Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Syskon S kirjoitti: To Loka 19, 2023 12:17 am Minä en ymmärrä, miksi ihmeessä ihmiset keksivät syitä ja tekosyitä, miksi eivät voi puhua puhelinmyyjän kanssa tai jos puhuvat, sille, miksi eivät tilaa :shock: Ette te ole mitään velkaa heille, edes sitä selitystä, päin vastoin he tuhlaavat teidän aikaanne! Itse sanon "Kiitos ei" ja suljen puhelimen, kun kuulen, mikä yritys siellä on. Yhdestä lehdestä ja puhelinliittymästä otan puhelintarjouksen vastaan ja heille voin sanoa, etten pysty nyt puhumaan, jos tilanne on huono ja he soittavat sitten uudestaan parin päivän sisällä. Jos puhelinmyyjälle valehtelee, että ei nyt ehdi puhumaan, niin totta kai hän soittaa uudestaan metsästäen sitä asiakkaan hyvää hetkeä ja tuossa suttaantuu turhaan kummankin aikaa, kun vaihtoehtona olisi sanoa, ettei kiinnosta.
Yhdestä lehdestä soittaneelle kerran sanoin ettei ole nyt varaa tilata lehteä. Myyjä innostui mainostamaan että meillä on lehdessä artikkeleita köyhyydestä. :lol:

(Minulla nykyään trendinä että en vastaa tuntemattomien soittoihin.)
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Puhelinmyyjien kanssa kannattaa keskustella heidän ammatinvalinnastaan ja siitä kuinka he kokevat sosioekonomisen asemansa.
Vastaa Viestiin