Keksi itse uutinen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Belker »

Puu on ollut pitkään levossa. Keksimiskyvyt eivät ole kadonneet, mutta muuta on varmaan ollut tekemisenä itse kullakin ennen "uutisia" tehneellä.

Nykyään "Keksityt uutiset" ovat nimeltään "valeuutisia". Kuten "vihapuhe", "valeuutinen" on vähän epäselvä merkitykseltään. Esim. kun SIpilä kertoi ottavansa pakolaisia kotiinsa, oliko se valeuutinen? Tai kun Kepu uutisoi tiemme huonosta kunnosta ja käytti kuvitukseen venäläistä kraatteritien kuvaa, oliko se rehellistä tiedottamista?

Tämän puun nimeksi voisikin tuunata "Keksi oma uutinen tai valeuutinen". Keksitty uutinen kun voi osoittautua oikeaksi tulevaisuudessa, mutta valeuutinen on lähtökohdaltaan jo todellisuutta manipuloiva. Tarkemmat määritelmät tekee kai VKSV tai joku muu poliittinen tuomioelin, niinhän sanat määritellään meillä (vrt. "kiihottaminen kansanryhmää vastaan", "uskonrauhan rikkominen" jne.).

Välipuheen jälkeen tuotosta lauantain raukeuden lomassa.
Viimeksi muokannut Belker, La Tammi 21, 2017 5:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Belker
Javier Pena
Viestit: 1706
Liittynyt: Ma Loka 05, 2009 11:51 pm

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Belker »

Maakuntien miehet jäävät akatta - korvaavia kohteita ilmenee

- Rektums Posten -DPA-Stasi-Reuters -

Suomessa moni maakunta kärsii naispulasta. Etelän menestyvä talous ja työpaikat houkuttelevat. Nuoret miehet jäävät naisia useammin kototseuduilleen kyykkäämään. Koulutusta on vähemmän kuin naisilla ja siten työttömyyttä enemmän.

Tutkija Irma Pimpus-Korhonen Itä-Suomen yliopistosta on tutkinut nuorten miesten selviytymisekeinoja väitöskirjatyössään.

- Kyllä ja ei. Miehet selviävät yksin, mutta eivät terveellisesti. He usein juopottelevat ja haukkuvat maailmaa, mm. pakolaisia. Samalla he kuitenkin kaipaavat seuraa. Etenkin naisia on kaivattu.

- On uutisoitu http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005054507.html kuinka miesvaje pahenee kaupungeissa. Miehille jää maakunnissa, kuten Savossa ja POhjois-Pohjanmaalla ja Lapissa, epämääräisiä keinoja, koska siellä taas naispula pahenee. Eläinrakkaat löytävät omia ratkaisuita http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/ou ... ut/749537/ . Ulkomaista kiinnostuneet voivat maksaa vaikkapa viikkovaimoista http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... si/1939446 tai sitten hoitaa tarpeitaan muilla tavoin. - Naiset kaupungeissa taas treffailevat yhä useammin ulkomaalaisia miehiä, kotimaisia kun ei vaan riitä.

- Onko kehitystä tapahtunut?

- Voi on toki. Kuten tamperelainen naistutkija Jussi-Uuno Piinis-Virtanen on havainnut, maakuntien miehet alkavat perustaa yhdistyksiä. Niissä sitten yhdytään puheenjohtajiin täysin rinnoin. Puhemielessä, siis. Kaupunkinaiset taas somettuvat ja siten tapaavat monipuolisemmin ihmisiä kuin maakuntien miehet etenkin syrjäkylillä.

- Onko ilmiö uusi?

- Ei toki. Miehet ovat perustaneet ammoisista ajoista lähtien maassamme lukuisia yhdistyksiä, järjestöjä ja seuroja, jopa salaseuroja. Niissä he ovat voineet käsitellä pieniä tai suurempia ongelmiaan, joita tuntevat housuissaan.

