Vinkkejä Twitter-seuraajien hankkimiseen?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Rauli20
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Maalis 25, 2024 4:16 pm

Vinkkejä Twitter-seuraajien hankkimiseen?

Viesti Kirjoittaja Rauli20 »

Hei kaikki,

Olen uusi Twitterin käyttäjä ja yritän kasvattaa seuraajakuntaani alustalla. Olen huomannut, että seuraajien hankkiminen voi olla haastavaa, ja siksi haluaisin kysyä teiltä neuvoja ja vinkkejä siitä, miten voisin tehokkaammin saada uusia seuraajia Twitterissä.

Onko teillä kokemuksia tai strategioita, jotka ovat auttaneet teitä kasvattamaan seuraajianne? Ovatko tietyt sisällöt tai vuorovaikutustavat toimineet erityisen hyvin? Arvostaisin suuresti, jos voisitte jakaa omia kokemuksianne ja vinkkejänne siitä, miten tehdä Twitter-profiilista houkuttelevampi ja saada enemmän seuraajia.

Kiitos etukäteen kaikista neuvoista ja vinkeistä!
Lue lisää tältä sivustolta.
Nite Owl
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 10:34 pm

Re: Vinkkejä Twitter-seuraajien hankkimiseen?

Viesti Kirjoittaja Nite Owl »

Rauli20 kirjoitti: To Maalis 28, 2024 5:10 pm Olen uusi Twitterin käyttäjä ja yritän kasvattaa seuraajakuntaani alustalla. Olen huomannut, että seuraajien hankkiminen voi olla haastavaa, ja siksi haluaisin kysyä teiltä neuvoja ja vinkkejä siitä, miten voisin tehokkaammin saada uusia seuraajia Twitterissä.
Riippuu pitkälti tuottamastasi sisällöstä. Kannattaa fokusoitua yhteen rajattuun aiheeseen (esim. polkupyöräily, perhostenkeräily tai sarjamurhaajat). Sitten etsit muita saman aiheen parissa twiittawia ja seuraat heitä. Suhde menee jokseenkin niin että kun seuraat 100 niin 10 heistä seuraa sinua takaisin. Pohjalla kannattaa olla laadukkaita twiittejä aiheesta sillä tyhjää tiliä ei yleensä lähdetä seuraamaan.

Sitten kun olet saanut seuraajajoukon niin twiittaamalla lisää laadukasta sisältöä käyttäen hashtageja alkaa sisältösi näkyä laajemmalti ja lisää seuraajia alkaa tulemaan.

Yksi tapa on myös hankkia julkisuutta twitterin ulkopuolella. Esim. Teemu Selänne ja Mikael Jungner ovat ilmeisesti saaneet paljon seuraajia ilman mitään sisältöä, silti jopa lehdistö seuraa ja siteeraa.
mielensiemen
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: La Maalis 09, 2024 9:20 am

Re: Vinkkejä Twitter-seuraajien hankkimiseen?

Viesti Kirjoittaja mielensiemen »

Rauli20 kirjoitti: To Maalis 28, 2024 5:10 pm Hei kaikki,

Olen uusi Twitterin käyttäjä ja yritän kasvattaa seuraajakuntaani alustalla. Olen huomannut, että seuraajien hankkiminen voi olla haastavaa, ja siksi haluaisin kysyä teiltä neuvoja ja vinkkejä siitä, miten voisin tehokkaammin saada uusia seuraajia Twitterissä.

Onko teillä kokemuksia tai strategioita, jotka ovat auttaneet teitä kasvattamaan seuraajianne? Ovatko tietyt sisällöt tai vuorovaikutustavat toimineet erityisen hyvin? Arvostaisin suuresti, jos voisitte jakaa omia kokemuksianne ja vinkkejänne siitä, miten tehdä Twitter-profiilista houkuttelevampi ja saada enemmän seuraajia.

Kiitos etukäteen kaikista neuvoista ja vinkeistä!
Ennenkuin pidät vinkkiäni vittuiluna onko seuraajien "tasolla" mitään väliä / haluatko että ne jotenkin tilaa tuotteitasi/palvelujasi? Vai haluatko muuten vaan herättää luottamusta että "kato kuinka monta tilaajaa tolla on?". Siis kysyn vaan siksi koska on tapoja joilla saa ns. Mutkat suoriksi.
Merenkulkija
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2008 10:15 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vinkkejä Twitter-seuraajien hankkimiseen?

Viesti Kirjoittaja Merenkulkija »

Keinoja on muutama.

Aloitetaan siitä että mitä annettavaa sinulla olisi seuraajillesi.

Ulkonäöllä ja tissikuvilla saa todennäköisesti seuraajia. Muulla sisällöllä ei taida olla sitten suurtakaan väliä.

Seuraajia voi myös ostaa. Tykkäilevät viesteistäsi, maksua vastaan.

Sitten on se kivisin tie. Mikäli koet tuottamasi sisällön tärkeäksi, ei auta muu, kuin aloittaa keskustelut muiden keskusteluissa.

Yhden lauseen kommentit ja vastaukset harvemmin kantavat pitkälle. Nokkelat kuittailut leijuttavat tovin.

JItse näkisin asian suurinpiirtein näin.

Perusteltua asiasisältöä, konkreettisin esimerkein. X on nopea alusta, aika harvoin ihimiset jaksavat kaikkea lukea. Aloita lyhyesti, jonkinmoisella ingressillä. Pidemmät tekstit seuraaviin viesteihin.

Kritiikkiä tulee varmasti. Älä pelaa pulushakkia, seiso kantojesi takana. Se antaa arvostusya X:n molemmilla laidoilla.

Älä ole liian alatyylinen. Älä tanssi haudoilla.

Työtä se vaatii ja aktiivisuutta. Fiksut ihmiset pärjäävävt kyllä, jos sitä tarpeeksi haluaa.
Vastaa Viestiin