uuvuttuaan siihen että yritti "lakerikenkä" humalassa nousta rappuja väkisin. Näyttelijät kantoivat Ahtisaaren kotiinsa ja ainakin teatterin johtaja oli Mäntyniemessä jonkinlaisilla lastenkutsuilla. Minä istuin siellä Donnerin vieressä ja hain tälle viinaa niin paljon että tämä teki Ahtisaaresta elokuvan nimeltä "Presidentti".

Tarja Halosta pissitti kerran valtiovierailu junan pysähtyessä Viipurin asemalla. Tarja yritti sisälle vessaan joka oli varattu ja puuskutti tulessaan delekaationsa luo, "Ei sinne pääse kun siellä iskuu joku Venäläinen huora kusella!" Pissillä ollut nainen oli tullut aivan Halosen perässä ulos vesssojen asueelta ja sanoi niin puhtaalla Suomenkielellä kuin Suomalainen vain voi että, "Hän ei ole Venäläinen huora ja matkustaa samassa junassa jossa Halonekin ja samassa seurueessa". Tarja työnsi nenäänsä vielä vähän pitemälle ja kysyi että mikä mikähän täällä oikein haisee. Ehkä vessassa käyminen oli kohtalokasta. Martti Ahtisaarihan ei pitkillä lentomatkoilla, joilla joi koko matkan, käynyt vessassa ollenkaan.

