Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Dirty_Harry
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2018 1:57 pm

Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Dirty_Harry »

USA:n valtamediassa varoitetaan mRNA-rokoteteknologian riskeistä. Suomessa vallitsee syvä hiljaisuus ja karvahatut silmillä kesät talvet kulkevat rahvaat kuolevat.

https://abcnews.go.com/Health/flu-covid ... =104308950
Chip Taylorin sanoittamaa, säveltämää, sovittamaa sekä esittämää musiikkia:

https://www.youtube.com/watch?v=kCuoNGM ... cCityRoots
https://www.youtube.com/watch?v=8-aJWGS ... cCityRoots
Suontakanen
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Elo 15, 2020 3:47 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Suontakanen »

Olikohan aivan tarpeellinen avaus??
Taktik sano ryssä kun Hersonista lähti
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Suontakanen kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 6:25 pm Olikohan aivan tarpeellinen avaus??
Niin. Etenkin kun ottaa huomioon, että tuossa jutussa nyt ei muuta sanota, kuin että lisätutkimuksia tarvitaan.

Ja perkele. Itse yritin tänään varailla aikaa influenssa- ja koronarokotukselle, mutta joulukuun puolessa välissä olisi ollut ensimmäinen vapaa aika. Kuulemma nyt suhtautuminen rokotteisiin on niin myönteinen. Eli ei riskejä ainakaan pidä etuja suurempana kuin se sitkeä muutama prosentti ihmisistä.

En tiedä, ehkä me karvahatut vaan funtsitaan, että ei se riski niin iso ole. Suomessakin koronarokotteita jaettu muistaakseni jotain välillä 10-15 miljoonaa ja marginaalijengi vaahtoaa "valtavista ylikuolemista", jotka lasketaan muutamissa tuhansissa. Ja vaikka nyt leikkimielisesti ajattelisi, että joka ikinen "ylikuolema" olisi piikkien aiheuttama, niin johan on perkeleen tehoton myrkkypiikki. Jos siis väestön harvennukseen on suunniteltu.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
qurqo
Rico Tubbs
Viestit: 1225
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 1:25 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja qurqo »



Jotkut on syntyneet lampaiksi.

Minun tuttavapiirissä on kaksi kuusikymppistä kuollut sydänkohtaukseen. Yksi on vasemmalta puolen halvaantunut pari päivää piikin ottamisen jälkeen, ja joutuu kepin ja rullatuolin kanssa kulkemaan lopun ikäänsä. Työmaalla kaksi rokotettujen vanhempien vastasyntynyttä lasta on myös täynnä kaikenlaisia ongelmia.

Liikakuolleisuuden, joka on fakta on lisäksi on raportoitu aggressiivisten syöpien raketoineen.

Jos salaliittoihin haluaa lähteä, niin eihän sen piikin ole mitään järkeä olla liian tappava tai lampaat ei sitä ottaisi, jos porukkaa lakoaisi nykyistä enemmän. Vähän väliähän noita lääkkeitä myynnistä revitään, kun selvisi vasta kymmenen vuoden päästä, että siitä olikin enemmän haittaa, kuin hyötyä.

Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ei kyllä kannattaisi kommentoida, mutta jos nyt kuitenkin hiukan...
qurqo kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 10:39 pm Jotkut on syntyneet lampaiksi.
Ei ainoastaan jotkut, vaan suurin osa ihmisistä. Ei teitä ole kaikesta muita paremmin tietäviä ole kuin jokunen vaivainen prosentti väestöstä.
Minun tuttavapiirissä on kaksi kuusikymppistä kuollut sydänkohtaukseen. Yksi on vasemmalta puolen halvaantunut pari päivää piikin ottamisen jälkeen, ja joutuu kepin ja rullatuolin kanssa kulkemaan lopun ikäänsä. Työmaalla kaksi rokotettujen vanhempien vastasyntynyttä lasta on myös täynnä kaikenlaisia ongelmia.
Juu tuttu juttu. Sulle ja sun hengenheimolaisten lähi- ja tuttavapiiriin noita osuu jatkuvalla syötöllä. Meille lampaille vaan ei koskaan. Usko pois, minäkin olen oikein yrittänyt kysellä ja pyytänyt muitakin kyselemään, että tietäisikö joku. Mutta ei perkele millään. Paitsi toki yksi kaverini, joka myös kuuluu samaan marginaaliin sun kanssa. Hän noita tapauksia osasi kertoa välittömästi lonkalta puolen tusinaa.
Vähän väliähän noita lääkkeitä myynnistä revitään, kun selvisi vasta kymmenen vuoden päästä, että siitä olikin enemmän haittaa, kuin hyötyä.
No ei nyt ihan sentään.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Suontakanen
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Elo 15, 2020 3:47 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Suontakanen »

