Unissa puhuminen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Vekku11
Jane Marple
Viestit: 1012
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 10:54 am

Unissa puhuminen

Viesti Kirjoittaja Vekku11 »

tämä nyt ei varsinaisesti ole mikään rikosaihe, mutta onkohan mihinkään rikokseen ikinä tullut "tunnustus" henkilön puhuessa unissaan. Jollain henkilöillähän tää unissa puhuminen on jossain elämänvaiheessa suht useestikin tapahtuvaa ja ei nyt välttämättä oo mitään epämäärästä mutinaa tai huutelua.
Oon ite ollu paikalla kun yx sukulainen huuteli unissaan varsin pontevasti armeijakäskyjä. saletisti nukkui, ei siitä ole epäilystä. ei varmasti ollut ottanut viinaa tai muita päihteitä,ei ees kahvia ennen nukkumaanmenoa. stressitila nähdäkseni suht normaali. tätä huutelua tapahtui sitten jälkeenkinpäin ja oli tapahtunut ennenkin. vähän elämäntilanteeseen liittyen. noita armeijahuutoja tuli kun tää tyyppi ei ollu enää kuukausiin ollu armeijas,
ajatuksia?
janita
Jane Marple
Viestit: 1009
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Unissa puhuminen

Viesti Kirjoittaja janita »

Voisi kuvitells näin saattaneenkin käydä.

Mulla oli yksi ex joka oli myyntimies ammatiltaan ja hän yritti unissaan usein myydä jotain. Tosin keskustelu ei onnistunut. Ytitin monesti olla unen juonessa mukana, mutta hän reagoi vain puheeseeni, muttei sen sisältöön.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Unissa puhuminen

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Itse saan monesti jäätäviä seisokkeja unissaan,johtuu lienee siitä kun olen ollut joskus naisen kans ja runkannukki?
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
Vekku11
Jane Marple
Viestit: 1012
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 10:54 am

Re: Unissa puhuminen

Viesti Kirjoittaja Vekku11 »

Niin kyllä sitä muijaunia tullu itekkin nähtyä ja kun heränny niin jotain ihmeellistä käyny alakerrassa.
mut sillain vakavissaan ajattelin et vois olla aikas mielenkiintonen yhtälö, ehkä jopa johonkin ratkaisemattomaan henkirikokseen liittyen. Meinaaan et jos henkilöltä ei millään purista tunnustusta, tapahtumasta on aikaa, polsuilla ei oo kättä pitempää. henkilöllä itellään ei hermo petä.
mutta sitte unessa oot tilanteessa jossa jotain voi tulla pihalle, tahtomatta.
siinä sitten olis tilanteessa jossa alitajunta puskee tapahtuman esiin.
Paikalla on sattunu oleen hereillä henkilö joka kuulee kaiken, ehkä sukulainen.
ei kai semmosta tapahtumaa mieli kehitä jos ei jollain tavalla liity tapahtumaan? sitä ajattelis et olis todennäkösempää huuteluun unissa jos on ite ollu mukana/tekemässä. vai?
siinä sitte on hankala tilanne.
Vastaa Viestiin