Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Tuli tuossa aikaisemmin Hammarista lukiessa tämä mieleen, Eli onko totta että naiset rakastuu helpommin "pahiksiin" kuin normaalin tallukkaan? Hoivaviettiä on epäilty syyksi, Saattaa pitää paikkaansa vanhempien (+30v) naisten kohdalla mutta entäs nuoremmat? Tuskinpa ne haaveilevat siitä että saavat käydä vankilan perhetapaamisisssa yms, en usko. Tapeltiin tuossa oman eukon kanssa siitä että haluaako 1980-1990 neidit pahiksen kanssa seurustella. Mitenpä muutenkaan sen saisi selville kun laittamalla deitti ilmoituksen eräällä suositulle palstalle, Nyt on pari päivää ollut ilmoitus eräällä deittipalstalla ja tasan 1 vastaus tullut 80 viestistä jonka lähetin ja sekin oli ettei kiinnosta :lol:

Eli onko niin että paha poika kelpaa silloin kun se on turvallisesti lukkojen takana vai kelpaako muutenkin?

Btw, Jos täältä löytyy sellanen +20v nainen jolla iso sydän niin pisteles privaa :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^ Hahah, tämmöisenä hieman yli nelikymppisenä vastaan oman näkemykseni: Eiköhän nuo "pahoja poikia" ihailevat missukat ole itsekin jollain tapaa syrjäytyneitä tai muutoin huonoista lähtökohdista elämäänsä ponnistaneita. Vaikea kuvitella, että ns. tavallinen tyttö (tai miksei vanhempikin nainen) ryhtyisi linnakundien kanssa tekemisiin.
Poikkeuksena lienee sitten ne uskonnollisesti hurahtaneet naiset, jotka luulevat "parantavansa" katuvaisen rikollisen.

BTW: Olikos tuo mainitsemasi deittipalsta se sama, missä Henry Saarikin ilmoittelee? (meikä kyllä repesi totaalisesti, kun sitä profiilia lueskelin 8) )

-meitä on niin moneen junaan-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

^ jääköön se vielä salaisuudeksi missä se ilmoitus on. Kerron lisää kun homma etenee :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
taskumyy
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 12:18 am
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja taskumyy »

Näin mainitsemaasi ikäluokkaa edustavana voin vaan todeta, omasta puolestani tosin, että eihän sellaista linnakundia nyt tee mieli kotiin viedä. Onhan ne varmaan jännittäviä, en kyllä näkisi itseäni kuitenkaan esim. huumausainerikoksesta, pahoinpitelystä, pedofiliasta, taposta tms istuneen kanssa. On tietenkin niitä ketkä haluavat sellaisenkin :shock: vähän saa olla pahis mutta ei liikaa... :oops: oon sit varmaan liian kiltti :lol:
...pieni on kaunista...
anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Saihan poliisisurmaaja Kristensenkin paljon kirjeitä suomalaistytteleiltä vankilaan. Tietääkseni avioituikin suomalaisnaisen kanssa.

Venkula vetoaa näinkin:

"Täällä yksinäinen, elämän karikoissa koeteltu vankipoika odottaa juuri Sinulta viestiä tänne kaltereiden taakse. Olen parantanut tapani ja nyt haluan Sinut uutta elämääni valaisemaan, vastaathan minulle? Kuva olis kiva, jään odottamaan... nimim. Kerran mä erehdyin"

Kyllä tällainen vetoaa joihinkin naisiin, ja totta sekin, että tää kultapojuska on varmassa tallessa eikä diskon tiskillä muita vekottelemassa.

Arjen ja vapauden koittaessa voi epäsosiaalinen luonteenlaatu sitten olla vaikea paikka, kun rötöllinen ei pääsekään tavalliseen elämään kiinni ja rikoskierre jatkuu.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Huutoja ja kuiskauksia Kakolanmäeltä - elämääni elinkautisvangin vaimona, ystävänä ja kohtalona 90-luvun Suomessa
http://karinmeri.vuodatus.net/
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Oon ite kelannut asian näin, että henkilöt ihastuvat/rakastuvat samankaltaisiin tyyppeihin kuin mitä itse ovat. "Pahoilla pojilla" on usein hommat vähän sekaisin, ja heihin ihastuvilla tytöillä on mitä luultavammin myös oman elämänsä kanssa hieman tekemistä. En tiedä yhtäkään tapausta jossa oikeasti tasapainoinen, omillaan hyvin pärjäävä nainen olisi rakastunut renttuun. Mun mielestä se vaatii aina myös sen, että nainen ei ole oman elämänsä suhteen aivan tasapainossa, vaikka toisinaan se saattaisi ulospäin siltä näyttääkin.

Eli samankaltaisuuksiin ihmiset ihastuu, ei siinä sen kummempaa.
kattinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 3:59 am

Viesti Kirjoittaja kattinen »

Itse en henkilökohtaisesti allekirjoita sitä että nainen olisi itse syrjäytynyt tms jos rakastuu renttuun.Tässä yheydessä voisi mainita senkin että yleensä ihmiset eivät anna oikeaa kuvaa itsestään kun aletaan tapailla(-> seurustella) vai voitteko myöntää että olette itse kertoneet kaiken ihan rehellisesti alusta alkaen ettekä ole antanut siloteltua kuvaa itsestänne? :wink:
Niin...Ja johtuisikohan tuo rentussa roikkuminen huonosta itsetunnosta,siitä kuuluisasta hoivavietistä tai vaikka jonkin asteisesta läheisriippuvuudesta? :roll:
katupoika-> Minä muuten tiedän. :P Vaikka se ihmetystä aiheuttikin...