- Nykymiehillä keskinöäinen verkostoituminen on jäänyt vähiin. Netti, päihteet ja epäterveellinen edullinen saksalaiskaupan ruokavalio ovat vaikuttaneet. EI sillä, että olen Prisman edustajistossa, että se vaaikuttaisi.

- Mitä sanoisitte neuvoksi yksinäisille maakuntien poikamiehille?

- Luottakaa itseenne. Ennen pitkää löydätte jonkun. Tai jonkin. Kasvukeskuksissa meillä menee hyvin, joten ehkäpä identiteetistä luopuminen onnistuisi? Sitähän kasvukeskuksiin keskittyminen tarkoittaa.

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

12-vuotiasta tyttöä Espoossa kuristanut mies oli juonut Oboy kaakaota.

12-vuotiasta tyttöä kuristanut mies oli juonut Oboy kaakaota ennen tekoa, toteaa Espoon käräjäoikeus tuomiossaan.

Mies oli laittanut kaakaonsa sekaan minttuvinaa jota myydään Alkossa 0,5 litran pakkauskoossa. Hieman ennen kuristamista mies oli juonut usean annoksen minttukaakaoksi kutsuttua juomaa jota moni anniskelupaikka valmistaa myytäväksi.

Näin ollen mies ei ollut ymmärtänyt tekonsa seurausta ja syyttäjän avustuksella mies on nostanut syytteen Oboy kaakaota valmistavaa yritystä kohtaan.

Oboy Original kaakaota valmistavan tuotantolaitoksen päälikkö Elias Tokkurainen kertoo Analfisting lehden haastattelussa olevansa tietoinen kaakaon vaaroista.

-"Suuriin tuotantomassoihin lisätään desig-huumeita sekä heroiinia pehmentämään kaakaon makua ja tuomaan erilainen kaakao-nautinto", Elias Tokkurainen toteaa.

-Missään tapauksessa emme halua paljastaa kaakaomme kaavaa joka on tiukasti varjeltu, Elias kertoo.

-Pääsiallinen raaka-aine on kaakaopuun siemenet joista jauhetaan myös suklaata ja tupakkaan makua antavaa ja hyvin koukuttavaa ainetta. Kasvatamme kaakaopuitamme Etelä-Amerikassa lapsityövoimalla koska se on hyvin halpaa tai lähes ilmaista, Elias paljastaa.

Oboy kaakaon salaisen kaavan viime keväänä Wikileaksiin julkaissut entinen Oboyn toimitusjohtaja ammuttiin New Yorkissa kun tämä oli tulossa suositusta Sushi ravintolasta.

Wikileaksiin vuodettujen asiakirjojen joukosta myös paljastuu että Oboy on vuosia vienyt Pohjois-Savosta sekä Koillismaalta ulkohuussien ulostemassaa jonka seassa on paljon paperia kun paskaista persettä on pyyhitty.

Sukurutsaisten ihmisten ulostemassaa on käytetty Etelä-Amerikassa Oboyn ylläpitämillä kaakaopuutiloilla lannoitteena sekä sitä on myöhemmin jalostettu ilotulitteiden ruutiin tarvittavana ainesosana, kaliumnitraattina.

Oboyn tiedetään testanneen ulostetta myös kaakaon kausimakuna tutuksi tulleessa tuote-erässä hyvin menestyksin.

Oboy tekee hyvää myyntitulosta koska tuotanto Etelä-Amerikassa perustuu lähes ilmaiseen lapsityövoimaan. Moni kahvivalmistaja onkin ruvennut yhteistyöhön Oboyn kanssa saadakseen ilmaista lapsityövoimaa.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Äidit voittivat Isisin.

Terroristijärjestö Isis on julkaissut tiedotteen jossa järjestön johtohahmo Abu Omg Lol-Prkl myöntää vuolaasti kyynelehtien että taistelu on hävitty.

