Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kroisos_
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Su Elo 19, 2018 1:35 pm

Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja Kroisos_ »

Ihmisten oikeus puhunut?.
43-vuotias Hawaijalainen Jesse löydettiin ajelehtimasta joesta sen jälkeen, kun häntä oli syytetty lapsen seksuaalisesta ahdistelusta.
Lapsen isä oli antanut miehelle aiemmin lapsensa hoitoon. Lapsi oli kertonut isälleen, että mies olisi ahdistellut häntä.
Tämän jälkeen mies oli kadonnut ja häntä oli etsitty kuulusteiluihin näihin syytöksiin vedoten.
Kahden viikon kuluttua hänet löydettiin n.50 km päästä Honolulusta joesta.
http://www.foxnews.com/us/2018/09/06/ha ... tions.html
Valojapäälle
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Heinä 09, 2018 3:01 pm

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja Valojapäälle »

Kroisos voisi vähän miettiä näitä threadejaan. Ei tänne palstalle tarvii avata tämmöisiä aloituksia, jotka eivät liity millään tavalla mihinkään olennaiseen. Muutenhan koko palstan voisi vain copy-pastettaa täyteen Jenkkilän/Venäjän/Minkäliemaan random-rikosuutisia, joita tapahtuu ko. paikoissa kymmeniä/satoja/tuhansia päivittäin. Jos haluan lukea Jenkkilän asioista menen niistä kertoville amerikkalaisille sivustoille. Tämä on Murha.info ja pääasiassa suomalaisille uutisille/tapahtumille tarkoitettu palsta.

Itse uutisesta; Hyvä, että pedari sai ansionsa mukaan. Ovat alinta kastia tällä maapallolla.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja poikani »

Valojapäälle kirjoitti:Kroisos voisi vähän miettiä näitä threadejaan. Ei tänne palstalle tarvii avata tämmöisiä aloituksia, jotka eivät liity millään tavalla mihinkään olennaiseen. Muutenhan koko palstan voisi vain copy-pastettaa täyteen Jenkkilän/Venäjän/Minkäliemaan random-rikosuutisia, joita tapahtuu ko. paikoissa kymmeniä/satoja/tuhansia päivittäin. Jos haluan lukea Jenkkilän asioista menen niistä kertoville amerikkalaisille sivustoille. Tämä on Murha.info ja pääasiassa suomalaisille uutisille/tapahtumille tarkoitettu palsta.

Itse uutisesta; Hyvä, että pedari sai ansionsa mukaan. Ovat alinta kastia tällä maapallolla.
Pedofiilihan ei valitse seksuaalista suuntautumistaan sen enempää kuin sinäkään. Lapsen hyväksikäyttö on aivan erillinen asia.

Antisi tälle sivustolle on tasan nolla, joten älä tule tänne ohjeistamaan muita. Hus, hus.
????? ?? ??????.
inka
Jane Marple
Viestit: 1033
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja inka »

Valojapäälle kirjoitti:Kroisos voisi vähän miettiä näitä threadejaan. Ei tänne palstalle tarvii avata tämmöisiä aloituksia, jotka eivät liity millään tavalla mihinkään olennaiseen. Muutenhan koko palstan voisi vain copy-pastettaa täyteen Jenkkilän/Venäjän/Minkäliemaan random-rikosuutisia, joita tapahtuu ko. paikoissa kymmeniä/satoja/tuhansia päivittäin. Jos haluan lukea Jenkkilän asioista menen niistä kertoville amerikkalaisille sivustoille. Tämä on Murha.info ja pääasiassa suomalaisille uutisille/tapahtumille tarkoitettu palsta.

Itse uutisesta; Hyvä, että pedari sai ansionsa mukaan. Ovat alinta kastia tällä maapallolla.
Ja minkäköhän takia täällä sitten on osio nimeltä: Henkirukokset ulkomaa???
Ensimmäinen viestisi Minfossa, ja viestin sisältö 0. :lol:
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Valojapäälle
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Heinä 09, 2018 3:01 pm

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja Valojapäälle »

poikani kirjoitti: Pedofiilihan ei valitse seksuaalista suuntautumistaan sen enempää kuin sinäkään. Lapsen hyväksikäyttö on aivan erillinen asia.

Antisi tälle sivustolle on tasan nolla, joten älä tule tänne ohjeistamaan muita. Hus, hus.
Se, että he eivät valitse seksuaalista suuntautumistaan itse ei tee heistä yhtään terveempiä tapauksia kuin normaalit ihmiset joilta tämmöinen sairas suuntautuminen lapsiin puuttuu.

