Toimitusjohtaja kertoi nuorille naisille roiseja vitsejä ja ruikki skumppaa päälle

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1106
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Bitwisen toimitusjohtaja irstaili opiskelijoille - ejakuloi naisten päälle sampanjaa ja törkyvitsaili

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

AhruMSahruM kirjoitti: Ma Touko 08, 2023 1:50 pm
Chinaski kirjoitti: Ma Touko 08, 2023 12:46 pm
URSA kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 9:25 am Siitä tälle ajalle tyypillinen tapaus, ettei kukaan ole antanut kasvokkain suoraa palautetta setämiehelle niin että tämä olisi voinut lopettaa vitsailun ilman paikalta poistamista. Vaan palaute on annettu muulle taholle. Ja raskauttavana pidetään vitsailua nuorille naisille, vaikka miehille samat vitsit tuskin toimisivat.
Nolo urpohan tuo toimitusjohtaja on. Oikein vappuista teekkarihuumoria. Voi herranjestas. Ehkä hänelle olisi tosiaan voinut sanoa: "vedä setä k****n" tai jotain vastaavaa.
Onkohan tuo kokoomuslainen vai perussuomalainen poliittiselta vaikutukseltaan? Jompaa kumpaa varmasti, kun on edennyt ejakulaatiovitseillään setämies TJ-kerhoon.

Tuo setähän poistui paikalta ja vei juomatarjoilut mukaan, kun ei saanut harjoittaa seksuaalista ahdistelua vapaasti vitseihin verhottuna.
Tuskin on Perussuomalainen, sillä he ovat kunnon porukkaa. Toisin kuin esimerkiksi vihreät.
Allahia ei ole olemassa.
kantavapalju
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Syys 07, 2022 9:09 am

Re: Bitwisen toimitusjohtaja irstaili opiskelijoille - ejakuloi naisten päälle sampanjaa ja törkyvitsaili

Viesti Kirjoittaja kantavapalju »

Millavaan kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 7:36 pm Vaikka oon nainen niin en ymmärrä mikä tässä nyt on niin kamalaa. En oo ikinä itse loukkaantunut vastaavista tai paljon pahemmista kommenteista enkä edes siitä jos joku vähän ottaa perseestä kiinni. Oon elämäni aikana ollut paljon miesvaltaisella alalla ja tottunut kaikenlaiseen.
Ai tämmöisiä on vielä olemassa, kiitos !
weisses fleisch
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm

Re: Bitwisen toimitusjohtaja irstaili opiskelijoille - ejakuloi naisten päälle sampanjaa ja törkyvitsaili

Viesti Kirjoittaja weisses fleisch »

Millavaan kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 7:36 pm Vaikka oon nainen niin en ymmärrä mikä tässä nyt on niin kamalaa. En oo ikinä itse loukkaantunut vastaavista tai paljon pahemmista kommenteista enkä edes siitä jos joku vähän ottaa perseestä kiinni. Oon elämäni aikana ollut paljon miesvaltaisella alalla ja tottunut kaikenlaiseen.
Vaikea sanoa, kummat on nolompia pellejä, perseitä kourivat äijät vai naiset, joiden mielestä kourinnan kohteena oleminen on ihan jees.
persupetteri
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Touko 25, 2021 6:17 pm

Re: Bitwisen toimitusjohtaja irstaili opiskelijoille - ejakuloi naisten päälle sampanjaa ja törkyvitsaili

Viesti Kirjoittaja persupetteri »

Olis kyllä kuvitellut, että tuollaisesta mainehaitasta yhtiölle seuraisi potku persuuksille. Ilmeisesti yhtiön hallituksesta löytyy ymmärrystä tällaiselle toiminnalle. Mitenköhän olis toimittu perusjantterin osalta. Toimitusjohtajan pitäisi kumminkin olla jonkinlainen keulakuva. Vai onko tosiaan tällainen käytös se mitä nykyisiltä ja tuleviltakin työntekijöiltä odotetaan?

Mitäköhän firmassa työskentelevät naiset asiasta ajattelevat? Eipä käy heitä kateeksi
Mukava valkku
Sofia Karppi
Viestit: 415
Liittynyt: Su Touko 16, 2021 11:22 pm

Re: Bitwisen toimitusjohtaja irstaili opiskelijoille - ejakuloi naisten päälle sampanjaa ja törkyvitsaili

Viesti Kirjoittaja Mukava valkku »

Tämä ei vaikuta rikosjutulta ollenkaan. Ainakaan en ole löytänyt mistään mainintaa rikosilmoituksesta enkä poliisitutkinnasta.
– Minä olen ihminen ja kaipaan joskus iloa, valoa ja hauskuutta
Whicher
Jane Marple
Viestit: 1045
Liittynyt: Ke Loka 28, 2015 2:16 am

Re: Bitwisen toimitusjohtaja irstaili opiskelijoille - ejakuloi naisten päälle sampanjaa ja törkyvitsaili

Viesti Kirjoittaja Whicher »

VastarannanKiiski kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 7:20 pm Siinä mielessä muutan kantaani, että jos toimarille sanottiin asiasta ja hän suuttua nasahti ja halusi alahuuli lerpallaan sulkea skumpparekan, että eipä hänellä itselläänkään huumorintajua ollut, eikä vappumieltä. Olisi todennut, että näköjään setämiehen jutut meni reisille ja juoman jakamista jatkaa joku muu.
Jos vaatii muiden kestävän roisiakin huumoria, olisi syytä omata kykyä ottaa vastaan palautetta ja huumorintajua hoitaa tilanne muutoin kuin uhmakkaana sulkea viinahana.
^tämä. Ihmettelinkin kun alue tyhjeni yhtäkkiä, mutta sitä en tiennyt että se olisi tapahtunut toimarin omasta määräyksestä.
Joka leikkiin ryhtyi ei nyt leikkiä itse kestänyt.
TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Toimitusjohtaja kertoi nuorille naisille roiseja vitsejä ja ruikki skumppaa päälle