Isis on joutunut viime aikoina entistäkin tukalampaan tilanteeseen, eikä tilannetta helpottanut yhtään heidän tekemänsä viimeinen virhe. Järjestön johtohahmo nimittäin kehotti kannattajiaan luikkimaan piiloon, mutta lupasi samalla palkkana 72 naista taivaan porteille vastaan kaikille niille jotka tussauttavat itsensä ilmaan niin kuin hän nyt haluaa.

Lähteiden mukaan innostus tuosta jälkikäteen odottavasta palkkiosta oli hyvin suurta ja räjähdevöistä alkoi olla huutava pula, kunnes joku tuli tajunneeksi odottavan palkkion synkän varjopuolen. Innostus loppuikin lyhyeen koska käytännössä jokainen koki että ajatus 72:sta anopista on kerta kaikkiaan kestämätön, ja että kyseessä ei silloin olisikaan taivaaseen eikä paratiisiin pääseminen. Lähdetiedon mukaan kaikissa vöissä käytettiin 30 päivän palautusoikeutta käyttämättömän tuotteen kohdalla.

Tilannetta onkin yleisesti ylistetty äitien voittona terroristijärjestöstä.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Eduskunta hyväksyi Lapo-esityksen

Eduskunta on tänään torstaina 17. kesäkuuta hyväksynyt kiistellyn lakiesityksen jonka tarkoituksena on poistaa rikoslaista lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Laki tulee muuttumaan suvaitsevaisemmaksi. Heti ensi vuoden alusta lapsen ja aikuisen väliset seksisuhteet ovat sallittuja kaikkialla Suomessa.

Uudessa laissa määritellään suojaikärajaksi 7. vuotta. Seksi alle 7. vuotiaan kanssa katsotaan jatkossa siveettömäksi, mutta siitä ei rangaista. Lakiehdotusta on runsaasti kritisöity, mutta uuden lain katsotaan parantavan lapsen asemaa.

Ruotsin islamistinen kuningaskunta hyväksyi vastaavan lain aikaisemmin viime vuonna. Nykyisellään Ruotsissa lapsi ja aikuinen voivat harrastaa seksiä ilman ikärasismia. Laki nosti Ruotsissa Benjamin -merkkisten kondomien myyntiä. Benjamin kondomit tunnetaan Suomessa B-kondomina, jolla viitataan suoraan B-rappuun. Benjamin kondomit ovat suunniteltu erityisesti aikuisen ja lapsen väliseen anaaliyhdyntään. Siksi siinä on Aku Ankan kuva.


Presidentti Abu Ahmed Hassan oli lain valmistelussa lakiesityksen puolella. Abu on Suomen kolmastoista presidentti. Hän nousi presidentiksi Islamistisen puolueen riveistä. Hän on avoimesti kertonut ajoistaan ISIS-järjestön palveluksessa.

Presidentti Abu Ahmed Hassanin keskimmäinen jalkavaimo Tiina Korpela on kaksitoistavuotias. Pari sai lapsen viime helmikuussa. Presidentti kannattaa lakiehdotusta, jonka tarkoituksena on homoseksuaalin saada itse päättää kivitetäänkö- vai hirtetäänkö hänet.

Suomen katsotaan muuttuvan paljon suvaitsevammaksi ja vapaammaksi uuden lapo-lain aikana. Aikaisemmin Suomi tunnettiin rasistisena ja fasistisena maana.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Virdon kirjoitti:Äidit voittivat Isisin.

Terroristijärjestö Isis on julkaissut tiedotteen jossa järjestön johtohahmo Abu Omg Lol-Prkl myöntää vuolaasti kyynelehtien että taistelu on hävitty.

