Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aga »

Johanna Tukiainen etsii työntekijöitä Facebookissa: "Ensimmäinen keikka jo perjantaina Olarissa"

Keskiviikko 21.9.2016 klo 09.37

Johanna "Tuksu" Tukiainen lupaa maksaa matkat, majoitukset ja esiintymisasut.

Johanna Tukiainen tarvitsee työntekijöitä.
Hän tarjoaa lukuisia etuuksia, muun muassa esiintymisasut ja palkat.


Johanna Tukiainen etsii tanssityttöjä Dollsdancers-ryhmäänsä.

Tuksu toivoo tulevilta työntekijöiltään seuraavia ominaisuuksia: luotettavuus ja esiintymistaito.

Tuksu lupaa työnantajana ominaisuudessa hoitaa muun muassa työmatkakulut ja jopa hotellimajoituksen.

- Illalliset, esiintymisasut ja palkat, Tuksu luettelee muita etuuksia.

Hän toivoo pikaista yhteydenottoa, sillä seuraava keikka on jo perjantaina.

Tuksun Facebook-ilmoituksesta uutisoi ensimmäisenä Hymy.

LEENA YLIMUTKA
[email protected]


http://www.iltalehti.fi/viihde/20160921 ... 3_vi.shtml

debbie

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja debbie »

Mitenkä sen evankeliointikiertueen kävi?

Avatar
Kaito Kid
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 6:29 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Kiertue ei koskaan toteutunut, koska Johanna onnistui riitaantumaan kiertuetta järjestelleen Jouko Pihon kanssa. Lisäksi Johanna poltti sillat takanaan pariin muuhunkin pieneen uskonnolliseen yhdistykseen, mutta toitottaa silti urhoollisesti olevansa yhä evankelista ja on julistanut sanomaansa Helsingin kaduilla.

Viimeisimmät juorut kertovat Tuksun riitaantuneen pahemman kerran yhden ystävänsä kanssa, yhden niistä todella harvoista. Eläinsuojelurikosoikeudenkäynti on siirtynyt helmikuulle, ja keikkailukin ilmeisesti jatkuu. Joskin Tuksu riitaantui myös kanssaan keikkailleen viulistinaisen kanssa... että näin :roll:

Seurailen satunnaisesti Tuksua, koska minusta on jokseenkin kiinnostava seurata, mitä sairas julkisuudenhimo voi pahimmillaan tehdä ihmisille. Tuksu on kauhuesimerkki sekä tästä että nykyisellään päihteiden vaaroista. Hiljattain Tuksusta oli juttu Seiskassa, jossa julisti olleensa jo kolme kuukautta raittiina. Todistukset aiheesta kertovat kyllä ihan muuta tarinaa, mutta uskoo ken tahtoo.
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"

debbie

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja debbie »

Arvelinkin, ettei siitä kiertueesta voi mitään tulla. Ihmettelin ylipäänsä Pihon naiiviutta, mutta hänelläkin on huomionhakijan maine uskovaispiireissä.. Mulla lensi kahvit mukista kun ensi kerran edes luin tästä kombosta. No.. se hanke kaatui ja varmaan hyvä niin. Siinä oli katastrofin ainekset muhimassa.

Minusta tuon Tukiaisen pitäisi olla hoidossa ja/tai vankilassa. Miten pitkään hänen annetaan riehua?

Avatar
Kaito Kid
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 6:29 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Muistan lukeneeni jotain huhuja siitä, että Johanna olisi lähennellyt Pihoa ja tehnyt tälle ehdotuksia. Piho oli tästä kai järkyttynyt ja katkaissut välit. Olisiko tämä ollut jopa Pihon omilla FB-sivuilla? En muista tarkkaan.

Tässä tuosta uusimmasta Seiskan jutusta:
Johanna Tukiainen kertoo: Tämän vuoksi sairastuin alkoholismiin!

19.12.2016 10:55

Kohublondi Johanna Tukiainen, 38, laittoi elämänsä täydelliseen remonttiin kolme kuukautta sitten, kun hän luopui kokonaan alkoholista.

