Vankitapaamiset ja niiden vähentämiset säästösyistä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Clarence kirjoitti:Vankilan henkilökunnan asiallisella käytöksellä on eri kaiku kuin upseerimaisella tiuskimisella.
Ehkä nuo vanginvartijat ei ole vielä sisäistäneet olevansa palvelualalla.
Ihme, kun kuitenkin asiakkaidensa ympäristön puitteiden on väitetty olevan hotellitasoa. :shock:

No, ehkä vankeinhoito myös jossain vaiheessa herää henkilökunnan kouluttamiseen. :)
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Käykää katsoon siellä Hullu Holopaista, Lehtosaarta,Kanaali koskista ja muita hulluja.Onhan näitä!

Minä en ole koskaan käynyt katsoon ketään kehnoa vankilassa enkä käy!
Mitä ovat sinne ihan vapaaehtoisesti itse laittautuneet.Oma on tappionsa!
Clarence
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1464
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2015 12:24 am

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Mielikki, asia on täysin sinun vallassa käytkö vai et.

On kuitenkin ihmisiä, kenellä ei ole rikollista taustaa, ei juuri sellaisia tuttujakaan, he käyvät. Ainakin ennen sellaisella vangilla, kenellä oli pidempi tuomio, eikä käynyt tapaajia, punaisen ristin vapaaehtoistyöntekijät kävivät kolmen viikon välein tapaamassa.
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Clarence kirjoitti:Mielikki, asia on täysin sinun vallassa käytkö vai et.

On kuitenkin ihmisiä, kenellä ei ole rikollista taustaa, ei juuri sellaisia tuttujakaan, he käyvät. Ainakin ennen sellaisella vangilla, kenellä oli pidempi tuomio, eikä käynyt tapaajia, punaisen ristin vapaaehtoistyöntekijät kävivät kolmen viikon välein tapaamassa.

Aivan varmasti on minun vallassa!
Ihan jokaisen oma valinta niinkuin on rikoskin.Minulta ei sääliä heru vangeille ei etenkään kun olen nähnyt mitä sanoinkuvaamatonta tuskaa ne roistot aiheuttaa täysin syyttömille ihmisille. Kuoleman tuomiot pitäis laillistaa suomessakin.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Tapaamassa olen ollut kummallakin puolella.Omaa näkemystäni en sen enempää ala tässä jaarittelemaan.Tulihan tuota otettua "oikeus" omiin käsiin ja pistettyä pedaria ja paria rottaa loukkuun mm.Sain jälkeempäin kirjeen tältä tytöltä,ketä tämä pedari oli vainonnut pitkän aikaa.Teinkö väärin?Omasta mielestäni en.Tulihan siitä vuosia ja risat päälle.En vaan pysty katsomaan vierestä tuommoista touhua,milläänlailla.Enkä valita hetkeäkään.Jokaisellahan tietenkii on ne omat vankkumattomat periaatteet.Meinaan lähinnä tiivistettynä,että jokainen talossa ollut olisi mukamas automaattisesti mummojen potkija sekakäytön mägkaivuri ym.Ei se loppumetreillä ihan niinkään mene.Kyllähän niitäkin löytyy,liskojen pahnoilla joutaavat olemaan peiton alla.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Clarence
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1464
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2015 12:24 am

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Tattooed Fucker: "Meinaan lähinnä tiivistettynä,että jokainen talossa ollut olisi mukamas automaattisesti mummojen potkija sekakäytön mägkaivuri ym.Ei se loppumetreillä ihan niinkään mene."

Täysin samaa mieltä.
Uimahallissa aika kauan sitten istuttiin lauteilla. Nakkasin tälle koko kropan tatuointien peittämillä miehelle; jäikö sulla kerrasto päälle. Yksi ukko alkoi huutamaan tuota mitä toit ihmisten oletuksista. Menin uimaan ja kaveri tuli jonkun verran perässä. Kamu totesi mitä oli huutavalle ukolle sanonut. Jokainen voi päätellä mitä, kun ukko häipyi hallista välittömästi.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Toivottavasti sai hyvät löylyt ja jälkeempäin ns.istumakierroksen kuumalla. :wink: Empä tähän kirjottele kaikkia,ees puoliakaan ajatuksen tonavasta.Jos kiuas on kuuma niin aina lähtee hyvät löylyt.Varsinkiin uimareissulla.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Clarence kirjoitti:Yksi ukko alkoi huutamaan tuota mitä toit ihmisten oletuksista.
MItä tämä tarkoittaa? En ole koskaan ollut ymmärrystä vailla mutta nyt ollaan hyvin lähellä sitä tilaa..
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Clarence
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1464
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2015 12:24 am

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Muppe. "MItä tämä tarkoittaa? En ole koskaan ollut ymmärrystä vailla mutta nyt ollaan hyvin lähellä sitä tilaa.."