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Olisi karmivaa olla opiskelija nykyaikana, kun touhu on umpimielistä sontaa.
Papa Legba
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 8:43 pm

Re: Toimitusjohtaja kertoi nuorille naisille roiseja vitsejä ja ruikki skumppaa päälle

Viesti Kirjoittaja Papa Legba »

Onhan vaan jumalauta herkkyys levinnyt jo teekkareihinkin.
Conan
Harjunpää
Viestit: 349
Liittynyt: To Elo 11, 2011 4:08 pm

Re: Bitwisen toimitusjohtaja irstaili opiskelijoille - ejakuloi naisten päälle sampanjaa ja törkyvitsaili

Viesti Kirjoittaja Conan »

VastarannanKiiski kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 7:20 pm Siinä mielessä muutan kantaani, että jos toimarille sanottiin asiasta ja hän suuttua nasahti ja halusi alahuuli lerpallaan sulkea skumpparekan, että eipä hänellä itselläänkään huumorintajua ollut, eikä vappumieltä. Olisi todennut, että näköjään setämiehen jutut meni reisille ja juoman jakamista jatkaa joku muu.
Jos vaatii muiden kestävän roisiakin huumoria, olisi syytä omata kykyä ottaa vastaan palautetta ja huumorintajua hoitaa tilanne muutoin kuin uhmakkaana sulkea viinahana.
Niin, eikös tossa lukenut, että sitä pyydettiin poistumaan. Jos sä järkkäät bileet ja suo pyydetään poistumaan, niin eikös se ole jo pikkaisen kusipäistä näiltä pyytäjiltä.

Jos ei ilmainen kaato kelpaa, niin ihan oikeutettua sulkea tarjoilut.

Kyllä tässä feministilynkkaajat ollut asialla. Homeista sukupolvea kasvaa.
Suomalainen sosialismi ruokkii valkoroskan syntymistä ja siten luo väkivaltaa. Valtio on arvokas, veronmaksaja ei. Henki- ja omaisuusrikoksilla ei ole merkitystä. Rikoksilla valtiota vastaan on (talous/huume). Uhri ja omaiset eivät saa oikeutta.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Toimitusjohtaja kertoi nuorille naisille roiseja vitsejä ja ruikki skumppaa päälle

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Mä olen lukenut jotain uutisjuttulainauksia, missä kerrottiin miehen kaataneen skumppaa laseihin, ja skumppa meni yli. Siinä yhteydessä rivoa vitsiä, joka ei nykyisessä maailmassa ole lainkaan hyväksyttyä. Eli mitään ejakulointeja tai ruikkimisia ei mainita missään. Ihan vaan kaatoi laseihin skumppaa, ei ruikkimista, ei ejakulaatioita. Roiseja juttuja kyllä.

Eli loppujen lopuksi juttu meni kait niin, että toimitusjohtaja jakoi alkohlinjanoisille ihmisille ilmaista skumppaa, ja kertoi rivoja juttuja sitä lahjoittaessaan.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Bitwisen toimitusjohtaja irstaili opiskelijoille - ejakuloi naisten päälle sampanjaa ja törkyvitsaili

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

weisses fleisch kirjoitti: Ma Touko 08, 2023 4:42 pm
Millavaan kirjoitti: Pe Touko 05, 2023 7:36 pm Vaikka oon nainen niin en ymmärrä mikä tässä nyt on niin kamalaa. En oo ikinä itse loukkaantunut vastaavista tai paljon pahemmista kommenteista enkä edes siitä jos joku vähän ottaa perseestä kiinni. Oon elämäni aikana ollut paljon miesvaltaisella alalla ja tottunut kaikenlaiseen.
Vaikea sanoa, kummat on nolompia pellejä, perseitä kourivat äijät vai naiset, joiden mielestä kourinnan kohteena oleminen on ihan jees.
Mitä noloa siinä on? Ei se nyt varsinaisesti kivaa oo mutta ketä se haittaa?
NoRemorse
Remington Steele
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2019 11:45 pm

Re: Toimitusjohtaja kertoi nuorille naisille roiseja vitsejä ja ruikki skumppaa päälle

Viesti Kirjoittaja NoRemorse »

Nyt vasta tutustuin tapaukseen otsikoita tarkemmin. Olin jo leimannut mielessäni tämän Mikkosen kusipääksi otsikoiden perusteella. Nyt kun luin mitä oli tapahtunut, niin ei voi kuin ihmetellä miten pienestä ihmiset nykyään vetävät herneen nenäänsä. Vappujuhlissa vähän tuhmia vitsejä kerrottu, niin tällainen kohu. Ymmärtäisin kohun, jos näitä vitsejä olisi kerrottu alaikäisellä tet-harjoittelijalle tai jossain virallisessa tilanteessa vaikkapa presidentin vaimolle tms. Nyt on aikuiset ihmiset olleet juhlimassa vappua alkoholia juoden, niin ei tuossa pitäisi olla mitään paheksuttavaa.

Tampereen teekkarit julkaisevat joka vuosi Tamppi-lehden, joka on täynnä tuollaista alapää huumoria, jota tämä Mikkonenkin oli viljellyt. Itse asiassa paljon pahempaa ja rivompaa vitsiä löytyy lehdestä. Tai ainakin löytyi vielä joitakin vuosia sitten, viimeisimpien vuosien numeroihin en ole enää tutustunut. Olisikin mielenkiintoista nähdä uusin julkaisu ja verrata sen huumoria johonkin vanhaan numeroon.
Vastaa Viestiin