Kylähullut ja muut originellit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Crishélle
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2012 5:06 pm

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja Crishélle »

Mä haluaisin silti päästä jankkaamaan ton Huudin kanssa. Mua ei kuuntele kivetkään silloin kun mä olen inttämistuulella ja käytän mun väsyttämistaktiikkaa. Satun nimittäin olemaan niin itsepäinen, ettei ole montakaan joita en olisi joko ajanut hulluuden partaalle :mrgreen:

Ja mitä tulee muihin kylähulluihin: ihailen heitä jotka painelevat menemään pitkin kylänraitteja onnellisina ja vailla huolta mistään. Jutut voivat hieman poiketa siitä mitä ns. normaalien ihmisten suusta tulee, mutta heillä on se mistään piittaamaton vapaus olla juuri sitä mitä he ovat. Eivätkä he tunnu piittaavan siitä mitä heistä sanotaan, heillä on ihan se oma maailmansa. Miksi pitäisikään mukautua siihen mitä normaaliudeksi sanotaan? Ei kaikkien tarvitsekaan vetää henkkamaukan ja dressmannien kuteissa ja puhua bisneksistä ja Nokian kursseista.
I don't give a damn 'bout my reputation :wink:
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Crishélle kirjoitti:Mä haluaisin silti päästä jankkaamaan ton Huudin kanssa. Mua ei kuuntele kivetkään silloin kun mä olen inttämistuulella ja käytän mun väsyttämistaktiikkaa. Satun nimittäin olemaan niin itsepäinen, ettei ole montakaan joita en olisi joko ajanut hulluuden partaalle :mrgreen:
No ei tuo ole ongelma, jos hiukankin näet vaivaa, löydät Huudin kyllä netistä ja vaikkapa FB:stä. Mutta mitä tulee tohon hulluksi tekemiseen niin se juna meni jo, Huudi tais olla kuskina... Sitä odotellessa voit treenata vaikka kiviseinän kanssa. Ymmärrät kun perehdyt tuohon henkilöön tovin.
bibo ergo sum
Crishélle
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2012 5:06 pm

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja Crishélle »

Kivireki kirjoitti:
Crishélle kirjoitti:Mä haluaisin silti päästä jankkaamaan ton Huudin kanssa. Mua ei kuuntele kivetkään silloin kun mä olen inttämistuulella ja käytän mun väsyttämistaktiikkaa. Satun nimittäin olemaan niin itsepäinen, ettei ole montakaan joita en olisi joko ajanut hulluuden partaalle :mrgreen:
No ei tuo ole ongelma, jos hiukankin näet vaivaa, löydät Huudin kyllä netistä ja vaikkapa FB:stä. Mutta mitä tulee tohon hulluksi tekemiseen niin se juna meni jo, Huudi tais olla kuskina... Sitä odotellessa voit treenata vaikka kiviseinän kanssa. Ymmärrät kun perehdyt tuohon henkilöön tovin.
Joo huomasin :shock: Olen tässä kovassa influenssassa ajanvietteeksi tutustunut näihin sen teksteihin ja voi herranpieksut mitä juttuja!!! Toi jätkä on niin sekaisin ettei se edes ymmärrä mitä sille puhuu. Sitä voi auttaa ainoastaan pitkä ja intensiivinen pakkohoito sekä terapia. Ei ole enää tässä maailmassa koko tyyppi joten suunpieksäminen on aika turhaa. Mä pärjään terveiden kanssa mutta tuollaisen tyypin käsittelyyn pitäisi olla psykiatrin pätevyys.

Ja mitä tulee kiviseinän kanssa treenaamiseen: parvekkeeni katto lienee betonia, mutta sieltä on alkanut tippua rappausta mun päälle aina kun käyn tupakalla :shock: Musta lienee siis ollut jotain vastusta betonikatolle mikäli sen vastarinta alkaa noin selvästi murtua :lol:
I don't give a damn 'bout my reputation :wink:
suke
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: To Syys 25, 2008 2:07 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja suke »

Selasin tarkasti koko keskustelun läpi, mutta kukaan ei ole maininnut Espoon pahamaineista Rolli-Mummoa!

