Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Vai joululauluja täällä ollaan kuunneltu, no johan ovat olleet markkinat! Ja joo, tuo äm aa on sellainen, että kai se vieläki vois naurattaa mut nyt menis äm aalta haitarit repaleiksi ja hanuria vois piiskata ja katsoa millaista ulinaa silloin lähtisi...

Se on sellanen homma, että joinakin sitä on tavallista herkempi, jopa nöyrä. Ei kuitenkaan niin hölmön nöyrä, että polvistuisi kuin joku huuhkajapelle. Lintuhauleja niille paskiaisille!

Annahan latenvatkaaja ihan tavallista, mutta vielä mustempaa kahvia ku ite oot. Ja pidät sitten tuplamaskit ja - hanskat käsissä, en halua mitään sankkeria, vaikka tuskinpa se noin tarttuisi, mutta asiakas on aina oikeassa, muistahan poika se.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Puhutko ns.neekerisankkerista? Joo, kannattaa suojautua hyvin. Itse en välitä koronasta juurikaan noin käytännön tasolla, mutta en halua mitään eteläisten tai itäisten seutujen jokikuumeita tai sankkereita.

Nyt punainen glögi, ja siihen tiputtelen 15 troppia echinaa tauteja torjumaan. Kävin juuri Rasistilla (lue Kärkkäisellä) noutamassa ne nastakengät, joista oli puhe, niin pitää suojautua näin jälkikäteen 8)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8172
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kippaampa tuosta itselleni nopean viskin. Minullehan ei sankkeroidut neekerit kaada mitään. Mistä toi muriaani tänne pääsi?
Onks toi joku suvakin tuoma Nigerian tuliainen?

Nyt takaisin lenkkipolulle, vielä pitää pari tuntia jaksaa taivallusta.
Piilohomot on in.

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Sankkeritonta iltaa taloon!
Punaviiniä lasillinen, kiitos.
Laitan lisää joululauluja taustalle https://www.youtube.com/watch?v=FzmWMc8qEr8
All is pretty.
- Andy Warhol

Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4528
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Salaliiton tuoksuista joululauluaikaa kaikille tänne Justin Bieberin yli-imelän höpöpopin tahdissa: https://www.youtube.com/watch?v=LUjn3RpkcKY
Ja iso kahvi mustana.

Miaauuuu.jpg
Miaauuuu.jpg (206.27 KiB) Katsottu 1402 kertaa
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.

Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4528
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Otan sittenkin ison lattelasin teetä.
Hitsi, että Murha.info on nykyään hiljainen. Kissako se on kielet vienyt?
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.

J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Hiljaiseloa tuntuu monella olevan, eikä askel ohjaannu tänne pubin suuntaan. Ehkä talous ei kestä ropoja tänne kantaa? Tai toista ääripäätä, ehkä on tullut ostettua paljon lahjoja, ja illat menevät paketoidessa? Tai jouluherkkuja valmistaessa?

Joko remontit valmiit, H.Moilanen?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö

Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4528
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Ite minäkin kahvini keitin ja kaadoin. Onneksi itsepalvelu on sallittu ja omat eväätkin (vihvih, jos on roposet tiukassa).

Ei oo valitettavasti vieläkään se pikkuremppa valmiina. Se eteni aika hyvin tiettyyn pisteeseen ja sitten tyssäs. Hyvä oli kyllä, että mainitsit. Mulla on useampi juttu tuossa odottamassa, eikä niistä nyt niin paljoa enää puutu. Jospa järjestäisin pienet talkoot itseni kanssa. Soittelisin siinä samalla vaikka jotain ihan muuta kuin joululauluja. Mulla on ollut tassut täynnä touhua jo pitkän aikaan. Ja jos joku juttu valmistuu, on tehtävälistalle sinä aikana kertynyt paljon lisää kaikenlaista. Mutta iloinen asiahan se on, ettei tule aika pitkäksi. Mulle ei koskaan tullut aika pitkäksi edes lapsena.

Harrastin muuten lapsena urkkimista, vakoilua ja ylenmääräistä asioiden utelemista. Keräilin rekisterinumeroita ja leikin salapoliisia. Pääsin joskus alakoululaisena jopa poliisin selliin lukitun oven taakse, kun olin asiasta niin kauhean kiinnostunut ja löysin kotikulmien korttelipoliisin konttorista sellaisen kiltin - ja itse asiassa pitkästyneen oloisen - poliisisedän, joka suostui kertomaan poliisin ammatista ja toteutti pyyntöni päästä "vankilaan". Ai että se oli tosi jännää. Paljon enemmän olin kyllä tekemisissä rikollisten kanssa. Joskus rikollinen ja poliisi elää samassa kehossa, mutta ainahan niin ei onneksi todellakaan ole asianlaita. Meidänkin kylällä asui kyllä ainakin kaksi rikollista kyttää ja useammasta rikollisesta nuoresta tuli kyttiä, jotka siis tänä päivänä ovat viroissaan toimivia kyttärikollisia. Niin se vaan on. Mutta ei silti kannata liikaa murehtia eikä märehtiä. Niinhän se yks sanontakin kuuluu, et "ilo pintaan vaik´syrän märkänis".
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Kopkop talonmiehen vapaapäivä ja painun nurkkaan runkkamaan.

