Kirjekaveriksi vangille?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Prisonwife kirjoitti:Tämä on ollut hauska nähdä miten ihmiset "villiintyvät" ja käyttäytyvät aivan ääliömäisesti kun heitä provosoi. On tainnut osua useammalle kuin yhdelle minun laukomat "totuudet". Eikö ole näin, että netissähän kuka tahansa voi olla mitä tahansa, vaikka sitten "vangin vaimo" tai vaikka vain kirjekaveri tai ei mitään tällaista? Tämä jääköön paljastamatta mitä todellisuudessa olen. Provo? Trolli? Minähän voin olla vaikka vanginvartija tai biologian opettaja, mielisairaanhoitaja :lol: Ihan miten vain..
Voit olla hermoheikko tai täysipäinen, ketä se liikuttaa? Kun puolustat jotakuta toista, jota on haukuttu ja parjattu täysin laidoin, niin parjaajat "ovat aina oikeassa"? Tai ainakin luulevat niin? Mutta kun nostat asian esille, saat niskaasi täyden saavillisen paskaa. Haukkuja pitää aina oman mielipiteensä, koska luulee olevansa täysin oikeassa. Toista mielipidettähän ei voi olla, eikö näin ole? Olen kevään parhaimmat naurut saanut tällä palstalla! Kiitokset siitä! Kyllä naisia on helppo provosoida! Kiitos ja näkemiin!
Olipas taas sellaista tekstiä, että ilman mun naaman edessä todistuksen heiluttelua en usko sun päässeen kuin nippanappa peruskoulusta...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Prisonwife
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Maalis 25, 2013 1:22 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Prisonwife »

Olipas taas sellaista tekstiä, että ilman mun naaman edessä todistuksen heiluttelua en usko sun päässeen kuin nippanappa peruskoulusta...[/quote]

Tiedätkö Nooruska; nämä kun eivät olekaan uskonasioita :lol: On muuten hienoa, että sinäkin aktivoiduit taas aukomaan päätäsi täysin laidoin! Anna palaa vain, jos se sinun PMS:ää helpottaa.
Mitä sinun aiempaan kommenttiisi, että "teillä on kaikkea" Sehän on hienoa, jos sinulla on kaikkea. Pitikö se oikein tuoda esille? Jotenkin lausahdus osoitti, että ehkä sinulla ei kuitenkaan ole asiat kovin hyvällä tolalla, kun sitä pitää oikein mainostaa? Mutta teen elämästäsi yhden asian köyhemmän...
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Prisonwife kirjoitti:
Mitä sinun aiempaan kommenttiisi, että "teillä on kaikkea" Sehän on hienoa, jos sinulla on kaikkea. Pitikö se oikein tuoda esille? Jotenkin lausahdus osoitti, että ehkä sinulla ei kuitenkaan ole asiat kovin hyvällä tolalla, kun sitä pitää oikein mainostaa? Mutta teen elämästäsi yhden asian köyhemmän...
Hienoa, että tartuit tähän, osui ja uppos. :wink: Mutta joo, lueppas tuo oma vastauksesi ennen tätä vastausta. Kelvatkoon se myös vastauksena tähän sun viimesimpään manifestiin. Nyt keskityn vain tässä ketjussa itse aiheeseen ja jätän sun tekstit niille kuuluvaan asemaan -huomioimatta. :)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Jospa yrittäis palautella ketjua raiteilleen. Mä voisin ihan hyvin kirjoittaa jollekin naispuoliselle vangille tällee naisihmisenä, mieluiten heteronaiselle nyt kuitenkin, ettei kävis vahinko :mrgreen: Voisin harkita myös jotain miespuolista elinkautisvankia riippuen rikoksen laadusta. Mainittakoon nyt, että harrastan kirjeenvaihtoa ihan muutenkin, vangeissa ei mua erityisesti kiehdo mikään niin paljoa kuitenkaan :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Itsekin olin aluksi etsimässä naista kirjekamuksi, mutta aika selväksi nämä tekivät profiileissaan, mitä ovat hakemassa. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Mä en päässyt ihan niin pitkälle vielä, jotenkin aina ajaudun googlaamaan lisää näiden tekemistä rikoksista. Oma lukunsa sitten nämä sankarit jotka etsivät puhelinseksikaveria jne :D Tuon takia ajattelin, että jos on tuomittu koko elämäksi linnaan, ollaan ehkä istuttu jo 20 vuotta, niin veikkaan että elämässä ei enää puhelinseksi ole päällimmäisenä ajatuksissa ja olis kenties muutakin hakusessa kirjekaverilta 8) Tiedä sitten...
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Sillä sivostolla, mistä itse omat pen-palini nappasin (writeaprisoner.com) lähes poikkeuksetta nämä naisten rikokset puistattivat minua erittäin rankasti. En tiedä miten onnistuin, mutta ne muutamat, joiden tietoja googlettelin olivat lapsen raiskaajia/tappajia yms. :x
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Suomessa saa tehdä melko paskan tempun, ja vielä useita kertoja peräkkäin, että pääsee kiven sisään. Se kandee töllön vankiromantiikan kulta-aikoina pitää mielessä.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3717
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Nooruska kirjoitti:^ Sillä sivostolla, mistä itse omat pen-palini nappasin (writeaprisoner.com) lähes poikkeuksetta nämä naisten rikokset puistattivat minua erittäin rankasti. En tiedä miten onnistuin, mutta ne muutamat, joiden tietoja googlettelin olivat lapsen raiskaajia/tappajia yms. :x
Aika koukuttavaa iltalukemista tuo sivusto.
USA:ssa näköjään jengin tuomiot saa aika helposti netistä.... Ihme ettei tollanen laske rikollisuutta.

