Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Rimma! Jos asuisin lähempänä lähettäisin sulle että: "Olen keskimittainen, keskiälyinen, keskivaikkamitä ja eläinrakas pitkätukka!" Ottaisitko?
Paskanen tukka

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

laitetaan uudestaan jos hitaammatkin ehtis sit mukaan :wink:
elikkä "minä olen":

167 cm pitkä, painan 67 kg
puolipitkät tummat hiukset ja vihreät silmät
vähän hippi/rock/punk-henkinen
juon ja poltan
keski-suomessa vaikutan, jkl:n seutuvilla
siinäpä varmaan tärkeimmät..
edit: olen 26-vuotias

tätä kautta on vähän kummallista hakea treffiseuraa mut olisi kiva muutenkin tutustua uusiin ihmisiin ja yhteisiä puheenaiheita ainakin riittäisi. onko mulla tylsä, sisällötön elämä ku tämmösiä höpöttelen? :oops:
Viimeksi muokannut esmes-, To Tammi 22, 2009 10:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2409
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

esmes- kirjoitti:laitetaan uudestaan jos hitaammatkin ehtis sit mukaan :wink:
elikkä "minä olen":

167 cm pitkä, painan 67 kg
puolipitkät tummat hiukset ja vihreät silmät
vähän hippi/rock/punk-henkinen
juon ja poltan
keski-suomessa vaikutan, jkl:n seutuvilla
siinäpä varmaan tärkeimmät..

tätä kautta on vähän kummallista hakea treffiseuraa mut olisi kiva muutenkin tutustua uusiin ihmisiin ja yhteisiä puheenaiheita ainakin riittäisi. onko mulla tylsä, sisällötön elämä ku tämmösiä höpöttelen? :oops:
Tuohon hieman lisäystä olisit voinut laittaa, eli pikkuisen markkinahenkisyyttä hyvän tavaran "myyntiin" :wink:
Vaikkapa kuvausta luonteesta... hmm? Tunteellinen, taiteellinen, kiinnostunut visuaalisestakin ilmaisusta. Herkkä, mutta sisukas, elämää sen monelta kantilta tarkkailemaan päässyt nuorehko naishenkilö. Omaa oikeudentajua, ja vaatii sitä kanssaihmisiltään myös. Hieman varautunut, mutta uskollinen läheisilleen. Nauraa parhaiten seurassa, mutta joskus myös itselleen :D

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^hahah, no siinähän ne jo tulikin :D

hmm, nii, no osaan laittaa hyvää (kasvis)ruokaa ja tykkään eläimistä (karvaisista), sit luen aika paljon ja katselen elokuvia ja dokumentteja.. vaikea itse itseään kuvailla. apollo lupas kirjottaa musta myyntipuheen mut eipä ole vielä kuulunut.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1584
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

No tässä tulee:
Ottakaa nopsaan esmesiin kundit yhteyttä. Tarjolla A-luokan keskusteluseuraa, sekä luonnonkauneutta vaikka muille jakaa. Ei nipota, eikä naputa turhista. Yhteiskunnallisesti valveutunut ja elää myös oman ideologian mukaisesti. Ei kuitenkaan vaadi tätä (omaa ideologiaa) vastapelurilta, vaan osaa myös kuunnella toisen mielipiteitä ja ottaa ne huomioon. Yllätyksiä täynnä pitkän ystävyyden jälkeenkin. Osaa käyttäytyä seurassa kuin seurassa. Esmes- on valmis kokeilemaan kaikkea uutta.

Pitäkää kiirettä, tämä vonkale ei ole kauaa vapailla markkinoilla.

Tämä oli siis ESMESin myyntipuhe, ei oma treffi-ilmoitus. Joten jatkokyselyt suoraan hänelle.

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^heheh, kiitos! :D tästähän sukeutui kunnon napakymppi!

t: nimim. "vonkale"
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

Nylonköysi
Agentti Scully
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 3:17 am

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Elephant kirjoitti: Mutta kuka todellisuudessa on kokenut sellaiset treffit, kuten esim. sarjassa Sinkkuelämää?
Tarkoitan nyt niitä että mennään syömään kalliiseen ravintolaan, tuodaan niitä kukkasia vaikka, mies saattaa naisen kotiin ja jos on ollut kunnolla treffit jatkuvat..
Tehdäänkö tälläistä suomessa.. ? :oops:
Minä olen.

