Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Martti
Martin Riggs
Viestit: 630
Liittynyt: La Elo 06, 2011 10:30 am

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Martti »

pilipali kirjoitti: Pe Tammi 22, 2021 1:20 am
Nadie kirjoitti: To Tammi 21, 2021 10:39 pm Toivottavaa olisi, että nämä ex-ystävät , ex-miehen siskot ja muutkin IPhoneja saaneet esiintyisivät lehdissä omilla nimillään. Tulisi edes hieman uskottavuutta tarinoille. Toki Maisa Torppa on voinut syyllistyä ties mihin, mutta näitä lynkkausjuttuja ja juorunhuhun jatkeita on suoraan sanottuna oksettava lukea.
Mitä extraa saat siitä että yksityishenkilöt kertoisivat nimensä näissä jutuissa julkisessa mediassa? Et mitään muuta kuin lisäaihetta paskanpuhuntaan yksityisistä ihmisistä. Juuri sitä mitä Torppa on harrastanut omalla instatilillään. Iltalehti on saanut tietonsa viranomaisilta eikä suinkaan yksityishenkilöiltä joten ihan tosi juttu tässä on kyseessä. Riittää että viranomaiset tietävät nämä yksityishenkilöiden nimet. Ihan tarpeeksi uskottavuutta luo tuo tieto. Eivät he ole nimettömiä viranomaisille. Ainoastaan niille jotka eivät liity asiaan mitenkään .
Tässähän on kahdesta eri jutusta kyse, Seiska uutisoi koulutehtävistä, iPhonesta, imurista jne. ja Iltalehti mitä tapahtui Nurmijärvellä marraskuussa.

Kaksi eri juttua kaksi eri lehteä ei tää nyt niin vaikeeta ole ymmärtää.

Ja mitä hirveeseen vääntöön nimettömistä lasuista niin lähipiirissä kyllä löytyy kokemusta, että nimettömänä voi tehdä lasun, joka myös johtaa toimenpiteisiin ja suureen häsminkii perheelle, josta lasu on tehty, vaikka ajallisesti selvittely ei kauaa vienyt oli se kumminkin melkoinen juttu, varsinkin kun täysin puskista tulee kesken työpäivän.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja ktaina »

No se on varma ettei tuo raskaana ole..
parin kuukauden sisällä tulee ylläri keskenmeno ja syyttää mediaaa kun häntä syytöntä taas niin jahdattu,
täähän oli JariMatillekkin raskaan mutta tulikin keskenmeno..
tää on ollu sinne tänne raskaana aina välillä.
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1448
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Nyt se Harjavallan hullu teki taas uuden aloituksen akkaryhmiin Maisasta. Katkera kun on ja Maisan ex-mies hänen hyvä ystävä.

"Joten keskustellaanko aiheesta näytöt lähihoitajalla. Ohessa kuva jonka sain liittyen Maisa Torppaan, eli näyttösuunnitelmakin on ilmeisesti toisen ihmisen käsialaa. Laitan alle linkin Vantaan Sanomat jutun aiheesta mis rehtorin kommentit"


"oonki siitä asti ollu estoilla ku anto haastattelun asiasta ja lapsesta. Repesin sen seinälle et mitä vittua sä selität ku et oo muksusta mitään huolta pitäny vaan ollu panoreissuillas koko sen elämän ja kyselly mil rauhottavil saisit lapsen hiljaseks"
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Nesb0
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Ti Syys 15, 2020 2:08 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Nesb0 »

Tietäjät, millä todennäköisyydellä Maisuli-paisuli saa tuomion (joka siis luultavasti jotain kymmeniä euroja sakkoja, mutta rikosrekisteriin tulee kyllä merkintä, ja se taas voi haitata tulevaisuuden työnsaantimahdollisuuksia), jos on vain lapsen sana vastassa? Nyt tämän palstan mukaan mies ei aio vaimoaan vastaan todistaa.

Maisan puolison pitäisi olla erityisen varovainen ja hereillä, jos tuo edellä kuvattu tapahtuma, lelujen rikkominen ja veitsen kanssa heiluminen, huomion takia on todella tapahtunut. Katsoin pintapuolisesti mitä tiede sanoo esimerkiksi äidin kateudesta (ehkä se voidaan ulottaa tähän äitipuoleen myös, kun Maisa sattuu nyt olemaan aikuinen eikä noin 8-vuotias lapsi). "Patologisen kateellinen äiti ei kehu, ei kannusta, ei iloitse lapsensa menestyksestä. Ristiriitaiset tunteet – kuten viha tai kateus – omaa lasta kohtaan ovat normaaleja ja tavallisia. Psykopaatin tai narsistin erottaa tasapainoisesta ihmisestä se, että psykopaatti pistää ajatuksensa käytäntöön."

