Tyhmiä kysymyksiä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

^Onkohan se haju samantyyppinen kuin muista mätänevistä eläimistä lähtevä haju? Sellaisen olen kyllä haistanut, ja kyllä oli yöks! Lintu oli lentänyt päin ikkunaa ja mennyt parvekkeella sellaiseen koloon, mistä sitä ei näkynyt. Huomasin vasta siinä vaiheessa kun oli jo kihisevän täynnä raatokärpäsen toukkia. Eipä olisi hääviä löytää ihmistä samassa tilassa.

Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

MONDEO kirjoitti:Miks ihmisellä on hiukset?? Kun se muuten on lähes ksrvaton??

Entä miksi KIRKAS VIINA on niin pahaa??
Ihmisellä on hiukset, koska maailmankaikkeus on sillä tavalla järjestynyt.
Muista, että syy ja seuraus ovat ihmisen keksimiä ja käyttämiä määritelmiä, jolla ei välttämättä ole keskinäisen kommunikointimme lisäksi muuta käyttöä.

Kirkas viina on hyvää, kunhan se ei ole kossua tai pöytäviinaa, jotka nekin menettelevät tarkoitushakuisuuteen, kulttiarvoihin ja ryhmäpaineeseen lantrattuina.



Mikähän mahtaisi olla naisenmaito latinaksi?
Haluaisin hieman uskottavuutta kahvihuonekeskusteluihin.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Hei nyt heti mulle vastaus, en jaksa odottaa, kun kapiaiset ja muut alan ihmiset eivät lue privojaan! (Onko jollain muukin elämä kuin minfo?? WTF?) Eli :arrow: Mikä on suomeksi anti-tank rocket? Anti-tankki-raketti vai? :D Pakko saada hetinyt vastaus. Kattokaa sanakirjasta jos ei ole suoran käden tietoa. Äkkiä!!!! *hiustenraastelio* (<-loistosana Kalessinilta!)
Nerot hallitsevat kaaoksen

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Antitank rocketsit on esim. kannettavia sinkoja.

terveisin kapiainen.

Ps. Mike on reissussa.

edittia, kuva Mariellalle.


Kuva

Tässä vähän infoa in english.

2.36-Inch Anti-Tank Rocket M6 Bazooka

The Bazooka was the world's first rocket-propelled anti-tank grenade system. Development began during the beginning of World War II, when it was realized that the U.S. Army had no infantry weapon to combat then modern tanks. The M10 grenade, with a then new hollow-charge warhead, was an effective anti-armour weapon but was too big to be fired from standard anti-tank rifles. The solution was to fit the grenade warhead with a rocket motor, and fire it from a simple tube launcher. This resulted in the 2.36-Inch Anti-Tank Rocket Launcher M1 and the 2.36-Inch HEAT (High-Explosive Anti-Tank) Rocket M6. The system quickly earned the nickname Bazooka, which eventually became an official name. The first Bazookas were supplied to Army units in July 1942.

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Ah, voi paljon kiitosta ihana Loka! Yöunet pelastettu :D Hyvä että on muitakin kapiaisia palstalla, vitustako näistä tavalliset kynsienlakkaajat tietää 8)
Nerot hallitsevat kaaoksen

synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.




Loka on skappari? No ei tarvitse ihmetellä, onhan siinä naisessa puhtia tälläkin palstalla.


Ai niitä tyhmiä kysymyksiä... Mitä kello on? Käykö neiti usein täällä? (Jälkimmäistä kannattaa kokeilla Ruotsinlaivan discossa... :shock: )



.
.

kaukana poissa


.

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.




Käykö neiti usein täällä? (Jälkimmäistä kannattaa kokeilla Ruotsinlaivan discossa... :shock: )



.
Et sä tolla pesää saa :D Tai sit oot törmännyt alan ammattilaiseen.
Nerot hallitsevat kaaoksen

synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

Mariella kirjoitti:
synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.




Käykö neiti usein täällä? (Jälkimmäistä kannattaa kokeilla Ruotsinlaivan discossa... :shock: )



.
Et sä tolla pesää saa :D Tai sit oot törmännyt alan ammattilaiseen.