Rollimummo on ikäloppu nainen, joka harmaa nutturaperuukki vinossa kulkee pitkin Espoon katuja hurrrrjaa vauhtia rolliaan työntäen selkä kyyryssä. Talvella kallis turkki päällä ja verkkarit jalassa, kesällä taitaa olla tuulitakki. Aina sillä kuitenkin on se harmaa peruukki kallellaan päässä ja aina mennään rolli edellä tuhatta ja sataa.
Työni puolesta olen kohdannut naisen monestikin, ja tiedän hänen koko nimensä. Minua varoitettiin työni alussa kyseisestä ihmisestä, ja ihan syystä: meinaan aina nauraa kuset housuuni kun Rollilla on jäänyt lääkkeet ottamatta.
Nainen oli esimerkiksi satavarma, että hän on voittanut työpaikallani arvotun auton, kyseli kovasti, milloin hänelle siitä kirje lähetetään. Kerroin, että puhelimella otetaan yhteyttä, jos on onni käynyt kohdalle, niin Rolli siitä suuttui ja huusi "MINÄ EN MITÄÄN PUHELINNUMEROITANI TEIDÄN LAPPUSIINNE LAITA, minulle tulee kiiiiiiirrrje, varmasti tulee pian!". Hukkasi kerran myös kuulemma tärkeän avaimensa työpaikalleni, olisi kuulemma pitänyt soittaa poliisi ja ambulanssi(???!) sen takia. Oli myös aivan varma mihin se avain jäi, muttei sitä koskaan kuitenkaan löytynyt.

Lisäksi nainen huorittelee, sylkee lattialle, yrittää varastaa tavaraa ja heittelee pienillä pennosilla ihmisiä. Jupisee usein itsekseen, kyselee ilmiselviä asioita ja huutaa ja raivoaa, jos vastaan kysymyksiin asiallisesti ja kohteliaasti. Ei siedä, jos häntä kiitetään, tervehditään tai muuten häntä kohtaan käyttäydytään korrektisti. En saa rouvitella, siitä vasta huuto alkaa "MINUN NIMENI ON ********, EN OLE ROUVA, OLEN LESKI, SINUSTAKIN PIAN ROUVA TULEE JA SITTEN LESKI" "No ****..." "KYLLÄ, SE ON MINUN NIMENI, MENE SINÄ TIENAAMAAN MIEHILLÄ, MINÄ EN OLE KOSKAAN MIESTÄ TARVINNUT ELÄÄKSENI" ja sitä rataa.
Kun Rolli ensimmäisen kerran minut hyvästeli lähteäkseen, kävi se näillä sanoilla: "Hyvää viikonloppua ja onnea synnytykseen!!!" (en todellakaan ole raskaana, enkä edes odottavan näköinen...) Rollilla on selvästi jotakin kaunoja lapsia ja äitejä kohtaan, sillä huutaa usein tuohduksissaan, että joudun omat kusihousuni hoitamaan ja huoranpenikkani kasvattamaan ja samalla maksamaan laskut.
Eräänä sateisena päivänä alkoi niin kova huuto Rollin asioidessa kanssani, että käskin koko akan ulos putingista sormea heiluttaen. Siitä vasta riemu repesi. Sylki lensi, huuto kaikui niin pitkälle, että saimme oikein yleisön. Pidin pintani ja sen jälkeen on Rolli osannut jopa jotenkin käyttäytyä. Ennen saattoi sekopäisyyksissään olla imelän kohtelias ja sitten taas huutaa aivan yhtäkkiä. Pomoni kerran puuttui asiaan, kun Rolli minulle huusi, että on kyllä puhunut poliisille minusta ja on tullut sydänkohtausta työpaikkani takia ja kun me häntä vainoamme jne. Pyrimme pitämään porttikiellot minimissään, mutta pomoni kysyi aivan suoraan, miksi Rolli meillä oikein käy. Vastausta ei tullut, vain vaatimuksia, asiatonta huutoa, piilohuorittelua ja syytöksiä. (Tarkistamme siis aina hänen rollaattorinsa korin, koska on sillä koittanut useasti varastaa kasoittain tavaraa)
Rolli kantaa myös tässä rollissaan TUHOTTOMASTI pesuaineita! Aina leski syynää kaikki pesuaineemme jne läpi tarkasti, vaikka aina on niitä samoja ostanut. Outo sinänsä, sillä aina hänellä on samat vaatteet, eikä kukaan kuluta sellaisia määriä pesuainetta viikossa...

