Jethro Rostedt -ketju; koralliriuttacase, talousongelmat ja veropetossyytteet

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Jethro Rostedt -ketju; koralliriuttacase, talousongelmat ja veropetossyytteet

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Julkisuustyrkky paskamaha tuhosi laardillaan mittaamattoman arvokasta koralliriuttaa, ja mitä tekee Jethro: Soittaa iltalehteen. :D
Jethro "Jeti" Rostedt kävi lähellä kuolemaa Myyntimies Jethro matkoilla -uutuusohjelmansa kuvausmatkalla.

Onnettomuus tapahtui Mallorcalla.

- Koska niin monet liikemiehet ja -naiset nykyään sukeltavat, ajattelin, ettei se voi olla niin vaikeaa, Jethro pohjustaa.

- Myönnän käyttäneeni keinoja, joita ei pitäisi. Sanoin saksalaiselle ohjaajalle, että olen sukeltanut ennenkin, vaikka en ollutkaan.

Kun Jethro pulahti veteen, hänen sukelluspukunsa täyttyi ilmalla.

- Se liittyi jotenkin siihen, että olen niin pullea. Siksi minulle piti laittaa lisäpainoja, Jeti kertaa.

Painojen avulla mies sujahti oman arvionsa mukaan 20 metriä alaspäin noin kuudessa sekunnissa. Samalla Jeti rämähti suoraan korallien päälle.

- Ne korallit meni ihan päin helvettiä. Etukäteen meitä oli vannotettu siitä, ettei koralleihin saa koskea.

Hyvästeli lähipiirinsä

Lisäpaniikkia Jetille aiheutti se, ettei hengitys regulaattorin läpi ollutkaan yksinkertaista. Lisäksi Jeti ei enää muistanut aluksen kannella kerrattuja käsimerkkejä. Niinpä sukellusohjaaja tulkitsi väärin miehen huitomista, ja opettaja painoi regulaattorin keskellä olevaa nappia.

- Siitä seurasi jumalaton määrä ilmakuplia, ja minusta tuntui etten saanut enää olenkaan henkeä, Jeti kertaa.

Hän myöntää kokeneensa kuolemanpelkoa.

- Usein sanotaan, että kuolemanvaarassa ihminen näkee edessään elämänsä filminauhana. Minulle kävi juuri näin, ja ehdin jo hyvästellä mielessäni lähipiirini.

Jeti ei päässyt pinnalle, sillä lyijypainot vetivät häntä alaspäin.

- Kun yritin nousta, niin vain takapuoleni nousi ylös, ja samalla happi oli loppua.

Niinpä Jeti veti sukelluslaitteissa olleista hätänaruista.

- Näiden hätäjuttujen vuoksi tulin ehkä liiankin nopeasti ylös. Vielä kolme kuukautta tapauksen jälkeen korvissani vinkui, Rostedt muistelee.

Jethro kokee olleensa kuolemanvaarassa.

- Jos arvoasteikko on neljästä kymppiin, niin olin seiskapuolen veroisessa kuolemanvaarassa, mies arvelee.

Jethro myöntää, että tapauksen johdosta saksalainen sukellusohjaaja oli hänelle todella vihainen.

- Itse opin tapauksesta sen, etten enää ikinä mene sukeltamaan.
http://www.iltalehti.fi/viihde/20160209 ... 3_vi.shtml

Henkilöstä oli avattu kaksi ketjua. Yksi riittää, joten ketjut yhdistetty ja tämä alkuperäisen ketjun otsikko päivitetty uusimpien uutisten myötä. Siirretty Kaatopaikalta Vapaaseen keskusteluun. Yhdistetty 14.4.24 aloitettu talousrikossyyte-ketju ja siirretty alueelle Muut rikokset. Otsiko täydennetty.
-NILS-
it's my car !

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Jethro"paskamaha"Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriu

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Eiköhän tämä ole paskapuhetta koko "juttu" taas.