BTW,onhan se hienoa että rakkaudella voi ehkä "parantaa" toisen,muuttaa elämän suunnan kokonaan... 8) :lol:
"Pimeys luo turvaa,valoisassa kaikki vain paljastuu.Aikuiset pitävät pimeästä.Siksi että,pimeässä kukaan ei näe mitä oikeasti teet"-Deis
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Joo, en tarkoittanutkaan, että tytön tulisi olla syrjäytynyt tai juoppo tai mitä nyt jengi saattoikaan kuvitella ton mun kirjoituksen pohjalta. Pointtina oli se, että kiltti, työssäkäyvä tyttö, joka omaa jonkinlaisia itsetunto-ongelmia eikä ole ihan tasapainossa itsensä kanssa löytää varmasti samankaltaisuutta ns. rentusta/pahasta pojasta, joka itse vaiheilee elämänsä kanssa eikä ainakaan lähde siis tuomitsemaan tytön omanlaista vaiheilua.

Ite en usko tohon hoivaviettiin ollenkaan. Kukaan ihminen ei halua vain hoivata, vaan haluaa myös itse tulla hoivatuksi. Tai jos haluaa vain hoivata, niin näkisin sen johtuvan nimenomaan juuri huonosta itsetunnosta ja oman mielen epätasapainosta.

Läheisriippuvuuden kohteeksi taas käy lopulta kuka tahansa. Oli se kohde sitten renttu tai pankinjohtaja.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

minä ainakin tiedän monta naista jotka ovat pärjänneet elämässään hyvin ja olleet tyytyväisiä kunnes "paha poika" on astunut kehiin....ehkäpä se on sitten se jännitys ja sensellainen joka saa hormonit hyrräämään...ensimmäistä kertaa kun joku pistää hieman kapulaa rattaisiin jne...

itse olen sellainen "tuhma tyttö" eli vaikeuksissa aina ainakin jonkun verran....tasapainottajaksi tarvitsen kiltin miehen joka pitää elämän realiteettejä yllä ja estää suurempien tyhmyyksien tekemisen. Pahan pojan kanssa seurustelu ei tulisi kysymykseenkään kun tietäisin heti kaikki mahdolliset vippasjutut....ja itsekin niitä varmaan koittaisin ennemmin kuin myöhemmin....

mites se menikään että: kiltit tytöt pääsevät taivaaseen mutta tuhmat mihin vaan 8)
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Sanotaas nyt ensiksi, että termistä "läheisriippuvainen" on käyty suuriakin kiistoja eri palstoilla. Ei siitä sen enempää. Hoitoalan ammattilainen voisi tähän jotain kommentoida.

Sitten asiaan. Katupoika puki ajatukseni pääpirtein sanoiksi. Lisäisin tuohon vielä ns. seksiaspektin Pahat pojat ovat pääpiirteittäin enemmän dominoivia, kuin kiltit. Kiltit peräkammarin pojat ovatkin sitten usein ihan yksin, hyvin harva nainen haluaa enää aikuisiässä kokematonta ja ujoa miestä.
Ossi
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 11:50 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Ossi »

Tunnen 2 naikkosta, jotka ottavat ns. pahiksia miehekseen suojelemaan itseään. Heistä se on turvallista. Sitten ne saa kerran viikossa turpaan mieheltään. Mutta tämä vain lisää turvallisuuden tunnetta, heillähän on mies joka pistää turpaan eikä vikise. Hassu logiikka ottaa turpaan siltä jonka pitäisi olla suojelemassa..
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Pahanpa heitit.. Itseäni ei kiinnosta pahat pojat, tosin ei kyllä kiltit peräkammarin pojatkaan. En sitten tiedä voisko kyse olla jostain jännityksen hakemisesta. Oma elämä vähän tasapaksua puuroa ja pitää saada vähän säpinää ja katu-uskottavuutta. Tai nainen haluaa olla "pelastava enkeli", joka saa paatuneen rikollisen palaamaan kaidalle tielle. Siinäpä jollekin psykologille päänvaivaa, jos tästä ei jo jotain tutkimusta ole tehty.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Olen aikoinani ollut päättömän rakastunut erittäin pahaan poikaan, joten kerrankin tiedän ihan kokemuksen pohjalta, mistä puhun :wink:

Tuosta tapauksesta voin sanoa, että jonkinnäköinen tavoitteeni oli ilmeisesti pelastaa poika siltä kaikelta pahalta. Tuntui, että vain minä ymmärrän hänen suurta hätäänsä, ja vain minä voin hänet pelastaa maailman kylmyydeltä. Yritinkin ihan tosissani. Hän puolestaan rakastui minuun, koska olin perinteinen "kiltti tyttö", menestyin elämässä niin, miten hänen lähipiirinsä ei menestynyt, en käyttänyt päihteitä.. Enkä ollut menossa vankilaan :lol: Seurustelimme parisen vuotta.

Pelastaminen ei onnistunut, joten vaihdoin kilttiin poikaan :wink: Enkä ole katunut.
Vastaa Viestiin