Monellakin äitipuolella voi olla hyvin negatiivisia tunteita lapsipuoliinsa, ja heitä voi ärsyttää luonne-erot yms. Mutta, jos käännytään väkivaltaan, niin sitten on jo jotain todella paljon yläpäässä vialla.
Poronkusema
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: La Tammi 23, 2021 2:15 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Poronkusema »

Tiinas kirjoitti: Su Tammi 24, 2021 3:49 pm Nyt se Harjavallan hullu teki taas uuden aloituksen akkaryhmiin Maisasta. Katkera kun on ja Maisan ex-mies hänen hyvä ystävä.

"Joten keskustellaanko aiheesta näytöt lähihoitajalla. Ohessa kuva jonka sain liittyen Maisa Torppaan, eli näyttösuunnitelmakin on ilmeisesti toisen ihmisen käsialaa. Laitan alle linkin Vantaan Sanomat jutun aiheesta mis rehtorin kommentit"


"oonki siitä asti ollu estoilla ku anto haastattelun asiasta ja lapsesta. Repesin sen seinälle et mitä vittua sä selität ku et oo muksusta mitään huolta pitäny vaan ollu panoreissuillas koko sen elämän ja kyselly mil rauhottavil saisit lapsen hiljaseks"
Jos nyt nää teidän henkilökohtaiset mammapalstadraamat jäis vaikka?

Maisa keräilee (koittaa kehittää) ”todisteita” syyttömyydestänsä, mutta veikkaanpa, että näitä todisteita ei nähdä. Kunnianloukkauksilla uhkaili ja ties millä muulla. Suomessa on JNS, jonne Maisa voisi halutessaan ottaa yhteyttä, jolloin nämä ”valheet” pitäisi korjata. Voimme vain miettiä miksi hän ei näin tee.
pilipali
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 3:25 am

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja pilipali »

Näyttää siltä että tämä on vaan alkusoittoa ja Maisan menneisyydestä nousee useampia ihmisiä jotka paljastavat asioita lehdille ja Maisa saa käydä oikeudessa useampaan otteeseen vastaamassa teoistaan. Tässä kohtaa on ihan turha puolustella Maisaa ja Maisan tekoja. Maisa on niin sanotusti jäänyt kiinni housut kintuissa eikä siihen auta raskaus. Maisalle tiedoksi että raskaus ei ole nykyaikana enää lieventävä asianhaara eivätkä ihmiset pääosin tunne myötätuntoa raskaana olevia naisia kohtaan. Maailma on muuttunut sen suhteen radikaalisti. Epäilen että raskauden ilmoittaminen oli päinvastoin epäedullinen asia Maisalle ihan kaikin puolin tällä kertaa.
ämk
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2021 9:39 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja ämk »

Tiinas kirjoitti: Su Tammi 24, 2021 3:49 pm Nyt se Harjavallan hullu teki taas uuden aloituksen akkaryhmiin Maisasta. Katkera kun on ja Maisan ex-mies hänen hyvä ystävä.

"Joten keskustellaanko aiheesta näytöt lähihoitajalla. Ohessa kuva jonka sain liittyen Maisa Torppaan, eli näyttösuunnitelmakin on ilmeisesti toisen ihmisen käsialaa. Laitan alle linkin Vantaan Sanomat jutun aiheesta mis rehtorin kommentit"


"oonki siitä asti ollu estoilla ku anto haastattelun asiasta ja lapsesta. Repesin sen seinälle et mitä vittua sä selität ku et oo muksusta mitään huolta pitäny vaan ollu panoreissuillas koko sen elämän ja kyselly mil rauhottavil saisit lapsen hiljaseks"
En oikein ymmärrä miksi yrität henkilöittää muhun tätä kohua. Lehdistä voi lukea, että ihmiset on lehdille kertonut asiat ja ne on faktatsekattu. Tuu tuonne akkojen ryhmään keskustelemaan omalla nimelläsi, niin voidaan minusta keskustella. Eiköhän tämä viimeisinkin päädy mediaan vielä 😁
Mun elämää Maisa ei oo milloinkaan hankaloittanut, joten mulla ei oo syytä olla katkera hänelle. Sulla on ilmeisesti minulle 😘
Martti
Martin Riggs
Viestit: 630
Liittynyt: La Elo 06, 2011 10:30 am

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Martti »

ämk kirjoitti: Ma Tammi 25, 2021 3:37 am.