Että semmosta. Palataan pian.
Lähettänyt -jp klo 22.23

aga
Charlien Enkeli

Viesti Kirjoittaja aga » Pe Marras 25, 2011 5:31 pm

perjantai, 25. marraskuuta 2011
JUORUT 7

Totuus. Ankara Totuus. -Danton

Kaljut miehet ovat aina pakosalla. He ovat kaikki alkujaan tuhmia poikia joita tukisteltiin paljon ja useasti. Kasvaessaan isommiksi heistä tuli useimmista vielä tuhmenpia ja monista ihan konnia. Jokin sisäinen tieto tukkapöllystä esti heidän hiustenkasvunsa. Nyt ei kukaan voi tukistaa vaikka mitä tekisin. Pankaapa merkille kuinka vähän tavallisissa maalaisihmissä on täysin kaljuja ja kuinka paljon esimerkiksi pankkien johtajissa. Ja jos luonnollinen kaljuuntuminen ei onnistu täydellisesti, niin he ajavat kaiken jäljelle jäävän niin lyhyeksi ettei vanhainkodissa oleva Äiti saa siitä enää otetta. Myös ne jotka tahtovat olla tuhman näköisiä ajavat tukkansa millin siiliksi, vaikka tukka muuten kasvaa rehottaisi kuinka, mutta nyt se viestii että tässä se ei ainakaan ole kysymyksessä kiltti poika. Ennenvanhaan neuvostoliitossa Suomalaiset humalaiset pantiin putkaan, ajettiin heidän tukkansa kaljuksi ja lyötiin vielä leima päähän. Se hävetti silloin montaa tavallista viinamäen miestä. Kekkonen sai kuitenkin ottaa viinaa ilman leimaa, koska hänet arveltiin kieroksi joka tapauksessa. Venäläiset ovat välttäneet tämän kajuudesta käryämisen sillä että juonivat ja kieroilevat politiikassa ja kaupankäynnissä niin paljon että hiusten kasvukin menee sekaisin. Putin tosin on niin länsimaalainen, että englannin kieltä opetellessaan menetti suurimman osan hiuksistaan. Lenin kaljuuntui myös yleismaailmallisen ajattelunsa vuoksi, mutta Stalin oli niin kiero ja älykäs että käski tukansa kasvaa tai telotuttaisi itsensä. Tuntemistani kaljuista ihmisistä ehdottomasti kieroin on entinen pankkiiri Mika Lehto. Hän pyöritti ensin pankkiiriliike Sofia ja sitten kun tämän korttitalo ja valhetaseeseen perustuva pulju yhditetiin Kaupthing nimiseen rikollisjärjestöön hän pääsi varastamaan paljon rahaa. Tosin istui ensin keskusrikospoliisin sellissä ja pakeni sen jälkeen Belgiaan. Nyt hän on palannut kun Nordea maksoi omaisuutensa menettäneille Sofiin sijoittamansa rahat niiden kasvatamista varten. Minua Lehto yritti huijata ostamaan Spedeyhtiöt monella miljoonalla, ilman että olisin kuitenkaan saanut Spedestä muuta kuin velan niskaani ja sitä olisi pitänyt lyhentää miljoonalla vuodessa. Yksikään teevee-yhtiö Suomessa ei tuota niin paljon voittoa että pystyisi siihen. Mutta Lehto selitti kaupan järjellisyyttä silmät suurina, kalju kiiltäen ja ääni niin valheellisena että luulin olevani jo vankilassa tästä minulle tarjotusta keinotekoisesta tasehuijauksesta, vaikka en ollut siihen suostuvainen koskaan oman juristini neuvosta. Kerron koko tarinan joka perustuu Spedeyhtiön historiaan Sofi-pankkiiliikkeessä. Speden vävypoika oli työtön ja Spede ehdotti golf kaverilleen isä Lehdolle, että mitä jos hän pistäisi rahansa hoidettavaksi Lehdon pojan, Mikan pankkiiriliikkeeseen, niin pääsihän vävypoika silloin sinne töihin. No näin kävi. Mutta vävypoikapa ryhtyi pelamaan pankkipeliä Speden rahoilla ja hävisi ne. Yritti pelata vieläkin ja hävisi nekin rahat. Spede sai kuulla tästä ja sai sydänkohtaksen. Mika lehto päätti kuitenkin pistää kirkon keskelle kylää ja ostaa Spedeyhtiön. Spede sai rahansa ja uuden sydänkohtauksen johon kuoli. Spedelle maksettujen rahojen menetyksen pankin omistajat hoisivat pankin taseessa niin että sijoittivat siihen kuoppaan omaa rahaansa, joka tosiasiallisesti ei ollut pankin tasetta vaan venkulalainaamista. Ja tätä soppakulhoa sitten yritettin myydä minulle, keinotekoisen taseen hinnalla, ilman että minulla olisi mitään asiaa koskea Spedeyhtiöiden rahaan. Siis siihen jota ei oikeasti ollut. Mika Lehtoa ei pysty tukistamaan, mutta ihmettelen etteivät tuota rikollista toimintaa tutkivat poliisit ole löytäneet siitä reittiä saada Lehdon saamat jättirahat takaisin. Ehkä Lehdon kalju tekee poliisinkin sellaisen vaikutuksen että tuo mies se on ollut niin pienestä asti tuhma, että on ajan hukkaa saada siitä tukistusotetta. Kalju tulee kypärästä ja se suojaa. Näin on kehitys asian hoitanut mulkkuaan päällään näyttelevien miesten kohdalla.

Mutta olettekos tietoisia näistä

Miksi naiset pitävät korkokenkiä. Mitä he niillä viestivät muuta kuin että eivät pääse pakoon jos haluatte raiskata hänet. Tarja Halosella ei ole korkokenkiä. Hän ei tarvitse niitä.

Verkkosukat tekevät naisten jaloista kinkut. Ruokahalu ja seksuaalinen tarve sekoittuvat ja miehet kuolaavat tämän sekaherkun perään olipa naisen naama minkä näköinen tahansa. Kysymys on siitä huolimatta syötävän hyvän näköisestä tapauksesta. Pakettia ei välttämättä kannata mennä avaamaan houkuttelevasta vaikutelmasta huolimatta. Se voi olla pippurikinkkurulla ja kirvelee silmissökin niin paljon että verkkosukat saavat katumuksessa uuden tehtävän. Tuulettamista varten niitä pidetään.

