Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Ärsyttää olla töissä, ja ärsyttää kun rahat on loppu. Pakko saada mustaamakkaraa!! :lol: :lol: (oikein perus-tamperelaista meininkiä). Hilloo on sentään jääkaapissa, ei tarttis santsata ku makkaraan.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Pitäisi lähteä kouluun ja fiilis on äärettömän paska. Lisäksi siellä pitäisi vielä pystyä olemaan se 6h ja aiheena on se jo tilittämäni Digitaalielektroniikka. Eäh.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Hyvän ystävän kanssa rupatellessa venyi ilta pikkutunneille (puoli kolmeen) saakka ja herätys oli tietysti kuudelta (kiitos vaan miehelle uravalinnastaan, tosi jees kuunnella herätyskellon helvettiääntä epäinhimillisiin vuorokaudenaikoihin). Luonnollisesti koko päiväksi on luvassa järjetön tahti, joka huipentuu illalla taloyhtiön kokoukseen. Toisaalta kaksi seuraavaa päivää on vapaata, mutta sekin ärsyttää että niistä seuraavia vapaapäiviä ei sitten olekaan vielä tiedossa.

Lisäksi raivostuttaa se, kun tulee kiireisenä päivänä lupautuneeksi johonkin ihan vain sillä ehdolla että vapautuu tehtävästä viimeistään tietyllä kellonlyömällä ja vastapuoli nimenomaan jankuttaa, että "Juujuu, ihan viimeistään silloin!". Ja sitten tehtävästä ei tietenkään vapaudu kuin vasta juuri sillä viimeisellä minuutilla. Voin jo nyt kuulla korvissani sen "Sorisorisori hei!"-jankutuksen, paskaako minä sillä mitään teen?
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Paskan puhuminen, suoranainen valehtelu, manipulointi ja toisen mustamaalaaminen. Kykenemättömyys asialliseen vuorovaikutukseen, kypsymättömyys ja lapsekkaan impulsiivinen kiukuttelu.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Sää. Tuuli. Miten tuolla ulkona pääsee edes eteenpäin?
Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Lääkärillä ja kokeissa hyppääminen ja siihen uhrautuvien päivien määrä.
Nanika ga tooku matteiru to
Sakara
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 4:00 am

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Vaikka päivässä oli enemmän hyvää, silti eräs tietty ihminen ärsyttää jumalattomasti. Puhuu koko ajan itsestään, eikä edes tajua sitä. Ärsyttää.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Ärsyttää sade, sade, sade ja sade. Prkleen marraskuu. Haluan talviunille!
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Tämä olo. Luulin, että olin eilen jo ihan kunnossa, vähän vain kurkkuun koski ja oli ihan hitusen lämpöä ja nenä tukossa -> lähdin sitten kouluun. Taisi olla huono idea, vietin sitten iltaa peiton alla neuletakki, pitkät housut, normaalit sukat & villasukat päällä ja SILTI oli kylmä. Ja nyt sentään ei kurkkuun koske, mutta kaikkea muuta kivaa... ARGH. En ois halunnukaan ottaa sitä influenssapiikkiä, huomenna olisi...
mareritt
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 12:21 pm

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Howler kirjoitti:Tämä olo. Luulin, että olin eilen jo ihan kunnossa, vähän vain kurkkuun koski ja oli ihan hitusen lämpöä ja nenä tukossa -> lähdin sitten kouluun. Taisi olla huono idea, vietin sitten iltaa peiton alla neuletakki, pitkät housut, normaalit sukat & villasukat päällä ja SILTI oli kylmä. Ja nyt sentään ei kurkkuun koske, mutta kaikkea muuta kivaa... ARGH. En ois halunnukaan ottaa sitä influenssapiikkiä, huomenna olisi...
juu, kuulostaa tutulta.. Oon nyt viime torstaista saakka potenut tätä flunssaa.. Keuhkoputkentulehdus ja molemmat korvat tulehtunut, oujee.. Tympii tää kotona mäsöttäminen, vaan töihin ei ole asiaa toisia sairastuttamaan (olen sairaanhoitaja), vaan kiltisti pitää nyt pysyy punkan pohjalla..
Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Pomo ärsyttää taas. Mikään ei koskaan ikinä ole hyvin, vaikka seisoisin päälläni hänen mielikseen. Ja tietysti myös erittäin mukava samanaikaisesti lukea lehdistä, että työttömyys lisääntyy. Ei taida uskaltaa yrittääkään työpaikan vaihtoa. :cry:
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Howler kirjoitti:ARGH. En ois halunnukaan ottaa sitä influenssapiikkiä, huomenna olisi...
Kysyn nyt, kun en ihan ymmärrä. Oletko ottanut sen piikin ja tulit heti sairaaksi? Vai sairastuit ennen kuin ehdit sen ottaa? Itse olen nimittäin ottamassa sen, mutta nyt alkoi pelottaa..
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Oma huono itsetunto. Eikö voisi joskus olla ajattelematta, mitä muut ajattelevat?
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Aariel kirjoitti:Kysyn nyt, kun en ihan ymmärrä. Oletko ottanut sen piikin ja tulit heti sairaaksi? Vai sairastuit ennen kuin ehdit sen ottaa? Itse olen nimittäin ottamassa sen, mutta nyt alkoi pelottaa..
En kerennyt ottaa, huomenna olisi ollut mahdollisuus. Ei siis mitään pelkoa tai huolta sinulla :)
Lukittu