Isis on joutunut viime aikoina entistäkin tukalampaan tilanteeseen, eikä tilannetta helpottanut yhtään heidän tekemänsä viimeinen virhe. Järjestön johtohahmo nimittäin kehotti kannattajiaan luikkimaan piiloon, mutta lupasi samalla palkkana 72 naista taivaan porteille vastaan kaikille niille jotka tussauttavat itsensä ilmaan niin kuin hän nyt haluaa

Voinen, näin tuon ylläkirjatun järjestön johtajana tulla esiin? Minä perkele painotin pojille sen paineen pitämisen tarpeutta ja sen, että olisivat kuin eivät olisikaan. Ja siitä huolimatta nuo perkeleet, kyykykäärmen sikiötkin ehkäpä jopa, menivät ja luistivat, nimen omaan luistivat meidän Abujen tärkeimmästä säännöistä eli peukalojarrun käytöstä. Kun sääntöihimme on kirjoitettu se, että neitsyen(Suomessa tästä voidaan "hieman luistaa" ja siiderivalas sossuakkakin on sellainen) panemista tulisi välttää ja jos näin pääsisi käymään, että nussisisi, niin peukalojarrulla nimmarit kattoon. Tämä tosin edellyttäisi tilanteesta vetäytymistä, mikä ei tilannetyypillisesti ole mahdollista.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Iisakki Järvenpää lanseeraa modernin tappopuukon markkinoille.

"Kyllä näitä partiopuukkoja ja muita malleja on nyt ihan riittämiin", toinen yrityksen nykyisistä omistajista kertoo. "Haluamme tuoda markkinoille piriveikkojen ja piuhapetejen käyttämälle perinteiselle alamaailman J.Marttiinille ja moralle vastineen", hän jatkaa.

Tappopuukon kärki on kaksipuoleisesti teroitettu ja se on 8 mm paksu ja 180 mm pitkä. Hintaluokassa puukko vastaa moraa. Sen tuppi on myös muovia ja siinä komeilee suomen rikoslaissa määritelty entinen teräaselaki, nykyinen järjestyslaki. Tarkemmin siinä on ote kohdasta joka kieltää puukon kantamisen yleisellä paikalla ilman hyväksyttävää syytä.

"kun me myydään tehtaalta ulos tappopuukko, lähtee se täältä puulaatikossa jonka mukana tulee tapio-viinapullo", yrityksen toinen omistaja kertaa ja jatkaa kertomustaan sillä kuinka puukolla tapetaan usein kännissä. Tapio viina on 39% ja siksi tarpeeksi sähäkkää saamaan mielen tappo fiilikselle kun litra on juotu.

Vielä ei ole yhtään kaatoa tullut tietoon että tappopuukolla olisi puliukko tai katuhuora surmattu. Sitä me odotetaan kyllä kovasti, molemmat miehet huutaa yhteen ääneen.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Mauno Koivisto on herännyt henkiin.

Perjantaina kuollut tasavallan presidentti on herännyt lauantaiyönä henkiin. "Ei se helvetti totta ole, mutta jokunukko siellä oli vastassa", Mauno kertoo iltalehden toimittajalle ruumishuoneella. Käytännössä jos on ollut pitkään useamman luottokortin omistaja, voi ostaa itselleen lisä-aikaa, mauno kertaa ja huomauttaa mustalla amexilla olevan kuoleman jälkeisiä etuja.

Minä tulin tuonpuoleisesta takaisin ampuakseni nekruja. Kun kärsin alzhaimerista, en huomannut mitä ympärilä tapahtuu. Nyt tuokaa sukseni ja konepistoolini, kohta kaatuu nekruja, Mauno huutaa.

Tasavalla presidntin hrääminen kuolleista ei ole ensimmäinen kerta kun joku herää kuolleista. Aikaisemmin viime vuonna afrikassa ebolaan kuolleen pojan on uutisoitu heränneen vastaavalla tavalla ruumishuoneelta.

Asia on herättänyt keskustelua ja moni uskoo edessä olevan ajan jota kuvataan elokuvassa 28 päivää myöhemmin.