Saumasukat sopivat naisille jotka tahtovat miesten katseen seuraavan saumaa mahdollisimman ylös asti, ja senhän minihame mahdollistaakin. Lopun pystyy kuvittelemaan jokainen joka on joskus saanut nähdä alastoman naisen. Tähän asiaan liittyy erän epäkohteliaalta näyttävä käytöpiirre miehissä. He eivät nouse seisomaan seuraamaansa saumasukkaa tervehtiessään, koska osa hänestä seisoo jo. Minä nousin kerran seisomaan, vaikka munani seisoi niin että sihen olisi voinut särkeä lautasen. Nainen huomasi sen ja minä annoin huomatakkin.
Nainen vilkaise etumustani ja katsoi sen jälkeen silmiini. Ajattelin sanoa jotain muuta en ehtinyt, koska nainen sanoi, "Hyvä, hyvää käytöstä, vaikka olen luulut että olet karkea," Minä vastasin munani voimalla, "Kyllä, hyvin karkea" . Meni noin puolituntia kun löysimme naisen kanssa juhlapaikan vinttiin johtavan oven vieressä olevaa kaidetta vasten hyvän paikan paritella. Mutta en tekisi sitä enää mistään hinnasta sillä saumojen oikominen polvillani, julhapaikalle paluuta varten kesti kauemmin kuin luulin. Palasin saliin polvet käytäväpölystä valkoisina, sitä itse huomaamatta ja sain tyttöystävltäni litsarin poskelleni. No minä olin silloin niin nuori, ettei tuota kannata muistella. Lähes yhtä nuori kui Saana on nyt. Sen vuoksi en voi totuudellisesti syyttää häntä mistään. Rakastaa vain. Semmoista juorua on liikkeellä. Joka jatkuu vielä niin ettei Parviainen usko mistään suunnasta tulevaa rakkautensa vastustusta, koska Saana on hänen elämänsä. Kuulemma.

Yksi juoru on kova ja edellyttää lainvalvojan puuttumista asiaan. Teatterikorkeakoulun näyttelijäntyön professori Vesa Vierikko polttaa ja on polttanut oppilaidensa kanssa hassista. Huumetestit molemmille puolille ja rangaistus rikoksesta. Saatanan Vierikko. Tulen kohta sinne koululle ja vetelen sinua pitkin korvia. Oli iso virhe pyytää sinun alunperinkään valintakokeiden raatiin, silloin kun olin siinä asemassa että voin. Suksi muutekin kuuseen sieltä koulusta. Ei se mikään hartsipäiden eläkevirka ole. Mene juontamaan tv-ohjelmia niin kuin koulusta valmistuneet oppilaasikin tekevät. Etkö osaa opettaa heille teatterin tekemistä ja esitysten valmistamista.

Mikko Leppilampi joka sai Jussi-patsaan huonosta elokuvasta, mutta luulee olevansa hyvä näyttelijä. Hän oli sanot Helsingin kaupunginteatterin isosta nättämöstä, ettei ne niin suuri ole. Leppilampi liikkuu yöelämässä kaiken maailman nuorten julkkisten kanssa ja saadessaan olla Räikkösen veneessä seuraamassa Montecarlon formula yksi kilpailuja luulee olevansa ihan saman tasoinen näyttelijäkin. Hän on kai käynyt jonkinlaisen itsepuollustuskurssin, koska tappelee humalassa, huutaa ravintoloiden henkilökunnalle ja pakottaa nämä kuuntelemaan silloin "Kun minä puhun." Hänellä vain ei ole näyttelijäksi minkäälaista äänenkäyttö tekniikkaa. Hän puhuu hiljaa ja nielee sanoja. Katuhaasatteluisssa yhtä huonosti puhuvat haastateltavat jätetään pois, kun ei niitä katsoja pysty seuraamaan. Opettele juntti puhumaan ja mene sitten vasta reuhaamaan. Siellä on kypsytty, yöelämässä esiintymiseesi niin että saat kuulemma semmoisen selkäsaunan, että varmasti lähtee ääntä suppuisesta suustani. Huonoin ominaisuutesi haljattomuutesi kyseenalaistamisen ohella on suunnaton ja täysin pohjaton itserakkautesi ja kuviteltu sharmisi. Säre vessasi peili! Uudessa ammatinvalinnan ohjauksessa suositeltaisiin sinulle varmasti transun ammattia jonekkin pieneen Ranskalaiseen kylään, jossa vihnekurkkua pidetään hyvän suihinottajan merkkinä.