Ja mitä tulee antiini sivustolle; Olen keikkunut palstalla vuoden 2008 alusta lähtien ainoastaan lukevana osapuolena. Viimeisen kolmen vuoden aikana palstan taso on laskenut suoraan sanottuna sen verran paljon, että nyt tuli lähes pakonomainen tunne luoda käyttäjätunnus.

Vittuileva kirjoitustyylisi (jota muissakin muissakin threadeissa harrastat) meni täysin puihin, "poikani".
inka kirjoitti: Ja minkäköhän takia täällä sitten on osio nimeltä: Henkirukokset ulkomaa???
Ensimmäinen viestisi Minfossa, ja viestin sisältö 0. :lol:
Eli nyt kaikki sitten copy-pasteemaan henkirikoksia ulkomailta. Viidessä minuutissa voi "Ajankohtaista" - osion kopioida täyteen ulkomaan henkirikoksia. Niitähän nimittäin löytyy.
Eikö näitä voisi kopioida niille kuuluvaan osioon, eli juurikin sinne minkä itse mainitsit?

Ja jokainen meistä on joskus kirjoittanut ensimmäisen viestinsä. Taisi muuten sinulta jäädä se oman viestisi sisältö puuttumaan, sillä et tarjonnut threadiin mitään rakentavaa tekstiä. Ainoastaan uuden nimimerkin mollaamista ja teinihymiön, eli juurikin sitä samaa roskaa mitä kirjoitin ylempänä poikani -nimimerkille vastaukseksi palstan tason laskusta. Huvittavaa.
Kroisos_
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Su Elo 19, 2018 1:35 pm

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja Kroisos_ »

Valojapäälle kirjoitti:
Nyt menee hieman ohi aiheen mutta.
Olen itsekin vuosia lukenut murha.infon artikkeleita sekä ollut kiinnostunut tälläisistä rikosaiheista, mutta nettikirjoittelijana olen täysi aloittelija.
Siitä olen samaa mieltä kanssasi, että foorumi on muutaman vuoden sisällä muuttunut. Nykyään on foorumilla enemmän tietynlaista yhteiskunnallista ajatusta ajavia julkaisuja, sekä "vihapuhetta", johon kyllä itsekin syyllistyn.
Olen kuitenkin hieman eri mieltä siitä, että foorumilla olisi pääasiassa käsiteltävä vain suomalaisia henkirikoksia. Aiemmin täällä oli nimenomaan myös enemmän ulkomaille sijoittuvia, jännittäviä tosielämän rikostarinoita, joista haulla varmaan löytyy pitkät ketjut.
Itseä kiinnostaa ulkomailla tapahtuneet rikokset, sillä täällä Suomessahan harvoin tapahtuu jotain viinanhuuruista puukkotappelua kummempaa. Minä postaan uutisia niistä aiheista, mitkä minua itseä kiinnostavat, eikä ne kaikkia lukijoita varmastikaan kiinnosta. Kuitenkin tämäkin postaus on mielestäni "ajankohtainen", sillä se on vasta tapahtunut ja siinä on myös potentiaalia herättää keskustelua. Ja kuten jo sanottiin, foorumilla on omat osiot ulkomaisille ja kotimaisille rikoksilleen. Ne artikkelit, jotka eivät itseä miellytä, ja sinun tapauksessa jos otsikossa lukee esim. "USA:...", ne voikin sitten suoraan skipata.
Se, että sinä luet aktiivisesti ulkomaisia julkaisuja, ei tarkoita sitä että kaikki niitä lukisivat.
Otan kuitenkin kritiikkisi vastaan, sillä myönnän että osa postauksistani ei välttämättä saavuta kaikkien lukijoiden mielenkiintoa ja koitan jatkossa myös kohottaa postausten laatua.
Kirjoittelun aion lopettaa vasta siinä vaiheessa, kun moderaattorit sulkevat käyttäjätunnukseni.
Turhaan myöskään sorsit muita käyttäjiä agressiivisesta kirjoitustyylistä, koska siihenhän itsekin syyllistyt.
Asia on minusta loppuunkäsitelty ja jos on jäänyt vielä jotain hampaankoloon, nimimerkki valojapäälle voi laittaa minulle vaikka yksäriä.
Avatar
humma
Poliisikoira Rex
Viestit: 270
Liittynyt: Ke Kesä 29, 2011 12:22 am

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja humma »

Pedofilia ei ole seksuaalinen suuntautuminen vaan parafilia. Palstan taso nousisi kohisten, jos edes käytetty termistö olisi oikein. ;)

