Pakko "haukkua" - Palstariippuvuus

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

AWS
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:12 pm
Paikkakunta: Basin City

Pakko "haukkua" - Palstariippuvuus

Viesti Kirjoittaja AWS »

Ei tällasii foorumeit sais olla, ei taaskaan tuu hommist mitään ku en pysty irtautumaan koneesta... taitaapi olla murha.info-riippuvuus...
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Tervetuloa! Tänään yritämme päästä riippuvuudesta pois, yritä sulkea ajatuksesi pois murhista ja ajattele vaikka naapurin Emmaa.

No joo, kyllähän tähän tulee riippuvaiseksi helposti =)
What you do... Makes you who you are.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Olen yrittänyt parin päivän ajan luoda keskustelua perustaa Irti Murhainfosta ryhmä
:lol: :lol: :oops:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Angaroth
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja Angaroth »

^Hyi sinua kun kehtaat puhua tuollaisia

Eihän kukaan tästä irti halua :P
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Juu ilman muuta oma A-A kerho Murhalaisille.. Pohojoosen mutteri kannattaa 8) :lol:
Kuinka päästä eroon tästä kierteestä.. En saa öisin unta ellen ole käynyt sivustolla ja addiktioni on paheneman päin..Saatan vierailla useita kertoja päivässä täällä... APUA miten tästä pääsee eroon,elämäni on pilalla x)
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Sama vika vaivaa täälläkin.... kahdessa viikossa olen näköjään kehittänyt itselleni addiktion :)
Mahtaa ensi viikolla tulla orpo olo, kun loma loppuu, eikä ehdi koneelle :(

muoks. vaikka rekisteröidyin jo heinäkuun puolella, omat postaukseni aloittelin vasta pari viikkoa sitten...
Viimeksi muokannut maija turjukka, Ke Elo 22, 2007 4:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
pikku-my
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 3:54 pm

Viesti Kirjoittaja pikku-my »

perustakaa A.M.A=anonyymit murha addiktit :D
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

hei, olen Kalessin ja olen murha.infon addikti...

"niin, sehän alkoi ihan viattomasti kiinnostuksesta rikoksia ja katoamisia kohtaan...ja sitten kun aikaa kului, huomasin että aloin keksiä mitä mielenkiintoisimpia tekosyitä sille, että pääsisin useita kertoja vuorokaudessa koneelle. sitten mieheni huomasi, että kodistamme alkoi irtaimistoa kadota...olin myynyt ne uusien koneiden ja nopeampien laitteiden saamiseksi. lopulta huomasin, kuin aloin viritellä langatonta laajakaistaa koneeseeni, kun olin lähdössä koirien kanssa ulos...itse en vielä silloinkaan tunnustanut, että kaikki ei ollut hyvin ja sitten lopulta se interventio tapahtui, kun minut pysäytettiin keskustassa siksi, että selailin foorumia kannettavallani kesken autolla ajon..."

"toipuminen on tosi rankkaa, olen joutunut muuttamaan toiselle paikkakunnalle siksi, että saisin välimatkaa vanhoihin kavereihin. kotiimme ei voida ostaa mitään eletroniikkaa sen takia, etten ala rakentaa niistä tietokonetta ja kuljen ulkonakin vain ja ainoastaan saattajan kanssa, sillä lähikirjastossa on yleisökoneet. kyllähän tässä pikku hiljaa olen alkanut tajuta kuinka lähellä se oli, siis se, että minut olisi imaistu kokonaan internetin maailmaan ja kuinka kaukana todellisuudesta elin, mutta täytyy myöntää, että edelleen tekee mieli kirjoitella ja lukea muiden juttuja ja tekisin mitä tahansa, että pääsisin vielä joskus postailemaan foorumiin." :lol:
Viimeksi muokannut Kalessin, Ke Elo 22, 2007 5:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

*huokaus* Kai se on pakko myöntää. Mitä tässä itseään pettämään..

Hei kaikille. Olen Samarina ja olen murha-addikti. Lisäksi olen muiden rikosjuttujen ja kadonneet-osaston sekakäyttäjä. Kokeilin jo postata seksuaalirikos-osioonkin, kun tajusin miten pohjalla olen. Onneksi, koska seuraava askel olisi ollut kaikista rankimmat osastot kuten Bodom ja siinä vaiheessa paluuta normaalielämään tuskin enää olisi.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Onneksi meikeläisellä on vielä pysynyt homma lapasessa.
Joskus hyvin harvoin tulee täällä rikos.infossa piipahdettua :roll:


*muok* siis anteeksi murha.infossa... tulee sen verran harvakseltaan käytyä, ettei tuota nimeäkään meinaa muistaa :roll:
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Olen suunnitellut palstaa www.mazainfo.net. Ilmoitan jo etukäteen, että tulen administroimaan palstaa erittäin rankalla kädellä ja kaikki bannataan vähintään kerran. Muutamalle henkilölle on luvassa ikuinen porttikielto heti kättelyssä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Maza kirjoitti:Muutamalle henkilölle on luvassa ikuinen porttikielto heti kättelyssä.
Kuulostaa reilulta foorumilta.
Ilmottele sitten kun on valmista*peukku*
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Maza kirjoitti:Olen suunnitellut palstaa www.mazainfo.net. Ilmoitan jo etukäteen, että tulen administroimaan palstaa erittäin rankalla kädellä ja kaikki bannataan vähintään kerran. Muutamalle henkilölle on luvassa ikuinen porttikielto heti kättelyssä.
Kenties juttelette siellä Pharaohin kanssa keskenään? Siirrätte Bodomin keskustelunne sinne? :helpottumio: :arrow:
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Maza kirjoitti:Olen suunnitellut palstaa www.mazainfo.net. Ilmoitan jo etukäteen, että tulen administroimaan palstaa erittäin rankalla kädellä ja kaikki bannataan vähintään kerran. Muutamalle henkilölle on luvassa ikuinen porttikielto heti kättelyssä.
mistä tällä administroimallasi palstalla sitten keskustellaan?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Hei olen Patricia murha.infon addikti. Minulle kävi niin kuin moni ei uskoisi käyvän,jäin kerralla koukkuun. Päivisin työnnellessä rattaita mielessäni pyörivät vain konstit,miten pääsisin lukemaa sivuja. Iltaisin jäin viimeiseksi valvomaan ja avasin vapisevin käsin sivuja.

Kaikki alkoi ihan viattomasti kadonneista ihmisistä
Vähitellen aloin kuitenkin huomata siirtyväni kovimpiin aiheisiin,kuten kotimaiset henkirikokset. Nykyään vedän jo ihan päivittäin mm. ulkomaisia rikoksia,jopa sarjamurhaajien seuraaminen tuo mielihyvää,puhumattakaan erinäisistä lieveilmiöistä kuten riippuvuudesta kanssakäyttäjiin.

Kiinni jäin kun ensimmäinen puhelinlasku putosi laatikkoon...


:roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin