Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

cidip77
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Helmi 10, 2015 2:22 pm

Mihin julkkis eränkävijä katosi

Viesti Kirjoittaja cidip77 »

Markus? Onnistui menemään Suomesta ilman passia Kanadaan. Miehestä ei ole muutamaan vuoteen mitään kuulunut. Onko jo Phattajalla?
Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Mihin julkkis eränkävijä katosi

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Otettu jo muutama vuosi sitten kiinni Kanadassa ja toimitettu suomeen käräjäoikeuteen.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Vapaalla. Sama meno jatkuu. :twisted:
Karinieminen
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Loka 09, 2019 11:22 pm

Re: Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Viesti Kirjoittaja Karinieminen »

Onko nämä huijarit Markus Vuorinen ja Tommi Vuorinen sukua keskenään, vai kenties sama mies? Samaa ulkonäköä ainakin on ja tavat tuntuvat olevan samat..
TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Kuristaminen kesti niin kauan, että uhri oli pyörtyä. Ihmisen saa tajuttomaksi parissa sekunnissa, ei onnistunut super-oppaalta tämä(kään) :D
cidip77
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Helmi 10, 2015 2:22 pm

Re: Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Viesti Kirjoittaja cidip77 »

Mitä kuuluu Markus.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2155
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Pääseekö näitä jaksoja näkemään mistään?
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1995
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Viesti Kirjoittaja aumari »

Minäkin ihmettelin tuota passiasiaa. Missä vaiheessa hän on passin saanut, kun hänellä oli aiemmin ollut vain väliaikainen vuoden passi vaikka väitti olleensa kovan jäbän hommissa mm. Afrikassa. Hän on siis karannut Kanadaan pahoinpitelyoikeudenkäyntejä pakoon, joten outoa jos on saanut passin ja päässyt lähtemään. Väärennetty passi?

Ja tuomiot lopulta taas aivan p:stä.
cidip77
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Helmi 10, 2015 2:22 pm

Re: Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Viesti Kirjoittaja cidip77 »

Kanadaan ei ole helppo mennä.
Pakosta on ollut jossakin vaiheessa passi ja puhuttu viisumi.
Ammattipuhuja. Männynoksa Sveitsissä leikkasi ihoa alle laskettelurinteessä. Vissiin mopon pensaa kaatui kaasarista kädelle ja toppatakki paloi, (totuus).
Kaveri oli ihan normi kunnossa ja sen kanssa alokkaan juostiin.
Totta kai tälläinen erikoismies siirretään Sissikomppapiaan, eräopas.
Ihan ei ollut nuottikorva paras. Sissiradistiksi ei päässyt tai sinne vissiin jouduttin.
No Aukissa Markus jatkoi tiedustelulinjalla ja itse kivääri. Osallistuttiin kaikkiin kisoihin, kun kuntoa oli ja kukaan muu ei halunnut osallistua. Pst sanoi että homjen hommaa. :D Mutta ainakin minulle joka lomapäivä kelpasi.

En millään jaksa muistaa. Joku tuli huutamaan käytävälle illalla, kuka haluaa osallistua huomenna kisaan. Markus lähti minun puolesta iltarasti tyyppinen tilanne.
Tulin vkl lomalta Markus klemppaa kahdella sauvalla vastaan. "Minä juoksin nevaan pimeässä ja molemmat jalat polviaan myöten upposi. Siitä yli ja polvet täynnä hiusmurtumian". En siinäkään vaiheessa vielä epäillyt kaverin tarinaa, vaikka oli kuulemma ainut nevasilmäke kuivassa mäntykankaassa.

Olen kartalta tätä paikkaa joskus yrittänyt etsiä.

Vieläkin kun kuulin tämän ohjelma formaatin radiosta. Nyt täytyy katsoa on se ihminen mitä luulen.
No se heti selvisi mikä mies ja itse tosiaan en silloin tiennyt kuinka mahtavan maineen Markus olisi jo saanut.

Jokainen nainen voi jollakin tavalla itseään lohduttaa. Markus pystyi kusettamaan mitä minä tiedän minut mukaan lukien ammatti ihmisiä ihan satanolla.
Nyt menee muistin varaisesti Vaarala. Suomen nuorin kapteeni Sissikomppania.
Ehkä olit viisas ja sait pieneksi hetkeksi tällaisen erikoissotilaan.

Sissi Markus on, mutta ei yön yli metsässä.

T. Kivääri ja viha rakkaudella rinkan kantajille.
dippainssi
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Olipas omalaatuinen viesti tuossa yllä.

Taisi viinalla olla osuutta asiaan.
Aihe on kyllä mielenkiintoinen ja ois kiva nähdä pätkä tuota ko. TV-ohjelmaa.
Allahia ei ole olemassa.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2155
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

cidip77 kirjoitti: Ke Syys 23, 2020 1:26 am Kanadaan ei ole helppo mennä.
Pakosta on ollut jossakin vaiheessa passi ja puhuttu viisumi.
Ammattipuhuja. Männynoksa Sveitsissä leikkasi ihoa alle laskettelurinteessä. Vissiin mopon pensaa kaatui kaasarista kädelle ja toppatakki paloi, (totuus).
Kaveri oli ihan normi kunnossa ja sen kanssa alokkaan juostiin.
Totta kai tälläinen erikoismies siirretään Sissikomppapiaan, eräopas.
Ihan ei ollut nuottikorva paras. Sissiradistiksi ei päässyt tai sinne vissiin jouduttin.
No Aukissa Markus jatkoi tiedustelulinjalla ja itse kivääri. Osallistuttiin kaikkiin kisoihin, kun kuntoa oli ja kukaan muu ei halunnut osallistua. Pst sanoi että homjen hommaa. :D Mutta ainakin minulle joka lomapäivä kelpasi.

En millään jaksa muistaa. Joku tuli huutamaan käytävälle illalla, kuka haluaa osallistua huomenna kisaan. Markus lähti minun puolesta iltarasti tyyppinen tilanne.
Tulin vkl lomalta Markus klemppaa kahdella sauvalla vastaan. "Minä juoksin nevaan pimeässä ja molemmat jalat polviaan myöten upposi. Siitä yli ja polvet täynnä hiusmurtumian". En siinäkään vaiheessa vielä epäillyt kaverin tarinaa, vaikka oli kuulemma ainut nevasilmäke kuivassa mäntykankaassa.

Olen kartalta tätä paikkaa joskus yrittänyt etsiä.

Vieläkin kun kuulin tämän ohjelma formaatin radiosta. Nyt täytyy katsoa on se ihminen mitä luulen.
No se heti selvisi mikä mies ja itse tosiaan en silloin tiennyt kuinka mahtavan maineen Markus olisi jo saanut.

Jokainen nainen voi jollakin tavalla itseään lohduttaa. Markus pystyi kusettamaan mitä minä tiedän minut mukaan lukien ammatti ihmisiä ihan satanolla.
Nyt menee muistin varaisesti Vaarala. Suomen nuorin kapteeni Sissikomppania.
Ehkä olit viisas ja sait pieneksi hetkeksi tällaisen erikoissotilaan.

Sissi Markus on, mutta ei yön yli metsässä.

T. Kivääri ja viha rakkaudella rinkan kantajille.
Mitä tässä yritetään ilmaista?
TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Markus Vuorinen: TV-sarjan eräopas paljastui huijariksi

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Vanhaa ketjua ylös, jostain tuli tämä "legenda" mieleen. Onko tästä oman elämän Rambosta uusia hassutuksia tiedossa?
Vastaa Viestiin