Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Viesti Kirjoittaja Anile »

En kyllä erityisemmin arvosta JT:n pukeutumistyyliä ja elämänasennetta mutta näinhän se aina on kiusaamistapauksissakin.
Jollain on vääränlaiset vaatteet tai joku on liian hyvä koulussa ja sitten luokan (muut) tytöt kokoontuvat puhumaan pahaa ja halveksimaan sitä yhtä vääränlaista.

En sano, että puhuminen Tukiaisesta jollain keskustelupalstalla olisi sinänsä väärin mutta kun näistä viesteistä tulee niin kovasti mieleen tyypillinen koulukiusaaminen;pilkka,juorut,kuvat,naureskelu.

Onko siis niin, että tavallisillakin ihmisillä on jonkinlainen tarve löytää joku jota voi surutta halveksia?
Ja on julkkis sopiva tähän tehtävään? Noin niinkuin moraalisesti.

Minun puolestani ainakin poliitikkoja saa hutkia olan takaa.
Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Edelliseen tekstiin viitaten niin kyllähän se monelle tuntuu olevan elämäntehtävä tuo julkkisten haukkuminen erilaisilla palstoilla. Se on vaan niin helppoa netissä nimettömänä kaikenlaisia törkeyksiä huudella. Mutta harvapa kirjoittelijoista saman menisi tukiaisellekaan päin naama laukomaan. Toisen ulkonäön arvostelu on kyllä todella julmaa. Ei tuo tukiainenkaan nyt niin paha olisi jos olisi normaalit meikit ja vaatteet, suurimmalla osalla suomalaisista on tuota ylipainoa omastakin takaa niin älyttömiltä nuo läskiksi haukkumiset kuullostaa :wink: vaikka kyllä itsekin joskus hänestä olen tainnut Tukevainen nimitystä käyttää. :oops: Taitaa ihmisiä enemmänkin provosoida se kirjoittamaan kun Tukiainen jatkuvasti ilmoittaa selvästi painonsa reilusti todellista alemmaksi ja korostaa joka paikassa kuinka kaunis ja ihana ja seksikäs ja glämyyri hän onkaan ja kuinka paljon hän tunteekaan vaikutusvaltasia ja korkeissa viroissa olevia ihmisiä. Todellisuuden taju ja itsekritiikki tuntuvat olevan hänelle täysin vieraita käsitteitä.

Tosiaankin on tuksulla lähtenyt homma lapasesta ja kyllä jo alkaa pikkuhiljaa sääliksi käymään. Vaikuttaa kyllä enemmänkin siltä, että hän ei vain itse tajua. Mutta en minä ainakaan mitään koulukiusaamiseen viittaavaa tässä näe. Kyllä taitaa tässä tukiaisen tapauksessa olla, että sitä saa mitä tilaa :roll:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Anile kirjoitti:En kyllä erityisemmin arvosta JT:n pukeutumistyyliä ja elämänasennetta mutta näinhän se aina on kiusaamistapauksissakin.
Jollain on vääränlaiset vaatteet tai joku on liian hyvä koulussa ja sitten luokan (muut) tytöt kokoontuvat puhumaan pahaa ja halveksimaan sitä yhtä vääränlaista.
Arvoisin näin, että koulukiusaamisessa oikein hakemalla haettaisiin joku syy kiusaamiseen, vaikka itse uhri ei pyrkisi millään tavalla ärsyttämään tai tuomaan esille omaa kaikkivoipaisuuttaan.

Mikä Tukiaisessa sitten minua ärsyttää tai puhuttaa? Minulle hän on jonkinlainen moraalisen ja älyllisen rappion suomalainen ilmentymä. Puheet ovat kovin laveat, mutta varsinaiset meriitit ovat pelkästään hänen itse hakemassaan kohujulkisuudessa.

