Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Mariella kirjoitti:Mites ne sun treffit? ;) Jouduitsä nyt lykkäämään niitä siihen asti että näyttää taas ehjältä?
Joo, Kävin eilen kyllä yhden toisen exän luona näyttämäs naamaa ja hakemassa uuden telkkarin siks aikaa et tulee taas joku halpa 42 tai isompi vastaan :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Luojan kiitos omien exien kanssa ei oo mitään järjestelyitä, että voivat tulla hakemaan elektroniikkaa kun parhaaksi katsovat :D
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

joey kirjoitti:Luojan kiitos omien exien kanssa ei oo mitään järjestelyitä, että voivat tulla hakemaan elektroniikkaa kun parhaaksi katsovat :D
ostin siis siltä suomeksi sanottuna 28" telkkarin :D
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

joey kirjoitti:Luojan kiitos omien exien kanssa ei oo mitään järjestelyitä, että voivat tulla hakemaan elektroniikkaa kun parhaaksi katsovat :D
Mulla on loistavat välit ja mä saan hakee kyllä vaikka mitä :D Just ostin exältä auton ihan pilkkahintaan, osamaksulla 50e/kk :D
PitBull kirjoitti:Joo, Kävin eilen kyllä yhden toisen exän luona näyttämäs naamaa ja hakemassa uuden telkkarin siks aikaa et tulee taas joku halpa 42 tai isompi vastaan Rolling Eyes
Ei noi oo treffit :D En kelpuuta.
Nerot hallitsevat kaaoksen
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Mariella kirjoitti:
joey kirjoitti:Luojan kiitos omien exien kanssa ei oo mitään järjestelyitä, että voivat tulla hakemaan elektroniikkaa kun parhaaksi katsovat :D
Mulla on loistavat välit ja mä saan hakee kyllä vaikka mitä :D Just ostin exältä auton ihan pilkkahintaan, osamaksulla 50e/kk :D
PitBull kirjoitti:Joo, Kävin eilen kyllä yhden toisen exän luona näyttämäs naamaa ja hakemassa uuden telkkarin siks aikaa et tulee taas joku halpa 42 tai isompi vastaan Rolling Eyes
Ei noi oo treffit :D En kelpuuta.
Saat multa 300€ kuussa siitä autosta, hyvä diili :wink:
Sä oot ilkee, Ei tällä naamalla mitään saa edes kun se on kunnossa saatikka sitten että saisi kun se on ihan "paskana" :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

En oo ilkee, vaan mä oon kannustava :D Sitäpaitsi hei tytöt tykkää sellasista pienistä damagen jäljistä :D Ainakin ne jotka rakastuu pahoihin poikiin.

Ja auton voin myydä jos päästään hyvään diiliin :)
Nerot hallitsevat kaaoksen
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Mariella kirjoitti:Sitäpaitsi hei tytöt tykkää sellasista pienistä damagen jäljistä :D Ainakin ne jotka rakastuu pahoihin poikiin.
Näinpä! Meikä vaihtoi pahan pojan pois ja otti tilalle hyviksen, mutta arpinaamaisen sellaisen! Yrittää selitellä, että on saanut osumaa jossain päiväkotiaikaisessa tragediassa johon liittyy joku uskomaton kaatuminen, mutta aion silti ikuisesti uskoa että miekkatappelusta ne jäljet on tulleet.
Viimeksi muokannut joey, Ke Helmi 27, 2008 10:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

joey kirjoitti:
Mariella kirjoitti:Sitäpaitsi hei tytöt tykkää sellasista pienistä damagen jäljistä :D Ainakin ne jotka rakastuu pahoihin poikiin.
Näinpä! Meikä vaihtoi pahan pojan pois ja otin tilalle hyviksen, mutta arpinaamaisen sellaisen! Yrittää selitellä, että on saanut osumaa jossain päiväkotiaikaisessa tragediassa johon liittyy joku uskomaton kaatuminen, mutta aion silti ikuisesti uskoa että miekkatappelusta ne jäljet on tulleet.
:shock:

