Antaisitteko lapsenne pukeutua ns. pride-väreihin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kattivaara
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:43 pm

Re: Antaisitteko lapsenne pukeutua ns. pride-väreihin?

Viesti Kirjoittaja Kattivaara »

Saisiko Kalevauva.fi tästä ketjusta laulun, tähän tyyliin?
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Antaisitteko lapsenne pukeutua ns. pride-väreihin?

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Tay77 kirjoitti: Ti Kesä 06, 2023 7:15 pm Taisi mennä yksinpuheluksi :roll: Ainakin itse koin tämän tärkeänä ja ajankohtaisena aiheena. Ja jota itsekin vanhempana tulee joskus mietittyä.
Olisi todella kiva, jos kulttuurimarxistit jättäisivät edes lapset rauhaan.

säästäkää edes lapset.jpeg
säästäkää edes lapset.jpeg (296.61 KiB) Katsottu 565 kertaa
Mutta eihän ne sitä tee.
Opettajat on pahimpia mädättäjiä.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
qurqo
Theo Kojak
Viestit: 1199
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 1:25 pm

Re: Antaisitteko lapsenne pukeutua ns. pride-väreihin?

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Sairas kultti. Ei voi muuta sanoa :evil:

Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1943
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Antaisitteko lapsenne pukeutua ns. pride-väreihin?

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

qurqo kirjoitti: To Kesä 15, 2023 8:23 pm Sairas kultti. Ei voi muuta sanoa :evil:

4 vuotta sitten? Miten toi skidi vaikuttaa siltä että se ei juuri neljää vanhempi edes oo?
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Sorun
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Ma Touko 03, 2021 10:26 pm

Re: Antaisitteko lapsenne pukeutua ns. pride-väreihin?

Viesti Kirjoittaja Sorun »

Kaverin lapsi kapinoi kyllä selkeästi sukupuolimääritelmäänsä vastaan jo neljä-viisivuotiaana ja viisivuotiaista olen kuullut useistakin.
Joten jos on pokkaa pukeutua ajatustensa mukaan niin mä odottaisin paluuta -ensiapupakkaus valmiina.
Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1164
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Antaisitteko lapsenne pukeutua ns. pride-väreihin?

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Sorun kirjoitti: Ma Heinä 03, 2023 5:38 pm Kaverin lapsi kapinoi kyllä selkeästi sukupuolimääritelmäänsä vastaan jo neljä-viisivuotiaana ja viisivuotiaista olen kuullut useistakin.
Joten jos on pokkaa pukeutua ajatustensa mukaan niin mä odottaisin paluuta -ensiapupakkaus valmiina.
Neljä-viisi -vuotias lapsi ei kyllä tiedä mitään sukupuolimääritelmistä tai seksuaalisuudesta! :( Tuon ikäinen lapsi on vielä sellainen joksi on syntynyt ja jollaiseksi aikuiset ovat kasvattaneet ja mitä ovat opettaneet. Eli on luultavasti matkinut aikuisten mielipiteitä.
5-vuotiaalle lapsella ei ole ajatusta omasta sukupuolesta. Sellaista eivät tuossa iässä edes välttämättä ymmärrä. Näkevät korkeintaan mitä jalkojensa välissä on, ja mitä vanhemmilla ja päiväkotikavereilla on. Pojat saattavat seistä pisulla pöntön edessä, koska "niin iskäkin tekee". Tai tytöt katsella itseään peilistä koska "niin äitikin tekee aina aamuisin".

Tarhaikäiset lapset eivät ole mitenkään "seksuaalisia", että tietäisivät mitä sukupuoli tarkoittaa.

Jokainen lapsi voi tietysti "kapinoida" vanhempiaan vastaan ja uhmaiässä varmaan näin käykin! Ei haluta tuota ruokaa, ei tykätä tuosta paidasta, ei tykätä kun aikuinen käskee, tuo ohjelma on ihan tyhmä, sisarus on ärsyttävä. Kaikki tällainen on ihan normaalia pienen lapsen käytöstä! Mutta ei 4-5 vuotias todellakaan vastusta tai kapinoi sukupuoltaan vastaan!
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1164
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Antaisitteko lapsenne pukeutua ns. pride-väreihin?

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Lisäisin tähän vielä, että tietysti pienet lapset ovat kiinnostuneita myös "omasta itsestään", vaikkeivät itse osaisikaan tuoda asiaa ilmi. Tällä nyt ei ole mitään sukupuolen tai seksuaalisuuden kanssa tekemistä.
Jos minä olisin väkisin pukenut meidän pojan esim. 4-vuotiaana päiväkodin naamiaisjuhlaan keijuksi, isoine siipineen ja tyllihameineen, olisi poika varmasti vastustanut asiaa :lol: :lol:
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Sorun
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Ma Touko 03, 2021 10:26 pm

Re: Antaisitteko lapsenne pukeutua ns. pride-väreihin?

Viesti Kirjoittaja Sorun »

Tämä yksi henkilö jonka erikseen mainitsin, todella vaihtoi sitten sukupuolta.
Vastaa Viestiin