– Raitistuin 2. syyskuuta 2016, eli 2. joulukuuta tuli kolme kuukautta täyteen absolutismia. En juo alkoholia enää ollenkaan, mutta otan päivän kerralla. Ei voi liian nopeasti riemuita, enkä voi uhota, etten enää koskaan joisi alkoholia, koska en voi tietää varmasti, Johanna kertoo Seiskalle.

Johannan alkoholismi oli ehtinyt edetä siihen tilaan, että lääkärit antoivat hänelle vakavan varoituksen.

– Kävin erilaisissa kokeissa, ja kaikki arvot olivat hyvin hälyttäviä. Minulle sanottiin, että jos en lopeta alkoholin käyttöä tai ainakin ihan selkeästi vähennä, niin menehdyn. Se oli hirveä järkytys. En halunnut kuolla ja ennenaikaiseen hautaan, vaan jotain oli pakko tehdä, Johanna tunnustaa.

”Olin varma, että kuolen”

Johanna jatkoi kuitenkin juomista vielä pari vuotta lääkäreiden varoituksen jälkeen. Hän yritti kohtuukäyttöä, mutta siitä ei tullut mitään. Pahimmillaan Johanna kävi syvällä pohjalla. Hän joi päivittäin heti aamusta ja usein myös ollessaan yksin.

– En ymmärtänyt, kuinka paha ongelma oli. Silloin, kun se lähti käsistä, minun piti saada paukku heti herättyäni. Join myös yksin enkä sosiaalisessa seurassa. Julia-siskoni kuoleman jälkeen olin jo varma, että kuolen juomiseen, Johanna paljastaa.

– Minulla on kuukausien muistikatkoksia, enkä tiedä, missä olen silloin ollut ja mitä on tapahtunut. Muistan vain hetkiä sieltä ja hetkiä täältä, kun makasin sairaalassa letkuissa ja olin todella huonossa kunnossa, hän lisää.

Alkoholisti jo vuosia

Johannalla on alkoholismia suvussa, ja hänen oma juomisensa alkoi lähteä lapasesta jo vuosia sitten hänen työskennellessä tanssijana.

– Jouduin juomaan asiakkaiden kanssa samppanjaa joka ilta. Huolestuin jo silloin, ja sanoin ravintoloitsijoille, että kaikista työntekijöistä tulee ennen pitkään alkoholisteja, mutta minulle sanottiin, että jos säännöt ei käy, tuossa on ovi. Sitten lähdimme Julian kanssa kiertämään maailmaa, ja pöydät notkuivat joka paikassa alkoholista, Johanna muistelee.

– Ymmärsin olevani alkoholisti jo monta vuotta sitten. Jo viisi tai kuusi vuotta sitten alkoholiongelmani oli todella paha, mutta en halunnut lopettaa juomista, sillä sain siitä niin paljon nautintoa.
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"

Riukiu
Jack Bauer
Viestit: 938
Liittynyt: Ke Touko 27, 2015 6:55 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Riukiu »

Tuossa on vain se paha puoli, että 3 kk on aika lyhyt aika. Usein alkoholisti tai viinaan menevä saattaa ratketa juuri 2 kk - 6 kk lopettamisesta. Siis vuosia juonut ja keski-ikäinen. Nuorellahan alkaa kahden kuukaudne jälkeen jo mieliteko häviämään. Vanha konna on vasta karpuloiden jälkitiloista toipunut kuukaudne jälkeen ja jano alkaa herätä.

Avatar
Kaito Kid
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 6:29 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Tukiainen esiintyi perjantaina televisiossa, Ylen Perjantai-ohjelmassa. Aiheena ohjelmassa oli julkisuus ja sen vaikutukset ihmisen elämään. Tukiainen on eittämättä hyvä esimerkki aiheesta, ja hänestä oli ohjelmassa lyhyt dokumentti.

On vielä toistaiseksi Areenassa, glamourtähden nykytilaa pääsee tutkailemaan tästä linkistä.
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"

Avatar
Kaito Kid
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 6:29 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Rikostuomio napsahti jälleen. Tukiainen tosin on itse hehkuttanut somessa voittaneensa oikeudenkäyntinsä :roll:
Johanna Tukiainen tuomittiin eläinsuojelurikkomuksesta - ei joudu luopumaan koiristaan

Johanna Tukiaiselle määrättiin maksettavaksi päiväsakkoja.