Tuntematon mies alkoi soittaa syyttä suuta. Kaverini oli säikäyttänyt sen pahasti ja ukko häipyi hallista.
Clarence
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1464
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2015 12:24 am

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Vangin tapaaminen voi omaisille joskus matkojen päästä olla vaikeaa. Itse anoin ja sain luvan, jossa vankivaunussa kuljetettiin viikoksi toiseeen vankilaan matkaselliin, että kotiväellä oli lyhyempi matka tapaamaan. Tuolloin loma- aikaan oli aikaa ja se oli vain kaukainen ajatus, jos ajatusta siitä ollenkaan.
Yksi mies oli samalla tavalla viikon Kakolassa, jossa sai tavata pitkää tuomiota istuvaa veljeään.

Kestipä tapaaminen puolituntia tai tunnin, se on lyhyt aika.
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Muppe »

mielikki kirjoitti:Käykää katsoon siellä Hullu Holopaista, Lehtosaarta,Kanaali koskista ja muita hulluja.Onhan näitä!

Minä en ole koskaan käynyt katsoon ketään kehnoa vankilassa enkä käy!
Mitä ovat sinne ihan vapaaehtoisesti itse laittautuneet.Oma on tappionsa!
Et varmasti käy kun ei sinne mennä kuin kirkkoon "Tulin katsomaan Vatajaa,onko hän kotona?",vangin pitää laittaa tulijan nimi+sotu tapaamislappuun,asia käsitellään ja katsotaan onko tapaaja sovelias ym. ym.

Uskon että se on muille voitto eikä tappio ettei tarvitse sinua tavatakaan tekstiesi perusteella.(muissakin ketjuissa asiatonta paskaa jauhaa)
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Ei ole ^puppe minun vika jos olet harvinaisen tosikko!!

Älä lue enää kokopalstaa,mitään näistä.Sua nyt tuskin täällä kukaan kaipaa.

Onneksi ei tarvi sua käydä katsoon vankilassa.Siellähän sinä puppe istut mummojen ryöstöstä. :mrgreen:
Clarence
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1464
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2015 12:24 am

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Ovien ollessa lukittuna tapaamisaikaan avain ropisi lukossa ja ovi aukesi. Pamppu kysyi pökkelösti kun pökkelö oli, siellä on joku N******** lähdetkö tapaamaan. Lähden tietenkin vastasin. Tämä tapaaminen oli mieluisa.

Yhtä vankia tuli jotkut tapaamaan. Kävi katsomassa ja palasin samantien takaisin. Ei kiinnostanut.
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Clarence kirjoitti:Ovien ollessa lukittuna tapaamisaikaan avain ropisi lukossa ja ovi aukesi. Pamppu kysyi pökkelösti kun pökkelö oli, siellä on joku N******** lähdetkö tapaamaan. Lähden tietenkin vastasin. Tämä tapaaminen oli mieluisa.

Yhtä vankia tuli jotkut tapaamaan. Kävi katsomassa ja palasin samantien takaisin. Ei kiinnostanut.
Sanoppa mulle missä talossa voi mennä tapaamaan kuka tahansa,ketä tahansa ja millä vuosituhannella? :shock:
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Muppe »

mielikki kirjoitti:Ei ole ^puppe minun vika jos olet harvinaisen tosikko!!

Älä lue enää kokopalstaa,mitään näistä.Sua nyt tuskin täällä kukaan kaipaa.

Onneksi ei tarvi sua käydä katsoon vankilassa.Siellähän sinä puppe istut mummojen ryöstöstä. :mrgreen:
Oi voi reppana.
Mistä sä tiedät mistä mä oon istunut ja kuinka paljon mun vaimo, perhe,sukulaiset ja kaverit kävi tapaamassa mua? Sinunalaiset ressukat ajetaan liskolle jo narikassa
"Kyllä sun on parempi olla yksin sellissä,ei sinua uskalla tuonne osastolle laittaa,tappavat vielä tuollaisen"

mielikki joka lapsellisuuksissaan osaa jopa toisten nimimerkitkin kääntää "hassuiksi" ihan kuin kunnon talidomit tekee ala-asteellaki :D

Kun olet mielikki kuollut,et tiedä sitä koska olet kuollut,mutta se on vaikeaa läheisillesi.Sama juttu maan päällä kun olet idiootti.
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Vastaa Viestiin