Nämä jutut voi siirtää kyllä tuonne covid osioon....siellä foliohatut tämänkin aiheen kyllä käsitelleet
Taktik sano ryssä kun Hersonista lähti
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Koronan ollessa pahimmillaan kaikenlaiset hoitojonot sairaaloissa pitenivät. Onko se sitten ihme jos porukkaa kuolee kaikenlaisiin sairauksiin kun eivät pääse ajoissa tutkimuksiin, saati hoitoon? Jos ei ole mennyt esim. rintasyöpäseulontaan sen takia että pelkää koronan iskevän niissä tiloissa joissa joutuu odottamaan sitä aikaansa, niin voihan siinä pahimmassa tapauksessa käydä niin että juuri silloin aggressiivinen syöpä päättää puhjeta, ja se on menoa sitten se.

Lisäksi kun on tarpeeksi iso määrä väkeä, niin ainahan sattuu ja tapahtuu joillekuille jotain. Otat rokotteen, kävelet metsässä ja puu kaatuu päälle - ilmiselvää että vammauduit koska rokote...

Mutta ei sillä, olen itsekin ollut skeptinen koronarokotetta kohtaan. Aloin ottamaan niitä alunperin vain koska ottajia oli jo suuri määrä, eikä joukkokuolemaa ollut tapahtunut. Mutta edelleenkin kiikunkaakun otanko influenssarokotetta vai en (en ole koskaan eläissäni ottanut). Hivenen on pannut miettimään kun saatuani astmaatikon ominaisuudessa kolme koronarokotetta sairastuin koronaan, ja se oli hyvin leuto ja leppeä sairaus minun kohdallani. Kun taas jokainen influenssa on pahentanut astmaani joka kerta pysyvästi, ja kun viime vuonna sairastin influenssan monen vuoden tauon jälkeen, jouduin nostamaan astmalääkitystä, ja ilmeisesti paluuta kevyempään lääkitykseen ei ole.

Koronarokotteita olen sittemmin keräillyt jo viisi, eikä vieläkään kasva sarvet ja sorkat, eikä kuulu ääniä päässä. Tai mitä jännää pitäisikään tapahtuman. Väittävät että tuollainen mRNA-rokote hajoaa elimistössä, kun ei sillä muuta tekoa ole ollutkaan kuin esitellä immuunipuolustukselle vihulainen. Pysyvästi sen ei tarvitse kehoon jäädä.

Olen kunnioittanut rokotetta vihaavien tai pelkäävien tuttavieni päätöstä olla ottamatta rokotetta. En ole mennyt motkottamaan. Mutta jos ihminen kittaa viinaa ja tupakoi, on melko naurettavaa että hän itsetuhoisuudessaan päättääkin pelätä rokotetta. Vielä naurettavampaa on intoilla kaikenmaailman matolääkkeistä. Miksi jossain tuubissa matolääkettä tuputtanut puhuva pää on absoluuttisesti uskottavampi kuin vaikkapa Lancet-julkaisu? Minulle tuollainen on täysin käsittämätöntä.

Influenssarokotteen kohdalla kriittisyyttä minulla on siksi että ihmiset ovat vuosien varrella onnistuneet pelottelemaan minut juurikin noilla väitteillään että joku rokotuksen ottamisen jälkeen tapahtunut seikka on rokotteen syytä. Plus influenssapiikkihän on kokolailla arpomista että onko osattu valita se rokote joka tehoaa maailmalle leviävää kantaa vastaan.

Koronarokotteesta tavataan valittaa että "kun ei se estä tartuntoja". Ilmeisesti sillä ei sitten ole mitään merkitystä että todennäköisyys välttää long covid, sairaalaan joutuminen tai kuolema on suurempi rokotettuna kuin rokottamattomana.
qurqo
Rico Tubbs
Viestit: 1225
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 1:25 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Hank Voight kirjoitti: Ke Marras 01, 2023 1:21 am Juu tuttu juttu. Sulle ja sun hengenheimolaisten lähi- ja tuttavapiiriin noita osuu jatkuvalla syötöllä. Meille lampaille vaan ei koskaan. Usko pois, minäkin olen oikein yrittänyt kysellä ja pyytänyt muitakin kyselemään, että tietäisikö joku. Mutta ei perkele millään. Paitsi toki yksi kaverini, joka myös kuuluu samaan marginaaliin sun kanssa. Hän noita tapauksia osasi kertoa välittömästi lonkalta puolen tusinaa.
Lampaat ei vain näitä asioita noteeraa. Se on ihan fakta juttu, eikä mitään huuhaata, että porukkaa on rokotteisiin kuollut isot määrät, ja näitä mystisiä sydänkohtauksia on sattunut aivan älyttömästi.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