Lähettänyt -jp klo 2.42

devil_doll
Lovejoy

Viesti Kirjoittaja devil_doll » La Marras 26, 2011 3:25 am

Vihdoinkin joku osasi pukea sanoiksi sen, mitä olen epämääräisesti ajatellut siitä lähtien, kun yritin lukea Paolo Coelhon kirjaa. :P
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.

taavetti
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja taavetti » La Marras 26, 2011 6:19 pm

Parviaisen sairaana suoltamaa tekstiä, kukaan ei jaksa eikä viitsi tästä syystä kunnianloukkaussyyteitäkään nostaa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.

devil_doll
Lovejoy

Viesti Kirjoittaja devil_doll » La Marras 26, 2011 7:38 pm

^ Paitsi että osa jutuista on siis totta. Mutta mikä osa? ;)
JUORUT 8

Teatterista puhuttaessa on juoruille mahdotonta kirjoittaa mitään alustusta. Kuten olen aina muuloin tehnyt. Teatteri itse on väärin kerrottu juttu ja itserrakkaiden paskajousujen hajullaan pilaama leikkimökki. Oikeasti suuren näyttelijät kuten Pentti Siimes, Lasse Pöysti ja Ritva Valkama kuuluvat ikäpolveen joka käsitti teatterin näyttelijöitä kehittäväksi työksi. Esko Salminen ja Oskari Katajisto, jotka ovat samaa laatu - ja luonne luokitusta luulevat teatteria itse kehittämäkseen taide ja julkisuus muodoksi. Esko Salminen leuhkii näytellessään isellää ja Oskari Katajisto ravintola elämällään. Luostarin tarinat ovat paljon mehukkaampia. Pääjuttu on ilman muut se että nykyinen Paavi Benedictus XVI, eli siis Jopeh Razinger, viraili muutamia kertoja ennen Paaviksi tulemistaan Suomessa Valamossa; tykkäsi Saksalaisena Isä Ambrosiuksesta, Suomalaisesta saunasta ja Suomalaisesta makkarasta. Siellä sitä on Valamon saunan lauteilla Ratzingerin, eli siihen aikaan Jumalan dobermannin miehuus mitattu ties mitä tietäen ja osaten. Amrosius on vieläkin "Otetun oloinen" kun puhe siirtyy Paaviin. Kovaa se on uskon elämä, mutta ei aina niin jäykkää kuin luulisi, mutta kiilto Razingerin silmissä kertoo kyllä paljon ja vaikka mistä. Kun edellellistä Paavia hadattiin ja Razinger pääsi siinä touhussa istumaan ulkona olevalle valtaistuimelle niin ne olivat hänelle samanlaiset juhlat kuin seuraavat Suomalaiset bakkanaalit. Tosin ei yhtä kierolle ja hyvälle näytelijälle kuin kirkonmiehet ovat.

Mutta olettekos kuuleet näitä

Esko Salminen joka on tyhmä ja sitä myöten itserakas, pullisteli Pertti Palon hautajaissa ravintola Elitessä. Ilmoitti suureen ääneen että juokaa mitä vaan minä maksan, ja sanojensa painoksi avasi paitansa ylänappeja ja rummutti rintaansa kuin suuri apinaja ja huusi olevansa seitsemänkymentä vuotta vanha.. Mitä ihmettä siinä on muuta kuin että on hengissä ja vieläkin torvi, vaikka maha onkin syönyt polvet ja viina aivot. Henkilökunnan vanhan tutun oli vaikea uskoa etteivät nämä ole Eskon juhlat vaan hänen velipuolensa hautajaiset.

Saman Eskon ja Jukka-Pekka Palon kanssa juhlittiin joskus nuoruudessa Kallion-grillissä. Se oli paikka jossa kaupunginteatterin henkilökunta joi itsensä humalaan monena vuotena ja joka päivä. Ihmettelin sitä että paikka näytti Kuhmolaiselta "Villipeura"- nimiseltä juottolalta jossa kaikki kuitenkin, vaikka elämä jo ihan paskana, näyttivät terveiltä, Suuren Esko Salmisen ja muun umpihumalaisen näyttämötaiteilija revohkan rinnalla. Salminenhan ei puhu, kuin itsestään, niin että osaa vapaa-ajan repliikinsä erittäin hyvin, kuin isestään. Myös kirjoissa joita hänestä on kirjoitettu. Hän korostaa vainomaa taiteellisuuttaan, niin luulisi jo itseäänkin vituttavan kuunnella koko ajan samaa päpätystä. Paisti kerran hänellä oli astioiden särkemisvimma ja hän työnsi pöydän alle kaikki lasit ja lautaset jotka siinä illan aikana tyhjenivät ja polki ne hajalle.
Lopultakin näytti olevan muuta tekemistä kuin navan kaivaminen.

