Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

En. Se veisi vain turhaan resursseja jostakin rakentavasta ajattelusta. Helpompi antaa anteeksi ja jatkaa uusia uria. Elämä kuitenkin kulkee vain eteenpäin.

Virheistä oppii, mutta seuraako oppimisesta virheitä? Tarvitaanko sellaista jatkuvaan kehitykseen?
Hissukka
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: Su Joulu 18, 2011 4:53 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Hissukka »

Mikäettei, ilman virheitä ei ole kehitystä, mikään ei voi olla valmista kun pysyvyyttä ei ole.

Kenen ääni tai läsnäolo herättäisi sinut koomasta?
Naattori
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Su Syys 05, 2010 8:05 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Kyllä mä lupaan herätä vaikka koomasta ja juosta karkuun jos joudun yhdenkin jytky-persun kanssa samaan huoneeseen.

Oletko pystynyt katsomaan Putousta kokonaisen jakson ajan? Yllättävän hankalaa..
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kyyyyllä. Joskus on tullut katsottua myös uudestaan kovalevykkeeltä, kun oon pelännyt, etten oo hiffannu kaikkia hienoja sananmuunnoksia.. :P


Oletko koskaan ajatellut näyttelyä ammattina itsellesi ?
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8132
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Tietennii olen. Haluaisin toki olla miljoonapalkkainen Hollywoodin toimintasankari joka saisi pusia kauniita vastanäyttelijöitä ja siitä vielä maksettais. Feikkipanoja unohtamatta...

Mitä arvelisit Luttisen tekevän tulevana lauantaina? Tutkiiko possuja?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Paze
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Ma Elo 29, 2011 9:40 am

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Paze »

Virdon kirjoitti:Tietennii olen. Haluaisin toki olla miljoonapalkkainen Hollywoodin toimintasankari joka saisi pusia kauniita vastanäyttelijöitä ja siitä vielä maksettais. Feikkipanoja unohtamatta...

Mitä arvelisit Luttisen tekevän tulevana lauantaina? Tutkiiko possuja?
Taitaa kyllä saada passituksen Sorvan Kylään nauttimaan Silliä a'la Kultanen. Tai sitten muuten vaan tyydyttämään hallituskuluja Pentti Hirvosen kanssa.

Kuka voittaa Putouksen sketsihahmokilpailun tänä vuonna?
Kenraali George S. Patton sen tiivisti hyvin: "Russians are drunks with no regard for human life" . Itä-Ukrainan tapahtumat sen taas todistavat.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Toivoisin, että Leena Hefner o.s Herppeenluoma, mutta galluppien mukaan voittaja on Jani-Petteri.


Mihin tositv-ohjelmaan osallistuisit, jos olisi ihan pakko mennä mukaan ?
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2883
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Todennäköisesti Idolsiin tai muuhun saman tyyliseen laulukilpailuun. Big Brother olisi tietysti tosi houkuttava, mutta en usko että pystyisin olemaan kansan arvosteltavana monta päivää, mahdollisesti kuukauttakin, siis tietty sillä ajatuksella ettei ihan heti tippuisi pois. ;) Idols-laulajat sen sijaan unohtuvat melko nopeasti ja sitä pelkoo ei ainakaan ois, että kilpailun voittaisin. :lol:
Haluatko miljonääriksi -kilpailu tai muu rahakilpailu ois kans kiva, mutta en tiedä riittäisikö yleissivistykseni moisiin kisoihin... ;D



Kenen julkisuuden henkilön kuolema on surettanut ja/tai järkyttänyt sinua eniten?
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

John Lennon (en sitä silloin ns. kokenut, mutta näin jälkeen päin...) Kotimaisista varmaan Juice. Surettanut siis. Järkyttänyt ei kai mikään. Kurt Cobainin ja Dianan kuolemat osaan yhdistää tiettyihin tapahtumiin niihin aikoihin. Eli muistan jotenkin "elävästi".

Mikä video tai kuva on järkyttänyt sinua pahimmin koskaan?
Ruu
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: To Marras 25, 2010 12:10 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Ruu »

yksi mikä vaivasi pitkään oli se reindeerspotting mies narunjatkona. Siitä viisastuneena en ole enää avannut linkkejä, ennen nuo ei tuntuneet missään, mutta kai sitä on tulossa vanhaksi tai jotain...


Koska olet viimeksi joko itse muuttanut, tai ollut auttamassa jonkun muun muutossa ? (itse anoppia autan muuttamaan vielä pari päivää...)
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Ruu kirjoitti:Koska olet viimeksi joko itse muuttanut, tai ollut auttamassa jonkun muun muutossa ? (itse anoppia autan muuttamaan vielä pari päivää...)
Muutin vuodenvaihteessa (ja olen tosi tyytyväinen siitä, oli vaivan arvoista!)

Mitä muuttaisit kodissasi, jos raha ei olisi este?
annaanna

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tää kotini on suojeltavan suloinen, satavuotias söpöläinen. Tiilikatto vuotaa päreiden läpi. Vanhaa tiilikatetta en anna vaihtaa, enkä päreitä missään nimessä. Isolla rahalla konservoitaisiin joka tiili ja päre vedenkestäviksi. Jotenkin.
(enkä siis asu varsinaisesti tuolla ullakollani :D )

Minkälaisessa paikassa haluaisit asua?
(itse haluaisin joskus asua saaressa)
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:52 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

annaanna kirjoitti: Minkälaisessa paikassa haluaisit asua?
Maalla. Korvessa. Muiden kaltaisteni arjalaisten parissa. Kaukana kaiken suvaitsemasta yhteiskunnasta. Omavaraistaloudessa. Siellä olisi eläimiä ja moottoriajoneuvoja. Ehkä sähköt. Olen syntyt 50v liian myöhään.

Haluaisitko sinä ilmestyskirjan pedon merkin otsaasi, siis saako sinulle tulevaisuudessa asentaa sirun kypärään?
annaanna

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Haluaisitko sinä ilmestyskirjan pedon merkin otsaasi, siis saako sinulle tulevaisuudessa asentaa sirun kypärään?
Sekä että. Päähän ja kypärään. Mitä se siru tekee? Lukeeko ajatuksia.

Säälin koiria.

Haluaisitko sinä haistaa tulijan jo kaukaa?
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:52 pm

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

annaanna kirjoitti: Säälin koiria.

Haluaisitko sinä haistaa tulijan jo kaukaa?
En. Olen pärjännyt tähänkin saakka ilman kyseistä kykyä, joten pärjään vastaisuudessakin. Sitäpaitsi siitä voisi tulla noloja tilanteita. Esimerkiksi jos lähistöllä olisi kiimassa oleva nainen, minä vauhkoontuisin ja tulisin rauhattomaksi juosten jorma ojossa ympäriinsä kykenemättömänä pidättelemään panohalujani. Tämän kokoista miehuutta on muutenkin vaikea piilotella, joten mitä sitten jos seiväs olisi tulossa puntista ulos. Väkisinmakaaminen on kai Suomessa rikos edelleenkin ja siitä saa nykyisen oikeuskäytännön mukaan pahimmillaan sakkoja, mutta vähintään nuhtelun. Sitähän sää kysyit.

Pitäisikö missikisoissa olla myös alastonkierros?
Lukittu