Oman itsetuntoni parantamiseksi minun ei tarvitse Tuksua arvostella. Hänellä ei ole mitään sellaista, mitä itselleni haluaisin tai mikä minulta puuttuisi.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Juliet Jones kirjoitti:Hänellä ei ole mitään sellaista, mitä itselleni haluaisin tai mikä minulta puuttuisi.
No mut hei hän on käynyt Miamissa ja USAssakin, juhlinut kaikkien julkkiksien kanssa kuten Hugh Hefnerin ja Justin Timberlaken! Se jos mikä tekee kateelliseksi... :lol:
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Voi Jösses :!:
Näkisittepä HUUTO.NET.in topickin ko muijasta :!: :)
Meinaan notta on pikkuisen pitkä topic-SIELLÄKIN!
Siinä on kyllä suomen turhin julkkis jne. :x
http://www.aijaa.com/v.php?i=2881774.jpg
:lol:
Child Of Scythe
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Clyde kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:Hänellä ei ole mitään sellaista, mitä itselleni haluaisin tai mikä minulta puuttuisi.
No mut hei hän on käynyt Miamissa ja USAssakin, juhlinut kaikkien julkkiksien kanssa kuten Hugh Hefnerin ja Justin Timberlaken! Se jos mikä tekee kateelliseksi... :lol:
Okei, okei Clyde.. mutta ollaan sitten hiljaa niistä muista kateuden aiheista!! :lol:
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Juliet Jones kirjoitti:
Clyde kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:Hänellä ei ole mitään sellaista, mitä itselleni haluaisin tai mikä minulta puuttuisi.
No mut hei hän on käynyt Miamissa ja USAssakin, juhlinut kaikkien julkkiksien kanssa kuten Hugh Hefnerin ja Justin Timberlaken! Se jos mikä tekee kateelliseksi... :lol:
Okei, okei Clyde.. mutta ollaan sitten hiljaa niistä muista kateuden aiheista!! :lol:
Onko siinä muijassa jotn mitä pitäs kadehtia :?: :!: :)
Jos sen aivot ois edes yhtä isot ko daisarit, niin se voisi olla karvan verran fixumpi...tai jotn :!: :lol:
Child Of Scythe
Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

ja hei kukapa meistä ei tahtoisi olla koko kansakunnan naurun aihe :lol: se vasta glämyyriä onkin :wink:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

voi voi....nyt on TukTukille ostettu peili, josta karu totuus on valjennut...*snif*
Johanna Tukiainen: Olen masentunut ja lihava
14.10.2008 14:40

Glamour Dolls -tanssijatar kertoo harkitsevansa muuttoa ulkomaille.
Johanna Tukiainen harkitsee muuttoa ulkomaille. (KARI PEKONEN)

Tukiainen kirjoittaa päiväkirjassaan tanssiryhmänsä nettisivuilla mediahuomion saaneen hänen elämänsä sekaisin.

- Voin niin huonosti mediahässäkästä ja kaikesta loan heitosta, että oksennan lähes päivittäin enkä saa nukuttua, nainen kirjoittaa.

Tukiainen kertoo ymmärtävänsä, miksi Linda Lampenius muutti pois Suomesta ja kirjoittaa myös itse miettineensä vaihtoehtoa.

Tukiainen kokee myös, että hänen ulkonäkönsä on kaiken huomion keskellä kärsinyt.

- En ole koskaan eläessäni ollut näin rumannäköinen ja painavassa kunnossa. Mun on pakko laittaa itseni takaisin samaan kuntoon kuin missä olen koko elämäni ollut.

Tanssija kertoo lähtevänsä tällä viikolla rauhoittumislomalle Afrikkaan. Sen jälkeen on vuorossa Tukholma.

- Jos asiani eivät ala selvitä ja rauhoittua Suomessa, muutan Tukholmaan pysyvästi.
toi afrikan matka voisikin edistää laihtumista ihan jos hankkii itselleen jonkun kivan ja muodikkaan trooppisen taudin...:)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

tuksu menee mustan parrun perään 8)
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Ahahaha :lol:
Ehkä tää on nyt sama ensimmäinen etappi kuin alkoholisteillekkin; myöntäminen. 8)
Nanika ga tooku matteiru to
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Kalessin kirjoitti:voi voi....nyt on TukTukille ostettu peili, josta karu totuus on valjennut...*snif*
Johanna Tukiainen: Olen masentunut ja lihava
14.10.2008 14:40

Glamour Dolls -tanssijatar kertoo harkitsevansa muuttoa ulkomaille.
Johanna Tukiainen harkitsee muuttoa ulkomaille. (KARI PEKONEN)

Tukiainen kirjoittaa päiväkirjassaan tanssiryhmänsä nettisivuilla mediahuomion saaneen hänen elämänsä sekaisin.