Esko Salminen jumaloi hänestä kirjoitetussa kirjassaan itseään Kansallisteatterin syvimmäksi taiteen henkilöitymäksi ja saanoo että Kansallisteatteri on "Ruutitynnyri". Voi vittu. Kansallinen on ryhmämyynillä täyteen katsojia kerätty alaikäisten vanhusten juoninta paikka. Vanha johtaja Nevala ei tiennyt teatterista mitään ja halusi näyttää sen dramatisoimmalla Molierin Don Juanin ihan kelvottomaksi. Sai siitä päättään kallistella että ymmärsi mitään koko suu-ja sorkkataudista, jota Don Juan siinä sairasteli. Ruutitynnyri on Salmisen maksassa ja päässä ollut ihan pieni pommi on jo räjähtänyt aikoja sitten. Vissiin silloin kun Salminen teki teatteri- vallankumouksen ja särki Kallion-Grillin astioita.

Nykyisen Kansallisteattrin johtajan profiilikuva on hänen Facebook sivuillaan sellaisesta tapahtumasta kun hän ohjaa purjevenettä ja seisoo ruorin takana vähän niin kuin mies. Kuvan sanomahan on luonnollisesti se että hän on ruorissa. Ja vielä kansallisteatterissa. Mutta ei se mitään. Kyllä nykyiset Teatterikorkeasta valmistuneet tv-ohjelmien juontajat ja mainosten speakkerit sinne ihan hyvin sekaantuvat.

Yhtäkkiä tuli Tarmo Mannia ikävä. Hänellä oli toiminto jonkinlaisena teatterin kasvojen paljastamisena näytelijöille itselleen. Näyttämön sivussa, yleisön näkymättömissä hän pyllisti lavalla olleille golleekoilleen paljaan perseensä ja huudahti vielä päälle, että "Siinä on lippa hattuunne." Tuntemattoman sotilaan" kuvausten aikaan ohjaaja Edvin Laineen istuessä huovalla jossakin sivumalla, nauttien välipaa. Tarmo ryntäsi siihen kuin jotakin pakoon ja pullautti suustaan sammakon Edvinin huovalla. Huumori ei mennyt läpi ja Tarmon keskseliäs ja silloisen huumorin tajun ylittänyt temppu sai Edvinin kiroilemaan. Tarmoa se nauratti siitä huolimatta ja hän nauraa vieläkin.

Tarmolle tarjottiin ainoaksi työksi teatterijohtajan toimesta, hänen kysyessä että eikö sitä voisi näytellä jonkin roolinkin; Hevosen takapään esittämistä lasten näytelmässä. Tarmoa ei arvostettu siinä taiteen kehdossa mielestäni yhtään. Jumalan kiitos hän sai näytellä Gogolin "Mielipuolen päiväkirjan" uransa lopuksi. Mutta siihen hevosen takapään näyttelemiseen hän vastasi niin kuin Kansallisteatterissa pitääkin vastata typeryyteen: "Ja minä kun en hevosen persettä näyttele. Mutta omastani olisin kyllä valmis neuvottelemaan."