Karuja tätejä oli, en ihan heti alkas "seukkaan", enkä taida kirjeitäkään kirjoitella.
Yksi tapaus jäi mieleen: Mimmi kehu itseään ja oli ollut töissäkin, mutta niin vaan häkissä on oltu jo pidemmän aikaa ja istuttaavaakin aikaa olisi 10 vuotta mutta rikoksena oli "shoplifting" eli myymälävarkaus!

Googlasin ja kyllä, ei siinä mitään virhettä ollut!
"lenghtly criminal history" oli tälläisen pikku ranteelle läpsäytystuomion syynä....
Oli ollut epäiltynä murhastakin kyllä, mutta ei kai toteennäyttämättömiä epäilyjä voi käyttää edes Jenkeissä raskauttavana tekijänä.

Koskas meille Soumeen? Meillähän päinvastoin on nuo paljousalennukset, eli jos tänään raiskaat, niin et saa ihan täyttä tuomiota koska on edellisestä koiruudesta kakkua tulossa (mitä ollaan tietysti vapaalta odottamassa mitä hovista "tulee alas")
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

marokon_kauhu kirjoitti:
Koskas meille Soumeen? Meillähän päinvastoin on nuo paljousalennukset, eli jos tänään raiskaat, niin et saa ihan täyttä tuomiota koska on edellisestä koiruudesta kakkua tulossa (mitä ollaan tietysti vapaalta odottamassa mitä hovista "tulee alas")
Sanoppa! Suomessa kun tapat, istut tuomios ja pääset taas tappamaan. Sitten istut taas ja tapat ku pääset vapaaks. Sitten istuskellaan taas ja jännätään, että tuleeko vielä ruumiita kun vapaalle päästetään. Jos ei kerrasta opi, eikä toisesta, entäs kolmannesta? TUSKIN!

