Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ruumiista ei ole löytynyt väkivallan merkkejä, nyt odotetaan toksikologista lausuntoa ja etsitään edelleen asunnossa käynyttä "poikaystävää".
Itsemurhan mahdollisuutta ei ole suljettu pois.

Diario Sur
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Makunsamenettäjä
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Marras 21, 2017 9:12 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Makunsamenettäjä »

cherryblossom kirjoitti:Facebook-profiilista päädyin pariskunnan kaverin sivuille, jossa oli tältä päivää päivitys johon tägätty kumpikin osapuoli, ja että "lähditte liian aikaisin". Kyseinen henkilö oli kommentoinut miehen profiilissa julkista päivitystä naimisiinmenosta, ja vaikutti olevan ainakin jossainmäärin läheinen kaveri. Edit. ja tähän päivitykseen oli kommentoitu, että mitä on tapahtunut, miten voi olla että kumpikin on kuollut. Eli ihan selvää ei kaiketi ole, mitä on tapahtunut..
Itsellä sellainen aavistus, että toinen olisi kuollut yliannostukseen, jonka jälkeen toinen lähtenyt oman käden kautta, mistä verijäljet. Luultavasti totuuden saavat lopulta tietää korkeintaan lähiomaiset.
Miten olet onnistunut löytämään miehen Fb-profiilin? Kaikki olen stal... Siis tutkinut ja tyhjin käsin jäänyt.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Blues »

Beni Jay Kin - nimellä löytyy.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Silli
Axel Foley
Viestit: 2179
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Silli »

Nyt on pakko jakaa kehuja Makunsamenettäjälle sekä Bluesille!!!
Harvoin näkee tällaista tutkivaa otetta, avun pyytämistä ja avun antamista täällä minfossa, vaikka se kai on koko minfon tarkoitus.
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli

Makunsamenettäjä
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Marras 21, 2017 9:12 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Makunsamenettäjä »

Tosiaan, iso kiitos Bluesille avusta!

Palatakseni tapaukseen, minusta on hieman erikoista, ettei tämä #gay-mies ole reagoinut ystäviensä poismenoon mitenkään (lähinnä) IG-tilillään. Muita julkaisuja kyllä pukkaa. Vaikea uskoa, ettei tieto olisi häntä saavuttanut.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ehkä hän onkin se "26-vuotias" "poikaystävä", joka onkin noin "45-vuotias", joka on keskiviikkona siellä asunnossa käynyt?
Ja yrittää nyt olla, niin kuin ei oliskaan?
Tyyppi on kyllä sen näköinen, että jollen ikää tietäisi, veikkaisin väärin.
Mutta jos hänellä on puhtaat jauhot pussissa, niin miksi ei olisi ilmoittanut poliisille, kun siellä kävi ja kaverit olivat raatoina?

Kauhu, pelko ja ahdistus?

Mulla on hänen kanssaan useampi yhteinen ystävä, mutta en nyt taida alkaa kyselemään sen tarkemmin.

Nämä kaksi edesmennyttä taas ovat olleet paikallisissa piireissä ns. "nobodeja", kukaan ei tunne paremmin.

Mimmi kyseli viime joulukuussa vuokra-asuntoa, jonne voi ottaa kissoja. Valitettavasti en löytänyt, kuka heille asuntoa on tarjonnut, enkä myöskään tunne asunnon omistajaa, vaikka melkein entisessä naapurissa onkin tuo asunto.

Noh. Mitä ilmeisimmin tylsät överit, tai se arvattava kaksoisitsemurha.
Paskaa kamaa marokkolaisilta, liian pitkä viiva, tai viinan ja huumeiden yhtälö.
Varmaan juhlivat Suomen lätkävoittoa...
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Makunsamenettäjä
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Marras 21, 2017 9:12 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Makunsamenettäjä »

Blues kirjoitti:Ehkä hän onkin se "26-vuotias" "poikaystävä", joka onkin noin "45-vuotias", joka on keskiviikkona siellä asunnossa käynyt?
Ja yrittää nyt olla, niin kuin ei oliskaan?
Tyyppi on kyllä sen näköinen, että jollen ikää tietäisi, veikkaisin väärin.
Mutta jos hänellä on puhtaat jauhot pussissa, niin miksi ei olisi ilmoittanut poliisille, kun siellä kävi ja kaverit olivat raatoina?

Kauhu, pelko ja ahdistus?

Mulla on hänen kanssaan useampi yhteinen ystävä, mutta en nyt taida alkaa kyselemään sen tarkemmin.

Nämä kaksi edesmennyttä taas ovat olleet paikallisissa piireissä ns. "nobodeja", kukaan ei tunne paremmin.

Mimmi kyseli viime joulukuussa vuokra-asuntoa, jonne voi ottaa kissoja. Valitettavasti en löytänyt, kuka heille asuntoa on tarjonnut, enkä myöskään tunne asunnon omistajaa, vaikka melkein entisessä naapurissa onkin tuo asunto.

