Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

On Anoi Kaa kirjoitti:
La Tammi 29, 2022 12:54 am
Hyi, senkin basisti!
Voih, olisinkin!

Esimerkiksi tätä viisua kuunnellessa en halua muuta ollakaan kuin basisti.

https://www.youtube.com/watch?v=LLlNe6vyokI

Ehkä basistina ollessa voisi olla vähemmän sininen jalkoväli kuin mitä nykyään on?

En halua mitään sinistä kyllä nyt enää tänään. Virtsan väri on paljon houkuttelevampi, joten otan jälleen olutta.

Hyviä öitämiä!

Korjausta edelliseen, että jos täällä kerta on nyt SAHTIA tarjolla niin totta munassa mulle nyt heti sitä! Tarpeeksi sahtia systeemiin, niin tiedä vaikka kaikenlainen sinisyys kaikkoaa tänä yönä jo mestan saniteettitiloissa!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Öitämiä!

Olipas kyllä viime kerralla hauskaa! Edelleenkin sininen on kyllä tilanteesta riippuen joko kauhea tai ihana väri.

Vieläkö sitä sahtia jäi jäljelle? Niin kuin eräs olutguru Michael Jacksonkin meitin sahdista totesi: ”Oluenteon historian puuttuva rengas Mesopotamian ja nykypäivän välillä, kuin lasillinen antropologiaa.” Kylläpä myö ollaankin pantu kyllä hyvin!

Jos ei sahtia löydy, niin kai sitä joku rekkamies on tuonut jo varastoon jotain muuta särvintä? Breezer voisi olla ihan hyvä yöpala.

Hyvää uutta viikkoa, ja samalla tammikuun vikaa päivää kaikille!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

TiiaStiina kirjoitti:
Pe Tammi 28, 2022 11:31 am
Nonni! Nyt on Pubi tyhjennetty juomat juotu pois.
Olitkohan TiiaStiina sarvipää tälläkään kertaa ihan selvinpäin?

Kaarina Kaila oli lauritsalaislähtöinen kuvataiteilija, jonka myöhempi ura painottui voimakkaasti ulkomaille. Hänet tunnettiin varsinkin akvarellistina.

Ottaisin yhden jallukolan jäillä ja maija turjukalla.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

HITTO! Mitä punertavat silmäni näkivätkään, oliko se viinalle tuoksuva ukko tosiaankin se nykyään harvakseltaan täällä kepposteleva paccasucco? Hänelle pullo cossua pöytään, sellainen turbocossu!

Itse voisin juoda samaa kuin ucco itse tilasi.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Virdon kirjoitti:
La Tammi 29, 2022 2:35 am
Ehkä basistina ollessa voisi olla vähemmän sininen jalkoväli kuin mitä nykyään on?

En halua mitään sinistä kyllä nyt enää tänään. Virtsan väri on paljon houkuttelevampi, joten otan jälleen olutta.
Olin edellisessä elämässäni jonkin sortin urheilija* ja tuo jalkojen välin "sinerrys" on niiltä ajoilta tuttua. Enkä minä itsekään sitä kovin hauskana pitänyt, vaikka joskus vähän tirskuttanutkin tuo!

Ei onneksi itselleni käynyt, vaan kaverille, joka sai polven munille ja boolssit menivät to the walssiin välittömästi turvoten valehtelematta tennispallon kokoiseksi. Jäitä/lunta haetiin ulkoa ja niitä sitten pöksyihin ja siitä tulee tämä vanha sanonta "jäitä pöksyihin"!
Muistelen, että saimme ihastella myös peeniksen seudun värishowta lähiviikot. Sama kaveri teki tuon jälkeen jopa neljä lasta, vaikka oikeasti kaikki muut varmaan pelkäsivät tämän puolesta paitsi kamraatti itse. Hän oli ns. oikeasti kova jätkä, nykyään vain kova aviomies ja neljän lapsen isä.

*) Olen minä vieläkin toki urheilija, mutta elämän kentillä laajemmin olen urheillut töissä ja vapaa-ajalla, kun oli vammautumisten kertymön takia pakko jättää ko. laji nuoremmille ja toistaiseksi terveemmille, kunnes hekin ovat joutuneet ko. lajin toki lopettamaan, koska se ei sovi vanhemmille.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Laitas kyyppari vaikka pikakahvi, kun olen vain lennossa pyörähtämässä. Pakko nääs toimittaa yksi asia, kun vielä muistan eli se, että H. Moilanen on lehdessä! En kyllä usko, että tuo saksanundulaatti mitään H. Moilasta koskaan tavannut on vai mitä tuumaa tuosta Romanin kuvailusta Hoo itse?