Katselin tuolta yhden naisen ilmoitusta, kuului jotenkin että "tuntuu kuin koko maailma olisi unohtanut minut". Googlasin sitten rikoksen ja nainen oli miehen kanssa kaapannut 22-vuotiaan naisen. Olivat vaniinsa ihan rakentaneet koukkusysteemin johon uhri sidottiin, suukapuloitiin, kidutettiin ja raiskattiin. Sitten dumpattiin ruumis autosta kun oli kuristettu kuoliaaksi. Joo, en kirjoittanut hänelle kirjettä. Mun puolesta saakin unohtua linnan perukoille.

Paljonkohan Manson saa kirjeitä? Ei sillä, että henkkoht nappaisi kirjoittaa hänelle, mutta saattaisi olla suht turvallinen kirjekamu tällee peruskriminaaleihin verrattuna :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Lumienkeli kirjoitti:
Paljonkohan Manson saa kirjeitä? Ei sillä, että henkkoht nappaisi kirjoittaa hänelle, mutta saattaisi olla suht turvallinen kirjekamu tällee peruskriminaaleihin verrattuna :mrgreen:
Hämärästi muistelen, että niitä sateli hänelle TODELLA paljon ja satelee edelleen. Lisäksi muistini perukoilta kaivautuu sellainenkin muistelo, että herra olisi jo jossakin vaiheessa toivonut ettei hänelle välitetä kirjeitä enää?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

^Täysin mahdollista. Eikös se Norjan lahja maailmalle saa myöskin törkeän määrän postia ja ole vielä innokas kirjeenvaihtaja? Hänen propagandaansa en kyllä jaksaisi lukea. Kelaanpa hetken kenelle "julkkisvangille" kirjoittaisin... West Memphis Three kun on jo vapaalla <3
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Voisi ehkä kiinnostaa joku jostain monimutkaisemmasta, taidokkaasta talousrikoksesta tuomittu, jos voisin kirjoittaa nimettömänä. Kiinnostaisi saada uudenlaista "perspektiiviä" talousasioihin.

Toisaalta ärsyttää niin suunnattomasti häikäilemätön asenne ja vahingon aiheuttaminen muille ettei kirjekaveruudesta ehkä tulisi mitään. Talousrikollinen voi sitäpaitsi tehtailla muitakin rikoksia. Joku kunnon kansalainenkin on tosin voinut ajautua petokseen jouduttuaan ensin itse petoksen kohteeksi, ilman rikollista luonnetta ja tarkoitusta. Millaisista talousrikoksista päätyy vankilaan?

Voisi joskus olla vaikea osoittaa kuka on suurin syyllinen, vaikka tapahtumat olisivatkin tiedossa. Minua kiinnostaisi tapaus, jossa syyllisyydestä voidaan olla montaa mieltä siitä huolimatta että yksityiskohdat ovat tiedossa.

Myös lakia noudattaen voidaan toimia rikollisilla tavoilla, ja se vasta ärsyttääkin!
TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Ma joskus kertoilin omalle kirjekaverille Suomen vankilakaytonnosta ja tuomioista, ja han oli ihan "jarkyttynyt" miten lievat ja lyhyet tuomiot taalla on, varsinkin tiettyihin rikoksiin nahden.

Ja esim. se, etta taallahan poliisit voivat ampua uhkaavia tyyppeja (siis joilla on esim ase, joilla riehuvat eivatka luovu siita poliisin kaskyttamisesta huolimatta) vaikka jalkaan hidastaakseen tekijan menoa, on hanen mielestaan todella outoa. Han sanoi, etta Texasissa "the cops shoot to kill, they don't fuck around shooting in the legs and stuff". Nainhan se varmaan meneekin.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Joo. Itsekin kertoilin meidän Suomessa toimivasta vankeinhoidosta. Oli shokki melkoinen Kalifornian erityissellin suunnilla! Myös tämä samainen "vankini" on tilittänyt heidän poliiseja ja heidän toimintaa. Hänen mukaansa erittäin korruptoitunutta peliä, jossa pyörii isot rahat. En sinänsä rupee tuota kyllä kieltämäänkään.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Vastaa Viestiin