Lapsena luulin, että...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

... että maapallon pinta on pallon sisäpuoli. Muutenhan pyyhkiydyttäisiin avaruuteen kaikki.

En uskonut että kuninkaallisia on olemassa, kun kerran muitakaan satuolentoja ei ole.

Pazzie
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 12:21 am
Paikkakunta: Valley of Death

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Pazzie »

Joka puolella maailmaa kaikki ihmiset ajattelevat suomeksi
Mustavalkoisten kuvien aikaan ihmiset näkivät kaiken mustavalkoisena
Maapallo voi pudota avaruuden pohjalle
Oravia sanotaan orkuiksi
Jos katsoo yöllä peiliin siellä voi nähdä paholaisen
Jumala on olemassa
Olen aina lapsi
If we could start again, would that have changed the end?

Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Heh hah, hyvii on tullu! :D Mä en oo ihan varma tästä, mutta muistaakseni luulin, että hammaspeikkoja voi tappaa, kun vaan puree hampaitaan lujasti yhteen.

Sitä oli vaikeaa tajuta, että äiti ja isä eivät olekaan sukua toisilleen, ja että niiden sukulaisetkaan eivät ole sukua toisilleen.

Jos ruokana oli vaikka lihapullia ja kastiketta, tms, niin luulin, että se kastikekin oli jotenkin ihan sellaisenaan suoraan jostakin eläimestä, esimerkiksi eläimen vatsasta suoraan koko liemi tms. Yäx.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

horisontteja on kaksi: yksi maan ja ilman ja toinen taivaan ja ilman välissä.

janita
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja janita »

Luulin, että naimisiin mennään ajemalla jonnekin sen nimiseen paikkaan. Naapurinpojan kanssa istuimme kesällä hikipäisinä kuumassa autossa ja kun vanhemmat kysyivät syytä, olimme menossa naimisiin.

Pelkäsin sotaa ja kysyin mistä se tulee. Isä taisi selittää vähän liian ympäripyöreästi kertoessaan vain "Kun vihollinen hyökkää". Vihollinen taisi olla vähän liian vaikea käsite, sillä olin aika pitkään siinä uskossa että sota syttyy, jos vaan joku pahis-tyyppi hyökkää pelottavasti Neuvostoliiton puolelta rajan yli Suomeen.

Inhosin Lapsoset ketterät kotihaasta-laulua, koska luulin sanojen menevän että "illalla myrkky maittaa", vaikka oikeasti sanat kuuluvat "illalla kylpy maittaa".

Michelangelan kuvasta tuli vielä mieleen, että olihan sitä joskus pakko mökillä sammakkoa pussata, kun luulin että niistä tulee oikeasti prinssejä. Pettymys oli karvas.
Michelangela kirjoitti: Sitä oli vaikeaa tajuta, että äiti ja isä eivät olekaan sukua toisilleen, ja että niiden sukulaisetkaan eivät ole sukua toisilleen.
Joo ja sitä, ettei isona voi mennä isän kanssa naimisiin :D

kameleontti
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ke Touko 09, 2007 5:40 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja kameleontti »

Sijaltainen voi tulla ja tappaa yön aikana. Ikinä ei tiedä minä yönä se tulee ja miten kukaan on voinut siltä säästyä aikuisikään saakka.

Tätä on muutama muukin sanonut, en siis ihan yksin pelkoni kanssa ole ollut :) Kyseessä on siis jostain rukouksesta osa "...jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi."

Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Luulin, että kissat on kaikki tyttöpuoleisia ja koirat on poikia.
"Yöperho on koteloitunut"

Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Harmistuin, kun tajusin, että mun nimi on sama jokaisella kielellä 8)

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Lumienkeli kirjoitti:Harmistuin, kun tajusin, että mun nimi on sama jokaisella kielellä 8)
"Lumienkelin" voi onneksi kääntää.

Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

TiiaStiina kirjoitti:
Lumienkeli kirjoitti:Harmistuin, kun tajusin, että mun nimi on sama jokaisella kielellä 8)
"Lumienkelin" voi onneksi kääntää.
Se on suomeksikin jo tarpeeks korni :mrgreen: Ja mä vihaan lunta, hrrr..

Äitini väitti kivenkovaa, että tuulimylly on oikeasti muulitylly. Väitti niin kauan, että uskoin ja sitten nauroi päälle :mrgreen:

Smirre
Jack Bauer
Viestit: 929
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 11:16 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Minä luulin pienenä-kaiketi jo olin kouluikäinen-että takaa-ajoon lähtiessään käärme tekee itsensä kiepiksi,eikä sille pärjää.se vaan antaa itselleen vauhtia hännällään.Tulipa sitä pienen varovaisen alkuperuutuksen jälkeen juostua pellon viertä niin paljon kun kintuista lähti,ja tietä loppumatka kotia.Ei saanu kärmes kiinni!Eikä se oikeesti ollut edes niin iso,mitä luulin.

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Kyllä sitä tietysti on tullut lapsena luultua vaikka mitä, enkä nyt yht'äkkiä muista kaikkia juttuja. Mutta ainakin sen muistan, että luulin meidän isän olevan koko paikkakunnan pystyssä pitävä henkilö. Toisin sanoen, luulin että kaikki kunnan virastojen ja laitosten ym. toiminta pelaa vain siksi, että meidän isä johtaa koko kunnan toimintaa. Kuului se toki ainakin yhden kauden koululautakuntaan, mutta ei tietenkään ollut mikään johtaja eikä vaikutusvaltainen henkilö, vaan ihan tavallinen pienviljelijä.
Gods made heavy metal.

BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Luulin spaghettien olevan maasta noukittuja valkoisia matoja. Kaupassakin olin kuulemma huudellut, että madot on hyviä! Voi äiti parkaa :twisted:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~

Parize
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 6:40 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Parize »

Ukkonen tulee joka vuonna ensimmäisen kerran samana päivänä. Tämä johtui siitä, että muistan faijani odottaneen ukkosta.
Onhan noita muitakin, mutta ei nyt tule mieleen.

Hans Gruber
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Helmi 13, 2013 8:32 pm

Re: Lapsena luulin, että...

Viesti Kirjoittaja Hans Gruber »

Kaikki kellot on Suomen ajassa. Kun uutisissa tuli että sitäsun tätä tapahtui Kambozhassa kello 11 Suomen aikaa. Mietin että miks ne ei käytä omaa aikaansa siellä :D

Vastaa Viestiin