Jos on jaksonkaan katsonut tätä tv-ohjelmaa, niin tietää että koko show on huonosti käsikirjoitettua paskaa. Anopin kamerat putoilee helikoptereista ja Venäjällä joku tais yrittää ryöstääkin Jetin, mutta tämä möhömaha pääsi karkuun.

Ai ai, ku on uskottavia tarinoita. :roll:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

steve
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: La Tammi 23, 2016 12:53 pm

Re: Jethro"paskamaha"Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriu

Viesti Kirjoittaja steve »

" - Myönnän käyttäneeni keinoja, joita ei pitäisi. Sanoin saksalaiselle ohjaajalle, että olen sukeltanut ennenkin, vaikka en ollutkaan.

Kun Jethro pulahti veteen, hänen sukelluspukunsa täyttyi ilmalla.

- Se liittyi jotenkin siihen, että olen niin pullea. Siksi minulle piti laittaa lisäpainoja, Jeti kertaa.

Painojen avulla mies sujahti oman arvionsa mukaan 20 metriä alaspäin noin kuudessa sekunnissa. Samalla Jeti rämähti suoraan korallien päälle."

no onhan nää ihan hauskoja :lol:

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Jethro"paskamaha"Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriu

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

steve kirjoitti:" - Myönnän käyttäneeni keinoja, joita ei pitäisi. Sanoin saksalaiselle ohjaajalle, että olen sukeltanut ennenkin, vaikka en ollutkaan.

Kun Jethro pulahti veteen, hänen sukelluspukunsa täyttyi ilmalla.

- Se liittyi jotenkin siihen, että olen niin pullea. Siksi minulle piti laittaa lisäpainoja, Jeti kertaa.

Painojen avulla mies sujahti oman arvionsa mukaan 20 metriä alaspäin noin kuudessa sekunnissa. Samalla Jeti rämähti suoraan korallien päälle."

no onhan nää ihan hauskoja :lol:
On niin hauskoja, että en viitsi vaivautua edes avaamaan telkkaria tällaisten ohjelmien takia.
Gods made heavy metal.

Pomppulinna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 24, 2016 1:53 am

Re: Jethro"paskamaha"Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriu

Viesti Kirjoittaja Pomppulinna »

Täytyy muistaa, että tietylle kansanosalle tälläiset ohjelmat ovat hyvinkin tärkeitä ja tosia, ihan yhtä tärkeitä ja tosia, kuin Venäjän turvallisuuspalvelun syöttämä propaganda espanjalaisessa verkkojulkaisussa :mrgreen:

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Jethro"paskamaha"Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriu

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Pomppulinna kirjoitti:Täytyy muistaa, että tietylle kansanosalle tälläiset ohjelmat ovat hyvinkin tärkeitä ja tosia, ihan yhtä tärkeitä ja tosia, kuin Venäjän turvallisuuspalvelun syöttämä propaganda espanjalaisessa verkkojulkaisussa :mrgreen:
Väität, että Espanja ei suunnittele Venäjän kanssa Suomen valloittamista?
it's my car !

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jethro"paskamaha"Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriu

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Pomppulinna kirjoitti:Täytyy muistaa, että tietylle kansanosalle tälläiset ohjelmat ovat hyvinkin tärkeitä ja tosia, ihan yhtä tärkeitä ja tosia, kuin Venäjän turvallisuuspalvelun syöttämä propaganda espanjalaisessa verkkojulkaisussa :mrgreen:
Jari Aarnio nimesi Myyntimies Jethron suosikkiohjelmakseen tutkintovankeudessa istuessaan. Aarnio puhui samassa haastattelussa laitostumisestaan. Pitää kyllä olla pahasti laitostunut että Jethron seikkailut on parasta mitä televisiosta tulee.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Jethro"paskamaha"Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriu

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Onko tässä nyt joku rikos tapahtunut? Ei tämä oikein ole onnettomuuskaan tai ainakaan henkilövahinkoja ei tullut. Lisäksi otsikossa solvataan tiettävästi rikokseen syyllistymätöntä henkilöä alatyylillä niin että siinä mahdollisesti syyllsitytään kunnianloukkaukseen. :?

