Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10717
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja damfin »

*poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkilöspekulointia*tm
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

*poistettu spekulointia nimimerkin henkilöllisyydestä*tm
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Spencer

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Spencer »

*poistettu spekulointia nimimerkin henkilöllisyydestä*tm
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Minä olin lähdössä Suomesta Tanskaan.

Ibi lähti mukaan. Aioimme Espoosta Lappiin 9.6.

Ibi jäi Lappiin ja jätti puhelimensa autooni.

Ajoin Tanskaan.

Ehkä joskus 3vk myöhemmin Ibi tuli Ruotsista Tanskaan. (Piti kokoajan yhteyttä minuun ja kaikkiin muihin ihan normaalisti ennen Tanskaan tuloa.)

Täällä Ibi heilui Köpiksen ja Roskilden väliä pyörällä 6.7 asti kunnes lähti ja katosi.

Mikä tässä oli niin niin vaikeeta.

Ibi on puhunut paljon kaikenlaista. Ibillä on sata suunnitelmaa päivässä mutta tunnistan välistä ne oikeat.

Minä uskon että jos Ibi on kunnossa - hän on mennyt noihin Sveitsin kisoihin tai yrittänyt ainakin.

Jos Ibille on sattunut jotain - Iida voi olla missä tahansa.

En tiedä muuta tapaa kuin saada valvontanauhat Køgesta ja katsoa minkä rekan kyytiin Ibi lähti.

Vai näkyykö kameroista että Ibi liftaakin Ruotsiin.

Jos Iida olisi suomessa olisi Iida ottanut johonkuhun tuttuun jo yhteyttä.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Ja minähän olen viimeinen ihminen joka Ibin näki niin tottakai fakta on se että jos ei tyttöä ala löytymään niin tottakai poliisi joutuu selvittämään minunkin osuuteni asiaan. Sehän on juridiikan opiskelijana ja asiantuntijana minulle päivänselvää.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Itse yritän vaan jakaa oikeaa tietoa, kun poliisi ja tiedotusvälineet ei sitä selkeästi osaa.

*pltmtxtvp*tm

Satun olla sairaana enkä töissä niin mikäpä tässä sängynpohjalta kirjoitellessa kun selkeästi tarve faktoille.

Ibi nyt skitsahtaa tästä etsinnästä jos löytyy kunnossa jostain. Jos hetkeäkään epäilisin että kaikki on hyvin en olisi täällä.

Ja olen Ibin serkku niin kyllä me todellakin tunnetaan.
Yxkaksvaan
Martin Riggs
Viestit: 630
Liittynyt: Su Maalis 06, 2022 10:47 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Yxkaksvaan »

Tää on kyllä paras ketju piiiitkään aikaan minfos :lol:
Naurattaisi makeasti jollei asia olisi vakava.
No sitä huomiota on nyt ainakin saanut, halusi tai ei.
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Onko Ibillä sukulaisia elossa? Jos on, miksei he kerro medialle mitään? Ovatko keskenään edes tekemisissä?

Miksi Idillä ei ole valmentajaa ja sponsoria , jos hän on urheilija?

Hän on joka tapauksessa ,aika tasapainoton ihminen(en tuomitse, itsekkin olen) Se on huolestuttava merkki, Hullut rikolliset kyllä sen äkkiä vaistoaa ja nainen ei voi miehelle mitään , jos rulee väkivalta tilanne.

Hän on aika huoleton ihminen ja joku jo täällä sanoikin , että itsesuojeluvaisto ei ole paras mahdollinen hänellä.

Jospa löytyisi elossa.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Ibi liikkui sanomansa mukaan Ruotsin Lapissa.

Jossain Ruotsissa se lensi ulos junasta. Jossain siellä sillä oli joku pyörä. Jossain eteläruotsisss sitä kuskasi kuulemma joku Norjalainen lääkäri. Sitten rekkakuski Tanskaan rekalla laivaan.

Sori nyt että tää tilanne ei oo mikään apteekin hylly.

Sit yhdessä vaiheessa Iida sano että "Bella Hermann" meinas karata jäämerelle. Iida siis välillä myös Bella ja joskus Sesilia.

Hän voi matkustaa ja oleilla jossain myös näillä nimillä. Tai esiintyä näillä nimillä jossain siten ettei tunnisteta. En usko että Iida pakoilee, piilottelee tai haluaa olla löytymättä.

Ja se miksi mainitsin siitä että Iida vetää 100km pyörällä tosta noin vaan useamman päivän ajan Roskildeen ja takas kertoo kuitenkin jotain Iidan fyysisestä kunnosta. Iida ei ole mikään heiveröinen subu tai herskanisti vaan täyttä lihasta ja myös vahva. Jossain määrin myös varmasti osaa puolustautua miestäkin vastaan vaikka onkin nainen.

Kohta kaikilla meillä on varmaan myös mikrosirut joista voidaan jäljittää olinpaikka niin tämmöstä ei enää tapahdu.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Ei meidän suku tiedä mitään muuta kuin mitä olen heille kertonut.

Olen seikkaperäisesti selostanut Ibin tarkat liikkeet poliisille ja kaikille halukkaille.

Haluaisin voida tehdä hakuja ja selvittää onko sairaaloiden listoilla euroopassa paljon tunnistamattomia naisia.

Näkeekö näitä mistään tai voiko tietyn maan osalta pyytää / tilata tunnistamattomat potilaat?
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2881
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Tuskin mistään voi "tilata" eri maiden tunnistamattomia potilaita. Eri sairaaloihin voi toki soitella ja kysellä onko tuntomerkkeihin sopivaa tuntematonta potilasta tuotu sairaalaan. Tosin ehkä näitä tietoja ei ihan kenelle vaan anneta, poliisin juttuja selvittää.
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Joskus tai jotkut maat julkaisevat netissä, kuolleena löydettyjä tuntemattomia ihmisten kuvia.
Kannattaa googlettaa.

Tuosta pyöräilystä, sitä en yhtään kyseenalaista, nykyajan pyörillä ei ole temppukaan ajaa 50km suuntaansa yhtäjaksoisesti. On onnistunut jopa minultakin. Joskus on tullut lomailtua pyöränselästä käsin, mikä se mukavampi loma , on jäännyt hyvin antoisana lomana mieleen.

Mutta pakko todeta, ettei tämä Ibin tilanne nyt näytä hyvältä, jo kuukausi kateissa ja matkalla yksin.
Elizabeth
Neuvoja-Jack
Viestit: 579
Liittynyt: To Huhti 30, 2015 8:40 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

Bassetiini kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 2:43 pm Ja minähän olen viimeinen ihminen joka Ibin näki niin tottakai fakta on se että jos ei tyttöä ala löytymään niin tottakai poliisi joutuu selvittämään minunkin osuuteni asiaan. Sehän on juridiikan opiskelijana ja asiantuntijana minulle päivänselvää.
"Lopulta sitten paikallinen ystäväni (Bassettiinin ystävä) tarjoutui viemään hänet Køge transport center. "

Siis ystäväsi vei Ibin Køge transport centeriin ja sä oot kuitenkin se joka hänet viimeksi näki? Miten se on mahdollista?
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Bassetiini kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 3:08 pm Haluaisin voida tehdä hakuja ja selvittää onko sairaaloiden listoilla euroopassa paljon tunnistamattomia naisia.

Näkeekö näitä mistään tai voiko tietyn maan osalta pyytää / tilata tunnistamattomat potilaat?
Mä en usko et ne antaa sulle noita tietoja.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Toisaalla todettua: "Missä Ibi, siellä show."
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Vastaa Viestiin