Gladiaattoritähti Aresh Amirkhani vapautui syytteistä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Gladiaattoritähti Aresh Amirkhani syytteessä raiskaukse

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

GLADIAATTORIT-TÄHTI ARESH AMIRKHANIN RAISKAUSSYYTTEET HYLÄTTIIN: ”ELÄMÄNI YRITETTIIN TUHOTA – OLEN PETTYNYT TÄHÄN YHTEEN IHMISEEN!”

Gladiaattorit-ohjelmasta tutulla Aresh Amirkhanilla, 32, on takanaan elämänsä vaikeimmat ajat.

Häntä syytettiin kahdesta raiskauksesta ja salakatselusta. Pirkanmaan käräjäoikeus hylkäsi viime viikolla kaikki syytteet.

Koska tuomio julistettiin salaiseksi, Amirkhani ei voi puhua tapauksen yksityiskohdista. Hän kuitenkin kertoi jo aiemmin Seiskalle, että syytteet olivat täysin perättömiä. Hänen mukaansa kyse oli katkeran naisen kostosta.
– Luotin koko ajan siihen, että oikeusjärjestelmä toimii, eikä syytöntä voida tuomita. On ollut äärimmäisen raskasta olla syytettynä jostain, mikä on täysin omaa arvomaailmaani vastaan. Vaikka olin varma lopputuloksesta, tämä oli silti valtava helpotus, Amirkhani sanoo.
– Oli järkyttävää huomata, että olen syytettynä niin vastenmielisestä rikoksesta. Raiskaajat kuuluvat vankilaan.

”SÄILYTTÄKÄÄ TEKSTIVIESTIT”
Perättömät syytteet ovat aiheuttaneet Amirkhanille valtavaa stressiä. Hän ei pystynyt nauttimaan edes Gladiaattorit-ohjelman kuvauksista, koska asia pyöri tauotta mielessä.

Kokemus ei kuitenkaan jättänyt pysyviä ennakkoluuloja.
– En ole pettynyt naisiin, vaan ainoastaan tähän yhteen ihmiseen. Hän yritti tuhota elämäni aiemman uhkauksensa mukaisesti.
– Elän onnellisessa parisuhteessa, mutta haluan antaa satunnaista seksiä harrastaville miehille neuvoksi, että säilyttäisivät edes tekstiviestit intiimien kanssakäymisten jälkeen. Tällaista piinaa en soisi kenellekään.
Seiska.fi
19.3.2018 08:42
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Vastaa Viestiin