qurqo kirjoitti: Ke Marras 01, 2023 9:22 pm
Hank Voight kirjoitti: Ke Marras 01, 2023 1:21 am Juu tuttu juttu. Sulle ja sun hengenheimolaisten lähi- ja tuttavapiiriin noita osuu jatkuvalla syötöllä. Meille lampaille vaan ei koskaan. Usko pois, minäkin olen oikein yrittänyt kysellä ja pyytänyt muitakin kyselemään, että tietäisikö joku. Mutta ei perkele millään. Paitsi toki yksi kaverini, joka myös kuuluu samaan marginaaliin sun kanssa. Hän noita tapauksia osasi kertoa välittömästi lonkalta puolen tusinaa.
Lampaat ei vain näitä asioita noteeraa. Se on ihan fakta juttu, eikä mitään huuhaata, että porukkaa on rokotteisiin kuollut isot määrät, ja näitä mystisiä sydänkohtauksia on sattunut aivan älyttömästi.
Kumma kun tuo pitäisi uskoa, vaikka hörhöt puolestaan inttivät ettei koronaan oikeasti kuole läjäpäin porukkaa. Uutiset esim. Intian ruumisruuhkasta olivat mukamas täyttä puppua.
Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1417
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Entä kaikki ne nuoret, terveet urheilijat, näyttelijät, influensserit, tubettajat, jatkuvasti ulkomailla parin tuhannen vuosiansioilla elävät perseen jakajat, laulaja-lauluntekijät, toimittaja-kirjailijat, hyvinvointikoordinaattorit ja muu rokotusten tehokkuutta, vaarattomuutta, terveellisyyttä, ilmaisuutta ja rokottamisen kautta parempaan ihmisryhmään kuulumista vappulehdissä suu päälaellaan mylvinyt lullukkaväki? Näitähän on kuollut jatkuvasti. Eikö sellainenkaan pane ajattelemaan mitään?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Sverdlov kirjoitti: To Marras 02, 2023 8:08 am Entä kaikki ne nuoret, terveet urheilijat, näyttelijät, influensserit, tubettajat, jatkuvasti ulkomailla parin tuhannen vuosiansioilla elävät perseen jakajat, laulaja-lauluntekijät, toimittaja-kirjailijat, hyvinvointikoordinaattorit ja muu rokotusten tehokkuutta, vaarattomuutta, terveellisyyttä, ilmaisuutta ja rokottamisen kautta parempaan ihmisryhmään kuulumista vappulehdissä suu päälaellaan mylvinyt lullukkaväki? Näitähän on kuollut jatkuvasti. Eikö sellainenkaan pane ajattelemaan mitään?
Näitä taitaa kuolla lähinnä siellä Tokentuben Ihmemaassa, kun ei oikeaan mediaan asti päädy. En valitettavasti ole kauhean lääpälläni salaliittoteorioihin ja muihin liskoihmisjuttuihin. On toki yksi salaliittoteoria mihin saattaisin uskoa, ja se on se että vuonna 2015 tapahtunut turvisinvaasio oli ihan tarkoituksella aiheutettu, syystä mistä hyvänsä. Kokoajanhan maailmasta löytyy persereikiä joissa on helvetin paha olla, mutta ei se siltikään aina ja välittömästi aiheuta jotain kansainvaellusta. Varsinkaan toisesta maasta. Eli perin jännää että jos Syyriassa lahdattiin kansaa, niin irakilaisten piti lähteä matkaan.

Noin ylipäätään puhuvat päät ärsyttävät, joten sillä en lähtenyt jotain tuhatta videota katsomaan mitä rokotekriittiset tapasivat tuputtaa. Mieluummin luin median uutisointia ja varsinkin kiinnosti kaikenlaiset tutkimukset joista raportoitiin kyllä melkoisen taajaan. Tosin niissäkin alkoi kyllä ärsyttää se että sama asia uutisoitiin aina puolen vuoden päästä uudestaan sillä mentaliteetilla ihan kuin se olisi nyt vasta hoksattu.

