Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Aina. Tärkeimmät puhelut tulevat yleensä tuntemattomista numeroista.
Edit:
Hitto Juliet, pitikö olla niin nopea.
Sinulle vastaan että en todellakaan ole otollinen kohde. Kysyn joko aikuisviihdettä heiltä tai jos olen saanut jonkin "lahjan" vaadin sen ilmaiseksi, koska minulle lahjat ovat yleensä tulleet ilman käsittelykuluja.
Miksi et vastaisi tuntemattomaan, pelottaako, onko hakuja perässä?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Olen valitettavasti kohtalaisen otollinen kohde tietyille puhelinmyyjille. Tosin kehumisella tai lepertelyllä ei minua saa ostettua, päin vastoin, joten myytävän tuotteen (=lehden, mitään muuta en ostaisi puhelimitse) on oltava oikeasti hyvä.
Ja toiseen kysymykseen vastaus: en vastaa tuntemattomiin siksi, että puhelinmyyjien lisäksi eräs henkilö josta pysyttelen mieluummin erossa, soittaa yleensä tuntemattomasta numerosta.
edit: Perkele, MotiivitON, ei saa mennä korjailemaan välissä No mutta silti:
otus kirjoitti:
Onko puhelimesi arvokkaampi, kuin 700euroa?
No ei todellakaan ole,en tarvitse puhelinta kuin soittamiseen ja txt-viestien lähettämiseen joten sen voi tehdä halvemmallakin luurilla.
Milloin viimeeksi olet antanut ystävällesi tai puolisollesi lahjan ilman että hänellä olisi merkkipäivä tai joululahjaksi,eli siis antanut lahjan ainostaan siksi että välität hänestä?
Tänään harkitsin jollain pienellä lahjalla muistamisella. Mutta...tuli pieni suukopu puhelimessa ja jätin lahjan antamatta, vaikka olin sen ehtinyt jo ostaa. Tallessa on.. odottelee parempaa päivää..
Mitä anopille (umpimäntti) joululahjaksi?