Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

anneli1 kirjoitti:Lue noita janita87:n viestejä, hyvä CrissAngel! Miksi näin tulkitsen on seurausta elämänkokemuksestani :D :cry: :evil: :roll: 8)

:( :twisted: :lol: Tää tapaus Jaanan huutelusta ja uhkailevasta käyttöksestä ei liittynyt mihinkään teiniporukkaan, vaan hän huuteli ensin kaikille ohikulkijoille solvauksia :twisted: :o ja uhkasi päästää koiransa puremaan miesten munat irti jne :twisted: :roll: :!:

Huom. kusetti myös koiraansa yksityisalueella, jonne hänellä :evil: ei ollut oikeutta edes mennä :cry: :x :(

Eikö ookin kivaa tää tyhjänpäiväisten hymiöitten viljely viestissä, opin tän CrissAngelilta :twisted: :P :lol: :shock:
Mä luulen että mulla on enempi kokemusta ko naisesta, ja elämästä ylipäätään.
Ok.Toi koira-juttu.
Se tapahtuikin jossain Turun lähellä, mut kohan varmistelin että onko samasta asiasta kyse.
Mitä sinä minua syytät hymilöitten viljelystä :?:
En oo koskaan laittanut yhteen viestiin noin montaa hymilöitsiä, ja vieläpä jonoon :!: :)
Hymilöt ylipäätään minä olen oppinut taas jälkikasvulta, että se siitä ja tästä :!:
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Re: Onko tämä puukkokuningatar edes tehnyt yhtään henkirikos

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Kalle-Ville kirjoitti:Onko tämä puukkokuningatar edes tehnyt yhtään henkirikosta? Itse en ainakaan sellaista muista. Tosin yritystä tällä pienikokoisella naisella on kuulema kovastikin ollut, mutta ei kai hän yhtään henkirikosta ole sentään onnistunut tekemään. Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte yhdenkin tämän puukkokuningattaren tekemän henkirikoksen, kun tämä keskustelukin on henkirikokset osiossa.

Mikäli oikein muistan, niin tämän pienikokoisen puukon kanssa liikkuvan puukkokuningatarnaisen "suurimpia saavutuksia" siinä, mitä henkirikoksiin tulee ovat olleet vain niiden yritykset ja avioliitot henkirikoksen tehneiden miesten kanssa.

Korjatkaa, jos minulta olisi jotakin hänen edesottamuksiaan jäänyt lukematta jostakin syystä, mutta olen vakaasti siinä käsityksessä, ettei hän ole tehnyt sitä ensimmäistäkään henkirikosta, vaikka täällä henkirikososiossa tämä topic hänestä on.
Ei varsinaista henkirikosta, mutta oli paikalla joskus...ööö..v. 90 tai 91, Hesassa, kun ensin oli tehty ns.pystyryöstöjä eli kun oli joulu, niin kylmästi lahjat riistetään naisilta/miehiltä, naisten veskat lähtee, miesten lämärit pakotetaan antaa jnpp.
Jaana oli siis, jo tuolloin, lyöttäytynyt kahden jäbän matkaan, jotka olivat kaimoja keskenään, btw.
(Tästäkin oli Rikoslehdessä ja/tai ALIBIssa juttua)
Okey.
Ne joi viinaa, poltti blunttia(pilvee siis..),ja saivat päähänsä mennä erään Hra J.n luo joka oli rahaa velkaa jommallekummalle näistä kundeista.
Alkuilta meni rauhallisesti jne, ja mää en muista että oliko Hra J.llä rahaa maksaa velka vai ei, mutta ensin päälle kävi näistä kundeista Hra A, joka oli siis Janeten silloinen uusi "hoito" ja puukotti muutaman kerran.
Sitten Hra B.n piti saada olla myös "sankari ja jatkoi samaa touhua, ja tästä innostuneena Janette iski sellasella metallisella...,vai mitä ainetta se nyt onkaan, niin piipunrassin piikillä mm. niskaan jne.. :(
Jaana poltti päreensä joillekkin kundeille/gimmoille, Oulussa joskus 92, baarissa ja totesi ihan vakavalla naamalla:"Pää kii.Mää oon tappaja" :!:
(Arvatkaa oliko naurussa pitelyä?)
Mä sanoin:Ethän sinä sitä tekoa tehnyt vaan ne kundit, kunhan vähän tökkäsit piipunrassilla.
(Ei ne osaa enää ees puukottaa-ne tuikkii:MINKÄ LEFFAN REPLA..BTW?!)
Jaana totesi mulle:Ainakin mää oon sit PUOLITAPPAJA :?:
Meikä REPS ihan täysin että:
A)Sellasta nimikettä ei edes ole.
ja:
B)Vaik' olisikin niin kannataako, btw,"mainostaa itseään", että ootko muka joku v*tun kokotappaja/puolitappaja :!: :?:
Et toi on yhtä tyhymä heitto sulta, kuin mainostaa vaikka paikallislehdessä että haluatko meiltä tilata kokopvtappajan vai puolipvtappajan :!:
Janette ei luovuttanut, ei siiten millään.
Hän halusi saada väkisinkin edes joltain tuon kyseenalaisen "kunniamaininnan", mut multa se sai vain naurun höröt :!: :lol:
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