Äitini on työskennellyt mielenterveyspotilaiden parissa vuosia ja sanoi, että Rolli on aivan ilmetty skitsofreenikko, sen kuulemma näkee jo pitkälle. (apua, saakohan äitini nyt minfolaisten raivon niskaansa?!) Oli äitini myös kerran meinannut ajaa Rollin päältä autollansa, kun leskineitirouva oli ilmestynyt kulman takaa autotietä pitkin vastaantulevien kaistalla ylämäkeen hirveetä vauhtia puhisten ja suu käyden, vaikka vieressä oleva kävelytie oli kyllä aurattu... Että semmoinen täti.


Lapsuudenkotini naapurissa asui myös skitsofreenikko, joka meikkasi aina sinisellä ripsivärillä ja pukeutui hassuun lierihattuun. Sanelma oli nimeltään. Pidin hänestä tuhottoman paljon lapsena, ja olimme aina kavereideni kanssa ystävällisiä häntä kohtaan. Sanelma jutteli ja tarjosi teetä, piti meitä aina mussukoinaan, mutta pihan tädit päättivät hankkiutua Sanelmasta eroon. Juttu meni lopulta niin, että Sanelma huonoina päivinä huusi Espoon Keskuksessa kuinka silloinen isäpuoleni käyttää minua hyväkseen ja ettei äitini pidä minusta huolta. Lähetti myös koko taloyhtiön kiusaajanaisille monen monen monen sivun pituisen kirjeen siitä, mitä tekee päivisin... Oli varmasti Espoon Keskuksen busseissa tuttu näky. Kuoli muutama vuosi sitten syöpään.

Ja kukas tämä Espoo-Grani-Lepusi-akselia kulkeva mies olikaan, joka välillä saa hulluja raivokohtauksia, nytkyy, ei osaa puhua ja nukkuu maksuvessoissa? Paras tuntomerkki on ehkä se, että ei ne housut pysy millään ylhäällä, vaikka kuinka yrittää... Pari kertaa olen kyseisen herran munan nähnyt, kun boksereina toimineet uimahousutkin tippuivat siinä rytäkässä...
It's getting harder to believe in anything
Crishélle
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2012 5:06 pm

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja Crishélle »

Sä meinaat sitä kikkarahiuksista spurgua jolla on juomapäivinä radio mukanaan, toppatakki ja farkut joita se yrittää saada potkimalla pysymään ylhäällä?? Vai tarkoitatko jotakuta muuta? Todellakin erikoinen tapaus jos samasta henkilöstä puhutaan.

Tuosta Kiltamestarista puheen ollen: ilmeisesti joko a.) sain muiden mukana sille jauhot suuhun pitkällä listalla faktoja TAI b.) sitten se on saanut henkisesti turpaan niin monessa paikassa, että se sanoo lopettavansa nettispämmäämisen kokonaan ja keskittyvänsä vaan itseensä ja maanviljelyyn ja se on tajunnut että se on myös voinut olla väärässä. Se ei kuulemma enää halua olla sotilas ja pyysi anteeksi sitä että on mahdollisesti häirinnyt jotakuta. :shock: Mikähän moisen mielenmuutoksen sai aikaan?