Julkisen totuuden nimissä Kansallisteatterissa näytellään koko ajan perse paljaana. Kenelläkään ei ole koskaan mitään annetavaan ja kaikki näyttävät juoksentekevan siellä sun täällä, repaleiseen kerjäläispojan pienessä paidassa perse vilkkuen. Teatteri on aina läpinäyvää, mutta enää tuota asiaa ei tiedä kukaan tyhmyttään tai itserakkauttaan. Teatteri on suojatyöpaikka, jonka työntekijät eivät saisi mitään muuta työtä elleivät olisi Valtion ja kunnan leivissä. Jukka Puotila pärjäisi imitoijana, mutta kun niitä ammatilaisia on ihan ilman Teatterikoulukin, niin ihan käy Jukkaa sääliksi. Jos ei olisi niitä iänikuisia näytöksiä niin monena iltana viikossa; saisi keikkarahaa vielä paljon lisää. Jukka muuten tienaa liikaa, taitelijaksi. Jukasta on tullut yritysjuhlien miljonääriesiintyjä, mikä onkin paljon vaikeampaa kuin Kansallisen taide, ja Jukka on loistava imitaattori, mutta ei ota enää mitään riskkejä ja minua vitutti että Jukka minun hyvänä ystävänäni kutsui Nevalaa Pääjohtajaksi. Minä näet tarjosin Kansalliseen näytelmääni, että jos he tilaisivat minulta sellaisen. Olinhan tehnyt siihen mennessä "Jumalan rakastaja" ja "Valtakunta"- näytelmät jotka molemmat olivat suuria mestyksiä ja HS:n millenium-numerossa kahden viimeisen vuosikymmenen parhaita näytelmiä. "Valtakunta" pelasti intimiteatterin konkurssilta, teatterijohtaja Matti Raninin muistemissa mainuttuna tekona. Minulta vaadittiin Kansallisteatterissa dialogi-näytettä ja minä toimitin sellaisen, mutta en kelvannut. Näytelmäni menivät kyllä ulkomailla hyvin, mutta kyllä kansallisessa joku raja pitää olla: Esitys ei saa nousta teatteria suuremmaksi tapahtumaksi.

Savolaisjuonikko, jota voisi luulla Lasse Lehtisen ottopojaksi, tallissa kasvatetuksi; Näytelijäpoika, Janne Reinikainen, josta äkkiä tuli ohjaaja kun hän varasti Kalle Holmbergin hänen kursiilleen teatterikoulussa ohjaaman näyttämöllepanon. Oli siinä Gogolin "Reviisorin ohjauksessa varastettu julhapöytäkohtaus Venäjältäkin. Kansalliseen pesi Pääjohtaja Nevalan osaamattomuden ja Pääohjaaja Antti-Einari Halosen kehnouden vuoksi, kaikenlaista paskasakkia ohjaajiksi. Eihän se nyt käy että vierailijat ja talon muut ohjaajat ovat parempia teatterin ammattilaisia kuin nämä "Pää-taiteilijat" olivat.
Antti-Einari Halonen ei suostunut edes teatterin ammattikunnan äänestykseen sitä voitaisiinko hänet valita Pääohjaajan tehtävään. Hän ei olisi tullut valituksi ja siksi hänen ei tarvinnut, koska poikakaveri Jukka Kajava, Hesingin Sanomien pääkriitiko saatiin siinä samassa kaupassa tekemään Kansallisesta Suomen paras teatteri. Eetu Vesala, joka oli loistava muusikko ja säveltäjä, teki musiikkia Halosen radioteatterin ohjauksiin, niihin jotka saivat aina helvetin isot ja loistavat kritiikit HS:ltä; Eetu kutsui Antti-Einaria Hintti-Einariksi. Kun tämä sanonta yleistyi niin Halonen lyhensi nimensä Antti Haloseksi. Siis siksi suureksi kuvataiteilijaksi. Reilumpaa olisi ollut muuttaa nimi Hintti Haloseksi. Siitähän teatterissa on kysymys sen sisällön huoraamisessa yleisön kanssa.

Mutta vielä teatteriakin suurempi on Ortodoksinen kirkon häpeä Mitron osoituttua heteroksi.
Hän on kyllä oppinut puhumaan kuin homo ja pettänyt sillä koko kirkon. Mutta nyt kun on pääsyt ihmisten ilmoille niin luonnekkin karkasi käsistä. Muuten Mitron kunniaksi on sanottava se ettei hän ikinä minun tiettääkseni ole suositellut homoutta heterolle kaverille, elämän asioiden helpottamiseksi. Nän teki kuitenkin Metropoliitta Amrosius joka ravintolassa jankutti ja jankutti Lapin yliopiston rehtori Mauri Ylä-Kotolalle, että kyllä tämän pitäisi ryhtyä homoksi. Mauria nauratti ja keskustelu ei ollut hänen mielestään yhtä vakava kuin "Käännyttäjä"-Isä Ambrosiuksen. Joka vain jatkoi samaa teemaa, humaltumisensa antamalla voimalla. Sillä hän on hoitanut monia muitakin asioita.