Kirjoitus iltiksessä ja myös tuolla:
https://www.murha.info/rikosfoorumi/pos ... 60#preview
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Joko on herätyskellot laitettu ikään kuin soimaan?

Vieremän Kertulta odotan enintään neljättä sijaa. Meillä on muuten samanniminen kissa!

Lätkäfinaalia odotellessa ajattelin tässä vaiheessa ottaa yhden "mustan ryssän". Se on tulkittava symbolisena eleenä.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Onnea Kerttu!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6414
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Suomi voitti ja eikun torille! Kippis toverit! Hiiohoi ja rommia pullo !!!!
Kansalaiset Porilaisten marssi.
https://www.youtube.com/watch?v=Bw4xuoP8eZ4

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Kultamia!

Kannatti nousta näin sunnuntainakin "aamuvuoroon" kun paritkin metallit tulivat vielä vikana kisapäivänä! Lämmintä kättä ja onnea kaikille mitalisteillemme ja joukkueelle! Kenties laitetaan neljän vuoden päästä vieläkin paremmaksi...

Mutta mulle ei nyt lämmintä kättä vaan käteen kylmää kisakaljaa! Nyt tästä sitten kohti kevään MM-kotikisoja...kaksissa edellisissä MM-turnauksissa kultaa ja hopeaa, joten jospa ei ainakaan huonommaksi laitettaisi sitten kotonakaan.

Mutta se on sitten ja nyt on nyt, onnea meille kaikille! *kippis ja kulaus!*
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

^^ Loistavaa Leijonat ja kiitoksia Ghost huntingille ja Virdonille kannustuksesta. Jaettu ilo on paras ilo! Iso tuoppi.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

ässähai
Adrian Monk
Viestit: 2905
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2020 9:48 pm
Paikkakunta: Haihiha

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ässähai »

Leijonat ! Ja Leijonien taustajoukot !

On niin saatananperkeleen liikuttunut olo Leijonien ja taustajoukkojensa puolesta ettei meinaa saada sanotuksi.

Komeesti taisteltu Leijonat! Komeesti tuotu voitto Suomelle! Komee on Leijonien voittama olympiakulta!

Tarjoilija! Eiköhän tarjota Ison P:n piikkiin XO-konjakit tänään Prisoniin poikkeaville, ja sumpit messiin kuka niin haluaa!

Nauttikaa! Juhlikaa! Iloitkaa! Komee on Leijonien voittama olympiakulta!

wine_1
Harjunpää
Viestit: 307
Liittynyt: Ti Marras 20, 2018 12:02 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja wine_1 »

Se oli upea voitto Leijonilta! Keväällä on mahdollisuus tuplaan eli olympiakulta ja mm-kulta samana vuonna. Nyt kultakaffet!

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Illlthamia...kulthhamia! *HIK*

Saapa nähdä onko monella viimeistään huomenna vielä kovinkin voittajafiilis suomalaisten pitkien kiekkokulta-voitonjuhlien jälkimainingeissa! :D

Mutta kiitos Paccasucco itsellesikin kannustuksesta. Kivaahan se on kannustaa maailman kovinta jääkiekon pientä suurvaltaa. :)

Jaettu ilo on tosiaan paras ilo, ja osahan sitä meistä haluaa voitonhuumassa jakaa ihan kelteisillään ilmastosta riippumatta. Itse en kyllä uskaltaisi edes rohkaisuryypyillä...

https://www.youtube.com/watch?v=dcovHHOCtpQ

Mutta harvinaisen jääkiekon olympiakullan riehakas juhlinta onkin yksi parhaimpia asioita joita voi tehdä housut jalassa.

Vielä yksi? kisajuoma. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

Gladys
David Starsky
Viestit: 4507
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Pöytä täyteen Molotovin cocktaileja! Jokainen päivä tästä eteenpäin kunnes ryssä on selätetty. Oletteko mukana?

Hei kaikille vanhoille tutuille, pitkästä aikaa. Olette rakkaita.
All is pretty.
- Andy Warhol

Vastaa Viestiin