http://www.basso.fi/keskustelu/hiekkala ... msg1842742

Tuo Ciara olen minä.
I don't give a damn 'bout my reputation :wink:
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Crishélle kirjoitti:
Kivireki kirjoitti:
Crishélle kirjoitti:Mä haluaisin silti päästä jankkaamaan ton Huudin kanssa. Mua ei kuuntele kivetkään silloin kun mä olen inttämistuulella ja käytän mun väsyttämistaktiikkaa. Satun nimittäin olemaan niin itsepäinen, ettei ole montakaan joita en olisi joko ajanut hulluuden partaalle :mrgreen:
No ei tuo ole ongelma, jos hiukankin näet vaivaa, löydät Huudin kyllä netistä ja vaikkapa FB:stä. Mutta mitä tulee tohon hulluksi tekemiseen niin se juna meni jo, Huudi tais olla kuskina... Sitä odotellessa voit treenata vaikka kiviseinän kanssa. Ymmärrät kun perehdyt tuohon henkilöön tovin.
Joo huomasin :shock: Olen tässä kovassa influenssassa ajanvietteeksi tutustunut näihin sen teksteihin ja voi herranpieksut mitä juttuja!!! Toi jätkä on niin sekaisin ettei se edes ymmärrä mitä sille puhuu. Sitä voi auttaa ainoastaan pitkä ja intensiivinen pakkohoito sekä terapia. Ei ole enää tässä maailmassa koko tyyppi joten suunpieksäminen on aika turhaa. Mä pärjään terveiden kanssa mutta tuollaisen tyypin käsittelyyn pitäisi olla psykiatrin pätevyys.
Kiviseinän kanssa väittelystä varmasti saisit enemmän irti. Olen Huudin kanssa ollut tekemisissä useammankin kerran elämäni aikana netin välityksellä. Aluksi ne jutut olivat aikalailla viattomia ja sellaisia vähän höperöitä, mutta pahenivat ajan kanssa kyllä reilusti ja loppuajasta niistä ei ottanut kukaan selvää. Kiltamestarin (kuten hänet irkissä tunsin) suurin ongelma oli se, että jos olit kiinnostunut hänen sanomisistaan tai jopa samaa mieltä (kukaan ei varmaan tosin tosissaan samaa mieltä ollut), saatoit saada aikaan keskustelua. Jos olit eri mieltä, olit valtion aivopesemä ja lääkkeillä turrutettu ja taisi siinä olla jotain sirua aivoissakin jo jossain vaiheessa sitten. Tällöin oli ihan sama mitä sanoit, sillä ei ollut väliä, koska silloin olit tosiaan vain aivopesty etkä omannut omia ajatuksia ollenkaan.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Melkoinen tapaus tuo Robin Huudi! En ole itse kyseiseen tyyppiin vielä tutustunutkaan. Vähän käy sääliksikin. Vaikka voin kuvitella minkälaista turhautumista ja raivoakin kyseisen tyypin seura saattaa aiheuttaa. Sissos sentään. Itselleni tulee hankalista nettipersoonista mieleen lähinnä naisihminen nimimerkiltään Tristan/Trisse. Jonkinsortin mielenterveysongelmainen sekakäyttäjä, varsin itsekeskeinen raivotar, joka on saanut bännin lukuisilta keskustelufoorumeilta. Tapana on ollut myös nimitellä, uhkailla ja mustamaalata ihmisiä, kaihtamatta kohteensa koko nimen ja ammatinkin julkituomista, jos ne vain ovat hänellä tiedossa. Nytkin on kai joku työkkärin työntekijä ilmoittanut laittavansa syytteet kunnianloukkauksesta. Aika surullinenkin tapaus sinänsä. Joku Hesarin toimittaja kinnostui hänestä joskus takavuosina, sopi tapaamisen, ja kirjoitti jutun lehteen miten netissä räyhäävä herjaaja on tosielämässä ujon ja aran oloinen hissukka tms. Voe voe.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Crishélle kirjoitti:Tuosta Kiltamestarista puheen ollen: ilmeisesti joko a.) sain muiden mukana sille jauhot suuhun pitkällä listalla faktoja TAI b.) sitten se on saanut henkisesti turpaan niin monessa paikassa, että se sanoo lopettavansa nettispämmäämisen kokonaan ja keskittyvänsä vaan itseensä ja maanviljelyyn ja se on tajunnut että se on myös voinut olla väärässä. Se ei kuulemma enää halua olla sotilas ja pyysi anteeksi sitä että on mahdollisesti häirinnyt jotakuta. :shock: Mikähän moisen mielenmuutoksen sai aikaan?

http://www.basso.fi/keskustelu/hiekkala ... msg1842742

Tuo Ciara olen minä.
Juu Huudi on muuttanut suuntaansa, mitä ihmeteltiin monellakin foorumilla. Liekö sit saanut lääkkeet kohdilleen tai jotain, mutta hyvä niin. Ihan asiallinen sälli se on loppujen lopuksi.
Mut hieman asiaa sivuten. Tässä on nyt muutaman kuun sisällä neljä tapausta joissa selkeästi MT-ongelmainen on vaan yhtenä aamuna herännyt ja todennut et kaikki onkin ok, ei vähäisiäkään oireita. Mystistä, sanoisin.
bibo ergo sum
M. Kallas

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja M. Kallas »

Jyväskylässähän näitä originelleja riittää, tai on ainakin riittänyt. Kaikkien tuntemista ainakin pingistuomari ja Hippi-Sami ovat jo kuolleet.

"Muuramen hienoin mies" on varmaan kaikille paikkakuntalaisille ainakin ulkonäöltä tuttu, eli vaalea puku ja moitteeton kampaus (tupee), ajelee ilmeisesti joka päivä linja-autolla Jyväskylään ja asettuu sitten johonkin ihmisiä vahtaamaan. Usein bongattavissa Sokoksen sisäänkäynnin tienoilta ja Forumista. Tästä tyypistä liikkuu myös todella lennokkaita juttuja, totuutta ei kai tiedä oikein kukaan mutta jonkinlainen "pimahtaminen" tuota hienossa puvussa päivystämistä on edeltänyt. Kaaauan sitten on ollut Säynätsalon tehtailla töissä, mieheni isoisä on ollut hänen työkaverinsa ja kertoi että yhtäkkiä mies vaan lopetti työt eikä takaisin tullut. Nykyään kuulemma selvästi tunnistaa mutta kääntää äkkiä katseensa pois jos jossain törmäävät. Asuu Muuramessa äitinsä kanssa ja lähellä asuneen kaverini mukaan hakkaa halkojakin se puku päällä :D

Kaikki aikuiset muuramelaiset tuntevat myös Jaakon ja ponin, Jaakko asuu nykyään toisella paikkakunnalla jonkinlaisessa kehitysvammaisten asuntolassa. Ponin kuulumisia en tiedä mutta laskujeni mukaan se on nyt suurin piirtein 33-vuotias jos vielä elää. Jaakko on siis autisti, jolla oli lapsesta asti lemmikkinä shetlanninponi (joka on Jaakon kanssa samanikäinen). Pidempään Muuramessa asuneet olivat vielä muutama vuosi sitten täysin tottuneita siihen että kyseinen poni oli sidottuna kirjaston tai kaupan eteen (kun Jaakko kävi sisällä järjestelemässä maitohyllyn purkkeja) tai laidunteli ihan vapaana jollain keskustan nurmikolla. Jossain vaiheessa Jaakko innostui liikkumaan pyörällä ja keräämään roskia teiden varsilta, päällä olleesta huomioliivistä huolimatta autoilijoiden sydän otti välillä muutamat lisälyönnit kun hieman huonolla motoriikalla varustettu miekkonen huojuu ysitien reunaa muutamat täydet muovikassit pyöränsarvessa roikkuen ja parhaassa tapauksessa vielä poni vieressä jolkotellen. Jaakolla oli tämä autisteille jokseenkin tyypillinen piirre eli yhden asian opettelu täydellisesti, hän muisti koko nimipäiväkalenterin ulkoa jo ala-asteella.
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Ei hätää, Robin Huudi on taas messissä :D http://www.punkinfinland.net/forum/view ... start=2655

Maltillisemmalla linjalla näemmä, mikä on mukavaa.
bibo ergo sum
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

M. Kallas kirjoitti:Jyväskylässähän näitä originelleja riittää, tai on ainakin riittänyt. Kaikkien tuntemista ainakin pingistuomari ja Hippi-Sami ovat jo kuolleet.

"Muuramen hienoin mies" on varmaan kaikille paikkakuntalaisille ainakin ulkonäöltä tuttu, eli vaalea puku ja moitteeton kampaus (tupee), ajelee ilmeisesti joka päivä linja-autolla Jyväskylään ja asettuu sitten johonkin ihmisiä vahtaamaan. Usein bongattavissa Sokoksen sisäänkäynnin tienoilta ja Forumista. Tästä tyypistä liikkuu myös todella lennokkaita juttuja, totuutta ei kai tiedä oikein kukaan mutta jonkinlainen "pimahtaminen" tuota hienossa puvussa päivystämistä on edeltänyt. Kaaauan sitten on ollut Säynätsalon tehtailla töissä, mieheni isoisä on ollut hänen työkaverinsa ja kertoi että yhtäkkiä mies vaan lopetti työt eikä takaisin tullut. Nykyään kuulemma selvästi tunnistaa mutta kääntää äkkiä katseensa pois jos jossain törmäävät. Asuu Muuramessa äitinsä kanssa ja lähellä asuneen kaverini mukaan hakkaa halkojakin se puku päällä :D
Viime aikoina olen kaverin bongannut myöskin Foorumin siitä keskikerroksen kahvilasta aika usein. Aiemmin näin häntä lähinnä juna-asemalla, jossa tuntuu edelleen tosi ahkerasti istuskelevan. Kummallinen kaveri, vaikka tosiaan ilmeisesti ihan täysin vaaraton. Kai se puhuukin joskus jotain, koska kuitenkin siellä kahvilassakin istuu syömiset ja juomiset edessään, itse en vain ole koskaan kuullut mokoman puhuvan yhtään mitään.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
Teresa Banks
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

M. Kallas kirjoitti:Jyväskylässähän näitä originelleja riittää, tai on ainakin riittänyt. Kaikkien tuntemista ainakin pingistuomari ja Hippi-Sami ovat jo kuolleet..
Hei, mitä Hippi-Samille tapahtui? Muistan hänet hyvin, mukava tyyppi.
The king is gone but he's not forgotten
Is this the story of Johnny Rotten?
M. Kallas

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja M. Kallas »

Hippi-Sami löytyi Alban rannasta hukkuneena, olisko tästä ehkä joku 5 vuotta aikaa? Tuli itekin hänen kanssaan Vakiopaineen pöydän ääressä aika usein jauhettua, silloin kun itekin vielä siellä istuin lähes päivittäin :)
Avatar
Teresa Banks
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Ei kun nyt muistin... olinhan tuosta joskus kuullut, mutta sittemmin unohtanut. R.I.P. Hippi-Sami.

Vakiopaine! <3
The king is gone but he's not forgotten
Is this the story of Johnny Rotten?
Nordeque
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 4:43 pm
Paikkakunta: Etelä-Eurooppa

Re: Kylähullut ja muut originellit

Viesti Kirjoittaja Nordeque »

Monia näistä ketjussa puhutuista tapauksista olen itsekin nähnyt, tosin mieleen tulee vielä ainakin yksi jota ketjussa ei nähdäkseni ollut ja jonka olen nähnyt useaan otteeseen. Keravalla useita vuosia liikkunut mies.

Koiramies
Liikkuu ympäri vuoden ympäri Keravaa etsien pulloja roskiksista, tienvarsilta ja pusikoista. Kulkee kesäisin yleensä fillarilla, talvisin joskus jopa ilman sitä. Vaatetuksena punainen huivi, musta nahkarotsi, jotkut housut ja ajoittain sätkä suussa. Usein mukana myös koira joka kulkee nätisti hihnassa pyörän tai herran vierellä. Osaa imitoida monia eläimiä ja tekeekin sitä mielellään, jos itse huikkaa esim. "miau" koiramiehen mennessä ohi tulee yleensä vastaukseksi imitointia koiran haukusta tai paremmin imitoitu kissa. Imitoi myös muita eläimiä pyynnöstä. Ystävällinen tyyppi jonka tarinasta on monia legendoja - omiin korviin kantautunut mm. että koittaa kerätä rahaa ulkomaanmatkaa varten lahjaksi vaimolleen ja että ruokkii pullorahoillaan koiransa jota rakastaa yli kaiken.

Mielenkiintoista olisi toki tietää lisää tästäkin jos joku Keravalla asustava paremmin hahmon tietää.
Vastaa Viestiin