Mitro kyllä saattaa hetoronakin olla nainen. Niin naisellinen hänen käytöksensä ja hajuaistinsa ovat. Mitro jumalaloi naisten hajuvesien tuoksuksuja ja riemuistee naisten alusvaatteiden kauneudesta; tietysti kun ei itse voi käyttää niitä, paistsi ehkä naisten alusvaatteita sittekin, niin tilanne karkaa käsistä. Tässä vaiheessa on kuitekin pyyhittävä yli se mahdollisuus että Mitro olisi homo. Hetero hän on yhtä varmasti kuin päivä on pitkä, mutta vaikea sanoa mies vai nainen. Nunnaluostari sattaisi olle hänelle hyvä työpaikka sitten kun EU:n hommista karkoitetaan. Olishan se ihan samaa sirkusta kuin Ortoksien elämä tähänkin asti. Maailman ainoa parrakas nunna.

Mutta varsinaiset kiittämättömät munapäät ovat kyllä elokuva-alalla. Renny Harlin, eli Lauri Harjola, halusi heti kärkeen Hollywoodiin matksutettuaan olla ihan niin kuin olisi syntynyt siellä. Kiitämättömänä hän nousi aina ylemmäs niin että hylkäsi sen tason jolta nousi, eikä tahtonut niitä ihmisiä muistaakkaan, jotka auttoivat häntä elämässä eteenpäin. Kun Renny petti Geena Davisia "Kurkunleikkajien saaren kuvaksissa", tuhosi hän koko elokuvan. Ja sen rahoittaneen yhtiön. Amerikkalaiset onneksi ajattelevat sen oivalluksen mukaisesti, että kuinkahan paljon se meitä pettää kuin vaimoaakin noin kohtelee. Markus Selin, joka auttoi Rennyt alkuun ja maksoi Suomesta Rennyn Ferrarin ja muun loiston ei ole Rennyn kiitosta kuullut. Eikä Renny enää voi ketään kiittääkään kun elämä meni ohi.

Antti Jokinen joka on niin huono ohjaaja ettei saanut kahden Oscarin voittaneen päänäyttelijänsä taidoista ja maineesta huolimatta elokuvalleen edes elokuvateatteri levitystä.
Päätti kostaa itselleen, petti avovaimoaan ja ryhtyi seurustelemaan Playboyssa alastamona tolottaneen Susanna Penttilän kanssa. Ei ole Anttikaan osoittanut kiitosta Markus Selinille, joka maksoi myös hänen Hollywoodin valloituksensa. Antti oli heti valmis omimaan elokuvansa ja jättämään Selinin Solarfilmsin selkänsä taakse. Mutta on nyt takaisin Suomessa ja ohjaa Markuksen tuottamaa elokuvaa. Markus antaa anteeksi kyllä noille rutaleille, muuta itseltään he eivät saa. Munat vetoa; molemmat ohjaajat päätyvät vielä halpojen tv-sarjojen ohjaajiksi MTV:lle Pasilaan tai sitten jäävät Los Angelesiin roikkumaan baareihin ja odottavat comebackkia, jota ei ikinä tule. Cliffhangerin ohjaajana suureksi tullut Renny ei elokuvan konnaan näytelleen John Lithgown mukaan ollut elokuvan todellinen ohjaaja. Sylvester Stallone ohjasi elokuva kameran etupuolelta. Ja sitten kun tuli Die Hardin kakkosoasan menestys, sen kuvauksissa Renny seisoi kameran vieressä, ja Bruce Willis ohjasi elokuva kameran etupuolelta. Sen jälkeen kun Renny on oikein ohjannut itse, niin ei ole suuruutta seurannut. Geenan rahat Renny poltti ja toinen heidän yhteinen elokuvansa "Long kiss goodnigth" on aivan kuin huono ja liian kallilla tehny kuin Rennyn elämäkin. Amerikkalaiset antoivat Rennylle kyytiä tämän hävittyä Joel Silverin rahat ja yhtiön, vaimonsa pettämisen vuoksi.

