Poliisi kertoo - kirjasarja

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Violet57
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 5:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Poliisi kertoo - kirjasarja

Viesti Kirjoittaja Violet57 »

Olen vihdoin viimein saanut sarjan täydennettyä niin, että mulla on kaikki kirjat. Kiitos huuto.netin.

Innolla aina odotan kevättä, kun uusi kirja ilmestyy ja siinä sitten menee about viikko, kun kirja on luettu kannesta kanteen. Usein vielä niin, että yöllä ei malta kesken lopettaa, ja aamulla töihin "tihrusilmäisenä"!

Kipinän sain kirjoihin, kun isäni kokeeksi osti kirjan, kaksi joskus 80-luvun alussa.
Minulle myös , jee!

Kohteliaasti aina soittavat vaikka olen sanonut, että saa laittaa tulemaan, niin kauan kun henki pihisee.
:wink:

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Perskutarallaa olen kateellinen. Mulla kun on vain 20 kpl. Mistä vuodesta muuten alkavat?

Nyt kannattaa noita ostella. Ennen niitä oli divarit aina pullollaan. Nykyään on divareita vähemmän ja olen varma, että "alan harrastus" on lähtenyt leviämään. Kysyntä kasvaa ja tarjonta kapenee = hinnat nousevat. Yhtenä syntipukkina me palstalaiset :lol:

Violet57
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 5:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Violet57 »

Vuodesta 1971 alkaen mulla kaikki. Pari kirjaa on kyllä vähän nuhruisia, siis kannet kärsineet. Mutta sisältöhän on tärkein. Ja, tosiaan huuto.net on oiva paikka tehdä löytöjä.

Ja voi noistakin huomata miten suomen kieli on muuttunut näinä aikoina ja etenkin rikosten tutkinta!!! :D

Olen aina jotenkin luullut olevani vähän outo naisimmeinen, kun nuo rikosjutut kiinnostaa, mutta onneksi en olekaan ainoa. :roll:

Violet57
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 5:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Vielä tällaisen jutun löysin...

Viesti Kirjoittaja Violet57 »

"Nyt saatavilla pokkareita suomalaisista rikostapauksista vuosien varrelta R-kioskeista!
Suomalaiset ovat kiinnostuneita suomalaisista rikostapauksista.
Pohjolan Poliisikirja Oy on julkaissut pokkarisarjan, joka on hinnaltaan edullinen sekä helposti saatavilla jokaiselle joka kaipaa jännittävää tositapatumiin pohjautuvaa lukemista.

Pokkarisarjaan kootut rikoskertomukset ovat tapahtumia vuosien varrelta.

Pokkarit 1 ja 2 ovat valmiina ja syksyllä 2007 ilmestyy pokkari 3.
Pokkari 1 on myynnissä Rautakirjan kioskeissa ympäri Suomea.
Pokkarisarja uusiutuu vuosittain."

(Huh, huh. Olipa paljon kirjoitusvirheitä tuossakin sivustossa. Niitä jo pilkunn...jana korjailin)

Tomberi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: La Kesä 30, 2007 8:53 pm
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja Tomberi »

Onneksi on nuo kirjastot keksitty. Taitaisi muuten jäädä kirjasarja läpi lukematta...

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17033
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Su Loka 07, 2007 11:51 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Lihava
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 11:58 pm
Paikkakunta: Paska Kaupunni

Viesti Kirjoittaja Lihava »

Vasta kaksi omaa, mutta kohtuu hinnalla: 1980 ja -81 -kirjat löytyi kirppikseltä 2€/kpl.

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5172
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mullakaan ei ole kuin kymmenkunta. Lukenut olen useita muitakin. Bongaan aina kylässä jos kirjahyllyssä näen ja selailen sekä lainaan. :oops:
Ja mies tykkää... :lol:

Pidetään järki päässä, kun ostetaan k.o. kirjoja. Älkää maksako liikaa!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Mullakin on muutama..toimivat muuten helekutin hyvin pinnasängyn pään nostajina :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää

Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Oon tuolta huuto.netistä niitä kattellu, hinnat vaihtelee aika paljon.. paljonko niistä kannattais sit maksaa?
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson

Violet57
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 5:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Kävin kurkkaamassa

Viesti Kirjoittaja Violet57 »

Ja tuo lähtöhinta 6 euroo ei ole paha.

Kaikkein paras olisi tietysti, jos saisi noutaa kirjat, kun Postin- anteeksi Itellan ryöväri ottaa järkyttävät hinnat postikuluista!

Uusi kirja- siis uunituore- maksaa noin 79 euroa, joten hyväkuntoinen kirja kympillä on ihan ok. Vanhempikin. Se on minun mielipiteeni. :D

McAbre
Sabrina Duncan
Viestit: 369
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 9:57 pm
Paikkakunta: Väli-Suomi

Viesti Kirjoittaja McAbre »

Kirjojen teksti on usein liikuttavan kankeaa, etenkin suomennetuissa jutuissa. Ruotsin toiseksi suurin kaupunki taisi kulkea tässä sarjassa pitkälle 80-luvulle nimellä Göötepori.

Suosikkiotsikkoni on 70-luvun tanskalaisten prätkäjengien tohelluksia valaisseella tarinalla Kuolema rock-ryhmässä.

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5172
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

:lol:
Totta että paatosta löytyy...
Miinuspuolena on täytteenä(?) olevat tylsät kavallukset jne.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!

minttusuklaa
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 4:43 pm

Viesti Kirjoittaja minttusuklaa »

McAbre kirjoitti:Kirjojen teksti on usein liikuttavan kankeaa, etenkin suomennetuissa jutuissa. Ruotsin toiseksi suurin kaupunki taisi kulkea tässä sarjassa pitkälle 80-luvulle nimellä Göötepori.

[/i].
Ei vaan Jöötepori!

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Mullakin on vuodesta-71 vuoteen 2001. Loput aattelin jossain vaiheessa täydentää kun eteen osuu.
Huutonetissäkään ei näitä uudempia ole vielä myynnissä näkynyt :(

90-luvun puolessa välissä ostin Alibeja ison pahvilaatikollisen Keltasen Pörssin kautta.
Sain kaikki luettua mutta sitten kävi sillai onnettomasti että kissa kävi lirauttamassa pahvilaatikkoon ykskaks yllättäin ja puolet kastui ja meni pilalle. Niitä kun sitten kiikutin roskiin yks mies sattui yhtaikaa roskiksille ja kysyi innostuneena saako ne? :?
Selitin että haisee aivan kauheelle kissankuselle sattuneesta syystä.
No ei kuulemma haitannut mitään :shock: :shock:
Lukiko sitten pyykkipoika nenässä vai kuin liene?
Mut täytyy sanoa että siinäpä oli kyllä tosiaan rikoksista kiinnostunut henkilö :roll: :lol:

Vastaa Viestiin