Helsingin käräjäoikeus vahvistaa, että Johanna Tukiainen on saanut tänään tuomion eläinsuojelurikkomuksesta.

Hänet tuomittiin 20 päiväsakkoon koiriensa laiminlyönnistä vuonna 2015.

Eläintenpitokieltoon Tukiaista ei määrätty. Hänellä on tällä hetkellä kolme koiraa.
Oikeudessa kuullun mukaan koirat eivät pääse tarpeeksi usein ulos, vaan elävät koiran virtsan ja ulosteiden täyttämässä, ilmanlaadultaan heikossa asunnossa. Sairasta!
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"

Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Riukiu kirjoitti:Tuossa on vain se paha puoli, että 3 kk on aika lyhyt aika. Usein alkoholisti tai viinaan menevä saattaa ratketa juuri 2 kk - 6 kk lopettamisesta. Siis vuosia juonut ja keski-ikäinen. Nuorellahan alkaa kahden kuukaudne jälkeen jo mieliteko häviämään. Vanha konna on vasta karpuloiden jälkitiloista toipunut kuukaudne jälkeen ja jano alkaa herätä.
Lisäksi on ollut vahvaa epäilystä, että Tuksu vetelee alkoholin lisäksi pillereitä, sekä ehkä jotain muitakin päihteitä. Mutta pillereitä kaiketi ja Tuksu itsekin joskus useampaankin kertaan maininnut ainakin pamit ja santut, ja jotain muutakin, jonka olen unohtanut. Että vaikka pullonkorkki ois ollu kiinni, mitä syvästi epäilen, niin pilleripurkin kansi ei ole kiinni vaan niitä taidetaan napsia kuin karkkia. Näkeehän se jo Tuksun olemuksesta, eikä se saa sitä häivytettyä edes photoshoppailulla.

Ai joo, nythän se taas on olevinaan lähdössä jonnekin. Välillä on menossa Joosuamissionin(?) kanssa laskettelemaan pohjoseen, välillä on menossa jenkkilään (tuskin enää pääsee tullia pidemmälle, sen tapaus Miamin sekoilun jälkeen) ja välillä Israeliin, sekä myös horinat Jeesuksesta, helvetistä yms jatkuu kuin jumiin jääneellä levyllä.

Niin ja tuota muutaman vuoden takaista Miamisen näkyä on kerrottu kans useaan otteeseen ja joka kerralla se tuntuu muuttuvan ja saavan uusia ulottuvuuksia.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että joko otti jotain huumetta tai sitten vetäisi paikallisia reseptittömiä särkylääkkeitä (ovat kuulemma tujumpaa tavaraa, kuin nämä harmaan kotosuomen vastaavat) viinan kanssa alas ja sai sitten niitä halluja tai sitten sai muuten vain deliriumkohtauksen. Sekoilihan se vielä kotimatkalla lentokoneessakin jotain Sylvesteristä ja Tipilinnusta ja ties mistä.
Ei käy kateeksi sen koneen matkustajia, jos ovat joutuneet Tuksun älämölöä kuuntelemaan koko matkan Helsinki-Vantaalle asti, mistä sitten poliisi otti Tuksun hellään huomaansa.

Onhan Tuksu muuten taas kai tekemisissä tuon Pihon kanssa. Taitaa kuulua Piho samaan kastiin muidenkin vastaavien tapauksien kanssa, jotka kerta toisensa jälkeen yrittää olla tekemisissä Tuksun kanssa, kunnes jälleen kerran sukset menee ristiin ja saa Tuksun haukut/herjaukset niskaansa.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Tuksusta tehtiin juttu Apu-lehteen. On kuin Tuksun kynästä, tosin parempaa suomenkieltä, ja alle laittoi nimensä toimittaja Eve Hietamies.

http://www.apu.fi/artikkeli/nyt-puhuu-n ... hyyteloksi

Erityisesti suosittelen lukemaan lukijoiden lähettämät kommentit, jos aihe yhtään kiinnostaa. Mielestäni parhaat ja perustelluimmat analyysit tästä Tuksusta löytyy noista kommeteista.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"

Sikkis
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 2:53 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sikkis »

^^^^ järkeviä kommentteja tosiaan tuntuu löytyvän tuolta kommenteista. Suositteluni. Rakentavia kommentteja, eikä yhtään juupaseipäsiltapulupaska tyylistä.