kakojootti kirjoitti:
anneli1 kirjoitti:
Raid kirjoitti:CHATTEJA varten on omat paikkansa joten palataan otsikon mukaiseen aiheeseen...

RAID
Niin samaa toivoin minäkin!

Tapauksessa josta kerroin, tosi moni lähellä ollut ihminen todella pelkäsi ao Jaanaa ja hänen koiraansa (koira ei uhitellut tai osoittanut hyökkäämiselkeitä kenellekään, ei edes hampaitaan näyttänyt), mutta pahinta oli se uhkailu koiran usuttamisesta kimppuun.

Jaana ei suostunut poistumaan paikalta (siis pihalta), joten poliisiahan siinä tarvittiin apuun.
Heh...Jaanan kasvatuksella se koira voisikin käydä omistajan kimppuun ja en tuntisi sääliä yhtään vaan ostasin koiralle pakettiautollisen koiranmuonaa kiitokseseksi hyvin hoidetusta virasta

mitä pelättävää tossa ämmässä on? pelle mikä pelle. kuitenkin se on hakannu sitä koiraakin suutuspäissään. ois naurussa pitelemistä jos janette usuttais koiraansa kimppuun ja kävis omistajaansa kiinni :lol:
:!: :)
Jaanan "kasvatuksessa" koirakin kasvaa varmaan niin hulluksi kuin on omistajakin, että ei olisi ihme jos kävisi Jaanan päälle.
Jos koira tuon tekisi niin päästäsin kunnon huutonaurut ja ostasin koiralle palkkioksi pakettiautollisen koiransafkaa hyvin hoidestusta virasta :!: :)
Tosin toteasin koiralle että:vaik' osoite olikin "väärä", niin ei se mitn-jatka valitsemallasi tiellä :!: :lol:
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Raid kirjoitti:CHATTEJA varten on omat paikkansa joten palataan otsikon mukaiseen aiheeseen...