Enpä toisaalta kyllä seurannut noiden mainitsemiesi oman elämänsä asiantuntijoiden länkytyksiäkään. Yksittäisten tavallisten ihmisten näkemykset eivät kiinnostaneet kuin silloin kun oikeasti itse tunsin ihmisen ja saatoin olettaa ettei hän puhu paskaa. Kuten nyt vaikka eräs tuttavani joka tunsi perheen jossa terve viisikymppinen isä kuoli koronaan, jonka lapset toivat hänelle koulusta. Katsoin sitten mutu- ja subjektiivisella tasolla että korona itsessään on suurempi uhka ja riski kuin rokotteet.
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 7:54 pm Ja perkele. Itse yritin tänään varailla aikaa influenssa- ja koronarokotukselle, mutta joulukuun puolessa välissä olisi ollut ensimmäinen vapaa aika. Kuulemma nyt suhtautuminen rokotteisiin on niin myönteinen. Eli ei riskejä ainakaan pidä etuja suurempana kuin se sitkeä muutama prosentti ihmisistä.
Vaikuttaa siltä, että puhut vasten parempaa tietoa. Oliko lähdettä esittää tälle muutamalle prosentille?

Myrkky ei tosiasiassa mene enää kaupaksi, vaikka suhtautuminen on niin myönteistä.

JUST IN - Moderna stock falls 15% pre-market after posting a steep loss for the third-quarter and demand for mRNA injections dwindles.

@disclosetv


IMG_20231102_152907_810.jpg
IMG_20231102_152907_810.jpg (21.49 KiB) Katsottu 1002 kertaa
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: To Marras 02, 2023 4:35 pm
Hank Voight kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 7:54 pm Ja perkele. Itse yritin tänään varailla aikaa influenssa- ja koronarokotukselle, mutta joulukuun puolessa välissä olisi ollut ensimmäinen vapaa aika. Kuulemma nyt suhtautuminen rokotteisiin on niin myönteinen. Eli ei riskejä ainakaan pidä etuja suurempana kuin se sitkeä muutama prosentti ihmisistä.
Vaikuttaa siltä, että puhut vasten parempaa tietoa. Oliko lähdettä esittää tälle muutamalle prosentille?

Myrkky ei tosiasiassa mene enää kaupaksi, vaikka suhtautuminen on niin myönteistä.

JUST IN - Moderna stock falls 15% pre-market after posting a steep loss for the third-quarter and demand for mRNA injections dwindles.

@disclosetv
Ensinnäkin, kuten mainitsin, olin varaamassa aikaa influenssa- ja koronarokotteelle. Eli ei suinkaan ollut kyse pelkästä koronapiikistä.

Toiseksi, en mä edes oikeastaan puhunut omia näkemyksäni, vaan toistin mitä mulle terveydenhoitaja puhelimessa sanoi.

Kolmanneksi, on kokonaan eri asia olla vaan ottamatta rokotetta, kuin olla ottamatta siksi, että kokee sen riskien olevan hyötyjä suuremmat. Kaikki rokotteen väliin jättävät eivät suinkaan ajattele, että koronarokote on väestön harvennukseen suunniteltu myrkkypiikki.

Neljänneksi, Modernan pörssikurssit ei liene ihan suora mittari mittaamaan rokotteiden suosiota.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

^
Hienoja puheita mutta totuus ei niillä väisty.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronarokotteiden ja mRNA-rokotteiden riski

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

qurqo kirjoitti: Ke Marras 01, 2023 9:22 pm Lampaat ei vain näitä asioita noteeraa. Se on ihan fakta juttu, eikä mitään huuhaata, että porukkaa on rokotteisiin kuollut isot määrät, ja näitä mystisiä sydänkohtauksia on sattunut aivan älyttömästi.
Sitähän te jaksatte toitottaa joo.

Sain ajan rokotukseen ensi viikoksi, ja se on mulle sitten viides laatuaan. Tai no, neljäs MRNA, ensimmäinen kun oli toista laatua. Mutta anyways, jokohan mäkin sitten kuolisin, tai edes saisin pahoja oireita? Ei ainakaan vielä ole natsannut, ei edes pistoskohta ole kipeytynyt. Ja keväällä tehdyt labrakokeet plus paksusuolen tähystys kertoivat molemmat kaiken olevan kunnossa. Onko mulla siis käynyt hyvä tsägä, vai onko terveyskeskuksen porukkakin Klaus Schwabin leivissä ja puhui mulle vaan paskaa?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin