Nuoren pojan järkyttävä löytö

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

karvakorvat59
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Huhti 04, 2012 9:47 am

Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja karvakorvat59 »

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Nuoren pojan järkyttävä löytö: Ruumis kauppakeskuksen vessassa

Sunnuntai 6.5.2012 klo 13.19

26-vuotias nainen löytyi kuolleena Helsingin Kampin kauppakeskuksesta.

Nuoren pojan päivä Helsingin Kampin kauppakeskuksessa sai järkyttävän käänteen lauantaina. Poika oli mennyt kauppakeskuksessa oleviin yleisiin vessoihin, kun hän löysi WC-tiloista kuolleen naisen.

- Poika meni kertomaan asiasta vartijoille, jotka tulivat paikalle ensimmäisenä. Vartijat hälyttivät paikalle poliisin, rikoskomisario Kari Martikainen Helsingin poliisista kertoo Iltalehdelle.

Kuolleena löytynyt nainen oli 26-vuotias. Poliisi ei epäile asiassa rikosta.

- Kyseessä on normaali kuolemansyyn tutkinta, Martikainen sanoo.

MARI JULKU
[email protected]
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maksalaatikko
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2012 9:27 pm
Paikkakunta: Hölmölä

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja maksalaatikko »

Oiskohan kuolinsyy överit? En näin alan asiantuntijana :lol: keksi oikein muutakaan syytä kun ilmeisesti on miesten vessasta löytyny.. Ja äijä jonka kanssa on ollu vedoilla, on vaan reilusti häippässy douppien menettämisen pelossa? :evil: Voi vittu sanon ma.

Voihan siinä olla joku muukin syy mut en keksi seksin lisäks muuta syytä olla miesten vessassa (hyi yök) eli kunhan mietiskelen.
...Tähän asti opittuna ei siis yhtään mitään... 8)
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Vai onko kyseessä yksi niistä sekä miesten että naisten vessoista jotka on siinä Matkahuollon toimipisteen vieressä ja johon tarvii euron jotta pääsee sisään?? Sinänsä aika jännä paikka tehdä itsari jos tässä on ollut siitä kyse: ruumis ei ole yleisesti pällisteltävänä mutta löytyy varmasti ennemmin tai myöhemmin. Todennäköisyys estää mahdollinen itsemurha kaatuu siihen että välttämättä juuri siihen vessaan ei mennä johon tämä nainen on mahdollisesti itsensä tappanut. Siellä on niitä useampia ja ainakaan itse en ole koskaan siellä hirvittävää trafiikkia nähnyt vaikka olen käynyt Kampin keskuksessa aamuisin, aamupäivisin, iltapäivisin ja iltaisinkin.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Spekuloin, että ihan tavallinen WC:n asiakas ei tämä nainen taida olla ollut.

Arvelen, että kyseessä on siis ollut sellainen WC, josta edellisen asiakkaan on pitänyt ensin poistua, että sinne on seuraava voinut päästä. Ehkä WC:seen on alunperin mennyt kaksi (tai miksei vaikka useampikin) ihmistä, syystä tai toisesta. Tämä nainen on ehkä sitten sammunut tai saman tien menehtynyt sinne. Toinen on sitten poistunut, eli avannut oven, jolloin WC on vapautunut uudelleen. Olen lukenut, että toisinaan myös asunnottomat käyttävät näitä WC:itä yöpymiseensä. Jos ei ole rahaa, pitää WC:seen päästä sitten samalla oven avauksella kuin edellinen asiakas on lähtenyt. Silloinhan WC:n valo jää palamaan vihreänä, eli ilmoittaa olevansa vapaa. Seuraava asiakas sitten huomaakin WC:n olevan makuuhuoneena, vaikka hän on jo maksanut sen palveluksista tarpeilleen... Korjatkaa, jos olen ymmärtänyt väärin tällaisten unisex-kolikko-WC:itten toimintaperiaatteet.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

En nyt kyllä itsekään millään keksi muuta syytä 26 vuotiaalle kuolla vessaan kuin huumeet. Itseänikin alkuun ihmetytti miten mies on löytänyt naisen vessasta mutta tuo unisex vessa selittänee tämän. Onko noissa vessoissa muuten valaistus millainen? Onko niissä edes mahdollista tykittää? Itsemurhaan en kyllä usko, olisi paikka sen verran uskomaton.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja Moona »

Ei kuitenkaan ainutlaatuinen. Löytyihän se näyttelijän tytärkin kauppakeskuksen vessasta hirttäytyneenä mennä vuosina (Lampi).
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Avatar
vandaali
Nikke Knakkertton
Viestit: 155
Liittynyt: To Helmi 12, 2009 4:39 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja vandaali »

Tällä foorumilla on kyllä sellasia "ajatusten tonavia" että oikeen hirvittää :D Ai ei 26v voi kuolla muuhun ku huumeisiin? Aivoverenvuoto,sydäri yms..ei ne ikää katso. Ja miten niin uskomaton paikka tehä itsari? Tekihän Jussi Lammenkin tytär Jumbon Stockan veskiin itsarin
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

No kyllä se yleensä 26 vuotiaalla harvinaisempaa on ;) Enpä muuten tuota Lammen tyttären kohtaloa muistanut. Ehkä joku on ottanut siitä mallia? Kyseinen henkilö on 2 vuotta vanhempi kuin Lammen tytär Mandi olisi nyt, voisi olla kaverikin. Nooh, tämä oli jo ehkä kaukaa haettua.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Avatar
vivy
Martin Beck
Viestit: 822
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 1:11 pm

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja vivy »

Itse asiassa ei ole mitenkään erikoinen paikka tehdä itsemurha. Tuttava on ollut vuosia suuren kauppakeskuksen vartijana ja kertoi, että hänenkin aikanaan on muutama löytynyt "kiikusta" juuri vessasta. Ihmiset valitsevat paikan, josta heidät löydetään, mutta ei omaisen toimesta kuitenkaan.

Otsikointi olisi voinut olla kyllä parempi.
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Jos itse aikoisin tehdä itsemurhan sellaisessa yhden hengen kolikko-WC:ssä, (kieltämättä varsin houkutteleva ajatus,hmmm...) en avaisi ovea, koska silloin joku saattaisi löytää minut ennen kuin olisin saanut homman valmiiksi. Ja toisekseen, mieluiten antaisin jonkun sellaisen löytää minut, joka olisi jo ehtinyt varautua ajatukseen, että jotakin erityistä on tapahtunut, koska vessa vaan pysyy ja pysyy varattuna, eikä kukaan sisällä oleva ole reagoinut koputteluihin ja huuteluihin. Eli avaimilla sisälle tuleva siivooja(-parka) tai mieluiten vartija.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja vempele »

Heti kun näin lööpin niin ajattelin että kyseessä on vanha ihminen, mutta kun raadon ikä tuli vastaan olin aivan varma että kyseessä on överit vetänyt nisti.
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

LAWoman tuossa aiemmin kyseli, että minkälainen valaistus tuollaisissa vessoissa on. Ehkä joku osaisi kertoa? Itse olen vieraillut kuvatunlaisessa buduäärissä niin monia vuosia sitten, etten muista, saatikka osaa kertoa nykyisistä. Saattaa olla sinertävä valo, melkein voisi olettaa. Mutta vissiin senkin varalle on konsteja tiedossa niille, jotka konsteja kokevat tarvitsevansa. Kaikkiaan murheellinen juttu, toki, nuori ihminen, ja, no, ihminen ylipäänsä. Arvelen muutamien edellämainitsemieni seikkojen vuoksi, ettei kyseessä ollut ihan tavanomainen asiointi vessassa.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja vempele »

En ole koskaan mitään hihaan heittänyt mutta joskus on näitä nisti valoja tullut vastaan ja ihan mielenkiinnolla katsonut näkyykö se suoni siinä valossa ja ainakin itse näin suonen ilman mitään ongelmia, en jaksa uskoa että mitkään hörhö lamput vaikuttaisi tähän asiaan millään tavalla.

ps edit: 100 viestiä täynnä! 8)
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Nuoren pojan järkyttävä löytö

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Tuotakin kyllä vähän mietin että kuinkahan hyvin ne valot tottunutta nistiä estävät? Mutta tuskin sellainen vessa olisi ensisijainen tykityspaikka, jos tietää valaistuksen? Yritin tuolla hieman rajata vaihtoehtoja tapahtumalle.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Vastaa Viestiin