Lapsena luulin, että...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Pazzie kirjoitti:Joka puolella maailmaa kaikki ihmiset ajattelevat suomeksi
Tämän luulon jaan kyllä Pazzien kanssa, oli jotenkin tosi outoa että muka ihmiset ajattelisi muulla kuin suomen kielellä :D

Lisäksi olin varma, että Jumala on olemassa (olen tosin edelleenkin mutta en ehkä välttämättä ihan samanlaisena usko olevan kuin tuolloin) ja olin todella hämmentynyt siitä että Jumala määrää ihmisten tekemisiä ja puheita ja silti antaa muka ihmisten kiroilla! Eikös Jumala olisi pystynyt estämään sen :oops:

Lisäksi uskoin, että television sisällä on pieniä ihmisiä aina sen mukaan mikä ohjelma sieltä tulee... :roll:
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Jos kotiin tulee murtovaras, minun on tartuttava aseeseen tai vähintään leipäveitseen. Piiloutuminen ei tullut edes mieleen.
Avatar
HeavyLoad
Nikke Knakkertton
Viestit: 172
Liittynyt: Ke Marras 20, 2013 9:45 pm
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja HeavyLoad »

...autot kulkevat eteenpäin pakoputkesta tulevan sauhun työntövoimalla. Mietinkin sitten kovasti, miten peruuttaminen oikein onnistuu, kun missään autossa ei etupuolella näkynyt pakoputkea!

...jumala, taivas, helvetti jne. ovat kirjaimellisesti olemassa.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Michael Jackson, Alice Cooper ja Dingon Neumann ovat naisia. Ihan loogista, tyttöjen tukat, meikkiä naamassa ja osittain naisten vaatteet yllä...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Poppa
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Joulu 03, 2013 3:16 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Poppa »

- Ruotsissa on viidakoita ja alkuasukkaita

- Risteilyalukset ovat puuta ja kulkevat purjeilla

Kun sitten pääsin lopulta vanhempien kanssa risteilylle Tukholmaan, niin voi sitä pettymysten määrää :mrgreen:
Metsäpirtti
Poliisikoira Rex
Viestit: 286
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 3:00 pm
Paikkakunta: Terenttilä

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Metsäpirtti »

käärmeen kieli oli se myrkyllinen ja vaarallinen. Käärmeen puremastahan jäi "aina" ne kaks reikää, jotka tietysti synty siitä kielen haarapäästä :oops:
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Eilisaamuna, kävellessäni töihin, muistui mieleeni eräs juttu lapsuudestani. Seuraani nimittäin lyöttäytyi ihka-aito city-kettu, komea repolainen, joka kulki osan matkaa mukanani, toki välimatkamme pysyi useina metreinä. Muistin silloin, miten lapsena, aikani pähkäiltyäni sitä, että onko kettu kissa vai koira, päädyin lopulta siihen, että se on niiden lapsi. Kettu on milelestäni edelleen samaan aikaan sekä kissamainen että koiramainen. Eräs hienoimmista kohtaamisistani vähään aikaan! :)
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
Tuntematon Mies
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 10:20 am

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Tuntematon Mies »

Michelangela kirjoitti:Eilisaamuna, kävellessäni töihin, muistui mieleeni eräs juttu lapsuudestani. Seuraani nimittäin lyöttäytyi ihka-aito city-kettu, komea repolainen, joka kulki osan matkaa mukanani, toki välimatkamme pysyi useina metreinä. Muistin silloin, miten lapsena, aikani pähkäiltyäni sitä, että onko kettu kissa vai koira, päädyin lopulta siihen, että se on niiden lapsi. Kettu on milelestäni edelleen samaan aikaan sekä kissamainen että koiramainen. Eräs hienoimmista kohtaamisistani vähään aikaan! :)
http://www.youtube.com/watch?v=FEbbng52DLc
Scirbe
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 4:25 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Scirbe »

Jauheliha on jauhenliha. Eli siis jauhi on eläin mistä tehdään jauhenlihaa. Karu totuus paljastu sitten myöhemmin..

Taisin olla 15, kun mulle selvis mikä anjovis on. Pidin sitä hedelmänä. Joku sit tuli ja paljasti että se on kala, enkä oikein voinu uskoa.. :D

Muutamaa vuotta aikasemmin sain tietää että ananakset kasvaa pellossa. Siis mitä?! Puussahan ne mun mielestä kasvo mut ei sitten.

Ja nyt nolottaa myöntää, että vasta äsken jouluaattona sain tietää ettei katkarapu uiskentele meressä sellaisena minkälaisena se tulee pakastepussista ulos. Ajattelin että se liikkuu vähän samalla tavalla kuin merihevonen. Mutta sillä onkin silmät, jalat jne.. :D
Samarialainen
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Su Joulu 22, 2013 3:20 am

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Samarialainen »

Itte en lapsena luullut mitään mutta pari vuotta nuorempi sisareni opetteli katekismuksen käskyjä ja kuudes käsky kuului. "Älä tee huorinta". Kuvitteli kai että se on joku esine.
kanelia
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Ke Maalis 30, 2011 12:43 am

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja kanelia »

Luulin, että
Leonardo DiCaprio ja Leonardo DaVinci ovat sama henkilö
Piirretyt ovat oikeasti ihmisiä eläinpuvuissa
Henkivakuutuksella voi herätä henkiin, jos sattuu kuolemaan
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Thelea »

- Luulin että sikanauta on eläin, joka on sian ja lehmän risteytys, ja josta sikanautajauheliha tehdään. Tätä edisti joskus Heurekassa esillä ollut "sikanauta" :D

- Luulin, että serkukset menevät automaattisesti naimisiin "isona", ja ihmettelin, että kenen kanssa minä menen, kun miespuolisia serkkuja on kaksi :roll:
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Hexhammer
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Heinä 17, 2014 5:12 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Hexhammer »

...Samarin on jotain kovan luokan huumetta. Tämän ajatuksen mieleeni iskosti pari vuotta minua vanhempi serkkuni kaikessa viisaudessaan. Todisteet tälle olivat tietenkin selkeät, rikosjutuista kiinnostunut enoni nimittäin sattui vetämään mystistä veteen sekoitettua valkoista jauhetta päivittäin ja ilmeisesti se aiheutti jonkinlaista trippailua, sillä enon mieliala näytti mömmön vetämisestä kovasti parantuvan.

Serkkuni oli tämän hienon salapoliisityön pohjana käyttänyt rautaista päättelykykyään ja Poliisi kertoo kirjoista tuttuja huumausaineiden tuntomerkkejä. Sieltähän löytyi kaikki faktat kuvineen päivineen, valkoinen mystinen jauhe on tietenkin huumetta. Se nimi "Samarin" on vain peitenimi, samoin kuin paketti, joka näyttää joltain ihan normaalilta mitä voit ostaa kaupasta.

Siinä sitä katseltiin enon huumeongelmaa kauhistuneina ja ihmeteltiin, että miten ei muut aikuiset huomaa siinä mitään outoa. :lol:
pineapplebreezer
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:07 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja pineapplebreezer »

Lapsena tosiaan luulin, että kaikki naiset tulevat automaattisesti raskaaksi. Tietenkin aivan paniikissa rukoilin, etten tulisi raskaaksi, vaikka en edes Jumalaan uskonut. Voin vain kuvitella tilanteen huvittavuuden, jos äiti olisi huoneeseeni tuolloin astunut ja kuullut minun sepittävän Jumalalle tarinaa siitä, kuinka en halua lapsia.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8261
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

maailma on aikuisena ihana, että kaikki elää vanhuksiksi asti.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Vastaa Viestiin