Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tuosta Christiestä on tulossa tarinaa Norsulan toimesta, kunhan ehtii. Noita historiallisia juttuja olis kyllä pilvin pimein, kun vaan sais itsestään irti, tai delegoitua jollekkin. Noita Ruotsijuttujakin olis vaikka kuika ja paljon, mutta kaikki aikanaan, jollei kukaan muu kieletaitoinen innostu kääntämään niitä. :P
Suolapalaa....hmm, sianpääsylttyä, lampaankiveksiä ja sensellaisia, siis lienee kelvollista tuo "ulkoelinsyltty" ja baarimikko!
-Tuo sitä sinistä giniä, ämpärillä, kun joku kelvoton joi sen edellisen pullon. :wink:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Rikollista puuhaa, siis sinisten pullojen pölliminen. Etenkin jos teini tekee sen. Voinkohan joutua syytteeseen kun hommasin pullon jonka alaikäinen pölli?

Mulla on noita historiallisia tapauksia iso kasa mutta kun se käännöstyö vie aikaa ja energiaa ja sen aloittaminen on aina niin työlästä... Mutta kiitos tiedosta että Christietä ollaan jo tuomassa tänne, valkkaan sitten jonkun toisen. Olikohan nummisurmista (Brady ja Hindley) jo juttua täällä? Sain vastikään päivitetyn version tapauksista. Myös Dennis Nilsen ansaitsisi käännöstyön. Onhan noita.

Kyypparin pakastimessa on noita elimiä, varmaan sisäsellaisiakin. Huhuttiin aikanaan että ns. Kadonneet Minfolaiset päätyivät hänen toimestaan Prisonin ruokalistalle... Mutta se taisi olla ihan vaan huhua, eikö?

Joit jo sen ekan sammion? Oot sie sälli. Tilataas toinen. Sisällön saat valita itse, minä otan Negronia. Nasta istua kollegiaalisessa hengessä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Mä voisin liittyä ginin ystävien kolleegioon hetkeksi, kun ei jaksa tuota siivoamistakaan ihan putkeen tehdä... (yhden negronin verran siis vedän henkeä)

Joo, kiitos vaan vinkistä JD, aika mielenkiintoiselta vaikutti tuokin "Tanskan Nakari" Peter/Bjarne :shock:
Ehdottomasti vaatisi oman ketjunsa, vaan en oikein luota omiinkaan kykyihini, jos englannin ja ruotsin lisäksi vaatisi vielä tanskan kielenkin hallitsemista, ennenkuin kunnollisen alustuksen saisi aikaiseksi.

Kylli, olen muutes melko varma, että tuosta Dennis Nilsenistä olen jotakin juttua täältä lukenutkin. Haku nyt vaan ei paljoa auta sen jutun löytämisessä :?

EDIT:Vanha kunnon Wikipedia ainakin kertoo tuosta Dennis Nielsenistä vaikka mitä
http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Nilsen

Vaan mitäs olette mieltä, onkos minfon historiassa ennen ollutkaan näin vilkasta kaksiviikkoista kuin tää alkanut vuosi? Tässähän on jo "rikosähky" uhkana, kun miettii näitä alkuvuoden puheenaiheita... Shkupolli, valelääkärit, Halmeen itsemurha ja Oriveden vainaja :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

^^ Mä olen kauhistellut ihan samaa, hyvä kun kärryillä pysyy kun tekstiä tulee useaan ketjuun ihan hurjaa vauhtia :roll:
Punaviiniä lasillisen voisin nautiskella tässä kunnes on jatkettava pakollisia hommia, vaan kun laiskottais kauheasti 8)
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Lidl-kaljaa uppoo. Missä on Gravedigger? Hou hou?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