RAID
Samaa mieltä :!:
Meni "sättäilyksi", myös paikkapaikoin minunkin kohdalla-MYÖNNÄN, vaikkakin koitin vain kertoa ko henkilöstä asioita joita olen lukenut, kuullut, nähnyt jne...
Mut nyt hei kaikki "sättääjät":LOPETETAAN SE, OK :?: :!:
Child Of Scythe
janita87
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Marras 14, 2007 10:52 pm
Paikkakunta: Helevetin perse..

juu

Viesti Kirjoittaja janita87 »

kakojootti kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Miksi tytär ei saisi olla Janeten ja hänen sukulaisiin yhteydessä?
aika perseestä se on jos mutsi kieltää yhteydenpidon sukulaisiinsa. ei pitäis kuulua sille hevonvittua!!! :twisted: sietäis saada janette kusipää kunnon selkäsaunan!!! onkohan koskaan edes saanut :?: tietty siinä on se vaara,että saa keklusta lapaan :lol:
Niin, sellanenhan se lehmä on :D
Ja ei tod pitäs sille kuulua vitun vertaa se että oonko mä yhteyksissä muihin sukulaisiini. On kai se joskus saanu itekkin turpaansa, mut sit voi olla et sit sil on puukko heilahtanu!!
onkos se paikka mis janette asuu niin miten kaukana Oulun keskustasta?
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Re: juu

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

janita87 kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Miksi tytär ei saisi olla Janeten ja hänen sukulaisiin yhteydessä?
aika perseestä se on jos mutsi kieltää yhteydenpidon sukulaisiinsa. ei pitäis kuulua sille hevonvittua!!! :twisted: sietäis saada janette kusipää kunnon selkäsaunan!!! onkohan koskaan edes saanut :?: tietty siinä on se vaara,että saa keklusta lapaan :lol:
Niin, sellanenhan se lehmä on :D
Ja ei tod pitäs sille kuulua vitun vertaa se että oonko mä yhteyksissä muihin sukulaisiini. On kai se joskus saanu itekkin turpaansa, mut sit voi olla et sit sil on puukko heilahtanu!!
onkos se paikka mis janette asuu niin miten kaukana Oulun keskustasta?
Toppilassa jos se asuu niin siitä on keskustaan apauttiarallaa n. 3 kilsaa :!:
Katso tarkemmin GOOGLEN KARTALLA :wink:
Child Of Scythe
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Eikö siitä olisi kuvaa tarjota? :) Olisi hauska nähdä kuuluisan puukkokuningattaren pärstä
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Bambinos kirjoitti:Eikö siitä olisi kuvaa tarjota? :) Olisi hauska nähdä kuuluisan puukkokuningattaren pärstä
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... c&start=75
Sivu 6, ihan alin texti.
Kovin on suosiossa tuo kuvan saanti. :o
OK.Koitan kaivaa kuvaa tässä joku päivä, kunhan löydän sen, nyt jo legendaarisen laatikkoni, jonka kyljessä lukee "BANNATUT"!
Sen lisäksi pitää juoda itteni 3 promillen känniin, ei sitä akkaa jaksa selvinpäin etsii ja katsoa kuvista.:=D
Etkö ole lukenut esim. ALIBI, RIKOSOSLEHTI/POSTI tms lehtiä :?:
Kyllähän ko rvan pärstä on "komeillut" mm. 7-päivää lehdessä, ja muistaakseni viimeksi silloin kun Juha otti "omat lomat" sieltä avovankilasta.
Janette riensi puolustaan exäänsä, että saa taas julkisuutta siinäkin lehdessä, ja molemmat jauhoivat paskaa yhteisestä tyttärestä, joka ei pidä alkuunkaan paikkaansa-ja se on faktatietoa, ei MuTu-tietoa :!:
Child Of Scythe
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

CrissAngel kirjoitti: molemmat jauhoivat paskaa yhteisestä tyttärestä, joka ei pidä alkuunkaan paikkaansa-ja se on faktatietoa, ei MuTu-tietoa :!:
:o Oletko ollut jalkoja pitelemässä? :shock:
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

OT ,mutta miksi tämä ketju on henkirikos osiossa koska kyseinen nainen ei ole tappanut ketään..
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Tiina kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti: molemmat jauhoivat paskaa yhteisestä tyttärestä, joka ei pidä alkuunkaan paikkaansa-ja se on faktatietoa, ei MuTu-tietoa :!:
:o Oletko ollut jalkoja pitelemässä? :shock:
En ole, mutta läppäsi oli erittäin "hauska" :!: Þ
Kunpa tietäsit edes kelle "puhut" niin voi, voi.... :wink:
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

