Topi Sorsakoski on kuollut

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja otus »

Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja apollo »

Hyvää matkaa Topille ylempiin orkestereihin.

http://www.youtube.com/watch?v=ru0YeUXG ... re=related
Jansku
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: La Maalis 29, 2008 1:24 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja Jansku »

Topi ja Agents tuli nähtyä useamman kerran silloin huippuvuosina ja melkein kaikki levyt löytyy hyllystä. Moniin Topin biiseihin liittyy paljon henkilökohtaisia muistoja. Mies on poissa, mutta musiikki ei kuole koskaan!
pikasso
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1414
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2010 12:16 am

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Pontevana vielä hetki sitten halusi yleisön eteen. Sellainen on ihminen joka on antanut ja saanut.

Kipu on poissa.
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Kyllä kosketti ja pahasti :cry: Nää on näitä suomen legendoja jotka ei kuole koskaan. Iäti soivia kitaroita Topin matkalle <3
Life. It´s just fucking thing after nother...
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2589
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja MEG »

Onnistuneita ja koskettavia monet Topin tulkinnat ovat.
Mutta on muistettava että tärkeintä on itse sävellys.
Ja luulen etteivät monetkaan tunne Olavi Virran täyteläisempiä tulkintoja monista "topin lauluista".
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Osanottoni myös täältä.
Olisi nyös hienoa, että pelkkä taiteilijanimi ei tulisi esiin.
Pekka Tammilehto oli tuon taiteiljanimen Topi Sorsakoski takana.

R.I.P. Pekka.
"Yöperho on koteloitunut"
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

IL 22.6.2011:
Topi Sorsakoski taistelee sisulla syöpää vastaan
Keuhkosyöpää sairastava laulaja Topi Sorsakoski voi rankkojen sytostaattihoitojen jälkeen jo paremmin; ainakin omasta mielestäni olen piristynyt.

-Manageri kehui artistinsa olevan älyttömän hyvässä kunnossa kaikin puolin; vaikuttaa siltä, että hän rupeaa toipumaan. On hämmästyttävää, miten valtava tahto Topilla on.

"Tässä mennään sillä mielellä, että pystyssä päin, perkele. Vielä täältä tullaan", ilmoittaa sisukas lavasuosikki motokseen elämänsä kovimmassa painissa.

Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun syöpää sairastava itse loppuvaiheessa kertoo olonsa parantuneen, tai läheisensä kertovat potilaan olon parantuneen ja voimia tulleen. Niin sanoi myös kesällä 2010 kuollut kansanedustaja Tommy Tabermann ja niin on sanonut myös moni muu. Hienoa kun usko tulevaan säilyy, mutta kyllä tuossa sairaudessa - syövästä toki riippuen - vaan se lopullinen lähtö on näiden puheiden jälkeen nopeasti tullut.

Molemmat mestarit ovat poissa:
http://www.youtube.com/watch?v=Wj_rnUGuNUI
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson
Viestit: 710
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2010 12:50 am

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

RIP ja seuraava biisi jossa Topi Sorsakoski laulaa viimeisen säkeistön sopii tähän.
Sorskoski laulaa siinä kuin itsestään.

(Topi Sorsakoski:)
Mä olin kuningas, lailla Virran Olavin
sain kultaa sain myös timantin
koskaan kenellekään sanonut en ei
mut auki revittiin ja viina minut vei
mä nousin tähtiin palata en sieltä voi
mä elän vieläkin, mun levyt vielä soi
ja soi ja soi ja soi
ja soi ja soi ja soi


Mä elän vieläkin
http://www.youtube.com/watch?v=9FTxz6uQ9xA

ja ekan säkeistön vetää Harri Marstio, toisen Jorma Kääriäinen, kolmannen Pate Mustajärvi
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Kyllä lähti taas mies ennen aikojaan. Valitettavaa. Voimia Helille, Topin vaimolle, jonka kanssa aikoinaan yhdessä käytiin ylä-astetta.
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
cracker
Remington Steele
Viestit: 213
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 6:28 pm

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja cracker »

Doctor Lecter kirjoitti:Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun syöpää sairastava itse loppuvaiheessa kertoo olonsa parantuneen, tai läheisensä kertovat potilaan olon parantuneen ja voimia tulleen. Niin sanoi myös kesällä 2010 kuollut kansanedustaja Tommy Tabermann ja niin on sanonut myös moni muu. Hienoa kun usko tulevaan säilyy, mutta kyllä tuossa sairaudessa - syövästä toki riippuen - vaan se lopullinen lähtö on näiden puheiden jälkeen nopeasti tullut.
Topi sairastui puolitoista viikkoa ennen kuolemaansa keuhkokuumeeseen, joka lopulta miehen vei. Syöpä ei siis ollut "lopullinen" kuolinsyy, vaan keuhkokuume, jota huonossa yleiskunnossa ollut elimistö ei enää kestänyt.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Tavallaan siis keuhkokuume armahti laulajamestarin. Kun keuhkokuumeesta ei toipunut niin yleiskunto oli varmasti hoidon ja vakavan sairauden vuoksi muutenkin jo erittäin huono. Luulen että ilman keuhkokuumettakin olisi lähtö puolen vuoden sisällä tullut. Topista kun puhuin ennen kuolemaansa jonkun "viisaamman" kanssa, sanoi että tilanne on melkoisen huono aina jos syöpä todetaan siinä vaiheessa kun keuhkot ovat jo pettämässä ja nestettä täynnä ja Topillahan kävi juuri näin, valitettavasti. Taistelutahtoa miehellä kyllä löytyi loppuun asti joka on hieno asia ja menehtyi nukkuessaan eli lähtökin oli sitten rauhallinen ja loppujen lopuksi Topin ei tarvinut sairastella kohtuuttoman kauan (kun vertaa vuosia syövän kanssa taistelleisiin).
A.W
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 5:08 pm

Re: Topi Sorsakoski on kuollut

Viesti Kirjoittaja A.W »

Voi itku! Jälleen on yksi kirkkaimmista tähdistä sammunut! Lepää rauhassa Topi, olet jäänyt monien sydämmiin ikuisesti hienojen kappaleittesi ansiosta!
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Vastaa Viestiin