Noh. Mitä ilmeisimmin tylsät överit, tai se arvattava kaksoisitsemurha.
Paskaa kamaa marokkolaisilta, liian pitkä viiva, tai viinan ja huumeiden yhtälö.
Varmaan juhlivat Suomen lätkävoittoa...
Kuitenkin naisen Fb-sivuilta on luettavissa, että kyseinen mies on vaihtanut maisemaa jo toukokuun puolivälissä, ja IG:tä nainen on päivittänyt vielä kymmenen päivää tämän jälkeen -- siis ollut mitä luultavimmin elossa. Eli jos keskiviikkona 26.5. (?) "poikaystävä" on käynyt kämpässä, tapaukseen liittyy joku kolmaskin mies.

Toisaalta uutisointi tapauksen tiimoilta on ollut niin sekavaa ja epämääräistä, etten ihmettelisi, vaikka puoliso paljastuisikin vielä sekä "poikaystäväksi" että asunnosta löytyneeksi ruumiiksi.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Blues »

Tämä kävi reissulla Kuubassa, muistaakseni, mutta palasi jo kaiketi ennen tätä insidenssiä. Voin muistaa väärin. Oli ig-kuvissa paluu Malagaan.

No mutta, mutta, mielenkiintoista on enää tosiaan se, kuka kävi asunnossa keskiviikkona?
Kävin itse paikalla Perjantaina, samaan aikaan paikallistelevision kanssa ja silloin selvisi asunto. Samaan aikaan ulos tulivat myös kuolinpaikkasiivoojat useiden jätesäkkien kanssa, mutta heistä ei herunut tietoa kummallekaan.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Makunsamenettäjä
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Marras 21, 2017 9:12 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Makunsamenettäjä »

Olet aivan oikeassa Blues, niin hän tosiaan teki.

Toivottavasti saisimme pian lisää tietoa mystisestä "poikaystävästä" ja hänen motiiveistaan käydä asunnolla.

Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

cherryblossom kirjoitti: Itsellä sellainen aavistus, että toinen olisi kuollut yliannostukseen, jonka jälkeen toinen lähtenyt oman käden kautta, mistä verijäljet. Luultavasti totuuden saavat lopulta tietää korkeintaan lähiomaiset.
Jos näin on käynyt tosiaan niin sitten Ninnu on se joka on kuollut yliannostukseen ja mies tehnyt itsemurhan perässä. Ei missään tapauksessa toisinpäin. Jos mies olisi kuollut yliannostukseen olisi Ninnu lähtenyt vain kiillottamaan uusia lipputangon nuppeja.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Kuolleissa ei ollut merkkejä väkivallasta, silti media kertonut verestä. Verta toki voi asunnosta löytyä, jos huolimaton/huoleton nisti, mutta harvoin varmaan mainittavia määriä?
Sekavaa hämmentämistä kyllä uutisointi kaikkiaan!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

aumari
Vic Mackey
Viestit: 1976
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja aumari »

Eiköhän tästäkin tapauksesta ajan mittaan tule selvempää tietoa.

khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja khl »

Uutta tietoa Espanjassa kuolleina löydettyjen suomalaisten tapauksesta: Ruumiissa ei merkkejä väkivallasta – yliannostusta ei poissuljettu.
Viime torstaina kuolleina löydettyjen suomalaisten kuolinsyy on yhä epäselvä, mutta mikään ei ole toistaiseksi poissulkenut yliannostuksen mahdollisuutta.

Kahden suomalaisen kuolemaan ei näytä liittyvän väkivaltaa, kertoo Malagan paikallislehti Diario Sur viranomaislähteisiin perustuen. Asia selvisi perjantaina tehdyssä ruumiinavauksessa.
Viranomaiset odottavat yhä toksikologisten testien tuloksia. Poliisi on ollut vaitonainen tapauksesta tiedottamisen suhteen, mutta kuolinsyyksi on epäilty huumeiden yliannostusta.
Viime viikon torstaina kahden suomalaisen, 34-vuotiaan miehen ja 26-vuotiaan naisen ruumiit löytyivät yksityisasunnosta Espanjan Andalusiassa sijaitsevassa Mijasin kaupungissa. Suomalaiset olivat todennäköisesti olleet kuolleina jo useita päiviä.

Menehtyneet olivat ilmeisesti aviopari. Aiemmin myös MTV Uutiset uutisoi Fuengirola-fi -julkaisua ja espanjalaisia medioita siteeraten, että mies ja nainen eivät seurustelleet, vaan että naisella oli poikaystävä, jota poliisit etsivät.

Nyt Fuengirola.fi -lehteen yhteyttä ottanut ystävä on oikaissut, että asunnosta löytyneet mies ja nainen olivat naimisissa. Ystävän mukaan pariskunta aloitteli elämäänsä Espanjassa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uut ... #gs.g5s0nj

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

No niinhän se oli kuten oli arveltu. Paska elämän aloittelu avioparilla kyllä.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

LadyLou
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: To Helmi 28, 2013 10:17 am

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja LadyLou »

34-vuotias mies joka on syntynyt vuonna 1983?

Vastaa Viestiin