En oikein ymmärrä miksi yrität henkilöittää muhun tätä kohua. Lehdistä voi lukea, että ihmiset on lehdille kertonut asiat ja ne on faktatsekattu. Tuu tuonne akkojen ryhmään keskustelemaan omalla nimelläsi, niin voidaan minusta keskustella. Eiköhän tämä viimeisinkin päädy mediaan vielä 😁
Mun elämää Maisa ei oo milloinkaan hankaloittanut, joten mulla ei oo syytä olla katkera hänelle. Sulla on ilmeisesti minulle 😘
Mielenkiinnosta kysyn miksi sinä sitten kirjoittelee Maisasta niin paljon? Ja aloitat keskusteluja? En toki ole nähnyt niitä tai kuullut sinustakin ennen tätä ketjua mutta tässä olen saanut kuvan, että olet kovin aktiivinen Maisasta keskustelija.
ämk
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2021 9:39 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja ämk »

Martti kirjoitti: Ma Tammi 25, 2021 2:38 pm
ämk kirjoitti: Ma Tammi 25, 2021 3:37 am.

En oikein ymmärrä miksi yrität henkilöittää muhun tätä kohua. Lehdistä voi lukea, että ihmiset on lehdille kertonut asiat ja ne on faktatsekattu. Tuu tuonne akkojen ryhmään keskustelemaan omalla nimelläsi, niin voidaan minusta keskustella. Eiköhän tämä viimeisinkin päädy mediaan vielä 😁
Mun elämää Maisa ei oo milloinkaan hankaloittanut, joten mulla ei oo syytä olla katkera hänelle. Sulla on ilmeisesti minulle 😘
Mielenkiinnosta kysyn miksi sinä sitten kirjoittelee Maisasta niin paljon? Ja aloitat keskusteluja? En toki ole nähnyt niitä tai kuullut sinustakin ennen tätä ketjua mutta tässä olen saanut kuvan, että olet kovin aktiivinen Maisasta keskustelija.
Mä teen muutenkin paljon keskustelun avauksia, ihan julkkiksista politiikkaan. Oon siis aktiivinen keskustelija tuolla Facebookin puolella. Maisasta teen aloituksia myös, ja niissä kiinnostaa muiden kommentit ko henkilöstä. Mielestäni kun kyseessä on systemaattisesti muiden elämää pilaava ihminen, ni ansaitsee huomionsa myös negatiivisissa asioissa. Katkera en silti ole, mutta tottakai hänen kujanjuoksu kiinnostaa eri tavalla ku olen osa hänen entistä elämää.
siiantaika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1371
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 6:58 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja siiantaika »

ämk kirjoitti: Ma Tammi 25, 2021 2:58 pmMielestäni kun kyseessä on systemaattisesti muiden elämää pilaava ihminen, ni ansaitsee huomionsa myös negatiivisissa asioissa. Katkera en silti ole, mutta tottakai hänen kujanjuoksu kiinnostaa eri tavalla ku olen osa hänen entistä elämää.
Toisin sanoen olet katkera Maisalle, koska hän on yrittänyt pilata sinunkin elämääsi ja olet katkaissut ystävyyssuhteen.
ämk
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2021 9:39 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja ämk »

siiantaika kirjoitti: Ti Tammi 26, 2021 3:39 am
ämk kirjoitti: Ma Tammi 25, 2021 2:58 pmMielestäni kun kyseessä on systemaattisesti muiden elämää pilaava ihminen, ni ansaitsee huomionsa myös negatiivisissa asioissa. Katkera en silti ole, mutta tottakai hänen kujanjuoksu kiinnostaa eri tavalla ku olen osa hänen entistä elämää.
Toisin sanoen olet katkera Maisalle, koska hän on yrittänyt pilata sinunkin elämääsi ja olet katkaissut ystävyyssuhteen.
Ei ole millään tavalla yrittänyt mun elämää pilata.
Saimaanorppa
Hetty Wainthropp
Viestit: 480
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 11:13 am

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Saimaanorppa »

Täällä ei selkeesti kaikki tiedä kuinka paljon kakkelia sun muuta tää Törppö on tehnyt ja mitä uskomattomampia valheita suoltanut milloin mukamas sairaalapediltä sun muualta :mrgreen:
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Itselläkin tietoa tästä sairaasta pyrkyristä mitä kaikkea on tehnyt. Todella vastenmielinen rämehirviö. Petti Jari-Mattia jo alusta asti ja jatkuvasti, sitten kehtaa laittaa lehtiin että nyyhk, Mua on petetty. Tuo ihminen ei ansaitse ketään miestä. Muuttaisi pois Suomesta niin Suomi olisi paljon parempi paikka.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Siellä se Maisuli mukamas kotona valitti kovaa raskauspahoinvointia ja samaan aikaan Levillä munkki naamassa :lol:
Täytyy sanoa että on sillä pokkaa ainakin
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

ktaina kirjoitti: Pe Tammi 29, 2021 10:23 am Siellä se Maisuli mukamas kotona valitti kovaa raskauspahoinvointia ja samaan aikaan Levillä munkki naamassa :lol:
Täytyy sanoa että on sillä pokkaa ainakin
Eikä??? On se saatana tyhmä ihmisen irvikuva. :lol:
Vastaa Viestiin