Mauno Koivisto ei ota kantaa kuka häntä oli tuonpuoleisessa vastassa, mutta henkilön uskotaan olevan joko Tony Halme tai Mannerheim.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Itsensäpaljastaja asetteli saunavihdan peräaukkoonsa Vantaalla

Poliisi sai hälytyksen Länsi-Vantaalle perjantai-iltana noin kymmenen aikoihin. Syrjäisen metsäautotien varrella ollut itsensäpaljastaja oli uhannut työntää saunavihdan peräaukkoonsa. Itsensäpaljastaja kerkesi poliisipartion saapuessa paikalle, toteuttaa uhkauksensa.

Poliisi joutui käyttämään tilanteessa tilannetajua. Ennen tilannetajun käyttöönottoa poliisi oli harkinnut käyttävänsä OC-kaasusumutinta ja teleskooppipamppua. Tilannetajulla tilanne saatiin hallintaan, eikä poliisi lähtenyt paenneen itsensäpaljastajan perään syvälle Länsi-Vantaalaiseen metsään.

Poliisilla on itsensäpaljastajan henkilöllisyys selvillä, mutta he eivät tiedä hänen nimeä. Poliisi pyytääkin alueella liikkuneita metsästäjiä ja mahdollisia riippuliitäjiä ja hevospoolon pelaajia ilmoittautumaan RAY:n järjestämälle kurssille jonka tarkoitus on opettaa rahankäyttöä.

Itsensäpaljastaminen on riistäytynyt käsistä etenkin Länsi-Vantaalla. Poliisi on saanut käyttöön uudenlaisia sadetakkeja jotka on suunniteltu itsensäpaljastajien peittämiseen.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.

Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Totta tulevaisuudessa, mikäli jostain kumman syystä jossakin tulevassa hallituksessa KD on suurin ja kepun (ja miksei muidenkin puolueiden) hihhuliedustajat sen rinnalla:

Itsensä raiskaaminen rikoslakiin

Suomalaisille taivaspaikkoja ajanut hallitus on saanut läpi lakiesityksen, jossa kielletään itsensä raiskaaminen, mikä aikaisemmin on tunnettu nimellä itsetyydytys. Eduskunnassa esitys meni läpi 120-0 ilmeisesti siksi, että oppositioryhmät eivät päässeet kirkonkiroukseen julistamisen takia kirkoksi muutettuun eduskuntataloon.

Uudistus on osa hallituksemme pyrkimyksiä saada kaikki suomalaiset Taivaaseen. Jo aikaisemmin tänä vuonna aviorikos (ja avorikos) lisättiin rikoslakiin, ja tulossa on vielä lakeja, joiden avulla loputkin kymmenestä käskystä saadaan rikoslakiin. Oppositio kannattajineen on yrittänyt protestoida, mutta taivaalliset sotajoukot (eli kirkon palkka-armeija) on hajottanut mielenosoitukset siunattua vettä ruiskuttavilla vesitykeillään.

Presdenttimme, Finn-Paavi Tomi Sonni eli Sonnius I ilmaisee, että vastarinta on turhaa. Jumalan mielestä oppositio kannattajineen on tyhmiä ipanoita, jotka vie toisten leluja, Sonnius I kertoo parkuen. Hän myös kertoo että hänen isänsä on miljoona kertaa vahvempi kuin oppositiolaisten isät yhteensä. Nih! hän täydentää.

Aiheeseen liittyviä uutisia:

Joukkopako Suomesta Ruotsiin jatkuu
Kiina-Venäjän keisari Hong-Hau toivottaa suomalaiset pakolaiset tervetulleeksi maahansa


Seuraamme:

Suuri osa USAa on yhä asuinkelvoton ydinaseonnettomuuden jäljiltä, Havajilla olevasta bunkkerista maan jäännöksiä johtava varapresidentti Pence vakuuttaa, että ohjukset oli suunnattu Pohjois-Koreaan
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Hitto, onhan tätä jo odotettukin, pääsee taas levittämään pottujauhoja parketille ja luomaan tietyille taas heidän perinteisiin sopivan ampumaradan. Tämä hieno kansankulttuuri oli jo kuolemassa, mutta luomalla uutta, Suomi pelastuu! Mustalaiset teretulleita: uhreja saa tappaa tänään ampumalla hinnalla 3v/hlö, useammasta ryhmäale. Puukkohommista ja seuruehommista neuvotellaan erikseen - ota yhteyttä!
Ensikertalaiset puoleen hintaan ja nuorisoliput 1/3 taksalla.
Tosifaktafakjuusanomat: iRakki ja Partalapset levyttävät taas pitkän tauon jälkeen

100v suomenaika


Tffjs:n tietojen mukaan yhtye on saanut uutta verta isisien jouduttua ahtaalle kotimaassaan(uutinen 2.3.2017) ja isit levyttävät nyt sankoin joukoin Suomessa (myös tyynyillä - youtube). Hienon kulttuurinsa mukaisesti he ovat raiskanneet useiden lasten, naisten ja miesten lisäksi myös vanhoja suomalaisia sanoituksia: seuraavassa skandaalitoimittajamme salakuuntelema versiointi kappaleesta, joka tuli meille tutuksi Lea Lavenin esittämänä:

Lyrics for Matuloinen by iRakki ja Partalapset

Mä olen matuloinen
En yhtään erilainen
Kuin nuo tuhat muuta

Jotka tuntenut sä oot
Mä olen matuloinen
Ihan pelkkä loinen
En soita sulle suuta
Mutta raiskailen mä juu

En mä mies oo, enkä työihminen
mä oon loinen vaan, sä vielä huomaat sen
en ole kultturelli, naturelli näin olen minä vaan
En mä mies oo, enkä työihminen
En tunne teoksia Dostojevskien
Vaan ihan kummasti, mä panoseuraa saan

...[salakuuntelunauha tuli täyteen tässä]


Ylen kertoman faktan mukaan punaviherkuoro säestää orkesteria ja Suomen veronmaksajat rahoittavat tämän kaiken, hanke on ylen tietojen mukaan saanut kaikkien suomalaisten hyväksynnän taakseen, joten se on todella merkittävä ja pakko kaikkien vaan hyväksyä. Valemedia valehtelee tavalliseen tapaansa, että kaikki eivät vittu tätä pelia pelaa.

Haastattelemamme professori Kyl Mää Tiiän mukaan molemmat osapuolet puhuvat täyttä paskaa, koska he eivät tajua, että koko Eurooppa tuhoutuu tähän paskaan. Oli miten oli, niin tulevaisuus näyttää kuka valehteli ja mitä. Professorin mukaan kenenkään on kuitenkaan syytä huolestua tai tehdä mitään, pitää vaan luottaa hallitukseen. Jos ei tähän, niin seuraavaan tai taas seuraavaan ja sitten ei tarvitsekaan kohta enää huolehtia, koska olet kuollut.

Pääasia kuitenkin on, ettei kukaan vaan protestoisi mitään ennakkoon - annetaan asioiden vaan tapahtua, kriisien ja velkojen tulla ja erityisesti annetaan virkamiesten, poliisien ja someileiden&irakkien hoitaa tehtävänsä(toim. huom. Mikäs se raiskausten selvittämisprosentti olikaan, jos tekijä on tuntematon?). Pääasia, että lapset saavat raiskailla. "Raiskauksesta ei kuitenkaan joudu Suomessa vankilaan kuin aniharvoin, joten miksi edes julkaista tilastoja", kommentoi Poliisipääperkele Peiteseppo Kolehmainen ja kielsi toimittajaamme selvittää asiaa vipusyytteisiin tukevasti nojaten, koska se olisi ihan vittumaista ja paskaa rasismia. "Tilastotiede on muutenkin paskaa, koska tuo faktat esille liian selvästi", kommentoidaan virkamiesjohdosta nimettömänä.