ootte te kans, saakeli :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

hmm meikä muuten nykyisin sit seurustelee "hyviksen" kanssa. treffit jatkui ruoan jälkeen baarissa, juotiin kuoharia :wink:
mitään muistikuvaa ei yöstä sit olekaan mut tästä mun luota aamulla heräiltiin. enkä menny töihin tänään. jos soittavat ja kyselevät ni sanon et oon tänää alkanu seurustella ja aion viettää nyt koko päivän sängyssä irstaillen, sori pomo! :D
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Söpöö. :D
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

esmes- kirjoitti:hmm meikä muuten nykyisin sit seurustelee "hyviksen" kanssa. treffit jatkui ruoan jälkeen baarissa, juotiin kuoharia :wink:
mitään muistikuvaa ei yöstä sit olekaan mut tästä mun luota aamulla heräiltiin. enkä menny töihin tänään. jos soittavat ja kyselevät ni sanon et oon tänää alkanu seurustella ja aion viettää nyt koko päivän sängyssä irstaillen, sori pomo! :D

kiva juttu :lol:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2509
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

PitBull kirjoitti: Eli onko niin että paha poika kelpaa silloin kun se on turvallisesti lukkojen takana vai kelpaako muutenkin?
Enpä tiedä kelpaako edes silloinkaan. Tuoreen Hesarin tutkimuksen mukaan erityisesti naiset haluavat lääkärin miehekseen, joka pelastaa ihmishenkiä, tekee arvostettua työtä, josta saa vielä paljon rahaa.

Ei taida montaakaan kohtuullisen normaalia naista edes kiinnostaa erilaisilla piikeillä (tatuioiminen ja huumeet ko. piireissä) itsellensä C-hepatiitin ja HI-viruksen hankkineet pers'aukiset linnanvenkulat olivatpa he sitten sivilissä tai lukkojen takana loppumattomine ulosottovelkoineen.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

*nostaa käden* en halua lääkäriä enkä asianajajaa, jos sattuu olemaan -niin ok, mutta en hakemalla hae. tykkään että miehessä on särmää, mutta ei tartte olla hannibal lecter eikä ted bundy (mielellään). se on se kultainen keskitie, tähän johtopäätökseen oon päätyny. ne on parhaita :wink:
venkula on kuitenkin tuomionsa istunut. mulle voi ilmottautua se ihminen jolla on puhtaat paperit! ei pelkästään kirjoitettujen lakien vaan omantunnon mukaan! jos mä varastan kansainvälisestä kauppaketjusta leivän, mut oon kuitenkin kasvissyöjä ja harmiton hippi-viherpiipertäjä (joka yrittää vaan jättää pienemmän jalanjäljen tälle pallolle), niin mistä tunnen silloin eniten tuskaa ja huonoa omaatuntoa?
Viimeksi muokannut esmes-, Ma Maalis 03, 2008 3:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Kalle-Ville kirjoitti: Ei taida montaakaan kohtuullisen normaalia naista edes kiinnostaa erilaisilla piikeillä (tatuioiminen ja huumeet ko. piireissä) itsellensä C-hepatiitin ja HI-viruksen hankkineet pers'aukiset linnanvenkulat olivatpa he sitten sivilissä tai lukkojen takana loppumattomine ulosottovelkoineen.
Eipä löydy minkään näköistä kuppaa ja enkä käytä huumeita, Katos linnassakin osataan vaihtaa neulat jos tehdään tatskoja. Ei se neulojen saaminen ole edes vaikeata :wink:
En mä tietääkseni pers'aukinen ole, Tulen kohtuullisen hyvin toimeen. Oikeastaan paremmin kuin moni työssä käyvä ihminen, Joitakin se ärsyttää että on hienot pyörät ja pelit ja rensselit. Eikä niiden eteen edes tarvitse tehdä mitään laitonta, Juu onhan mulla ulosotossa parin kolmen omakotitalon verran velkaa mutta mitä sitten? Tietääkseni käteisellä kannattaa muutenkin ostaa kaikki :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Mikä on sellainen laillinen työ, josta saa niin hyvän toimeentulon, että voudin jälkeenkin jää käteen "hienot pyörät, pelit ja rensselit"?
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Vastaa Viestiin