DollariExpress kirjoitti:OT ,mutta miksi tämä ketju on henkirikos osiossa koska kyseinen nainen ei ole tappanut ketään..
Ei ole-ainakaa vielä, mutta kyllähän tässä sivutaan Valjakkalaa, ja he kun ovat ollet naimisissa jnpp.
Ja lueppas aiempia viestejäni, niin on hän ns."puolitappaja" :!: :lol:
Child Of Scythe
camilla72
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 3:58 pm

Viesti Kirjoittaja camilla72 »

Kovin on suosiossa tuo kuvan saanti. :o
OK.Koitan kaivaa kuvaa tässä joku päivä, kunhan löydän sen, nyt jo legendaarisen laatikkoni, jonka kyljessä lukee "BANNATUT"!
Sen lisäksi pitää juoda itteni 3 promillen känniin, ei sitä akkaa jaksa selvinpäin etsii ja katsoa kuvista.:=D

luin näitä viestejä ja nyt on pakko kommentoida tuohon isolla hymilöllä :lol:
ehkä joku päivä saadaan se kuvakin :lol:
janita87
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Marras 14, 2007 10:52 pm
Paikkakunta: Helevetin perse..

Viesti Kirjoittaja janita87 »

CrissAngel kirjoitti:
Bambinos kirjoitti:Eikö siitä olisi kuvaa tarjota? :) Olisi hauska nähdä kuuluisan puukkokuningattaren pärstä
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... c&start=75
Sivu 6, ihan alin texti.
Kovin on suosiossa tuo kuvan saanti. :o
OK.Koitan kaivaa kuvaa tässä joku päivä, kunhan löydän sen, nyt jo legendaarisen laatikkoni, jonka kyljessä lukee "BANNATUT"!
Sen lisäksi pitää juoda itteni 3 promillen känniin, ei sitä akkaa jaksa selvinpäin etsii ja katsoa kuvista.:=D
Etkö ole lukenut esim. ALIBI, RIKOSOSLEHTI/POSTI tms lehtiä :?:
Kyllähän ko rvan pärstä on "komeillut" mm. 7-päivää lehdessä, ja muistaakseni viimeksi silloin kun Juha otti "omat lomat" sieltä avovankilasta.
Janette riensi puolustaan exäänsä, että saa taas julkisuutta siinäkin lehdessä, ja molemmat jauhoivat paskaa yhteisestä tyttärestä, joka ei pidä alkuunkaan paikkaansa-ja se on faktatietoa, ei MuTu-tietoa :!:


3 promillen känniin :D
nooh tossa oot oikeessa, ei sitä akkaa kattelis selvinpäin xD
Onneks ny muuten VISSII on loppunu toi juoru et se Valjakkala ois muka mun ''faija'' ... Seiskallekkin piti tehä tosta valitus sillo, kun mun nimi sinne oli laitettu tost vaa!! :shock:
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

En pysy kärryillä sen Valjakkalan vaimojen kanssa. Siis 2006 oli Janette, nykyään joku toinen?
Luen tosi vähän Alibi -lehtiä, koska täältä saa kaiken tarvittavan informaation:) Seiskaa varmaan vielä vähemmän.. en muista puukkokuningattaren tilityksiä.

Noo Criss ilmottele sitte ennakkoon millon aiot laittaa sen kuvan tänne, niin mäkin otan varalta kännit enneku katson sitä kuvaa :)

Muuten, oletko CrissAngel joku sukulainen tms. kun tiedät rouvan touhuiluista "sisäpiiritietoa"? Olen lukenut ketjun läpi suunnilleen, on saattanu tuo tieto mennä ohi
Vastaa Viestiin