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Destiny »

"JOHANNA TUKIAISEN RAITTIUS KATKESI - JOI VIINIÄ JA OKSENSI: MINUT VALTASI VIHA, KUN NÄIN IHMISTEN JUOVAN!
10.7.2017 12:51
Lähes vuosi sitten, tarkalleen 2. syyskuuta Johanna Tukiainen aloitti uuden elämänvaiheen ilman alkoholia. Raittius kesti 10 kuukautta, sillä viime viikonloppuna Johanna otti jo juhannuksesta kestäneen kieltäytymisestä kipuilun jälkeen lasillisen viiniä.

Saman huomasivat myös oululaisterassin muut asiakkaat, jotka ovat lähettäneet lukuisia vinkkejä Seiskalle Johannan viikonlopun baarivierailusta.

- Kyllä, myönnän että join. Otin kaksi lasia viiniä ja sen jälkeen annoin ylen – loppuillan join ainoastaan alkoholitonta viiniä jota minulla oli mukana, Johanna kertoo Seiskalle.

JOHANNA: EI MIKÄÄN RYYPPYPUTKI!
Johanna vakuuttaa Seiskalle, että tämä on ensimmäinen kerta, kun hän on koskenut alkoholiin kymmenen kuukauden raittiuden aikana.

- Juhannuksena minun oli vaikea vastustaa kiusausta, mutta tein sen enkä ratkennut. Enkä ratkennut nytkään. Kyseessä ei ole minkäänlainen ryyppyputki. Join viinilasilliset lauantaina, en juonut perjantaina enkä sunnuntaina. Olen nytkin täysin raitis, Johanna kertoo Seiskalle maanantaina.

Oulussa Johanna osallistui hengelliseen tapahtumaan, joka paljastuikin epäonnistuneeksi.

- Minut valtasi eräänlainen viha, kun näin ihmisten juovan. Niin monet ihmiset juovat ympärilläni muutenkin ja ajattelin hetken, että miksi minä en voi ottaa lasillista. Kyllähän minä tiedän, etten voinut ottaa, mutta pienen hetken ajattelin toisin. Minulle tuli paha olo lasillisten jälkeen, ja oksensin. Sen enempää en ole alkoholia ottanut, Johanna vannottaa."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-T ... ltasi-viha
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

nuuskija
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 4:11 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nuuskija »

Tuksu tänään 39 vuotta, onnea hänelle! Mutta mitä iholle on tapahtunut, vai valehteleeko kuva? https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-T ... -paastanyt

Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Thelea »

^Hyi kamala :shock: Epäonnistunut happokuorinta?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.

Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Tuksun iho on kai aina ollut noin kirjava ja lisäksi taisi käryttää nahkansa kesän aikana, kun kävi siellä Siinai vuorella kuuntelemassa sitä jotain tyyppiä. Siis joku uskonnollinen homma. Tuksuhan lähetteli sieltä jotain kuvia itsestään ja jo silloin ainakin naamanahka oli nenän kohdalta rullalla ja huulissa tais olla jotain (kenties herpes). No ei tuo ole vissiin vuosiin jaksanut hoitaa itseään ja auringossa on aina suojaamatta ihoaan, koska pitää saada se ihanan glämöyrinen rusketus.

Muu läiskikkyys lienee maksaläiskiä, mitä en ihmettele. Pakkohan sillä on sisuskalujen olla karseessa kunnossa tuon päihdekierteen jäljiltä ja raittiina se tuskin oli tuonakaan aikana mitä väitti olleensa.

Nythän se kiukuttelee tuosta Miami elokuvasta, vaikkei se edes kerro Tuksusta, saati edesmeennestä Julia siskosta. Ehkä jotain ideoita ja matskuja on saatu Tuksun kohelluksesta, mutta elokuva lienee ihan oma juttunsa ja kaukana Tuksusta.

Trailerin olen nähnyt, mutta en vielä itse leffaa ja saa nähdä, jaksanko katsoakaan. Ehkä, ehkä en.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Vastaa Viestiin