- Voin niin huonosti mediahässäkästä ja kaikesta loan heitosta, että oksennan lähes päivittäin enkä saa nukuttua, nainen kirjoittaa.

Tukiainen kertoo ymmärtävänsä, miksi Linda Lampenius muutti pois Suomesta ja kirjoittaa myös itse miettineensä vaihtoehtoa.

Tukiainen kokee myös, että hänen ulkonäkönsä on kaiken huomion keskellä kärsinyt.

- En ole koskaan eläessäni ollut näin rumannäköinen ja painavassa kunnossa. Mun on pakko laittaa itseni takaisin samaan kuntoon kuin missä olen koko elämäni ollut.

Tanssija kertoo lähtevänsä tällä viikolla rauhoittumislomalle Afrikkaan. Sen jälkeen on vuorossa Tukholma.

- Jos asiani eivät ala selvitä ja rauhoittua Suomessa, muutan Tukholmaan pysyvästi.
toi afrikan matka voisikin edistää laihtumista ihan jos hankkii itselleen jonkun kivan ja muodikkaan trooppisen taudin...:)
Millähän hän menee Stokikseen, Afrikkaan tms, kun kerran on jo "erehtynyt" laukomaan että on ihan PA :!: :)
Noh...lisää diibadaabaa lehdille yms, niin saa fyrkkaa, ja ei kun toisten kustanuksella Stokikseen tai Afrikkaan viettään glamour-elämää, ja kun rahat on finito, niin sitten vain vähän jakamaan p*rsettään, niin bileet jatkukoon :!: :D
Nytkö se blondien blondi vasta huomasi että hän on lihava&ruma :!: :?:
Sitähän on ollut *koko ajan*, goddammite :!: :lol:
Vitsiä lopuksi:
Mitä eroa on koiralla ja blondilla :?: :!: 8)
Child Of Scythe
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kohublondi Johanna Tukiainen osaa ärsyttää suomalaisia todenteolla. Nyt naisen blogikirjoitus on raivostuttanut kansaa niin, että neidon uutinen minkkiturkin ostosta on kerännyt runsaasti negatiivisia kommentteja.

Johanna piti pitkän tauon Hymy-lehden sivuilla pitämänsä blogin kirjoittamisesta, mutta tänään hän viimein päivitti kuulumisiaan.

– Minulla on ollut paljon piristäviä tapahtumia lähiaikoina. Otin uuden upean hiustenpidennyksen Helsingissä ja ostin tänään ihanan uuden valkoisen minkkiturkin.

Tuo lause on saanut lukijat raivoihinsa, ja kommentoijat arvostelevat tanssiryhmän vetäjää turkistarhauksen puolustajaksi, eläinbrääkkääjäksi ja moraalittomaksi ihmiseksi.

Johanna kirjoittelee myös lähtevänsä muutaman päivän kuluttua Gambiaan ja sen jälkeen Tukhomaan.

Matka herättää lievää ihmetystä, sillä Johanna on aloittanut kaupallisen alan koulun tänä syksynä. Jääköhän kohublondin koulu siis kesken?

(MTV3)
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtm ... en_johanna

CrissAngel kirjoitti:Vitsiä lopuksi:
Mitä eroa on koiralla ja blondilla :?: :!: 8)
No kerroppas :D
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

blondii voi kusettaa puhelimessa :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Joo :D oon joskus kuullukkin ton mut en vaan muistanu....

Jokohan tuksu on maalannut esim. asuntonsa oveen vihreän t-kirjaimen???
(täsäkin piilee blondi vitsi)
Lukittu