Pomppulinna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Tammi 24, 2016 1:53 am

Re: Jethro"paskamaha"Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriu

Viesti Kirjoittaja Pomppulinna »

Jack the Ripper kirjoitti:
Pomppulinna kirjoitti:Täytyy muistaa, että tietylle kansanosalle tälläiset ohjelmat ovat hyvinkin tärkeitä ja tosia, ihan yhtä tärkeitä ja tosia, kuin Venäjän turvallisuuspalvelun syöttämä propaganda espanjalaisessa verkkojulkaisussa :mrgreen:
Jari Aarnio nimesi Myyntimies Jethron suosikkiohjelmakseen tutkintovankeudessa istuessaan. Aarnio puhui samassa haastattelussa laitostumisestaan. Pitää kyllä olla pahasti laitostunut että Jethron seikkailut on parasta mitä televisiosta tulee.
Ehkä tämä tietty kansanosa saa nauttia tulevaisuudessa Myyntimies Jari nimisestä ohjelmasta? :mrgreen:

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Jethro"paskamaha"Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriu

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Voi elämä näitä teidän uusia avauksia :shock: ! Rikollista tässä oli?
Myönnän, että Jethron ohjelmat ovat tällä hetkellä meidän perheen suosikkeja, etenkin 2-vuotias jaksaa tuijottaa jopa samoja uusintoja!
Niin, oliko siis se rikos koralliriutan palasen tuhoaminen? Vai paskamahaisuus? Vai kenties tv-ohjelma, joka v*tuttaa? (siinä kaukosäätimessä on myös se kanavanvaihtomahdollisuus...)
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Jethro"paskamaha"Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriu

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Tay77 kirjoitti:Voi elämä näitä teidän uusia avauksia :shock: ! Rikollista tässä oli?
Myönnän, että Jethron ohjelmat ovat tällä hetkellä meidän perheen suosikkeja, etenkin 2-vuotias jaksaa tuijottaa jopa samoja uusintoja!
Niin, oliko siis se rikos koralliriutan palasen tuhoaminen? Vai paskamahaisuus? Vai kenties tv-ohjelma, joka v*tuttaa? (siinä kaukosäätimessä on myös se kanavanvaihtomahdollisuus...)
Luulisi ainakin, että luonnonsuojelulaki kieltää, että pedofiili ei saa huolimattomuuttaan särkeä koralliriuttaa.
Vai onko 16-vuotiasta lasta nussiva äijä pedofiili vaiko ala-ikäisiin sekautuja?
En ole varma. Mahdollisesti kumpaakin.
it's my car !

HP OG
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: La Loka 08, 2011 8:31 pm

Re: Jethro Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriuttaa

Viesti Kirjoittaja HP OG »

Oisko infoa tuosta jetin lasten panemisesta, vai käsitinkö nyt jotain väärin?

dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Re: Jethro Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriuttaa

Viesti Kirjoittaja dour »

Mä käsitin ainakin sen, että tää ketju pääsee paskimpien avauksien TOP-listalle.

gunvald74
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 7:32 pm

Re: Jethro Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriuttaa

Viesti Kirjoittaja gunvald74 »

HP OG kirjoitti:Oisko infoa tuosta jetin lasten panemisesta, vai käsitinkö nyt jotain väärin?
No gyl meil turuus, ja varsinki jääkiekkoilijoiden keskuudes on tuttu lause et "jos ne sanos et ne o 16, ni sit ne o 16"
...

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Jethro Rosted tuhosi ainutlaatuista koralliriuttaa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

it's my car !

Vastaa Viestiin