Ali Suorittaja Kyrpä-Irvinaama
Juttu on kirjoitettu somaliliiton kulttuuriosaston arabiankielisen skandaalitoimittajamme Oonmä Muh a Matin sanelusta, koska hän ei osaa vielä kirjoittaa mitään, mutta kertomansa mukaan hän on kyllä opiskellut kieltä jo reilut 20 vuotta vaimonsa ja veronmaksajien kustantamana).
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Brother Blue
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: La Elo 05, 2017 10:13 pm

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Brother Blue »

Kusettaako tutkinnanjohtaja (syyttäjä) Haavisto mediaa?

Päivän megauutinen on poliisipäälliköihin kohdistuvat rikosepäilyt. Paatero, Riikonen ja Aapio saivat ilokseen lehdistä lukea Haaviston mahtavasta uutisesta. Tietolähdetoiminnassa on ryssitty ja epäilyt on hirveät.

Kuvitelkaa paperit on postissa ja tutkinnajohtaja latelee hillittömiä epäilyjään tv-tähtenä kaikelle kansalle. Ei siinä Aapiollakaan ollut paljon medialle lausuttavaa kun ei oo papereita edes nähnyt.

Harva huomaa ajoituksen. Miten sattuikin, että tämä loppulausunto-uutinen työnnettiin Hesarin kautta maailmalle just sopivasti Aarnio - Hännisen Myrkky -kirjan julkistamisuutisen jälkeen.

Oli varmaan ajoitettu hyvässä yhteistyössä Haaviston ja Hesarin toimittajien kesken. Niin ne teki Keisari Aarnio kirjan mukaan myös Aarnio -jutun tutkinnassa. Aamulla näki lehdestä uusimmat käänteet lehdestä ja sitten niistä väännettiin käräjäsalissa.

Harva huomaa kusetuksen. Vai oletteko ennen huomanneet, että loppulausuntopapereiden postituksesta olisi tehty erillinen tiedote.

Täyttä kusetusta, sanon minä.

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Teuvo Hakkarainen on liittynyt vasemmistoliittoon. Samalla hän ilmoittaa jättävänsä persut ja kertoopa myös alkaneensa raivoraittiiksi. Ja jotta uutinen olisi täydellinen niin hän tuli samalla ulos kaapista : Teuvo on menossa pitkäaikaisen miesystävänsä kanssa naimisiin ensi juhannuksena. STT
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja Waja »

Nyt kiehuu ulkoasiainministeriössä

Supo on saanut tiedusteluidensa kautta selville että ministeriön vapaamuurari loosi on täysin kyrpiintynyt Suomen nykyiseen ulkomaalaispolitiikkaan.
Timo Soinin johdolla toimiva loosi on jo kaksi vuotta käynyt neuvotteluja Pohjois Korean korkeimman johdon kanssa.
Alustavissa sopimuksissa on luotu raameja yhteistyölle niin talous- kuin poliittisillekin agendoille.

Talousvastaavat suunnittelevat saavansa PK: sta työvoimaa ns. paskaduuneihin. Vientipuolella suunnitellaan suurelle kansalle vietävän reikäleivistä leikatut ns. jämäpalat.

HTT ei tavoittanut Timo Soinia kommentoimaan ilmi tullutta tapausta.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Keksi itse uutinen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Thelea kirjoitti:Totta tulevaisuudessa, mikäli jostain kumman syystä jossakin tulevassa hallituksessa KD on suurin ja kepun (ja miksei muidenkin puolueiden) hihhuliedustajat sen rinnalla:

Itsensä raiskaaminen rikoslakiin[/b]
...
Itsetyydytyksessä osallinen halukas, raiskauksessa oman käsityksen mukan ei, Thelea näkäjään rinnastaa nää surutta.

Lisäksi, mikä on PK? Poistumiskielto, pussikalja vai pussikalja ja savut?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Vastaa Viestiin