Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8146
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

No ei ne lottomiljoonat tänäkään vuonna löytäny tietään minun lompakkoon...ihan turha ja tasapaksu 2013. Huspois! Tosin mikäänhän ei minua estä olemasta miljonääri täällä ja voimpahan vaikka tilata kaikille juomaakin jos vaan itse hoidatte maksupuolen.

Vuosi 2014 voi sen sijaan ollakin juuri se MINUN vuoteni....tai sitten voi olla olemattakin. Sen näkee sitten 365:n päivän aikana kunhan lukema mittarissa vaihtuu lukuun 2014. Ja yläkerran ukko prkl!...oisit voinu suoda sentään pikkasen paremmat hanget vaihtaa vuotta.

Vuosi vaihtuu kerran vuodessa, suuren suuri hörppy olutta sille!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Joskus kun oikein hyvin viihtyy leidien seurassa, on puhuminen ja metelöinti tarpeetonta... eikä välttämättä olisi sen enempää seuraa kaivattukaan, kun edellisestä tapaamiskerrasta olikin jo vuosia kulunut. :wink:
Clydelle ja muille paikanpäälle saapuville leideille mansikkakuoharia, mulle riittää toistaiseks tuopillinen Kukon tummaa lageria.
Ja kerran parempaa musaa toivottiin, niin laitetaan Three Shades Of Black
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Kiitokset tarjouksesta, MotiivitOn! Leidi kiittää :)

Niin se vain lähti käyntiin vuoden 2013 viimeinen päivä. Saa nähdä, mitä ensi vuosi tuo tullessaan. Ratkeaako Ulvilan murhamysteeri? Hyökkääkö Pohjois-Korea Yhdysvaltoihin? Montako sotaveteraania uupuu elontiellä? Miten EU:n käy? Tuleeko seuraava talvi olemaan yhtä vähäluminen kuin tämä?

Vuodessa ehtii tapahtua yllättävän paljon. Täällä ensimmäiset raketit ammuttiin jo eilispäivänä... Eläinten puolesta hirvittää tämän illan pauke. Saa nähdä kuinka paljon rahaa ihmiset ampuvat ilmaan.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ja nyt alkoi hillitön humalahakuinen juominen, vanhan vuoden tappajaiset. Ekat viskit menee ilman musiikkiakin, mut illan hämärtyessä soitanto olkoon sallittua.
Jos humalatila pääsee yllättämään puuntakaa, niin toivotellaanpa jo varmuudelta hyvät uudet vuodet jokaiselle. Ja yhdet sille.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kuka kähmy kävi tyhjentämässä mun hätä hätävara taskumatista viskit? Hyi häpeä.
Nyt joutuu raahautumaan tukiasemaan täyttämään sen uudella raikkaalla viskillä.
No sen kerkeää täyttämään varmaan myöhemminkin. Kahdet sille.
Onks meidän vakkarit delannut vai missä montussa ne luuraa? Varmuudenvuoksi kahdet heidän muistolleen.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Johan jytkyt alkoi jytistä naapurissa. Tuplana menee eikä näy jäitä pihalla.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Kuoharikorkkiongelma. Eiks tää olis enemmänkin niinku baarimikon hommia??? On tää kans, suojalasitko tässä täytyy hankkia ja ihan vaan kuoharipullon takia :(
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Clyde »

^Onko se tuttu alkkisten ongelma, että kun korkin saa auki, sitä ei enää saa kiinni :lol:

Mää voin lainata mun muskeleita, niin johan aukee! 8)
Kippis vaan, mää vein jo kuoharit tonne kylmään ja odotellaan vielä se vajaa kolmetuntinen.
Nanika ga tooku matteiru to
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Kiitos Clyde, mut mulle kävi säkä! Ihan ilman vaurioita oon avannut jo kaks (!!!) lasten kuohupulloa! Oih! Tätä menoa kun jatkuu uskallan puoliltaöin avata sen omanikin ihan ite! :lol:

Mut jos tässä odotellessa sit vaikkas yhden valkkarin ja niin, mitäs toi jukeboxi tuol nyt alkoi huutaa... Ihanasti sanottu!
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Ehtoota! Kahville poikkesin, saakohan täällä olla mukana omat eväät? Lupaan tarjota tänä vuonna joka ilta uunituoreita sämpylöitä. Tässä pussillinen, olkaapa hyvä :D
Gods made heavy metal.
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Ihan tosi, minä otan kyllä heti kaks kappaletta, kiitos Doktorille! En olekaan syönyt juuri mitään uudenvuoden vaihteen aikana. Jos nuo tuijottaa tuolta tarjoilutiskiltä, anna pöydän alta vaivihkaa.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Hei taloon! Pakko tulla katsomaan onko Prison muuttunut sitten viime vuoden..
Kuoharia pöytään, kiitos. Maistuisko? Anyone? Gladys tarjoaa kierroksen ja toivottaa onnea tällekin vuodelle. Kippish! :)
All is pretty.
- Andy Warhol
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moona »

Kiitos! Otan pull.... lasillisen....pull.....lasillisen!! Kiitos, kiitos, kittos & hik
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8146
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Nonnii, mikä se 2013 olikaan kun ei kyllä ollenkaan nyt muista....no hällä väliä, nyt merkkaa luku 2014. Näkökyky säilyi tämänkin vuodenvaihteen paukuttelujen keskellä ja hyväpä niin. Juomapuoltakin jäi niin paljon eilen käyttämättä että samapa tuo mennä niitä vaikka pikku jatkoina litkimään...kunhan nyt ensin täällä kietaisisi yhden tai kaksi mustikkashottia. Kohta on enää 364 päivää jäljellä seuraavaan uuteen vuoteen....kiirettä pitää!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Pubissa näkyy olevan tarjolla harvinaisen hyvää seuraa, joten sen kunniaksi ottaisin piimää, ja siihen lorauksen hunajaa.

Voisiko joku sytyttää Kentini, ja auttaa keräämään biljardipallot lattialta :oops:
Vastaa Viestiin