Kävimme harrastamassa extreme-henkistä urheilua, syömässä kalliissa ravintolassa, drinkillä hienossa baarissa, sain kukkia ja suklaata.

Muta annoin pakit, vaikka mies oli koulutettu, varakas ja pitkä, tumma ja komea.

Että olen bitch.

Oman miehen kanssa joimme ensideiteille siideriä pussista ja katselimme Simpsoneita.

Että ei kannata panostaa.

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

rapier kirjoitti:Rimma! Jos asuisin lähempänä lähettäisin sulle että: "Olen keskimittainen, keskiälyinen, keskivaikkamitä ja eläinrakas pitkätukka!" Ottaisitko?
Mitä tuohon nyt osaa sanoa? :oops:
Kun mietin sua ja pitkätukkaa samaan aikaan niin tulee vaan mieleen ekana sun ava(en vittuile).
Ehkä jos asuisit lähempänä, ehkä ei. Emmä kyllä oo edes vapailla markkinoilla, sekin saattaa vaikuttaa asiaan aika vahvasti.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.

Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Vai että rehvejä voi täältäkin jo etsiä...tämähän alkaa olla ihan täyden palvelun foorumi kohta :D Vielä kun voisi tilata murhainfosapuskat (tm) kotiinkuljetettuna, niin avot sano!

edit: mun Rapala oli liian hyvä näin sameille vesille, otin sen talteen muita lammikoita varten 8)
Viimeksi muokannut Ingrid, Ke Tammi 28, 2009 12:55 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

welmu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: To Joulu 18, 2008 10:59 pm
Paikkakunta: Middle of Nowhere

Viesti Kirjoittaja welmu »

esmes- kirjoitti:^heheh, kiitos! :D tästähän sukeutui kunnon napakymppi!

t: nimim. "vonkale"

Katotaas mitä sulkeutui, tällä 40 motoristi 2 lapsen vkl isukki ja vapaa tutustumaan uusiin mukaviin ihmisiin . Pankaas yv:ä tulemaan ni katotaan kui käy. Vaikutan myöskin Keski-Suomessa itsekkin.


welmu
Support your local Big Red Machine / 81

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Treffi-Ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Treffipalsta on ilmeisesti siirtynyt Pub Prisoniin. Lieneekö syy viinassa vai seurassa :lol:
Nanika ga tooku matteiru to

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Re: Treffi-Ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

:shock: Tämä ketju näköjään voi yhä vahvasti :lol:

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Treffi-Ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Clyde »

OT/ Tervetuloa takaisin ;)
Nanika ga tooku matteiru to

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Treffi-Ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja ABC »

No, ehkä tämä ketju kuitenkin palvelee vielä tarkoitustaan... Baareista kun tunnetusti löytää ihmisiä, jotka käyvät paljon baareissa.

Ilmoitus. Annetaan hyvään kotiin vähän käytetty tomb raider. Malli 1975 Voight, väri tumma, pieniä pintavikoja, hiljainen, kiihtyy hyvin ja nopeasti, vakiovarusteena paikannin, tarvittaessa myös neliveto, liikkuu maastossa kuin maastossa. Hyvät puskurit, akku ja solenoidi vaihdettava.

:lol:
Every ship must sail a world.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Treffi-Ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Damien »

ABC kirjoitti: Ilmoitus. Annetaan hyvään kotiin vähän käytetty tomb raider. Malli 1975 Voight, väri tumma, pieniä pintavikoja, hiljainen, kiihtyy hyvin ja nopeasti, vakiovarusteena paikannin, tarvittaessa myös neliveto, liikkuu maastossa kuin maastossa. Hyvät puskurit, akku ja solenoidi vaihdettava.
:lol:
Onhan katsastus ja verot kunnossa? :wink: Mutta tuo oli oikeasti jo aika hyvä.
Enemmän varmasti saisi nykypäivän ilmoissa käyttää sitä kuuluisaa pilkettä silmäkulmasta.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Vastaa Viestiin