Oulu: Hintan koululla traaginen kuolemantapaus

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
meksi
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Su Tammi 18, 2015 12:04 pm

Re: Oulu: Hintan koululla traaginen kuolemantapaus

Viesti Kirjoittaja meksi »

Olen itsekki koittanut googletella eri termein, mutta en kyllä kyseistä haastetta ole löytänyt.
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Oulu: Hintan koululla traaginen kuolemantapaus

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

On Anoi Kaa kirjoitti: Ma Marras 29, 2021 6:29 pm Tässä kohtaa Oulun poliisijohdolla olisi taas peiliinkatsomisen paikka, kun siellä on ollut selvää haluttomuutta tietyissä lapsiiin liittyvissä tapauksissa, joissa niin tekijänä kuin uhreina ei ole ollut lestadiolaiset. Siinä kohtaa tulee väkisin monella mieleen, että halutaanko toisen uskonlahkon asioita vaieta helpommin kuin "uskomattomien" porukoiden?


Täh?? :shock: Mitä nappeja sinä olet lapannut naamaan?
Poliisi on ammatti siinä kuin muutkin ammatit. Kyllä jokainen tekee työnsä niin hyvin kuin taitaa, aika luonnollista luulen.
Poliiseillakin on omatunto ja tunteet. Lapsiin kohdistuneita rikoksia on varmasti heidän raskata tutkia.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Oulu: Hintan koululla traaginen kuolemantapaus

Viesti Kirjoittaja poikani »

Alex Smith kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:26 amMitään haastetta ei ole ollut,
Et voi todistaa asiaa mitenkään. Jos voit, todista samalla, että keijuja ei ole olemassa.
Alex Smith kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:26 amkukaan ei sellaisesta tiedä eikä kaveriporukassa ole sellaisesta ikinä puhuttu
Joo joo... "Hei Anna-Liisa, olitko sinä etukäteen tietoinen tästä jutusta, joka johti ystäväsi kuolemaan?"
Alex Smith kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:26 ameikä haasteen suorittamista ole kuvattu.
Miksi se olisi pitänyt kuvata? Jos itse haluaisin suorittaa vaikka jonkin jonglöörihaasteen, tietysti harjoittelisin sitä ensin muitten silmiltä piilossa, enkä laittaisi noloa epäonnistumistani nettiin muiden naurettavaksi.
Alex Smith kirjoitti: Su Joulu 19, 2021 9:26 amItsemurha tämä oli.
Todista.
????? ?? ??????.
Vastaa Viestiin