Kuva
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

kakkosurpo kirjoitti:
La Joulu 05, 2020 1:58 pm
Kippaampa tuosta itselleni nopean viskin. Minullehan ei sankkeroidut neekerit kaada mitään. Mistä toi muriaani tänne pääsi?
Onks toi joku suvakin tuoma Nigerian tuliainen?

Nyt takaisin lenkkipolulle, vielä pitää pari tuntia jaksaa taivallusta.
Rakas kakkosurpo, onpas teillä kiinteät perälihat. Sallitko että niitä hieman taputtelen. Kannattaa muistaa kuuluisa japanilainen sananlasku: Älä koskaan lähesty hymyilevää miestä takaapäin.Olet silti koko ajan mielessäni.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Silmiennne unenomainen hohde ei saa koskaan minua alistumaan luonnottomuuksien teille.Olet ainoani.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Kakkosurpo, olen odottanut sinua kauan, liian kauan.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4528
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

:shock:
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.

J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Samat tuumat, H.Moilanen, tuon yo viesteilyn suhteen... :shock:
Harrastin muuten lapsena urkkimista, vakoilua ja ylenmääräistä asioiden utelemista. Keräilin rekisterinumeroita ja leikin salapoliisia
Kas olemme sukulaissieluja, H.Moilanen. Juuri näitä minäkin harrastin lapsena ja nuorena, ja sainpa selville yhtä ja toista oikeasti omituista. Olen yhäkin hyvin utelias ihminen, olen kiinnostunut lähes kaikesta mikä ei minulle varsinaisesti edes kuulu. Minun olisi pitänyt päätyä jonkinlaiseksi poliisiksi, mutta koska olen pieni yksilö, ei siihen aikaan ollut mitään asiaa poliisin oppiin niillä senteillä ja kiloilla.

Nykyäänkin olen kiinnostunut monista asioista ja nuuskin kovasti kaikenlaista 8)
Myös netistä osaan kaivaa esille tietoja, joita ihan joka jamppa ei sieltä löytäisi.

Muuten H.Moilanen, erilaisia askareita tehdessä bruukaan kuunnella samalla eri rikospodcasteja ja youtube-videoita, aika kuluu ja ihme kyllä, valmistakin tulee. Tylsien(kin) hommien ohessa tulee valistettua itseäni rikoksista ja muista itselleni kuulumattomista jutuista :wink:
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö

Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4528
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Jee, olemme selvästikin sukulaissieluja. Minäkään en ole järin kookas, mutta ainakin armeijaan olisi ollut esteenä myös eräs terveysongelma, joka ei sinänsä ole hirveän kummallinen, mutta armeijaoloissa siitä olisi helposti tullut ongelma. Eikä minulla vielä silloin ollut diagnoosia, joten terveystilanne oli sekavampi. Sama asia olisi voinut olla esteenä poliisin hommiinkin, mutta en minä nyt sinne oikeastikaan niin kovin hinkunut. Poliisin ammatti oli ehdottomasti yksi lapsuuden haaveammateista, mutta ammattisuunnitelmat olivat silloin vielä varsin epärealistisella tasolla. Kuten minulla oli tapana sanoa: "Haluan isona ratsupoliisiksi tai salapoliisiksi." Oikeastaanhan tuo on toteutunut. Olen silloin tällöin pollen selässä istuva nettisalapoliisi :lol:

Podcasteja minäkin välillä kuuntelen muita töitä tehdessäni. Ja onhan esimerkiksi Yle Areenassa kuunneltavana myös muita hyviä radio-ohjelmia, joissa on kiinnostavaa sisältöä myös rötöksistä ja rötöstelijöistä kiinnostuneille. Voisihan sitä vitsikkäästi (vai kyynisesti?) todeta, että ihan päivän politiikan seuraaminenkin on yhtä suurta rötöstelyn katselua ja kuuntelua... :oops: :mrgreen:

Hitsi... Unohdin juoda kahvini tässä lörpötellessä ja nyt se täytyy ehkä jo mikrottaa kuumaksi, kun en ole niin kylmän kahvin ystävä, vaikka kylmä kahvi kuulemma kaunistaa.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.

Vastaa Viestiin