loneliness kirjoitti:Missä on Gravedigger? Hou hou?
Katkolla?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ei kai se missää katkol ole. Kyl GD kaljaa vetää tänää, mut miksei o minfossa. Tulkaa joku mun kans baarii.
Paavo Arhinmäki on äijä!
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Alice Cullen kirjoitti:^^ Mä olen kauhistellut ihan samaa, hyvä kun kärryillä pysyy kun tekstiä tulee useaan ketjuun ihan hurjaa vauhtia :roll:
Punaviiniä lasillisen voisin nautiskella tässä kunnes on jatkettava pakollisia hommia, vaan kun laiskottais kauheasti 8)
Sul on nätti ava :arrow: :wink: :idea:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Mike Manner kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Missä on Gravedigger? Hou hou?
Katkolla?
Ee-hei, GD on sen verran viisas mies, että se osaa järkätä asiansa paremmin. Sehän on tietysti siellä, missä sinunkin pitäisi nyt olla, nimittäin missikiertueella rattopoikana :lol: 8)
Ja jos minulta kysytään, niin pelkästään kasvoja katsottaessa numerot 3. ja 10 on kauneimmat.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 0&start=15

Yksi pieni saunajuoma, kiitos.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja loneliness »

maija turjukka kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Missä on Gravedigger? Hou hou?
Katkolla?
Ee-hei, GD on sen verran viisas mies, että se osaa järkätä asiansa paremmin. Sehän on tietysti siellä, missä sinunkin pitäisi nyt olla, nimittäin missikiertueella rattopoikana :lol: 8)
Ja jos minulta kysytään, niin pelkästään kasvoja katsottaessa numerot 3. ja 10 on kauneimmat.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 0&start=15

Yksi pieni saunajuoma, kiitos.
En mää mitää rattopoikajuttuja. Oon gentlemanni. Numero 3 on kyllä nätti täti, ei siin mitää.
Paavo Arhinmäki on äijä!
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

John Doe kirjoitti:Tuosta Christiestä on tulossa tarinaa Norsulan toimesta, kunhan ehtii.

EuroJR:n avaama ketju Rillingiton Placen hirmuteoista:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 67&start=0



Lisätieto tuosta karusta mutta mielenkiintoisesta murhasarjasta ei olisi pahitteeksi. Sikäli että tuon ketjun valossa oli yllättävä lukea, etteivät kaikki lähteet olleet yksimielisiä kaikkien murhien tekijästä. Toivottavasti Norsula saa juttunsa postattua ennemmin kuin myöhemmin.



Jukeboksista tunnelmaan sopiva biisi kaikkien iloksi:

http://www.youtube.com/watch?v=BgrIIuFeBgo


Jottei menisi OT:ksi, niin pieni kaakao. Kyllille ja JohnDoelle tynnyrillinen kossua. Lonen piikkiin. :o



.
.

kaukana poissa


.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja loneliness »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:

Jottei menisi OT:ksi, niin pieni kaakao. Kyllille ja JohnDoelle tynnyrillinen kossua. Lonen piikkiin. :o

.
Hey hey hey what the fuck is going on here? Im just a poor wayfaring stranger folks :roll:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Sitä vaan, että eihän tuo synkkis ennenkään ole kierroksia maksanut ja GD:n poissaollessa menee nyt sun piikkiisi :lol:

Täällä näyttäisi nyt olevan tälläinen "maija ja pojat -ilta", onneksi olen kerrankin laittanut hameen päälle, niin pohkeet näkyy paremmin 8)
Jatketaan Baseballs -linjalla, josko muutkin leidit heräisivät...

"Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open"

http://www.youtube.com/watch?v=McO2ckRO ... re=related
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja loneliness »

maija turjukka kirjoitti:
"Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open"

http://www.youtube.com/watch?v=McO2ckRO ... re=related
:oops: Hyi. No ei musiikkimakujen tarvikaan kohdata aina. Jos tästä pian lähtis baanalle.
Paavo Arhinmäki on äijä!
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

maija turjukka kirjoitti: Täällä näyttäisi nyt olevan tälläinen "maija ja pojat -ilta", onneksi olen kerrankin laittanut hameen päälle, niin pohkeet näkyy paremmin 8)

Terve turjukka! *ihailee turjukan pohkeita* No niin maija, jukeboxista lisää menomeinikiä, saanko luvan vai tanssitaanko ensin? :D


http://www.youtube.com/watch?v=IU9NT6oh ... re=related


http://www.youtube.com/watch?v=u2gvaDTpKMk


.
.

kaukana poissa


.
Lukittu