Ketjun mukaisesti eikö sen pitänytkin olla tyhmä kysymys? (Varsinkin tuossa ympäristössä...) :wink: :shock:



.
.

kaukana poissa


.

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^Kunhan v***uilin aikani kuluksi synkkis 8)
Nerot hallitsevat kaaoksen

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Erittäin tyhmä kysymys... miksi monivärisissä mehujäissä on aina se punainen(paras mun mielestä) ensimmäisenä? :D eli sitä on todella vähän, ikään kuin pelkkä kuori siinä päässä. Ja sitte jotain vihreää on viimeisenä ja sitä on todella paljon, melkein koko ytimen verran. Eikö joku vois valmistaa päinvastaisia mehujäitä, ihan vaikka mun mieliks. 8)

synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.



^ Juuri nämä ovat niitä asioita joihin maailma pikkuhiljaa tuhoutuu. Kahvilassakin on rankkaa kun joutuu miettimään ja ponnistelemaan minkälaisen leivoksen valitsisi. Nämä ovat todellisia ongelmia, kaikki eivät vain ymmärrä sitä.



edit: Tässä jo intouduin niin että olin unohtaa kysymyksen. The The Leo Bugariloves Karaoke Shown eräässä biisissä (muistaakseni biisissä Absintinjuoja)on tällaiset sanat: "...oon ihminen, sen tunnustan, hyväksyn ja myönnän..." Allekirjoitatko sinä tuon biisin toteamuksen?




.
.

kaukana poissa


.

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

NeitiEtsivä kirjoitti:Erittäin tyhmä kysymys... miksi monivärisissä mehujäissä on aina se punainen(paras mun mielestä) ensimmäisenä? :D eli sitä on todella vähän, ikään kuin pelkkä kuori siinä päässä. Ja sitte jotain vihreää on viimeisenä ja sitä on todella paljon, melkein koko ytimen verran. Eikö joku vois valmistaa päinvastaisia mehujäitä, ihan vaikka mun mieliks. 8)
Olen antanut itseni ymmärtää, että sen punaisen väri/makuaineen on oltava kalliipaa kuin vihreän ja keltaisen, koska sitä on vähiten. Ei tämmöiset jutut ole koskaan sattumaa. 8)
Every ship must sail a world.

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.



^ Juuri nämä ovat niitä asioita joihin maailma pikkuhiljaa tuhoutuu. Kahvilassakin on rankkaa kun joutuu miettimään ja ponnistelemaan minkälaisen leivoksen valitsisi. Nämä ovat todellisia ongelmia, kaikki eivät vain ymmärrä sitä.



edit: Tässä jo intouduin niin että olin unohtaa kysymyksen. The The Leo Bugariloves Karaoke Shown eräässä biisissä (muistaakseni biisissä Absintinjuoja)on tällaiset sanat: "...oon ihminen, sen tunnustan, hyväksyn ja myönnän..." Allekirjoitatko sinä tuon biisin toteamuksen?




.
Totta mooses allekirjoitan. Apinoita tässä ollaan "koko saamarin sakki", kuten Irwin laulelee (tai taitaa olla Vexin sanat).

Niin kysymys piti keksiä... Ööh.

Oletko samaa mieltä kuin Saarnaaja, eli turhuuksien turhuus ja kaikki turhuus ja että ei ole mitään uutta auringon alla?
Every ship must sail a world.

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Mitäs kun joskus tulin baarista aamuyöllä, ja joku typerys kookkaammuttaan tyrkki mua ja auko päätä. Lopulta löin sitä keskivahvasti, niin paikalle tuli pari blondia jotka alko elvyttään tyyppiä ja haukkuivat mua siaksi? Onko oikein? Onko?

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Oletko samaa mieltä kuin Saarnaaja, eli turhuuksien turhuus ja kaikki turhuus ja että ei ole mitään uutta auringon alla?
Vastaan, että olen tismalleen samaa mieltä ja että tuo on lopullinen totuus.

Kun kuolen, mistä tiedän milloin pitää vetää henkeä ihan viimeisen kerran? Tämä huolestuttaa oikeasti.
Nothing is quite what it seems

Lukittu