Murha.infoon liittyvät unet

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

BlackFriday
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 7:52 pm
Paikkakunta: Kotham City

Murha.infoon liittyvät unet

Viesti Kirjoittaja BlackFriday »

En tiedä onko tällänen jo tai kuuloisko kännitriidiin, mutta joka tapauksessa....

Mut oli joka tapauksessa unissani tapettu ja epäiltiin jotain murha.infolaista... Enhän mä nyt sellasta voinu hyväksyä, kun tiesin tekijän, ja tiesin ettei täältä kukaan sellaista tekisi. Joten yritin siinä unessa kaikkeni, että tekijä selviäisi. Ongelma oli siinä, etten siinä unessakaan heränny unesta, vaan olin ikäänkuin kuollut... Noo, kovasti yritin sitten poliisia johdatella oikeaan suuntaan, mutta eihän ne tumpelot mitään tajunnu... Jossain vaiheessa sitten tulin sen verran tolkkuihini, että poliisikin tajusi, etten mä mitään ollu kuollu, vaan korkeintaan myrkytetty. Ja kovasti yrittivät udella, josko olisi jotain vihjeitä siihen suuntaan kuka mut oli myrkyttänyt...

Vaan eipä tämä hommeli selvinnyt. En mä kai täällä ole sentään vielä vihamiehiä hankkinut, joiden olisi syytä toivoa mun kuolemaa. Toivoakseni ainakaan en. Oon ehkä lukenu liikaa Madeleine-ketjua... Tai sitten tässä on oikeesti jotain takana, ja tavataan vanhan pääministerin sanoin nahkurin orsilla...
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Kai tässä kohta pitää muutakin kirjallisuutta välillä lukea. Näin just painajaisunta ja heräsin, kävin hakemassa yöpalaa ja mukin cokista. Luin kirjaa tunnin ja jatkoin unia. Kirottu painajainen jatkui vielä samasta kohtaa eteenpäin.

Se meni näin:

Heräsin siinä sohvalta ja vieressäni oli kuollut nuori nainen. Minulla ei mitään muistikuvaa. Ajattelin saaneeni humalassa jonkun kohtauksen nukkuessani ja kuristanut tuon. Noh, siinä sitten soitin kaverilleni. Hän tuli käymään ja sanoi että hän soittaa poliisit paikalle. En saanut häntä suostuteltua olemaan tekemättä tätä. Noh, tönäisin hänet kaivoon :lol: Sitten laitoin ton toisenkin ruumiin kaivoon. Tiesin, että tulisin jäämään kiinni. Sitten tapahtui aikahyppy ja nuorehko symppis poliisi tuli pidättämään minua. Näin kauhulla elinkautisen istuttavana. Matkalla tönäisin poliisin bussin alle (!) ja juoksi karkuun. Sitten juoksin ja juoksin ja piileskelin ja näin kuinka lehdissä oli juttua minusta ja kaikesta menneisyydestäni ja yksityisasioista. Radiossa etsittiin minua. Häiritsi, kun en päässyt kotiini tuhoamaan kaikkea (asiaan ei kuuluvia) henkilökohtaisia asioita kuten kirjeitä tms. vaan poliisi etsisi ne ja lukisi ne jne. niitä repoteltaisiin oikeudessa. Huom, painajaisessa tunsin lähinnä pelkoa kiinni jäämisestä ja tuosta, että yksityiselämään riepoteltaisiin julkisuudessa. Mitään katumusta en tuntenut 8)
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Voi juma... :lol:
Paljastumme kaikki lopulta psykopaateiksi... 8)
Laitoin Huuhaa osastoon unen, jossa Bombay esiintyi sukelluspuvussa ja oli löytänyt merestä Madeleinen puseron. :shock:

Viime yönä olin käymässä nuorisovankilassa ja jouduin puuttumaan vankien nahinointiin. :roll:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä taasen olin Kyllin kanssa kaivamassa soramontussa jotain...muistan vaan , että se oli Kylli ja heräsin siihen lähes saman tien. En kuollaksenikaan muista mitä me sieltä etsittiin, mutta jotain kaivettiin niin vimmatusti ja lapiot oli vielä sellaiset painavat metallilapiot joita tuskin jaksaa edes nostaa... :oops:

et jos Kylli muistat missä ollaan oltu niin kerro mullekin :oops:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kylli kertoo, niin Kalelle kuin muillekin: me koitettiin löytää sitä soramonttuun haudattua miestä. Siis sitä, jonka sen renttukaverit hautas ensin toiseen paikkaan ja kävivät sittemmin siirtämässä toiseen paikkaan. Nää kaverit vaan ei olleet antaneet meille koordinaatteja joten jouduttiin etsimään ihan tosissaan. Toinen hommaa vaikeuttava tekijä oli se, että mies oli haudattu sinne jo tuossa 90-luvun alkupuolella eli pelättiin sun kanssa, että painetaanko huomaamatta lapiot ruumiin läpi. Painavat lapiothan oli ihan symboliikkaa: meille tunnollisille raskas, mahdottomalta tuntuva tehtävä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^niinhän se olikin...miten en muistanutkaan *läimäyttää otsaansa* miten en muistanutkaan...ja ei edes löydetty sitä kroppaa...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Unien symboliikkaa: ei löydetty VIELÄ. Mitään. Mutta tehtiin töitä yhdessä. Hyvän puolesta, K & K
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

näin on, ensi yönä paremmalla tuurilla ja otetaan kauhakuormaaja mukaan, niin ei tarvita kahta lapiota :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ja meillähän luottamus pelaa...Meinaan että uskallat mennä sinne kauhan eteen mikäli Kylli on ohjaimissa? Treffit ensi yönä sovittu :!:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

öööh...tota...mä kyllä ajattelin ohjata sitä kuormaajaa...paitsi, että enhän minä sinne mahdukaan, helvata soikoon...*läimäyttää jälleen otsaansa* kai mä uskallan, olenhan viitisen kertaa isompi kuin jo varastamme kauhakuormaaja...hups... :oops:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Viime yönä olin sitten itse aloitteleva sarja(?)murhaaja.
Jallitin autooni nuorenparin ja suunnittelin moralla viilteleväni heitä...

Tästäkö se nyt sitten alkaa? Teot kovenee pikkuhiljaa- :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Jos ette kerro kenellekään, niin näin märän unen eräästä tällä palstalla kirjoittelevasta naisesta... :shock:
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

:lol: Voi luoja K & K teitä ja tein unia.. Mamma ei onneksi ole vielä nähnyt Murha unia.. Enne unia kyllä
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Eilen Kyllille kävi vähän toisinpäin: en meinannut saada unen päästä kiinni kun te pyöritte meidän makkarissa :?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

No niin, nyt se netin ja murhainfon vaikutus on todettu. :shock:
Viime yönä olin koulussa, jossa ammuskeltiin niin maan perusteellisesti, höh...
Täytyy kyllä myöntää, että ehkä hieman liian paljon tullut seurattua juuri tätä nimenomaista juttua. :oops:
Mutta eipä näissä muissa jutuissa olekaan ollut tämmöistä informaatiotulvaa kuin tässä.
Vastaa Viestiin