Noin aiheeseen liittyen, epäilen tämän lapsen lähipiiriä tekijäksi, mikäli tämä keissi oikeasti on henkirikos.
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Ehkä todennäköisempää on kuitenkin itsemurha?
Gagarin
Agentti Scully
Viestit: 695
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 2:56 pm

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja Gagarin »

humma kirjoitti:Pedofilia ei ole seksuaalinen suuntautuminen vaan parafilia. Palstan taso nousisi kohisten, jos edes käytetty termistö olisi oikein. ;)
Niin nousisi. Parafilia on kattotermi, jonka alla on joukko erilaisia seksuaalisia suuntauksia, kuten esimerkiksi voyerismi, nekrofilia, ekshibitionismi ja pedofilia. Näistä pedofilia tarkoittaa seksuaalisuuden kohdistumista lapsiin.

Yleistermi parafilian alle mahtuisi esimerkiksi seksuaalinen kiihottuminen retiisejä syövistä naisista. Aika huono ilmaisu "namusedille".
Gagarin
Agentti Scully
Viestit: 695
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 2:56 pm

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja Gagarin »

Valojapäälle kirjoitti:
poikani kirjoitti: Pedofiilihan ei valitse seksuaalista suuntautumistaan sen enempää kuin sinäkään. Lapsen hyväksikäyttö on aivan erillinen asia.

Antisi tälle sivustolle on tasan nolla, joten älä tule tänne ohjeistamaan muita. Hus, hus.
Vittuileva kirjoitustyylisi (jota muissakin muissakin threadeissa harrastat) meni täysin puihin, "poikani".
"Poikani" kirjoittaa joskus turhankin ilkeästi, se on totta. Mutta hän puuttui hyvin tärkeään ja oleelliseen asiaan, joka primitiivisiä nappi-otsaan-ratkaisuja ehdottavilta joskus unohtuu. Pedofiili voi elää omissa fantasioissaan vaikka koko elämänsä, ilman että satuttaa ketään. Oikeusvaltioissa ei toistaiseksi pidetä ajattelua ja fantasiointia rikoksena. Mutta lapsen hyväksikäyttö on rikos, sekä eettisesti että juridisesti, teki sen sitten kuka tahansa.

Ajatus ja teko, nämä ovat kaksi eri asiaa. Eikö?
Valojapäälle kirjoitti:Taisi muuten sinulta jäädä se oman viestisi sisältö puuttumaan, sillä et tarjonnut threadiin mitään rakentavaa tekstiä.

Ja tässä on esimerkki "rakentavasta tekstistä"?
Valojapäälle kirjoitti:Itse uutisesta; Hyvä, että pedari sai ansionsa mukaan. Ovat alinta kastia tällä maapallolla
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Jospa keskitytään vaihteeksi tähän aiheeseen eli väitetyn pedofiilin löytymiseen kuolleena, kannatatteko omankädenoikeutta missään tapauksessa ja mihin maailma menisi jos kaikki ihmiset ottaisivat sen käyttöön?
"If you aim for a king, you better not miss"
Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 883
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: Usa: Väitetty pedofiili löydettiin kuolleena

Viesti Kirjoittaja Still love »

Yksi mielenkiintoisimpia aloituksia palstalla pitkiin aikoihin. (Lukenut palstaa vuodesta 2012).
Erilainen aihe, ja kaikki eivät lue englanninkielisiä artikkeleita.

Arvelisin myös, että tässä on taustalla itsemurha.

Mitä tulee kyseeseen tuosta oman käden oikeuteen liittyvästä edellisen kirjoittajan kysymyksestä, niin:
-Jos oman käden oikeus sallittaisiin, niin kyllä olisi aika pelottava paikka elää tämä pallo (mahd.väärinkäsitykset, mihin rajautuisi etc.)
-Moraalisesti, itse kyllä toisaalta esim.lasten hyväksikäyttötapauksissa sen ainakin ymmärtäisin,joissain tapauksissa jopa hyväksyisinkin, lakihan ei. Tällöin tulisi olla aukottoman varma, että teko on tapahtunut. Miten se olisi mahdollista, siinä hyvä kysymys.

-Tuomiot ovat noissa surkeita, mikäli olisivat täysin erilaisia, en oman käden oikeutta heppoisesti hyväksyisi.

Pedofiilia on vääristynyt seksuaalisuuden suuntaus. Jos eivät kykene pidättymään yllykkeistään, niin kajoavat toisen, puolustuskyvyttömän, koskemattomuuteen. Pitäisikö heille silloin taata koskemattomuus?

Ja millainen tuomio sitten olisi nykykäytäntöä parempi? Millainen tuomio uusimistapauksessa jne.?
Vastaa Viestiin