Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Clyde kirjoitti:Kippis! Olen tullut takaisin. Kiitos ei kuitenkaan kuulu minfon ylläpitäjille, jotka eivät saaneet hommaa kuntoon eivätkä edes vastanneet viesteihin. Hyi 8)
Mitäs tuhmuuksia sitä on tullut tehtyä, jos nyt noin on boikotoitu...?? :mrgreen:
No mutta vihdoin ja viimein sitä pääsi takaisin. Vanha suola janottaa ;)
Niinpä, joskin on ehkä syytä muistaa myös oheiset neuvot... 8)

Vanha suola on siitä hyvää tavaraa, että siinä ei ole parasta ennen-päiväystä. Itse asiassa vanhaan suolaan on kiinnitetty tarra, jossa lukee "parempaa kuin ennen". Sitä löytää erittäin yllättävistä paikoista ja vanhan suolan kanssa päätyy aina ongelmiin, vaikka kyseessä ei olisikaan varkaus. Vanhassa suolapurkissa on aina pohjassa reikä, joten mitä korkeammalta sitä ripottelet, sitä nopeammin se loppuu.

Vanhaa suolaa ei tarvitse kuin ripauksen, mutta on muistettava, että liiallinen käyttö on epäterveellistä. Tätä suolaa voi laittaa mihin tahansa haavaan ja se parantaa ne hetkessä hetkellisesti.

Kuka vittu on keksinyt sanonnan "vanha suola janottaa"? Todellisuushan on, että vanha suola panettaa. Tähän mausteeseen pätee myös lausahdus: "Hiero sitä munalla."


Kuva

Lähde: http://www.basso.fi/keskustelu/37903/va ... /v/1050261
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Valdovas kirjoitti:
Clyde kirjoitti:Kippis! Olen tullut takaisin. Kiitos ei kuitenkaan kuulu minfon ylläpitäjille, jotka eivät saaneet hommaa kuntoon eivätkä edes vastanneet viesteihin. Hyi 8)
Mitäs tuhmuuksia sitä on tullut tehtyä, jos nyt noin on boikotoitu...?? :mrgreen:
Ei sen kummempaa kuin unohtunut salasana. Eli helppo nakki, mutta asiaan ei tullut vastausta. Onneksi kikkailin ja pääsin kuin pääsinkin tänne takaisin lopulta vanhalla salasanalla (vaikka kahdesti pyytänyt uutta salasanaa, joita ei tullut). Kaikki hyvin siis 8)

Ja kierros mun piikkiin "vanhoille" tutuille :wink:
Nanika ga tooku matteiru to
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Kiitos, Clyde, sen verran paljon on ollut tänä keväänä ylimääräistä rahanmenoa, että ilmainen juoma kylli kelpaa.

Unohdin noitua tuolla Ärsyttää -ketjussa, mutta mainittakoon nyt, että lähestulkoon kuukauden nettopalkkahan siihen autoremonttiin meni :cry:

Ja mitä tuohon vanhaan suolaan tulee, niin sillä on myös semmoinen valitettava ominaisuus, että se tehoaa vielä homeopaattisinakin pitoisuuksina :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Luen lukeutuvani vanhoihin tuttuihin, Kiva nähdä ClydeX pitkästä aikaa! yhden lasin viiniä voisin jännittäväään olotilaan ottaa, koska huomennahan saatan päästä tilastoihin jos ennusteet toteutuvat ja lentokone tippuu esmes Itämereen :shock: Clydelle ja vanhalle suolalle, Cin Cin tai Salute! Grazie =)

Maija, pienen pienikin kolhu voi tulla kohtuuttoman kalliiksi. Mä kolhaisin ihan pienesti vain auton etukulmaa autotallin oveen tässä taannoin ja sehän maksoi 4500 euroa, mutta. Onneksi oli se perhanan kasko ja kustannukset jäi 150 euroon. Bonuksetkin sain takasin 7 -kymppiin kun vaihdoin vakuutusyhtiötä.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Mie nyt vaan olen mä, en vanha tuttu saati uusi tuttavuus vaan lähinnä tällainen silloin tällöin uusi ja toisinaan vanha, mutta kivaa "nähdä" taas Clyde :D

Sitten musiikkia, johon rosie toteaa että tää ois taas niin Alicea
http://www.youtube.com/watch?v=L5_TjDzBEd8&feature=fvsr
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Kierros kaikille mitä ikinä haluatte, ihan vain sen kunniaksi että MINÄ OTIN TÄNÄÄN LOPARIT!!! :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

COSMO, kiitos!^^
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Punaista pöytään. Ja homot ja lapset ulos. Nyt nussitaan!
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

devil_doll kirjoitti:Punaista pöytään. Ja homot ja lapset ulos. Nyt nussitaan!
Tarkoitatko, että homot ja lapset nussisivat ulkona (keskenään?), vai että nussimistoiminnot tapahtuisivat pääosin sisällä, mutta siten, että mainitut ryhmät olisivat ulkoistettu näiden toimintojen ulkopuolelle? Lasten osalta tuota näkemystä voisi varmaan vielä puolustaakin, mutta tuon toisen ryhmän kohdalla se kuulostaa kylli varsin diskriminoivalta... :?

Minusta hyvä neuvo varsinkin näin kesän kynnyksellä on, että antaa kaikkien nussien nussia! :D
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

^ Jos katsot kirjoituksiani palstalla homoihin liittyen, voit todeta asiain tilan. Tarkoitukseni oli vain hienovaraisesti vihjaista omasta sukupuolisesta suuntautumisestani. Sinä ja mahdollinen poikaystäväsi olette toki täysin vapaita harjoittamaan seksiä baarin nurkassa at any time.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Tänään (TOIVOTTAVASTI) minulle väärään numeroon tulleen puhelun kunniaksi tarjoan vastaavia kokeneille juomat. :D Vastaajani tullut viesti (en vastannut tähän tuntemattomaan numeroon siis) alkoi sanoilla : "V*tun K*rpä" ja siinä puolilta päivin pienessä (eikä niin pienessä) sievässä ollut mieshenkilö tilitti minulle Granlundia ja kuinka joku lätkätuomari oli kohdellu häntä kaltoin. Life is a bitch siis :lol: .
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Elämä on perseestä, joten tuokaa Lonkeroa, vaikka saavilla!
Kolikot levariin ja näillä mennään:
http://youtu.be/d2OXx0c5zzM
http://youtu.be/kTVcBYPG1c4
http://youtu.be/ms6qXltHvzo

Oikeastaan, ottakaa mitä haluatte, mun piikkiin, vaikka sit vitutuksen kunniaks. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Kiitos kaunis John Doe; tähän helteeseen ei sovi kuin kylmähkö pikarillinen puolikuivaa valkkaria, joten sellaista pöytään! Jospa se vähän viillyttäisi, että jaksaisi syksyyn asti.
Ketään menossa Kyllikki Saaren suohaudalle tänä suvena?
Nothing is quite what it seems
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Härkä perskeles näki ilmielävän Orivedenvainajan just äsken ja varmaankin Juhannuksen kunniaksi (täysin selvinpäin oli Härkä, tietysti, edelleen Juhannuksen kunniaksi!) Pitää varmaan paimentaa toi mullikka kämppään sisälle, stalkkaamasta OVta. HAUSKAA JUSSIA!! JD+ SONNI :lol: 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Lukittu