Suomalaisten ei kannata mennä ulkomaille, jos tarkoitus tulla siellä joksikin. Se joksikin tuleminen muuttuu monesti takaisin kotiin tulemiseksi.

Huomisiin
Lähettänyt -jp klo 3.39
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.

Matlock
Helen Mirren

Viesti Kirjoittaja Matlock » La Marras 26, 2011 9:24 pm

Juorut kertovat, mitä elämä oikeasti on eikä sitä, mitä sen pitäisi olla.

Pahuksen kivaa luettavaa.
Pasilan mies.

MEG
Lovejoy

Viesti Kirjoittaja MEG » Su Marras 27, 2011 12:01 am

Matlock kirjoitti:
Pahuksen kivaa luettavaa.
Mutta eikö hänen kannattaisi pyrkiä "Seiskan" tai vastaavan lehden kolumnistiksi, julkaista säästeliäämmin ja ottaa rahat pois?.
Jotain perin surkuhupaisaa on siinä että ihmisen alapään toiminnat niin kiinnostavat. Monilla nettiriitelijälläkin kovinta ja karskeinta on ryhtyä alapääkirjoitteluihin.

Tiina
James Bond

Viesti Kirjoittaja Tiina » Su Marras 27, 2011 2:02 am

Täytyy kyllä sanoa, että hienosti toteuttaa Jussi omaa sananvapauttaan. Blogi parantui heti, kun lopetti tuon oman suhteensa puimisen. Monella julkkiksella varmaan alkanut jo hiki pukata... :P

Vähän tuo talebanikohta arveluttaa, mutta muuten on kyllä uskottavaa settiä... :mrgreen:

Hannaaaa
Ran-tan-plan

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa » Su Marras 27, 2011 11:21 am

Tämä on taas sitä perus Jukea, päästä pulppuaa vuosian paskat ulos yhellä kertaa.
En ite tosin jaksanu ihan kaikkea lukea. Mulla meni jotenkin maku Jussin sekoiluihin.

Kohta se on taas laitoksella, kun vanne puristaa korvien välissä. Tämä mies miettii aivan liikaa. Menis eduskuntaan, pärjäisi varmaan loistavasti.
Mitä sitte?

MEG
Lovejoy

Viesti Kirjoittaja MEG » Su Marras 27, 2011 11:46 am

Hannaaaa kirjoitti:. Menis eduskuntaan, pärjäisi varmaan loistavasti.
Olihan ehdokkaana Sosialistisen työväenpuolueen listalla. 34 ääntä.

pekkaeric
Sammakkoprofessori

Viesti Kirjoittaja pekkaeric » Su Marras 27, 2011 5:27 pm

Surullista ja säälittävää luettavaa. Onneksi mies on hoidon piirissä.

Hannaaaa
Ran-tan-plan

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa » Su Marras 27, 2011 7:42 pm

MEG kirjoitti:
Hannaaaa kirjoitti:. Menis eduskuntaan, pärjäisi varmaan loistavasti.
Olihan ehdokkaana Sosialistisen työväenpuolueen listalla. 34 ääntä.
JEp jes. Niin ajattelinkin, että on ainakin HAKENUT sinne joskus.
Mitä sitte?

Waja
Wallander

Viesti Kirjoittaja Waja » Pe Joulu 02, 2011 11:43 am

Mutta oletteko kuulleet tätä

Jussin ja Saanan avioliitto kukoistaa jälleen.

otus
Columbo

Viesti Kirjoittaja otus » Pe Joulu 02, 2011 10:07 pm

Waja kirjoitti:Mutta oletteko kuulleet tätä

Jussin ja Saanan avioliitto kukoistaa jälleen.
Kuva
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

Waja
Wallander

Viesti Kirjoittaja Waja » La Joulu 03, 2011 1:52 pm

^ Siis täysin käsittämätöntä sellaista-.

Vastaa Viestiin